Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #52041
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,074
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Ei ollu analogista kaakkia takapihan nurtsilla.

    Ei kyllä haittaa. Haisee hyvälle. Tulee vaan joka pv assosiaatio jonnekin ikää 15v. aikoihin.
    Jos se on asunnossa sisällä ?

    https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000480680.html
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  2. #52042
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Jollakin on marsuja, pupuja tai chinchilloja ja on käynyt hakeen joltain tallilta parilla eurolla pikkupaalin heinää ja pitää sitä eteisessä ja tuoksu tunkeutuu postiluukusta Pikkupylleröiden pääravintohan on heinä

     
     
  3. #52043
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 25.04.20 kello 07:29.

     
     
  4. #52044
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 13.04.20 kello 15:28.

     
     
  5. #52045
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,074
    Kaneja meinasin itekin ehdottaa, mutta hevonen oli jotenkin hauskempi selitys
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  6. #52046
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 25.04.20 kello 07:30.

     
     
  7. #52047
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,244
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Se tyyppi tekee aktiivista maanpetosta 24/7, eikä kukaan tee mitään.
    Jenkkien hommiin kantaa ottamatta, eikös suomessa hallitus/eduskunta/MEPit ole tehneet tuota jo toistakymmentä vuotta..?

     
     
  8. #52048
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 25.04.20 kello 07:30.

     
     
  9. #52049
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Pakko todeta että kun surin maitokahvin perään niin tämä on varsin pätevä kahvimaito, itse asiassa vaikka maitokielto loppuisi nyt niin varmaan käyttäisin ainakin enimmäkseen tätä Tämä jotenkin korostaa espresson suklaisuutta ja pähkinäisyyttä ja on silti samalla jotenkin raikkaampi kuin maito


     
     
  10. #52050
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Pakko todeta että kun surin maitokahvin perään niin tämä on varsin pätevä kahvimaito, itse asiassa vaikka maitokielto loppuisi nyt niin varmaan käyttäisin ainakin enimmäkseen tätä Tämä jotenkin korostaa espresson suklaisuutta ja pähkinäisyyttä ja on silti samalla jotenkin raikkaampi kuin maito

    https://www.oatly.com/uploads/attach...res.larger.jpg
    Yhdyn tähän, olen käyttänyt reilun vuoden ja on hyvää.Tiukin paikka tässä puhdistuskuurissa on ollut olla ilman kauramaitoa kahvissa.Pitää juoda mustana.Yllättävän hyvää nyt, kun vaihdoin vielä tummapaahto luomuun
    Kaiken pitäisi olla luomua tällä kuurilla, mutta ei rahat riitä
    Osa on luomua ja kotimaista niin paljon kuin saa.

     
     
  11. #52051
    iKaffe on hyvää, mutta olen kallistunut vähän sille kannalle nykyään, että jos kahviin pitää lisätä yhtään mitään niin se on paskaa kahvia. En tosin edes juo kahvia tällä hetkellä, koska kofeiini on aika ikävä aine. Vimmatusti yrittää päästä normaaliin vireystilaan, mutta se vaan ei ikinä tule onnistumaan kuin pieneksi hetkeksi sen kahvikupposen jälkeen.

     
     
  12. #52052
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    iKaffe on hyvää, mutta olen kallistunut vähän sille kannalle nykyään, että jos kahviin pitää lisätä yhtään mitään niin se on paskaa kahvia. En tosin edes juo kahvia tällä hetkellä, koska kofeiini on aika ikävä aine. Vimmatusti yrittää päästä normaaliin vireystilaan, mutta se vaan ei ikinä tule onnistumaan kuin pieneksi hetkeksi sen kahvikupposen jälkeen.
    Kun lopetin höyryttelyn niin kahvikin jäi 1-2 kuppiin päivässä ja tosissani nyt harkitsen mokoman lopettamista, koska ajatuksena olematta mistään riippuvainen kiehtoo.
    Toisaalta en usko, että kuppi kahvia päivässä suuntaan tai toiseen muuttaa merkittävästi mitään.

     
     
  13. #52053
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,074
    Auton rengaspaineet?? Kumpaan nyt luottais, rengasliikkeen mielestä 2.5 k on sopiva paine kaikkiin pyöriin, ohjekirja sanoo eteen 2.2k ja taakse 2k?? Tuntuvat ajossa vaan niin pirun kovilta nuo 2.5 k gummit
    Hiton harvassa nykyään paikat, missä vois ite käydä säätämässä paineita
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  14. #52054
    Höyrykonkari Siivu87's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lieksa
    Viestit
    152
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Auton rengaspaineet?? Kumpaan nyt luottais, rengasliikkeen mielestä 2.5 k on sopiva paine kaikkiin pyöriin, ohjekirja sanoo eteen 2.2k ja taakse 2k?? Tuntuvat ajossa vaan niin pirun kovilta nuo 2.5 k gummit
    Hiton harvassa nykyään paikat, missä vois ite käydä säätämässä paineita
    Makuasioita taitaa olla. 2.5 on hyvä nyrkkisääntönä jos ei muuten tiedä. Vaan voi laittaa ohjekirjan mukaankin.

     
     
  15. #52055
    Höyrykone ahteri's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    1,318
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Auton rengaspaineet?? Kumpaan nyt luottais, rengasliikkeen mielestä 2.5 k on sopiva paine kaikkiin pyöriin, ohjekirja sanoo eteen 2.2k ja taakse 2k?? Tuntuvat ajossa vaan niin pirun kovilta nuo 2.5 k gummit
    Hiton harvassa nykyään paikat, missä vois ite käydä säätämässä paineita
    Meet siitä välistä ja laitat 2.3 kaikkiin. Miten niin harvassa paikat? Aika pitkälti joka huoltsikalta saa kyl ilmaa. Eri asia kuinka luottaa mittareihin, jotain halppismittaria ei tarvi kun kerran tiputtaa, ni näyttää mitä sattuu
    "FEAR stands for fuck everything and run."

     
     
  16. #52056
    Höyrykonkari Siivu87's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lieksa
    Viestit
    152
    Itellä on kiinasta tilattu digitaalinen mittari jolla saa rengaspaineet katottua ja lidlistä ostettu kompura tupakansytyttimeen niin on hyvä katsella paineita

     
     
  17. #52057
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 25.04.20 kello 07:29.

     
     
  18. #52058
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Yhdyn tähän, olen käyttänyt reilun vuoden ja on hyvää.Tiukin paikka tässä puhdistuskuurissa on ollut olla ilman kauramaitoa kahvissa.Pitää juoda mustana.Yllättävän hyvää nyt, kun vaihdoin vielä tummapaahto luomuun
    Kaiken pitäisi olla luomua tällä kuurilla, mutta ei rahat riitä
    Osa on luomua ja kotimaista niin paljon kuin saa.
    No onpa kyllä tiukkaa jos ei edes kauramaitoa saa lorauttaa kaffeeseen Ja pieni vinkki, turhaan tuhlaat rahaa luomuun, riittää että se on kotimaista koska kotimainen ruoka on hyvää ja puhdasta. Luomu on suurta kusetusta, usko mua kun olen jyväjemmarien ja elukoiden keskellä kasvanut, muistan kyllä kirkkaasti kun pari tilaa vaihtoi luomutiloiksi. Voin kertoo sen verran että muuta syytä ei ole suosia luomua kuin se että itselleen saa hyvän mielen. Ainoa mihin kannattaa kiinnittää huomiota on että suosii lattiakanojen munia mutta se ei oo yhtä kuin luomua. No luomumaitoa itsekkin ostan välillä, ihan sen takia että tykkään kun se on homogenoimatonta eli rasva erottuu niinku oikeessa maidossa niin se on niinku wanhoina hywinä aikoina.


    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    iKaffe on hyvää, mutta olen kallistunut vähän sille kannalle nykyään, että jos kahviin pitää lisätä yhtään mitään niin se on paskaa kahvia. En tosin edes juo kahvia tällä hetkellä, koska kofeiini on aika ikävä aine. Vimmatusti yrittää päästä normaaliin vireystilaan, mutta se vaan ei ikinä tule onnistumaan kuin pieneksi hetkeksi sen kahvikupposen jälkeen.
    Riippuu vähän millaisesta kahvijuomasta pitää, minä tykkään nimenomaan maitokahveista mutta oon tarkka kahvin suhteen, sen pitää olla erittäin tummaa paahtoa enkä siitäkään suodatinkahvia tee. Ja ruskeaa sokeria kaveriksi. Itse asiassa löysin kahvin juonnin riemun vasta hiljattain kun tutustuin tummapaahtoisiin kahveihin. Siitä oon samaa mieltä että turhaa juoda sitä kuppitolkulla joka päivä, vaan juo mieluummin hyvän kahvin harvemmin. Ja kofeiini on kiva aine, ja kohtuullisessa käytössä sen ilot myös säilyy kun sille ei ole toleranssia ja se piristää ja kohottaa mielialaa oikeesti. Sitten jos sitä juo monta kuppia päivässä niin eihän se sitten enää tee muuta ku palauttaa normaalin vireystason, kun ilman kofeiinia ei enää edes pääse siihen normaalitason vireyteen Ihan hirveetä oikeesti kun monella se kahvipakkomielle niin että ihan sama vaikka myöhästytään jostain kun on vaan pakko poiketa hakeen huoltsikalta sitä ykköspaahdon kissankusta että voi tuntee olevansa ees puoliks elossa

     
     
  19. #52059
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,074
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ahteri Näytä viesti
    Meet siitä välistä ja laitat 2.3 kaikkiin. Miten niin harvassa paikat? Aika pitkälti joka huoltsikalta saa kyl ilmaa. Eri asia kuinka luottaa mittareihin, jotain halppismittaria ei tarvi kun kerran tiputtaa, ni näyttää mitä sattuu
    Ne oikeat huoltsikat on harvassa nykyään, kylmäasemia vaan lähistöllä...
    Mulla on vissiiin 3 mittaria kotona, joskus kun kokeilin, niin kaikki näytti eri lukemia. Taidan antaa olla noi paineet, ei nappaa yhtään säätää paineita ite
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  20. #52060
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,074
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Pari-kolme ymmenystä yli suosituksen.

    Auton suositus on minimi ja talvella just se .3 yli. Oliko se kymmenen astetta pois on kymmenys pois?
    Vielä ei ole talvi täällä
    Oottelen pakkasia
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •