Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #52021
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    En mutta sen verran olen keksinyt, että kaupan tuotteista ne Rainbown/Pirkan juureslastut pesee kaikki perunalastut mennen tullen. Harmi vaan niissäkin käytetään jotain tulehdusöljyjä. Vois kokeilla joskus tehdä omia ja paistella voissa.
    Mä löysin ne kans ja on ihan parhaita.Aattelin kokeilla itekin joku päivä tehdä itse ja vois jotain tulista yrittää niihin mukaan.

     
     
  2. #52022
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Nyt öitä kaikille vaikka oonkin lomalla niin ei jaksa valvoa

     
     
  3. #52023
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Maitotuotteita ihminen ei tarvise enkä ole niistä ikinä tykännyt.
    Aijaa, mä taas käyn juustolla. Valkohomejuustoa salaatin kylkeen ja juustomunakas niin alkaa olemaan suuri osa päivän proteiinitarpeesta tyydytetty. Ei kai sitä ihminen oikein muuta tarvitse kuin esim. kananmunaa ja jonkun c-vitskun lähteen.

    Kookaupasta tollasta, omnomnom:

     
     
  4. #52024
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    Kuulostipas muuten aika uskomattoman typerältä peruspaskapt:n hienosteludieetiltä. Sit se varmaan kattoo vierestä kun juokset matolla ja pistää tekemään jotain 15 toiston jumppasarjoja niillä technogym laitteilla, että "saat tuntumaa lihakseen".
    Ei se ole mikään höpöhöpö pt vaan ihan kehonrakennuksen sm-finaaleissakin pyörinyt kaveri joka varmasti tietää mitä tekee

    15 toiston sarjat meinaa vähän sitä että tarttis lisätä painoja sen verran että 10-12 toistoa tekee tiukkaa Riippuu tietenkin mitä hakee

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Janoch Näytä viesti
    ^jos ei syö niin ei jaksa, eikä kasva.
    Naispuoliselle kollegalle oli pt tehnyt ruokavalion. Syö niin paljon kuin jaksat + protskut + bcaa tms. lisät.
    Toisille tarttuu tietysti rasva nahan alle helpommin kuin toisille. Ei hän kyllä sillä treenimäärällä päässyt yhtään pyöristymään.
    Kyllä itse asiassa saisin syödä enemmän mitä eilen jaksoin (en jaksanut viidettä kierrosta enää) mutta ne asiat mitä mieluiten söisi on rajoitettuja Eli mun kohdalla makeat asiat Ei silloin ole oikea nälkä jos himoitsee pitkälle makeiksi jalostettuja hedelmiä, mutta ne sallitut ruuat ei kelpaa määrättyä enempää vaan se on mielihyvänälkää

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    Aijaa, mä taas käyn juustolla. Valkohomejuustoa salaatin kylkeen ja juustomunakas niin alkaa olemaan suuri osa päivän proteiinitarpeesta tyydytetty. Ei kai sitä ihminen oikein muuta tarvitse kuin esim. kananmunaa ja jonkun c-vitskun lähteen.

    Kookaupasta tollasta, omnomnom:
    https://public.keskofiles.com/f/k-ru.../5017838820705
    Ooooo tuota juustoa saa vielä! Se katosi äässiryhmän kaupoista joskus jo vuosi sitten ja oon nyyhkinyt sen takia. Tuota cheddaria kuutioina kinkkusalaattiin ja sinappisalaattikastiketta niin siinä on herkku vailla vertaa


    Maitotilan tyttönä en tuomitse maitotuotteita enkä edes maidon juontia kohtuullisesti, eikä multa periaatteessa ole niitä maustamattomia jogurtteja/raejuustoja/rahkoja kielletty muuta kuin kuukaudeksi kun varmuuden vuoksi kokeillaan etten vaan ole yliherkkä sittenkin, kun jokin harmittaa välillä mun mahaa eikä se osaa kertoa että mikä Mutta voi olla että se on vaan tyyppivika jonka kans on elettävä, mutta kaikki kannattaa aina kokeilla

     
     
  5. #52025
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Ja nyt pitäs syyä aamupalaa ja päässä soi vaan se laulu "onks pakko jos ei taho..." No nyt on pakko! Oikeesti on kivaa uudistaa elämäänsä eikä tehä luupäisesti vaan niinku on aina tehny Paras syötti aamupalan syömiseen on kun aattelee sen niin että kipeet lihakset oottelee ruokaa ja sit ne tulee surullisiks jos ne ei saa, eikä ne sit haluu lähtee niin pian uudestaan salille

     
     
  6. #52026
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Huomenta! Ihanaa kun tuittukin on pirteenä heti aamusta no joo minä rakastan juustoja ja etenkin cheddaria chilijuustot omnom! Jostain syystä en oo välittänyt maidosta tms oikein koskaan.Päivän kalsiumit saa kasviksista jos niitä syö oikeasti paljon ja mä syön kilon päivässä plus marjat ja yleensä banaani.

     
     
  7. #52027
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Nyt pitää korjata, kun annoin väärää tietoa eli lehtikaali hyydyttää verta ei ohenna.Sisältää paljon k- vitamiinia!

     
     
  8. #52028
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Huomenta! Ihanaa kun tuittukin on pirteenä heti aamusta no joo minä rakastan juustoja ja etenkin cheddaria chilijuustot omnom! Jostain syystä en oo välittänyt maidosta tms oikein koskaan.Päivän kalsiumit saa kasviksista jos niitä syö oikeasti paljon ja mä syön kilon päivässä plus marjat ja yleensä banaani.
    Mun mielestä maito on hyvää Tietty kaupan maito on valjua raakamaitoon verrattuna mitä nuorena tuli juotua, mutta kyllä mä tykkään kaupan litkustakin ruokajuomana silloin tällöin, jotkin ruuat suorastaan vaatii maitoa kyytipojaksi. Cheddarit on kyllä hyviä, tuon naamiksen linkkaaman lisäksi viskicheddar on tosi hyvää, sitä saattaa kauppojen juustotiskeistä välillä löytyä

     
     
  9. #52029
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Hei osaako kukaan sanoa mikä mättää? Mulla ei ole telkussa ollut nettiyhteyttä muutamaan päivään enkä voi katsoa netflixiä oon tsekannut asetukset ym.mutta en löydä mitään eikä pojatkaan löytäneet ne kun ymmärtää noista enemmän.Netti toimii muttei telkassa eli onko vika nyt televisiossa? Itse epäilen tätä

     
     
  10. #52030
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 25.04.20 kello 07:30.

     
     
  11. #52031
    Höyrykone esu's Avatar

    Liittynyt
    01/2016
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,030
    Ja tietenkin telsusta virta pois, siis kokonaan, sammutus ja sitten töpseli seinästä.
    Sitten reititin ja mahdolliset erilliset tukiasemat sammuksiin, ja anna olla ~10 sekuntia.
    Ja käänteisessä järjestyksessä takaisin tulille, ensin reititin, sitten tukarit ja muutaman minuutin päästä, kun netti muilla vehkeillä toimii, telkku tulille.
    Monesti auttaa.
    Kaikki epäoniistuu jotenkin.

     
     
  12. #52032
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Näkyykö wlan verkko telsun yhteysvalikossa ?

    Jos ei niin siellä on valikossa tehdasasetusten palautus.
    Ok

     
     
  13. #52033
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Minä testaan, kiitos neuvoista pojat

     
     
  14. #52034
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    TOIMII

     
     
  15. #52035
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 24.03.19 kello 19:32.

     
     
  16. #52036
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 24.03.19 kello 19:33.

     
     
  17. #52037
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 25.04.20 kello 07:29.

     
     
  18. #52038
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Joku hommannut hevosen lemmikiksi ja ruokana sillä muutama heinäpaali
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  19. #52039
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Hmm aika erikoiselta kuulostaa

     
     
  20. #52040
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 13.04.20 kello 11:01.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •