Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #52001
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Zavuke Näytä viesti
    Saattais tulla ylös.
    Noh, puhdistushan sekin olisi.
    https://media.giphy.com/media/l2YWoW...vEJi/giphy.gif

     
     
  2. #52002
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 13.04.20 kello 06:44.

     
     
  3. #52003
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Jokainen tekee niinkuin itselleen hyväksi näkee.Olen melkein kokonaan lopettanut punaisen lihan syönnin, koska se pahentaa nivelrikon tulehduksia ja se on ihan tutkittu.Mun vatsa menee myös järkyttävän kovalle siitä.

     
     
  4. #52004
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 25.04.20 kello 07:31.

     
     
  5. #52005
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Joo, liha ei tee hyvää kenellekään jolla tukirankatulehdusta. Sisältää puriineja ja ylläpitää muutenkin tulehdusta jos sitä on alla.

    Hienoa että olet päässyt siitä eroon.
    Oli se alussa hankalaa, koska tykkään lihasta ja etenkin riistasta.Peura on ihan mun herkkua ja joskus syön sitä.
    Possua syön silloin tällöin, mutta kalaa ja kanaa enimmäkseen.Joskus syön vain kasvisruokia

     
     
  6. #52006
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Mullakin alkoi tänään uusi ruokavalio, pt teki uuden saliohjelman ja se teki myös muskeliruokavalion Vähän totuttelua kyllä, tänään kaupan lounassalaattibaarissa katsoin haikeana lasin takaa broilerinfileitä mutta kun niiden rasvaprosenttia ei tiedä niin ei saa ottaa. Maitokahvillekkin heipat kun maitotuotteetkin meni ainakin toistaiseksi pois hapanmaitojuttuja lukuunottamatta (no nekin on hetken kyl pois), ja proteiinijauhetta eli heraa saan kyllä vetää. Punttisalilla käymisessä on se huono puoli (muuten siinä on vaan hyviä puolia ja euforisia fiiliksiä kun pääsee alkutuskan ohi) että tulee NÄLKÄ. Kävin siis tänäänkin puntilla, ja söin sallitun ja tarkkaan koostetun ruoka-annokseni, mutta nyt satsuma kutsuu mua. Pitäis olla täynnä, mut saatanan satsuma yrittää vietellä mut. Mutta sitä ei nyt saa syödä koska se ei mahdu enää sallittuihin hiilareihin tälle aterialle. Mutta tää on mielitekonälkää ehkä enemmän, koska paprikan saisin syödä mutten halua sitä nyt

    Mutta kohta pitäs alkaa raudan kolista punttiksella hurjaan tahtiin! Sitä ootellessa

     
     
  7. #52007
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 25.04.20 kello 07:31.

     
     
  8. #52008
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Mullä on ikävä salilla käyntiä muttei nää kädet kestä painavaa nostelua, mutta oon vaihtanut liikuntalajeja, kun on ollut pakko.Pääasia, että tekee jotain eikä ole täysin liikkumatta.

     
     
  9. #52009
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Jos 1 satsuma on se paratiisin käärme joka kaataa ruokavalion, niin aika tarkalle oot mennyt.
    Joskus on hyvä olla tarkkana ja ottaa itseään vähän niskasta kiinni (ja ravistaa ). En mä nyt aatellu koko elämääni satsumoita vältellä, ja saan nytkin syödä satsuman vaikka iltapalalla mutta jos syön satsuman iltapalaks niin hiilarit menee sit siinä, ja mun tekee ehkä mieluummin mieli jälkiuunileipäsiivua. Molempia ei voi saada. Ehkä syön satsuman aamuhiilarina

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Mullä on ikävä salilla käyntiä muttei nää kädet kestä painavaa nostelua, mutta oon vaihtanut liikuntalajeja, kun on ollut pakko.Pääasia, että tekee jotain eikä ole täysin liikkumatta.
    Salilla on kivaa, mutta on muutkin tavat liikkua kivoja ja tosiaan tärkeintä on että tekee jotain, ei oo pakko käydä salilla

     
     
  10. #52010
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Oi mä sain just hyviä uutisia kummityttö haluaa tupakasta eroon ja mennään yhdessä ostamaan sille sähkörööki hyvinkäältä perjantaina.Voi miten ihanaa

     
     
  11. #52011
    RIP Stan Lee

     
     
  12. #52012
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 25.04.20 kello 07:31.

     
     
  13. #52013
    Vartijavaava

     
     
  14. #52014
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja withered Näytä viesti
    RIP Stan Lee

     
     
  15. #52015
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Mullakin alkoi tänään uusi ruokavalio, pt teki uuden saliohjelman ja se teki myös muskeliruokavalion Vähän totuttelua kyllä, tänään kaupan lounassalaattibaarissa katsoin haikeana lasin takaa broilerinfileitä mutta kun niiden rasvaprosenttia ei tiedä niin ei saa ottaa. Maitokahvillekkin heipat kun maitotuotteetkin meni ainakin toistaiseksi pois hapanmaitojuttuja lukuunottamatta (no nekin on hetken kyl pois), ja proteiinijauhetta eli heraa saan kyllä vetää. Punttisalilla käymisessä on se huono puoli (muuten siinä on vaan hyviä puolia ja euforisia fiiliksiä kun pääsee alkutuskan ohi) että tulee NÄLKÄ. Kävin siis tänäänkin puntilla, ja söin sallitun ja tarkkaan koostetun ruoka-annokseni, mutta nyt satsuma kutsuu mua. Pitäis olla täynnä, mut saatanan satsuma yrittää vietellä mut. Mutta sitä ei nyt saa syödä koska se ei mahdu enää sallittuihin hiilareihin tälle aterialle. Mutta tää on mielitekonälkää ehkä enemmän, koska paprikan saisin syödä mutten halua sitä nyt

    Mutta kohta pitäs alkaa raudan kolista punttiksella hurjaan tahtiin! Sitä ootellessa
    Kuulostipas muuten aika uskomattoman typerältä peruspaskapt:n hienosteludieetiltä. Sit se varmaan kattoo vierestä kun juokset matolla ja pistää tekemään jotain 15 toiston jumppasarjoja niillä technogym laitteilla, että "saat tuntumaa lihakseen".

    Lehtikaali on muuten yllättävän hyvää vaikka pitikin joku 4-5 pussia eka ajella sisään.

     
     
  16. #52016
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Ootko naamis kokeillut lehtikaalisipsejä?
    Sairaan hyviä, mutta pitää varoa ettei syö liikaa, alkaa tulee mustelmia se kun ohentaa verta.

     
     
  17. #52017
    Höyrykonkari Mauno's Avatar

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    206
    Hyviä ovat sopivasti suolattuina. Tuo mustelma-asia oli ihan uutta. Tosin olen yleensä kohtuullisesti nauttinut kyseistä herkkua.

     
     
  18. #52018
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2018
    Sijainti
    Pohjois-Karjala
    Viestit
    57
    ^jos ei syö niin ei jaksa, eikä kasva.
    Naispuoliselle kollegalle oli pt tehnyt ruokavalion. Syö niin paljon kuin jaksat + protskut + bcaa tms. lisät.
    Toisille tarttuu tietysti rasva nahan alle helpommin kuin toisille. Ei hän kyllä sillä treenimäärällä päässyt yhtään pyöristymään.

     
     
  19. #52019
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Ootko naamis kokeillut lehtikaalisipsejä?
    Sairaan hyviä, mutta pitää varoa ettei syö liikaa, alkaa tulee mustelmia se kun ohentaa verta.
    En mutta sen verran olen keksinyt, että kaupan tuotteista ne Rainbown/Pirkan juureslastut pesee kaikki perunalastut mennen tullen. Harmi vaan niissäkin käytetään jotain tulehdusöljyjä. Vois kokeilla joskus tehdä omia ja paistella voissa.

     
     
  20. #52020
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Mä liikun 5 päivänä viikossa, mutta ei sellaista hullua treeniä enää niikuin nuorena.Ikää kun tulee niin oon tullut lempeämmäksi itseäni kohtaan.
    Toki tuo rikko vaikuttaa myös.
    Voin myös kasvispainotteisella ruokavaliolla paremmin.Maitotuotteita ihminen ei tarvise enkä ole niistä ikinä tykännyt.
    Vatsakin kiittää

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •