Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #51781
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Oon tehnyt itse pastaa, kun on se kone millä veivata.Ei oo edes vaikeaa, mutta onhan siinä oma hommansa ja sanon suoraan sydämmestä, että on aivan erilaista kuin kaupasta ostettu
    Perhana koskahan taas jaksais tehdä..

    Hitto miten väsyttää, jos sitä päikkärit ottais

     
     
  2. #51782
    Höyrypää Mäntti's Avatar

    Liittynyt
    10/2015
    Sijainti
    Ylivieska
    Viestit
    697
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Turpeen makuinen alkoholijuoma kuulostaa erittäin eksoottiselta
    Ei se nyt niin eksoottista ole. Savu ja turve tulee tuohon kuitenkin ihan luonnollista reittiä. Tuolla Islayn saarella kun ei juuri puita ole mutta turvetta senkin edestä niin mallastettu ohra kuivataan turvetta polttamalla. Ehdottomasti kokeilemisen arvoista.
    https://www.alko.fi/products/001465/...ld-Single-Malt
    Vaatii vaan ohutreunaisen lasin ja aikaa. Tätähän ei missään nimessä tempaista shotti tyyliin ykkösellä alas vaan hitaasti nautiskellen.

     
     
  3. #51783
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Viski maistuu partaveitseltä. Viiltää jo nenää ja silmiä kun haistaakin. Ei oo mun pala kakkuu vaikka sinänsä ymmärrän että niiden kanssa on hienoa hifistellä

    En muuten muistanu viime kesänä hehkuttaa että löysin ekan oluen viime kesänä mitä voin vapaaehtoisesti juoda: SOL! Kevyt ja raikas!

     
     
  4. #51784
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Viski maistuu partaveitseltä. Viiltää jo nenää ja silmiä kun haistaakin. Ei oo mun pala kakkuu vaikka sinänsä ymmärrän että niiden kanssa on hienoa hifistellä

    En muuten muistanu viime kesänä hehkuttaa että löysin ekan oluen viime kesänä mitä voin vapaaehtoisesti juoda: SOL! Kevyt ja raikas!
    SOL maistuu tiskivedeltä liian köykäistä mun makuuni, ei vaan tuittu makuasiahan tuo on.Itsekin juon yhden korkeintaan kaksi olutta kerralla, ei vaan pysty.

     
     
  5. #51785
    Höpö höpö, viskejä on vaikka kuinka paljon, jotka on kuin linnunmaitoa

     
     
  6. #51786
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    SOL maistuu tiskivedeltä liian köykäistä mun makuuni, ei vaan tuittu makuasiahan tuo on.Itsekin juon yhden korkeintaan kaksi olutta kerralla, ei vaan pysty.
    Mä tykkään just siitä keveydestä, ehkä se raikkaus tuleekin sitruuna fairysta Ja pakkohan se on todeta että koska mä en tykkää kaljasta mutta sol menee, niin eihän se solli hirveesti kaljalle silloin maistu

     
     
  7. #51787
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Nukuin 2 tunnin päikkärit aloin muuten tuittu katsomaan True Bloodia uudelleen, 3 kausi loppusuoralla ja sarja vieläkin parempi nyt mulla on skumppa kylmässä ja illalla taas muutama jakso putkeen

     
     
  8. #51788
    Ehtoota. Pari vasaa nurin ja nyt vaa aikuiset jäljellä.
    Meinas isovarvas jäätyä aamulla passissa. Huono verenkierto sinne asti varmaan. Jos vähän ohentais parilla terävällä.


     
     
  9. #51789
    Päivä meni haravoidessa, en kyllä tykkää tuosta puuhasta yhtään. Onneksi sattui tyyni ja ihan ok keli, vesisadekin alkoi vasta kun sain haravoitua.
    "Not a bad life really"

     
     
  10. #51790
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Metälle on ikävä, pitäis mennä faijan kanssa joku päivä.Ei oo pitkään aikaan tullut käytyä
    Pottula, mä taas tykkään ja hyötyliikuntaa parhaimmillaan..toki jos on hehtaari haravoimista niin vois mieli muuttua

     
     
  11. #51791
    Onhan se kiva istua ja kuunnella luontoa passissa. Metsästäessä vielä jokainen rasahdus ku kuuluu niin heti on et MIKÄ, MISSÄ ja MIKS.


     
     
  12. #51792
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Nukuin 2 tunnin päikkärit aloin muuten tuittu katsomaan True Bloodia uudelleen, 3 kausi loppusuoralla ja sarja vieläkin parempi nyt mulla on skumppa kylmässä ja illalla taas muutama jakso putkeen
    Kuulostaa aivan mahtavalta Mä aloitan True Blood maratonin sitten kun seuraavan kerran käyn kotikotona, huomasin nimittäin että True Blood dvd-kokoelma on niissä muuttolaatikoissa jotka dumppasin sinne vintille entisestä kämpästä kun aattelin etten koko tavarakaaosta halua Ouluun tuoda Hyvin meni sekin "konmarittaminen" kun oon sit täällä Oulussa haalinu kaikkee krääsää lisää ja sit vielä ostanu jotain tavaroita uudelleen jotka ois mulla jo ollu mutku ne on sit ollu 500 kilsan päässä ku niitä oiski tarvinnu

     
     
  13. #51793
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Zavuke Näytä viesti
    Onhan se kiva istua ja kuunnella luontoa passissa. Metsästäessä vielä jokainen rasahdus ku kuuluu niin heti on et MIKÄ, MISSÄ ja MIKS.
    Aistit terävöityy ja sit se on vielä jännääkin!

     
     
  14. #51794
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Kuulostaa aivan mahtavalta Mä aloitan True Blood maratonin sitten kun seuraavan kerran käyn kotikotona, huomasin nimittäin että True Blood dvd-kokoelma on niissä muuttolaatikoissa jotka dumppasin sinne vintille entisestä kämpästä kun aattelin etten koko tavarakaaosta halua Ouluun tuoda Hyvin meni sekin "konmarittaminen" kun oon sit täällä Oulussa haalinu kaikkee krääsää lisää ja sit vielä ostanu jotain tavaroita uudelleen jotka ois mulla jo ollu mutku ne on sit ollu 500 kilsan päässä ku niitä oiski tarvinnu
    Mä oon huono haalimaan mitään, kaikki kierrätän mitä voin ystäville tms tarvitsevalle ja uffille oon vienyt paljon vaatteita.
    Mun sisustus on myös minimoitunut, kun ei kiinnosta pyyhkiä pölyjä jokaisen pienen koristeen päältä

     
     
  15. #51795
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Jaaha. Päikkärit nautittu ja olut taitaa olla kylmää. Oli raskas lomaviikko, tuli nukuttua niin paljon että väsyttää kokoajan. Onneks pääsee töihin ensviikolla. Kyllä se aina kotioilot voittaa.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  16. #51796
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Oispa lomaa edes viikko no huhtikuussa sitten,kävin lenkillä ja mukava ilma vaikka vähän tihutti, mutta saakeli miten pimiää!

     
     
  17. #51797
    Höyrypää GISM's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    13210
    Viestit
    897
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    mutta saakeli miten pimiää!
    Sittenhän sinne sopii hyvin sekaan

     
     
  18. #51798
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja GISM Näytä viesti
    Sittenhän sinne sopii hyvin sekaan
    No höh..mä näyn kyllä pitkälle, kun on aina heijastinliivi päällä otsalamppu tms on vielä pakko ostaa, kun ei oo katuvaloja joka paikassa.

     
     
  19. #51799
    Höyrypää GISM's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    13210
    Viestit
    897
    Meinasin, että kun ite ainakin olen "vähän" pimee... Siihen ei heijastimet auta

     
     
  20. #51800
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 06:26.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •