Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #51661
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 07.02.21 kello 22:47.

     
     
  2. #51662
    Ei vaan ymmärrä: Pimeällä tiellä kävellään tummissa vaatteissa, eikä minkäänlaista valoa/heijastinta/liiviä mukana. Olettaako jotkut, että jos he näkevät auton valot, niin autoilija näkee myös heidät? Kyseisiä tapauksia tulee vastaan ihan liian usein, onneksi kuitenkin useimmilla kävelijöillä sentään on jotain näkyvää/heijastavaa mukana.

    Heijastimia tai mieluummin heijastusliivejä saa kaupoista muutamalla eurolla, ovat suhteellisen halpoja henkivakuutuksia näin syksyn pimeillä.
    "Not a bad life really"

     
     
  3. #51663
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Ei vaan ymmärrä: Pimeällä tiellä kävellään tummissa vaatteissa, eikä minkäänlaista valoa/heijastinta/liiviä mukana. Olettaako jotkut, että jos he näkevät auton valot, niin autoilija näkee myös heidät? Kyseisiä tapauksia tulee vastaan ihan liian usein, onneksi kuitenkin useimmilla kävelijöillä sentään on jotain näkyvää/heijastavaa mukana.

    Heijastimia tai mieluummin heijastusliivejä saa kaupoista muutamalla eurolla, ovat suhteellisen halpoja henkivakuutuksia näin syksyn pimeillä.
    Eräs heppatyttö 13wee kiteytti asian hyvin kun olivat iltahämärissä lähdössä heppojen kanssa maastoon: ei halunnut peittää uutta ratsastustakkia rumalla liivillä, ja hevosen heijastinloimi kuulemma kahisee...

     
     
  4. #51664
    Höyrypää GISM's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    13210
    Viestit
    897
    Huonosti tulee käytettyä heijastimia, täytyis kyllä tsempata asian suhteen.

    Koiralla on kyllä valo ja heijastinvaljaat

     
     
  5. #51665
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Mulla on heijastinliivi aina lenkillä

     
     
  6. #51666
    Höyrykonkari Pavosen Heska's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Kajaani
    Viestit
    264
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Mulla on heijastinliivi aina lenkillä
    Tästä tuli mielikuva hk:n sinisestä heijastinliivi päällä.

     
     
  7. #51667
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pavosen Heska Näytä viesti
    Tästä tuli mielikuva hk:n sinisestä heijastinliivi päällä.
    Kartanon Herra on parempaa, heijastimilla tai ilman.

     
     
  8. #51668
    Höyrykone esu's Avatar

    Liittynyt
    01/2016
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,030
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pavosen Heska Näytä viesti
    Tästä tuli mielikuva hk:n sinisestä heijastinliivi päällä.
    Fingerpori-ainesta.
    Kaikki epäoniistuu jotenkin.

     
     
  9. #51669
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622
    HK sininen oli ennen hyvää/parempaa, nyt sen paikan on ottanut Atrian(?) Punainen, HK oli ennen mukavasti lohkeavaa nyt se on jotain mössöä ja sen "perinteisen" mauttomuus on on korvattu eri"makuisilla" versioilla (en ole maistanu) mutta yllättäen Punainen lenkki on nyt kuin sininen ole ennen, onkohan tapahtunut reseptin "kaappaus" ?

     
     
  10. #51670
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Lainaus Alkuperäinen postaaja eLehis Näytä viesti
    HK sininen oli ennen hyvää/parempaa, nyt sen paikan on ottanut Atrian(?) Punainen, HK oli ennen mukavasti lohkeavaa nyt se on jotain mössöä ja sen "perinteisen" mauttomuus on on korvattu eri"makuisilla" versioilla (en ole maistanu) mutta yllättäen Punainen lenkki on nyt kuin sininen ole ennen, onkohan tapahtunut reseptin "kaappaus" ?
    HK:n sininen oli tosiaan ennen ihan huippua, mutta nykyään kuvottavaa räkää. Snelmannin kunnon lenkki on ollut parasta mitä on löytynyt. Tota HK:n paskaa en enää osta.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  11. #51671
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Mä en ole makkaran ystävä, kesällä tulee pari kipaletta grillin kautta syötyä

     
     
  12. #51672
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,244
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Olettaako jotkut, että jos he näkevät auton valot, niin autoilija näkee myös heidät?
    Olettaa.. Etenkin sellaiset ihmiset, jotka eivät ole koskaan autoa ajaneet/korttia hankkineet. Ja tietty vinokoneen mainitsemat tyyliseikat tietysti myös joidenkin ihmisten kohdalla, mutta suurimmalla osalla joiden kanssa ite on tullut esim. duunissa aiheesta juteltua "on vaan unohtunut"..

     
     
  13. #51673
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Herkkulenkki on kans ihan ookoo, muistaakseni Atria Kantsii testata.

     
     
  14. #51674
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2018
    Sijainti
    Pohjois-Karjala
    Viestit
    57
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Helsingistä tuli mieleeni, että pitäisi käydä kaksosia moikkaamassa, viimeksi toukokuussa olin visiitillä
    Muuttivat viime viikolla kimppaan lauttasaareen, ei ne pysty olemaan erossa toisistaan
    Harmillisesti olen töissä, upea keli olis lähteä lenkille...
    Kaksosia näen sit lauantaina kotona. 6v neidit.

    ja mulle tuli nälkä kun puhutte makkarasta. +mul on hotellissa vaan pari banaania, pitää pärjätä näillä

     
     
  15. #51675
    Kesällä ei tuu mitään grillimakkaraa syötyä. Sen takia että kausi alkaa mulla nyt. Suunnilleen paketti/viikonloppu menee sinne helmikuun loppuun.
    Notskimaggarana menee 90% pajuniemen Helsinkiwurstiä.


     
     
  16. #51676
    Vittu kaljaa vakiduunin kunniaks! Eka viikko suoritettu! Työttömyys takana ja hyvä tili edessä

     
     
  17. #51677
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,076
    Lainaus Alkuperäinen postaaja spatial Näytä viesti
    Vittu kaljaa vakiduunin kunniaks! Eka viikko suoritettu! Työttömyys takana ja hyvä tili edessä
    Vittu kalja on mulle ihan uus, mistä sitä saa?
    Ei vaan, onnea duunille. Otetaan sille
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  18. #51678
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Vittu kalja on mulle ihan uus, mistä sitä saa?
    Ei vaan, onnea duunille. Otetaan sille
    Tommosta: https://www.stara.fi/2016/04/02/vagi...en-mennessaan/

     
     
  19. #51679
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,076
    Lainaus Alkuperäinen postaaja withered Näytä viesti
    Olin jo unohtanut tuon. Tuo on kai sitä itteään

    Mielenkiintoinen ammatti noilla "Oluen tekijät keräävät bakteereja mallin vaginasta käyttäen apunaan gynekologista tikkua."

    Tai no ei oikeastaan, jos sitä yhtä ja samaa tuheroa ronkkii tikulla kaiket päivät
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  20. #51680
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Katopa Esa True Blood vampyyri sarjaa, siinäkin naidaan koko ajan kuin kanit.Mulla on koko tuotanto.Sisältää myös paljon väkivaltaa joten just mun makuun
    Uuuuuuu mä olin niiiiin True Bloodista villinä silloin joitain vuosia sitten, mulla on se koko kirjasarjakin mihin se tv-sarja perustuu Löysin jokin aika sitten tämän videon ja päätin että tänä talvena pitää katsoa True Bloodit uudestaan Kuuluin team Ericiin <3 Kenen tiimiin Miru kuulu? Aloin eka lukea kirjoja silloin kuuluin team Billiin aluks, mutta sitten sytyin Ericille





    <3 TRUE BLOOD <3



     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •