Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #51641
    Höyrypää Mäntti's Avatar

    Liittynyt
    10/2015
    Sijainti
    Ylivieska
    Viestit
    697
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Onhan noita hyviä sarjoja, ei mulla mitään erityistä suosikkia ole, harmittaa oikein kun ei ole päässyt tutustumaan Handsmaid's taleen.Tuittu sitä suositteli, mutta en kerinnyt aloittaa alusta ja niin ei voi aloittaa
    Hbo:n suoratoistosta käytät ilmaisen ekan kuukauden ja katot molemmat ilmestyneet kaudet putkeen.

     
     
  2. #51642
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Joo näissähän on se koukuttava puoli ettei voi olla katsomatta..mä katon vielä yhden jakson ja yhden ja yhden

     
     
  3. #51643
    Höyrypää Mäntti's Avatar

    Liittynyt
    10/2015
    Sijainti
    Ylivieska
    Viestit
    697
    Jos ois oikein fiksu niin kattos kaikki sarjat vasta siinä vaiheessa ku enempää jaksoja ei enää tehdä. Tympäsee aina vuosi odotella jatkoa.

     
     
  4. #51644
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    No just tämä

     
     
  5. #51645
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Joko on Mäntti muutot saatu tehtyä?

     
     
  6. #51646
    Höyrypää Mäntti's Avatar

    Liittynyt
    10/2015
    Sijainti
    Ylivieska
    Viestit
    697
    Alkaa olemaan. Huomenna avaimet uudelle omistajalle. Jotain uunin puhdistusta ja vesimittarin lukeman tarkistusta siinä vielä olis. Ja autotallista pitäs kaikki höyryttelyryönä viedä johonkin.

    Toisella tenavista lentsu, nukkuu n. 15 minuuttia kerrallaan. Mäntti hoivaa. Sen siitä saa ku laittaa poikasen päivähoitoon. Jospa sitä ottas vielä pikku siivun viskiä.

     
     
  7. #51647
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Mä olen selvinnyt helpolla kun omat pojat oli päikkärissä, ne ei olleet ikinä kipeänä.No nuorimmainen oli oksennustaudissa 5- vuotiaana pari päivää ja kaksoset sai täitä ylä-asteella.Siinä kaikki..yhden tutun tytär sairasti todella paljon pienenä ja tuttu menetti työnsä sen takia.
    Se ei ollut oikeastaan koskaan töissä, hänen tytär on erityislapsi johon kuuluu kaikkea ikävää.

     
     
  8. #51648
    Höyrypää Mäntti's Avatar

    Liittynyt
    10/2015
    Sijainti
    Ylivieska
    Viestit
    697
    Meillä oli vasta viikko sitte koko sakki kuume- ja kurataudissa. Töissä päällikkö sanoikin kuullessaan että nyt viikon sisään iskee tauti kun lapset on menny hoitoon. Oikeassa näky olevan.

     
     
  9. #51649
    Höyrypää Mäntti's Avatar

    Liittynyt
    10/2015
    Sijainti
    Ylivieska
    Viestit
    697
    Ja ihan hullua että vaikka mulla lyheni työmatka 40km => 3km niin kello herättä nykyään tuntia aikaisemmin ku pitää kusettaa koirat ja hoitaa muksut hoitoon.

     
     
  10. #51650
    Höyrykone ahteri's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    1,318
    Olipas mukavaa pelailla poitsun kans pleikkarilla änäriä pitkästä aikaa. Toi viimeisinhän on ihan huippu kun saa nhl94 kontrollit, eihän vanha enää niitä uusia tatin veivaus kontrolleja oppiskaan. Joku köykänen vajaa viiden tunnin pelisessio Poika ei olis millään malttanu viel lopettaa, mut itellä alkaa refleksit katoon jokusen nautitun oluen myötä
    "FEAR stands for fuck everything and run."

     
     
  11. #51651
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mäntti Näytä viesti
    Ja ihan hullua että vaikka mulla lyheni työmatka 40km => 3km niin kello herättä nykyään tuntia aikaisemmin ku pitää kusettaa koirat ja hoitaa muksut hoitoon.
    No ettekö te voi vaimon kanssa vuorotella tms? Tota päiväkoti ruljanssia ei oo kyllä yhtään ikävä

     
     
  12. #51652
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ahteri Näytä viesti
    Olipas mukavaa pelailla poitsun kans pleikkarilla änäriä pitkästä aikaa. Toi viimeisinhän on ihan huippu kun saa nhl94 kontrollit, eihän vanha enää niitä uusia tatin veivaus kontrolleja oppiskaan. Joku köykänen vajaa viiden tunnin pelisessio Poika ei olis millään malttanu viel lopettaa, mut itellä alkaa refleksit katoon jokusen nautitun oluen myötä
    Kyllä ne veivaukset oppii, älä oo tollanen..vaatii kyllä pitkää pinnaa ainakin mulla mä odotan veronpalautuksia niin päästään pojan kanssa hakkaa uutta pleikkaa ou jee!

     
     
  13. #51653
    Höyrypää Mäntti's Avatar

    Liittynyt
    10/2015
    Sijainti
    Ylivieska
    Viestit
    697
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    No ettekö te voi vaimon kanssa vuorotella tms? Tota päiväkoti ruljanssia ei oo kyllä yhtään ikävä
    Muuten kyllä mutta tuon naisen työt alkaa pari tuntia aikaisemmin ku mulla.

     
     
  14. #51654
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mäntti Näytä viesti
    Muuten kyllä mutta tuon naisen työt alkaa pari tuntia aikaisemmin ku mulla.
    Aijaa no sitten

     
     
  15. #51655
    Meninpä sitten hajottamaan astianpesukoneen...

    Ei meinannut virtanappi toimia, ja vähän vaan avitin sitä nyrkin sivulla. Tippui mokoma nappi/ohjainpaneeli jonnekin koneen etukannen sisään, ja muovinosia siellä täällä. Olihan tuolla koneella ikää melkein 20-vuotta, eli eiköhän ole jo hintansa tienannut. Huomenna kaupoille.
    "Not a bad life really"

     
     
  16. #51656
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Meninpä sitten hajottamaan astianpesukoneen...

    Ei meinannut virtanappi toimia, ja vähän vaan avitin sitä nyrkin sivulla. Tippui mokoma nappi/ohjainpaneeli jonnekin koneen etukannen sisään, ja muovinosia siellä täällä. Olihan tuolla koneella ikää melkein 20-vuotta, eli eiköhän ole jo hintansa tienannut. Huomenna kaupoille.
    No hyvinhän tuo on palvellut, onkin jo aika ostaa uusi

     
     
  17. #51657
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2018
    Sijainti
    Pohjois-Karjala
    Viestit
    57
    Neljäs kerta (viikko) Helsinkiin. Perhettä tulee ikävä, junassa saisi olla höyryttelyhuone ja aamiaisilla vaihtelevaa ruokaa.
    Kehonkoostumus on 30% pekonia, 25% munakokkelia ja 45% kahvia.
    Opittu on makaronilaatikkoresepti ja suunnistamaan paikallisliikenteellä, vaikka lakijuttuja olisi pitänyt oppia. No ehkä vähän niitäkin ja ehkä vähän heikosti paikallisliikennettä.

     
     
  18. #51658
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Helsingistä tuli mieleeni, että pitäisi käydä kaksosia moikkaamassa, viimeksi toukokuussa olin visiitillä
    Muuttivat viime viikolla kimppaan lauttasaareen, ei ne pysty olemaan erossa toisistaan
    Harmillisesti olen töissä, upea keli olis lähteä lenkille...

     
     
  19. #51659
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 07.02.21 kello 22:47.

     
     
  20. #51660
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Oli pörrönen kissa tienvarsipusikossa liikenteen uhrina.

    Täytyy kattoa onko vielä illalla, paikassa ei oo kun pari taloa.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •