Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #51581
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Ei siitä ole yhtään mitään hyötyä tuon ikäselle heppatytölle lähtee kertomaan, ellei sitten haluu vaan provosoida ja suututtaa toisen. Ei niin yhtään mitään muuta järkeä, ei mee perille. Tajuu sit vanhempana Ei se oo hyssyttelyä, että ei oo sillee että "HEI KERTTU, KATOS KU ISI TÄÄLLÄ VÄHÄN VETÄÄ HEPPARUISLEIPÄÄ NAM NAM ONKOHAN TÄÄ OLLU SAMAN VÄRINEN KUN SE SUN HOITOHEVONEN"
    Niin, mulla olikin se valtaväestöstä poikkeava mielipide.
    No, ehkä se ei tiedä mistä liha on tai eläimestä peräisin vielä siinä iässä.
    Mut jos mul olis joku KERTTU NIIN KERTOISIN.


     
     
  2. #51582
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Zavuke Näytä viesti
    Niin, mulla olikin se valtaväestöstä poikkeava mielipide.
    No, ehkä se ei tiedä mistä liha on tai eläimestä peräisin vielä siinä iässä.
    Mut jos mul olis joku KERTTU NIIN KERTOISIN.
    No kyllähän ne nyt tajuu mistä liha tulee, mutta tarviiko sitä naamaan hieroa? Ei lapset tosiaan mitään tyhmiä oo. Kyllähän ne nyt näkee kun jääkaapilla käy että mitä sielä on. Vai meinaakko, että sit ku Kertulle 11v syötät lusikalla bonaa niin kerrot että KUULES KERTTU, MEIDÄN ON AIKA KESKUSTELLA SIITÄ MITÄ TÄSSÄ BONA BOLOGNESESSA NUO KIKKAREET ON

     
     
  3. #51583

     
     
  4. #51584
    Mun lapset veti ylikokosilla kumppareilla pitkin pihaa ja olivat oikeen helevetin tietosis mitä pihalla tapahtuu, tai tulee tapahtumaan! Heh, onneksi oli tarjolla moinen mahdollisuus

     
     
  5. #51585
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    KUN MÄÄ OLIN PIÄNI ja meillä oli lehmiä, niin vaari kerto mulle että meidän sonneista tehdään nakkeja. Siis jotenki sillee lempeesti. No mä aattelin oikeesti, että sonnin reiteen tai kylkeen tehdään viilto ja sieltä pilkistää rivi nakkeja, että ne otetaan sieltä ja sitten se haava ommellaan kii ja sinne kasvaa uusia nakkeja. Ja isommat lihapalat sitten jostain ylempää kankusta. Luulin myös sitten kun sonnit haettiin pois ja lehmiä ja vasikoita muutenkin vietiin, että ne muutti toiseen navettaan asumaan.

     
     
  6. #51586
    Urpo(no niin varmaan kaikki on ajatellu) hitto kun lehmät lasketaan kesälomalle, niin niiä ei kyllä kiinnosta vittuakaan joku parakki, missä vedetään tisseistä

     
     
  7. #51587
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lehmät on hauskoja kun ne kesälaitumelle päästessä vetää kömpelöö pukkilaukkaa tissit heiluen Mutta kyllä ne laitumeltakin sinne "parakkiin" jonottaa lypsettäväks kovan mölinän kanssa, jo ennenkun tisseistä vetelijäkään navetalla

     
     
  8. #51588
    Juu, heh.
    No nyt, Elon Musk(vai mikä vittu se on) on tuomittu, sinänsä, nyt kun muillakin valmistajilla on tuotteita. Suurin vihreä kusetus alkaa näkymään, koskee myös talvivaaraa

     
     
  9. #51589
    Joo kyllä se niin on et kun on neljä lasta kasvattanu niin siinä on joutunu pari kertaa miettimään et miten asiat kerrotaan. Valehdella ei tartte mutta myöskään ei tarvi joka ikistä asiaa kertoa niin syvällisesti jos se jonkun mieltä pahoittaa. Muistan ite vielä omasta lapsuudesta sellaisen jutun ku nauta oli synnyttämässä ja mulle sanottiin et voitko hakea naapurista hännän vetimen vai mikähän helvetti se nyt olikaan mikä oli ihan traditio maalla kun nauta synnytti. No mä menin tietty naapuriin pyytämään naudan hännä vedintä ja siitähän naurua riitti pitkäksi aika ja mä suutin niin kovasti etteivät meinanneet saada mua ollenkaan leppymään, siitäkin opin et lapselle ei saa ikinä valehdella mitään, asioita voi jättää kertomatta jos se ei satuta ketään mut valehdella ei saa se jättää syvät arvet.

    Tällasta hännän vedintä ei tietysti ole edes olemassa mua vaan juksattiin ja vedätettiin sillä asialla.

    Mutta nyt öitä kaikille

     
     
  10. #51590
    Mun lapset tiesi. Ja ne tiesi kun hoidin niiden asiat kouluiässä, tai sain ne häviämään. Sitten tuli tämä hetki, mitä nyt? Ehkä mun pitäs ottaa joku nainen, josta huolehtia? Ei kyllä helvetissä, kiitos.

     
     
  11. #51591
    Juu valehtelimen on kaiken pahasta.
    Lapselle/aikuselle sellainen ei vaan käy.
    Työelämässä ainakin polttaa siltoja. Mielummin sanoo miten on oikeasti mennyt.
    Ugh, vimoset skottilaiset tisleet naamaan ja sit koisiin.


     
     
  12. #51592
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Onko tää rikki??
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  13. #51593
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Huomenta! Viikonlopusta selvitty hengissä juuri ja juuri, oli sellainen rapeli eilen ettei tosikaan eilinen päivä meni sängyn pohjalla ja vessassa oksennellessa🤮 itseänsä voi vaan syytellä
    Bileet meni hyvin ja meillä oli ihana ilta, alkuillasta työporukkaa viihdytti Jaakko Saariluoma ja nauroin niin, että oli posket kipeenä sen jälkeen.Ruoka ja juomapuoli oli hoidettu hyvin.Ei voi valittaa
    Saa nähdä miten työpäivä menee, veto poissa....

     
     
  14. #51594
    Höyrykonkari pirate's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Kateissa
    Viestit
    359
    Acer 4810T päivitetty
    Uusi akku, kesto yli 4h. Wanha, 1.11. 7vuotta täyttävä kesti vajaat 15min


    Kingston 120Gt SSD-levy


    Levylle asennettu Linux Mint Cinnamon 19 LTS

     
     
  15. #51595
    Kuuluu joillain olevan jo nastarenkaat alla, onko foorumilaisista kukaan vielä vaihtanut renkaita?
    Itse en ihan vielä moista operaatiota ole ajatellut tehdä, paitsi jos lupailisi selvästi kylmempiä kelejä ja/tai lumisateita.
    "Not a bad life really"

     
     
  16. #51596
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Kuuluu joillain olevan jo nastarenkaat alla, onko foorumilaisista kukaan vielä vaihtanut renkaita?
    Itse en ihan vielä moista operaatiota ole ajatellut tehdä, paitsi jos lupailisi selvästi kylmempiä kelejä ja/tai lumisateita.
    Kyllä täällä on ollut viime päivinä paljun kansi jäässä lähes joka aamu. Sinänsä ei varmaan liioittelua alkaa pikkuhiljaa vaihtamaan.

    Alkais kohta olla remonttikiintiö taas hetkeksi täynnä, tuli maalattua talo, pinnoitettua katto ja sitten sain vielä lopuksi idean että pitää alkaa talli remontoimaan. Paremman näköinen tuli kyllä mökistä mutta muutama viikko näpertelyä alkaa riittää. Vielä pitäis pattereiden ohjaukset rakentaa loppuun että pääsee "säästämään", ajatuksena olisi siis tiputella lämpöjä huoneista mitkä ei oo käytössä ohjaimen kautta. Teoriassa tuolla pitäisi saada säästettyä sähköä 20-30% mutta nähtäväksi jää.

     
     
  17. #51597
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2015
    Viestit
    211
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zkys Näytä viesti
    Kyllä täällä on ollut viime päivinä paljun kansi jäässä lähes joka aamu. Sinänsä ei varmaan liioittelua alkaa pikkuhiljaa vaihtamaan.
    Kyllähän tuo aamu valkeni rapsakassa -9 asteen pakkasessa, sieltä se saatanan talvi taas tulee.

     
     
  18. #51598
    Pipo päässä ja toppatakki päällä, leikattu äsken nurmikko viimeisen kerran tänä "kesänä".
    Ruohonleikkuri varastoon ja lumikola valmiiksi tyrkylle.
    "Not a bad life really"

     
     
  19. #51599
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lauantaina näyttäis olevan hyvä keli leikata loput nurtsista. Jäi viime viikonloppuna vähän kesken (puolet)... Tai ehkä annan olla
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  20. #51600
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Uus näytönohjain haettu ja vesiblokki sille laitettu tilaukseen..

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •