Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #50941
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Huh, perjantai-ilta ja voi relata, ollu aika touhukas viikko. Kenties kallistun kanssa karkkipussintaihin. JOS jaksaa enää kauppaan lähtee.

    Väsyttää kun sekin vähä mitä nukkunut niin en ole edes sitä aikaa käyttäny hyvin, kun oon herännyt itestään tuntia ennen herätyskelloa ja jopa enemmän eikä uni tuu simmuun. Mikä on friikkiä silloin kun on univajetta. Joskus ennenki ollu tälläsiä kausia, ärsyttävää.

     
     
  2. #50942
    Höyrypää Mäntti's Avatar

    Liittynyt
    10/2015
    Sijainti
    Ylivieska
    Viestit
    697
    Hakekaa äkkiä Makuunin makiaisia kun niitä vielä saa?

     
     
  3. #50943
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Joo kuulinkin radiosta että Makuunilla miljoonalla egellä irtokarkkia varastossa, varmaan aikamoiset karkkialennusmyynnit tulossa ellei ole jo käynnissä Niin se vaan Makuunin loppu tuli, oonkin jo kauan miettinyt että vuokraako kukaan enää IRL leffoja, tuntuu että kaikki käy vaan karkkikaupassa. Olisivat laittaneet leffat helvettiin niin ei tarvii maksaa niistä oikeuksia jne. ja jatkaneet karkkikauppoina. En kyl tiiä mikä niissä on ollu meno kun siitä on varmaan 7 vuotta kun viimeks Makuunissa käyny.

     
     
  4. #50944
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,074
    Makuunin karkkien loppuunmyynnistä "Loppuunmyynti on alkanut kuudessa liikkeessä: Riihimäellä, Pietarsaaressa, Raumalla, Kotkassa, Helsingin Töölössä ja Tampereen Sammonkadulla."
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  5. #50945
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Läskinsulatus sessio takana ja nyt voi relata, en oo muuten karkkia syönyt aikoihin enkä edes jäätelöä, mun lempparia Mutta kohta aukeaa skumppa ja leffa pyörimään.Oli muuten mullakin jotenkin väsynyt viikko niinkuin tuittukin sanoi, kun väsyttää muttei saa nukuttua!
    Tää sama tulee talvella jos on töissä ja aurauskeikka päälle, silloin on ihan pihalla.

     
     
  6. #50946
    Oli pakko tehä jotain rentouttavaa
    https://m.youtube.com/watch?t=30s&v=qzF7iW3G-MA

     
     
  7. #50947
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    wtf

     
     
  8. #50948
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vinokone Näytä viesti
    Oli pakko tehä jotain rentouttavaa
    https://m.youtube.com/watch?t=30s&v=qzF7iW3G-MA
    Tää on hyvä kans
    https://www.youtube.com/watch?v=ZKtJzGUUv6I

     
     
  9. #50949
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zkys Näytä viesti
    Tunnusta.

    Toi on "enemmän" kuin Tubesta vaan löydetty ?

     
     
  10. #50950
    Höyrykonkari pirate's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Kateissa
    Viestit
    359
    Nyt kaikki auton tankkaajat puita istuttamaan, tahdoitte tai ette.

    T: Sipilä
    .....tai sitten ei.®

     
     
  11. #50951
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Vinokone voi tulla tännekkin ajaan kaivurilla, mun pitäs nimittäin vielä pestä pyykkiä niin sit ei tarttis

    Hitto mä olin jo unohtanu tuon wbox videon huaaaaaa

     
     
  12. #50952
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,074
    Tuossa vinkki seuraavaa pesukonetta varten
    https://www.youtube.com/watch?v=dq6T5BojXc8
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  13. #50953
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Tuossa vinkki seuraavaa pesukonetta varten
    https://www.youtube.com/watch?v=dq6T5BojXc8
    Tää meinas jo ittensä lingota palasiksi. En tiedä, montako tuntia oli itekseen lingonnut. Ekana kävi Mieles, että olisin puolen kuution kiven pudottanu päälle, mut elukat ei välttämättä olis tykänny, ja olisin varmaankin puhelinkaupoille joutunu

     
     
  14. #50954
    Älkää nyt manatko. Täällä ollut hyvä tuuri pesukoneiden kanssa.

    PS. Paljonkos kehtaa kloritea laittaa valkaisupesuun jos vajaatäyttöohjelma ? Pari desiä ?

     
     
  15. #50955
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Mulla on todella hyvä kone AEG, nyt 7 vuosi menossa mä en ole ikinä käyttänyt kloriittia vaatteiden valkaisussa joten olen jäävi kommentoimaan edestä täytettävät koneet ovat kestävämpiä kuin päältä täytettävät.Tämä perustuu omaan empiiriseen tutkimukseen.

     
     
  16. #50956
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Meilläkin on AEG, kiva kuulla että semmonen on kestäny 7 vuotta. Se on kätevä kun se on kuivaava niin ettei tarvi ees rummusta toiseen vaihtaa. Ainoo huono puoli on se että musta on tullu niin laiska että välillä tulee kuivailtua sellasiakin vaatteita joita ei sais rumpukuivata Mut osa niistä kestää sitä hyvin kerrasta toiseen, jotkut sit taas on menny vähän pilalle

     
     
  17. #50957
    Sen muistaa menneiltä ajoilta kun työkaveri pesukoneenkorjaaja kiroili että kaikenmaailman moskaa joka kone täynnä.

    Siitä jäänyt tapa että vähintään muutaman vkon välein on löydettävä jotain joka pestään 90-95 asteessa.

    Eikös se Whirlpool+kumppanit hirviö tuu kohta myyntiin? Se pesee, kuivaa, viikkaa ja hyllyttää pyykit.

    Protot on testeissä. Siinä on siis vähän kuin kaapisto rummun ympärillä.

    Maksaa muistaakseni enemmän kuin 200.

     
     
  18. #50958
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Joo mä tykkään, että kodinkoneet kestää pitkään vaikka nykyään tuntuu, että tehdään tarkoituksella paskaa niin joutuu uusimaan koneita useammin.

     
     
  19. #50959
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Sen muistaa menneiltä ajoilta kun työkaveri pesukoneenkorjaaja kiroili että kaikenmaailman moskaa joka kone täynnä.

    Siitä jäänyt tapa että vähintään muutaman vkon välein on löydettävä jotain joka pestään 90-95 asteessa.
    Joo ja mä pesen koneen tyhjänäkin 90-95 niin paskat lähtee, nukkasihti on hyvä tyhjätä kuukauden välein

     
     
  20. #50960
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Meilläkin on AEG, kiva kuulla että semmonen on kestäny 7 vuotta. Se on kätevä kun se on kuivaava niin ettei tarvi ees rummusta toiseen vaihtaa. Ainoo huono puoli on se että musta on tullu niin laiska että välillä tulee kuivailtua sellasiakin vaatteita joita ei sais rumpukuivata Mut osa niistä kestää sitä hyvin kerrasta toiseen, jotkut sit taas on menny vähän pilalle
    Työn puolesta oon kuullut muutamalta asukkaalta, että heilläkin on tää kuivaava kone, mutta ongelmana on poistoletkun tukkeutuminen kuulemma etenkin jos se menee suoraan lavuaarin..ja kuka sen putsaa, no mä
    Kyseessähän voi olla käyttäjävika, en voi tietää.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •