Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #50921
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Miks mä edes menen faceen argh!!
    En kestä ihmisten tyhmyyttä, etenkin kun on kyse jostain kuntapolitiikasta!

     
     
  2. #50922
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2018
    Sijainti
    Pohjois-Karjala
    Viestit
    57
    ^tyhmät jumahtavat kuntapolitiikkaan ja monet hullut etenee valtakunnallisiin tehtäviin.
    Itse miettinyt että just kun on kroppa selvinnyt muutamasta pitkästä yövuorosta niin aamulla viideltä duuniin herätys, loppuviikko opiskelua (opintopaikka, duunin ohella, jes!), viikonloppu vapaata ja 1,5 viikkoa Piäkaupunkiin työhön liittyviin opintoihin. Aivan liian hektistä minulle. Hyvä et on duunia ja menoa mutta haluaisin olla vaan joka toinen viikko kesälomalla aikamoisia ruuhkavuosia.
    Aijuu, pitänee tutustua piäkirkon höyryttelykauppoihin kun kerran sinne etäs lähtee. Tapani mukaan eksyn kaupungilla enkä saa mitään aikaiseksi. Nyt vähän lipsahti aiheesta, mutta pointti oli että vähemmälläkin kiireellä pärjäisin.

     
     
  3. #50923
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Mulla oli kans tapana pitää itseni liiankin kiireisenä ennen, piti aina sitä ja tätä
    Kodin piti kiiltää, tavarat just niinkuin halusin ja kun pojat oli pienempiä niin kuskasin harva se ilta niitä harrastuksiin.Itekin piti harrastaa kaikkea.
    Enää ei jaksa..eikä tarvitse.Tosin taloudessa on enää minä ja nuorin poika ja meillä on oikein leppoisat oltavat.Ja tietenkin mun kisset

     
     
  4. #50924
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  5. #50925
    Hyvä.
    "Kansan" mielipide kuultu, vielä kun EU:ssa saisivat itse päätöksen tehtyä, eli lopettaa kellojen siirtely.
    "Not a bad life really"

     
     
  6. #50926
    Eikö Venäjä ensin siirtänyt pysyvästi kesäaikaan kymmenen vuotta sitten, ja nyt normaaliaikaan pysyvästi.

    Tyhmää noita kelloja siirtää ja junia seisottaa asemilla.

    Syy siirtelyynhän oli v. 1916 maailmansodan aikana maksimoida telakoilla/ratapihoilla auringon valaisema työaika. Saksalaiset tietysti tämän ihmeen toi maailmaan. Niillä on kyky tehä juttuja joilla muilta menee hyvät yöunet.

    Peruste on lievästi vanhentunut. Eipä pikkuhämärässä oikeita töitä nykyään tehdä. Siinä käy vahinkoja. Eli roikat on käytössä.
    Viimeksi muokannut Twisted; 30.08.18 kello 00:52.

     
     
  7. #50927
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Mun puolesta kellojen siirtely on ihan turhaa ja esim.töissä ärsyttää, kun pitää kaikki kiinteistöjen saunavuorot ym käydä lisäksi siirtelee.Jossain harvoissa paikoissa automaattisesti vaihtuu muttei niitä montaa ole

     
     
  8. #50928
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Mun puolesta kellojen siirtely on ihan turhaa ja esim.töissä ärsyttää, kun pitää kaikki kiinteistöjen saunavuorot ym käydä lisäksi siirtelee.Jossain harvoissa paikoissa automaattisesti vaihtuu muttei niitä montaa ole
    Miksi niitä pitää siirtää? klo 19 saunavuoro oli kesä tai talvi! tosin ei mulla kun käyn vaan lenkkisaunassa mutta silti

     
     
  9. #50929
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja eLehis Näytä viesti
    Miksi niitä pitää siirtää? klo 19 saunavuoro oli kesä tai talvi! tosin ei mulla kun käyn vaan lenkkisaunassa mutta silti
    No ei se ihan niin mene saunojen kellot on ajastettu ja nekin ajat pitää muuttaa ellei automaatio hoida sitä.Jotkut kellot on myös mekaanisia joten siirto tehdään käsin eli ne on todella vanhoja.
    Ai niin ja jotkut kellot on kiukaan lämmityksen takana eli kun kiuas menee päälle niin kello ohjautuu niiden mukaan..emmä jaksa nyt enempää selittää
    Viimeksi muokannut Miru; 30.08.18 kello 12:30.

     
     
  10. #50930
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    No ei se ihan niin mene saunojen kellot on ajastettu ja nekin ajat pitää muuttaa ellei automaatio hoida sitä.Jotkut kellot on myös mekaanisia joten siirto tehdään käsin eli ne on todella vanhoja.
    Ai niin ja jotkut kellot on kiukaan lämmityksen takana eli kun kiuas menee päälle niin kello ohjautuu niiden mukaan..emmä jaksa nyt enempää selittää
    Mä tiiän tän. Aina jännittää milloin se sauna lämpenee kellojen siirtelyn jälkeen... yksi vuosi ei ollut siirretty ollenkaan ja sitten siirsivät väärälle päivälle...

     
     
  11. #50931
    Eipä tunnu ihmisiä maailman meno huolettavan. Aina, kun jostain vaikutusvaltaisemmasta maasta tulee valtion päämies vierailulle, asiasta luetuin uutinen on, mitä rääsyjä ovat päälleen pukeneet...

     
     
  12. #50932
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Huomasin saman

     
     
  13. #50933
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vinokone Näytä viesti
    Eipä tunnu ihmisiä maailman meno huolettavan. Aina, kun jostain vaikutusvaltaisemmasta maasta tulee valtion päämies vierailulle, asiasta luetuin uutinen on, mitä rääsyjä ovat päälleen pukeneet...
    Tai mitä rääsyjä niiltä puuttuu :O kaikki saunaan!

     
     
  14. #50934
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Jei! Perjantai, se olis taas leffa ja skumppa ilta

     
     
  15. #50935
    Höyrykonkari mikagee's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    354
    Eiku pizzaperjantai

     
     
  16. #50936
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Eiku kaljantai
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  17. #50937
    Ääh. La töitä. Taas.

     
     
  18. #50938
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Ääh. La töitä. Taas.
    Tästä ei voi tykätä

     
     
  19. #50939
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Ääh. La töitä. Taas.
    Sama homma. Tais siis melkein.
    Firman virkistysreissu ja sit Tampereelle jatkoille, varmaan päädytään johonkin iskelmäbaariin missä myös karaåke.
    Nääs.


     
     
  20. #50940
    Perjantaipussintai. Irtikset oli kmarketissa alessa.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •