Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #50901
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Mun on kohta nukuttava hetki, oli pakko ottaa zirdalud niskan jäykkyyden takia, pitää vissiin taas käydä fyssaria moikkaa.Hitto silmät pyörii kuin hedelmäpeli🤣

     
     
  2. #50902
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Mun on kohta nukuttava hetki, oli pakko ottaa zirdalud niskan jäykkyyden takia, pitää vissiin taas käydä fyssaria moikkaa.Hitto silmät pyörii kuin hedelmäpeli🤣
    Mä taas provosoin uusia niskajumeja mutta tarttee korjata tilkkutäkin reunukset ja pikkusen ommella
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat

     
     
  3. #50903
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 08.10.19 kello 21:22.

     
     
  4. #50904
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SVK Näytä viesti
    Mä taas provosoin uusia niskajumeja mutta tarttee korjata tilkkutäkin reunukset ja pikkusen ommella
    Ihanaa, kun osaa ommella itse en kykene ollenkaan.Näyttää kauniilta

     
     
  5. #50905
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Ihanaa, kun osaa ommella itse en kykene ollenkaan.Näyttää kauniilta
    Pöh, minäkin olen täysin itseoppinut ja tilkkutöissä ei tartte kuin ommella suoraan Tuo on 10 v. vanha kesätorkkupeitto, josta alkaa olla reunat rikki. Talveksi sitten paksumpi.

    Kävin yhdessä asuntonäytössä. Täällä rakennetaan pirusti asuntoja jopa keskustaan mutta silti vanhatkin on kovissa hinnoissa. Ollapa pari sataa tonnia ylimääräistä niin saisi mieluisen.

     
     
  6. #50906
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Ostaa vähän sivummalta niin saa 50 000 remonttikelposen yksiö tai kaksio pikku talon..Mä aion hommata sellasen kun nuorimmainen muuttaa pois ja muutan helvettiin täältä

     
     
  7. #50907
    Meillä ei kyllä saa 50000:lla mitään...Ehkä Leppävirralta, 60 km päästä. Muutenkin keskustan lähellä on hyvä olla. No, ei tässä onneksi kiire ole ja kriteerit on kovat, joten etsintä taatusti kestää.

     
     
  8. #50908
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Joo ei täälläkään joten pitää muuttaa sivummalle, Hämeenlinnaa oon kytännyt usein vaikken tiedä onko siellä mitään töitä pitää tietenkin löytää.

     
     
  9. #50909
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Ja säästän myös rahaa et voi pitää pari kuukautta vaikka omaa lomaa ja olla Espanjassa pidempään.Ei mua estä mikään, ainoastaan minä itse

     
     
  10. #50910
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Oon miettinyt usein toiminimellä aloittamista sitten kun poju häipyy.Osaan pienimuotoisia sähkö ja putki hommia, remppoja esim.kylppärit, keittiön kasaukset, väliseinien teot ym ym ja korjaan wc-pytyt, avaan tukokset ym huolto hommia ja talven auraukset sujuu.En tiiä miten on kysyntää tänä päivänä?
    Se selvii sitten..

     
     
  11. #50911
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Oon miettinyt usein toiminimellä aloittamista sitten kun poju häipyy.Osaan pienimuotoisia sähkö ja putki hommia, remppoja esim.kylppärit, keittiön kasaukset, väliseinien teot ym ym ja korjaan wc-pytyt, avaan tukokset ym huolto hommia ja talven auraukset sujuu.En tiiä miten on kysyntää tänä päivänä?
    Se selvii sitten..
    Rupeat kiinteistönvälittäjäksi; ei kai siinäkään hommassa haittaa, jos jopa ymmärtää jotain remontoinnista ja huollosta Etsit tietysti ekana itsellesi asunnon. Toisaalta naispuolinen remppa-/kiinteistöhuoltohenkilö ei ole ollenkaan huono idea. Firma pystyyn ja komentelet sitten muita, käyt itse vaan välillä katsomassa suuret linjat

     
     
  12. #50912
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SVK Näytä viesti
    Rupeat kiinteistönvälittäjäksi; ei kai siinäkään hommassa haittaa, jos jopa ymmärtää jotain remontoinnista ja huollosta Etsit tietysti ekana itsellesi asunnon. Toisaalta naispuolinen remppa-/kiinteistöhuoltohenkilö ei ole ollenkaan huono idea. Firma pystyyn ja komentelet sitten muita, käyt itse vaan välillä katsomassa suuret linjat
    No en ala arvaa olisko kamalat paineet saada asuntoja myytyä ja mä en ole kuitenkaan mikään paperin pyörittelijä.Ai kauheeta ei musta olis siihen....

     
     
  13. #50913
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    No en ala arvaa olisko kamalat paineet saada asuntoja myytyä ja mä en ole kuitenkaan mikään paperin pyörittelijä.Ai kauheeta ei musta olis siihen....
    Kieltämättä tuollainen myyntityö olisi minustakin kamalaa. Mutta hei, juuri luin uutisen, että mm. sisustaja-remontoijista uhkaa tulla pula. (Tosin Suomessa on aina mukamas työvoimapula, jos alalla ei ole 1000:tta työtöntä.)

    Sille remppa-/huoltotyötoiminimellesi olisi jo sopiva slogan : "Minä teille kiinteistöhuollon näytän."

     
     
  14. #50914
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SVK Näytä viesti
    Kieltämättä tuollainen myyntityö olisi minustakin kamalaa. Mutta hei, juuri luin uutisen, että mm. sisustaja-remontoijista uhkaa tulla pula. (Tosin Suomessa on aina mukamas työvoimapula, jos alalla ei ole 1000:tta työtöntä.)

    Sille remppa-/huoltotyötoiminimellesi olisi jo sopiva slogan : "Minä teille kiinteistöhuollon näytän."
    Mahtava slogan ja vielä kun saisi logona käyttää Rivo-Riitan kuvaa oi se olis magee

     
     
  15. #50915
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Yleensä maanantait on kivoja, mutta tänään väsytti töissä ihan liikaa
    No vein pojan treeneihin ja kävin itse uimassa niin nyt olis taas virtaa
    Toivottavasti saa ens yönä nukuttua, viime yö meni ihan harakoille, mikä siinä on että su-ma välinen yö on aina hankala?

     
     
  16. #50916
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Toivottavasti saa ens yönä nukuttua, viime yö meni ihan harakoille, mikä siinä on että su-ma välinen yö on aina hankala?
    Oliskohan joku alitajuntainen työstressi??? Mulla sama vika.... Vaikka ei nyt haittaa kun lomaa vielä tämä viikko
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  17. #50917
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  18. #50918
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Oliskohan joku alitajuntainen työstressi??? Mulla sama vika.... Vaikka ei nyt haittaa kun lomaa vielä tämä viikko
    Niin no lesoo nyt sen lomas kanssa siinä no ei vaan, olethan sen ansainnut.On siinä varmaan perää, että kun tietää joutuvansa töihin niin potuttaa...ainakin vähän

     
     
  19. #50919
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Tuli mieleen, että potuttaakohan pottulaa useinkin🤣
    Viddu mulla on taas hyvät jutut sori!

     
     
  20. #50920
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Tuli mieleen, että potuttaakohan pottulaa useinkin藍
    Ei usein, mutta satunnaisesti kyllä.
    Ja toi nikki viittaa ihan muuhun, aikanaan siitä tuolla mainitsin:

    https://www.e-savuke.com/vb/yleinen-...eksiny-10.html
    "Not a bad life really"

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •