Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #50881
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 13:19.

     
     
  2. #50882
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Vai että sisäpiiri lol

     
     
  3. #50883
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 13.04.20 kello 06:45.

     
     
  4. #50884
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Etkö ole ? Siellä missä myydään huippuatoja 5 eur tsibale ja paronin villaa vitosella saa paalin.
    Kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta.
    Jätän väliin.


     
     
  5. #50885
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Mulle ihan sama. Asiolla tuppaa olemaan aina 2 puolta, riippuen miltä kantilta katsoo. En oo tehny juttuja ehkä kaikkein fiksuimmalta kantilta minkä myönnän itsekkin.
    Hyvin on kyl dissattu mitä vanhoja postauksia urakalla luin. Osa ansaittuja osa ei. Se ei kuitenkaan vaikuta millään lailla mun elämään koska mulla on muutakin elämää kuin tää forkka mitä nyt silloin tällöin käyn lukasemassa.
    Tää on valitettavasti kuin varjo aikaisempaan verrattuna. Muutama hullu viesti/pv. No ehkä nykyaika ajaa ohi tällasten forkkien mm lakisäännösten kautta.
    Ikävä on kunnon perjantai-lauantai höpinöitten jolloin tekstiä tuli sivutolkulla🤣


    Lähetetty minun SM-G920F laitteesta Tapatalkilla
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  6. #50886
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 08.10.19 kello 21:19.

     
     
  7. #50887
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    En oo itse pyöriny forkalla tänä vuonna nimeksikään. Taisin käydä hyvät jussit toivottamas omassa ketjussa mut sekin oli eräille liikaa enkä tarkoita Mirua.
    Paskaa tullu tuulettimeen tänä vuonna ihan riittävästi mut ei siitä enempää.
    Leuka pystyssä kohti uusia pettymyksiä ja silleen
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    En oo vanhoja ketjujasi vähään aikaan lukenut.

    Sen sijaan yleisessä keskustelussa moni nykyäänkin kysyy Mirulta etkö ole suhteessa, ja hän korjaa, ystävällisesti, "en" vetämättä tätä juttua esiin.

    90pros tämänkin keskustelun lukijoista on ihan pihalla mistä me puhutaan. Olet pitkäaikainen jäsen ja kavereita täällä. Älä anna nyt tilanteen mennä yli. Ei täällä ole asiaa yleisesti märehditty, ja se ei ole ollut keskustelunaihe.

    Yksityisesti YVllä varmasti on keskusteltu ja hyvin erikoinen ajoitus on vienyt sinulta pisteitä, jopa melkein kaikki, ihan perhejuhla kun oli, oli mitä tahansa muita syitä. Parempi että näistä ei julkisesti puhuta enempää.

    Oma roolini tässä on forumin lukija, joka senverran näin viikonloppuna vielä hereillä että jaksan vastailla.

    Hyvää Jatkoa Sinulla

    Twisted
    Lähetetty minun SM-G920F laitteesta Tapatalkilla
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  8. #50888
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 08.10.19 kello 21:17.

     
     
  9. #50889
    Jasso mitä noita enään jauhaa? Eiks se oo jo vanha juttu. Paskaa saa jokainen niskaan aina välissä mut mitä väliä sillä on.

     
     
  10. #50890
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 08.10.19 kello 21:17.

     
     
  11. #50891
    Kommentoimatta illan/yön aihetta, niin:

    Tulipa tilattua alumiininen pesäpallomaila. Pitkään jo tuon hankintaa miettinyt, ja nyt sitten vihdoin sellaisen ostin. Mailan laitan ulko-oven läheisyyteen, siitä on nopea/helppo ottaa tarvittaessa käyttöön, jos tulee tarve "palloa" lyödä...
    "Not a bad life really"

     
     
  12. #50892
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 08.10.19 kello 21:18.

     
     
  13. #50893
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Mul o vaan rotikka se juoksee nopeempaa ku neekeri

     
     
  14. #50894
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Kyllä mä tiedän etten ollut helppo tapaus, masennuin monestakin syystä ja lihoin kymmenisen kiloa ja ahdistuin lisää ja lisää.En ollut iloinen ja sain raivareita, kaikki oli paskaa.Oletan noiden olevan syy?
    En ala sen enempää jauhaa asiasta, Jasso voi laittaa yksäriä mulle ja kertoa, koska asiat jäi todellakin kesken.Selitit kyllä tekstarissa jotain syytä mutten usko niihin sorry.Täällä ei aleta märehtimään tämän enempää.Olen sanonutkin täällä, että jätettiin aattona enkä tiedä miksi.Sen enempää en ole asiasta puhunut.Jos jotain on ollutkin niin omia fiiliksiä asiasta.

     
     
  15. #50895
    Terveisiä vaan uusille ja vanhoille sekä eri piireille. Yksityisasiat on niiden välillä keitä asia koskee. Tuntemuksistaan kai saa avautua kuka haluaa.

     
     
  16. #50896
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,074
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Kommentoimatta illan/yön aihetta, niin:

    Tulipa tilattua alumiininen pesäpallomaila. Pitkään jo tuon hankintaa miettinyt, ja nyt sitten vihdoin sellaisen ostin. Mailan laitan ulko-oven läheisyyteen, siitä on nopea/helppo ottaa tarvittaessa käyttöön, jos tulee tarve "palloa" lyödä...
    Autoon kans, että voi vähän "kouluttaa" muita tiellä liikkujia
    maxresdefault.jpg
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  17. #50897
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Sillä saa vartiotornin ilmatteeksi, ainakin sen nykyisen numeron,.

    Mulla on vaan halpa ja tylsä kirves samassa paikkaa, mutta kun ne ei pääse alaovesta...
    Ai jaa. Kun naapuris mummo tulee rimputtamaan ovikelloa, että pihan kukkaistutuksia tarttis korjata, niin sinä olet kirveen kanssa vastassa?

     
     
  18. #50898
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 08.10.19 kello 21:21.

     
     
  19. #50899
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    No en. Se on piilossa. Kun tulee joku hullu niin on varalla. Olen ollut uhri ja todistaja yhtä sekopäätä vastaan kuka leikkeli puukolla ihmisiltä korvia irti.

    Itse pääsin asuntooni silloin lukkojen taakse. Se istunut nyt 2v. 5v. Tuomiota eli vapaalla jalalla kohta.
    Ai kauheeta muakin heiteltiin kerran, se oli henkisesti sairas mies ja sanoi tappavansa.Sanoin että tapa vaan, mutta sivulliset tuli apuun olin silloin 20 vee ja tyyppi hyppäsi tiskin taakse mun kimppuun, silloin meinasi tulla paskat housuun.

     
     
  20. #50900
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    No en. Se on piilossa. Kun tulee joku hullu niin on varalla. Olen ollut uhri ja todistaja yhtä sekopäätä vastaan kuka leikkeli puukolla ihmisiltä korvia irti.

    Itse pääsin asuntooni silloin lukkojen taakse. Se istunut nyt 2v. 5v. Tuomiota eli vapaalla jalalla kohta.

    Tylsä siksi että jos ovelle, tulee saan sen kallon halki, niskanikamat, ja kädivarten luut murskaksi. Jää ehkä henkiin. Jos sillä puukko kädessä ei mahd joudu ite linnaa.
    Niin eli tyyppi on päässyt rappukäytävään/ollut asukas. Karsea juttu. Keskivertotyypille lienee paljon suurempi riski liikkua ulkona. Saattaa vaikka bussi ajaa päälle kuten perjantaina sattui.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •