Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #50861
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Hyvät venetsialaiset ytimestä. Kyyhkystä korvasienikastikkeella ja muurikkapotuilla.
    Pitkästä aikaa, aika hiljasta ollu näköjään forkalla

    Lähetetty minun SM-G920F laitteesta Tapatalkilla
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  2. #50862
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Jaaha täällä on läskikeskustelut käynnissä. Mulla onkin puolikas pizza jemmassa jääkaapissa, pitää syyä se. Oon oululaistunut joten se on tietty majoneesikänkky! Ekan puolikkaan söin ennen salia ja se koitti palata mun suuhun vatsalihaslaitteessa. Onko vähän skitsofreenista menoo kun syö pizzaa, mee salille, syö lisää pizzaa...

    Oulussa ammutaan raketteja vähän väliä, venetsialaisissa totta kai, mutta kesällä ainakin kolmena viikonloppuna paukkunut kun joka festareilla ne ampuu raketteja. Ja Ideaparkin synttäreillä ammutaan raketteja aina jne. En kyl ymmärrä miten joitain haittaa. No tietty siitä tulee roskaa, mutta nuo alueet kyllä siivotaan hyvin.

     
     
  3. #50863
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Hyvä tietää, itse aina pyydän suosituksia Alkossa, kun en osaa valita.Siltikin ylitse muiden on ollut Pink Platini jotain 7€ ihan parasta mitä olen koskaan juonut

     
     
  4. #50864
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Minä en pyydä suosituksia Alkossa, jos siinä on söpö pullo ja siihen liittyy maitoa tai pehmistä tai lehmiä tai mansikoita niin myyty mulle

     
     
  5. #50865
    Chekkonen poistui lavalta ja valot sammui lopullisesti

     
     
  6. #50866
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rokuli Näytä viesti
    Chekkonen poistui lavalta ja valot sammui lopullisesti
    ...kunnes se taas lähtee jäähyväiskiertueelle Eihän tää ollu ku vasta öö, kolmas kerta?

     
     
  7. #50867
    Ei kai se vissiin ihan lopettanu vielä oo aikasemmin? En oo kyl seurannu vaikka olisikin tehny sen monta kertaa

     
     
  8. #50868
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Miksei kukaan puhu laihtumisesta? Kaikki ahmii sikana ja turpoo ku siat. Joo mitään en oo syöny...
    15kg laihtunu kevään aikana ihan ilman mitään ihmediettiä/kuntosalia.
    Painan nyt samanverran ku 20vee intissä. Ja siitä on 30vee. Täytin 50 ja elämä alko alusta

    Lähetetty minun SM-G920F laitteesta Tapatalkilla
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  9. #50869
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rokuli Näytä viesti
    Ei kai se vissiin ihan lopettanu vielä oo aikasemmin? En oo kyl seurannu vaikka olisikin tehny sen monta kertaa
    On se ainakin kerran ollut "viimeisellä kiertueella" aiemmin

    Vaikken keekistä periaatteessa tykkää, niin Qstockissa sen keikka oli kyllä hyvä sinänsä että se on kyl showmies. Hieno energinen lavashow pyrotekniikoineen ja paukkuineen ja osaa ottaa yleisön, jopa ne jotka ei siitä tykkää. Tuli hyvä fiilis.

     
     
  10. #50870
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    On se ainakin kerran ollut "viimeisellä kiertueella" aiemmin

    Vaikken keekistä periaatteessa tykkää, niin Qstockissa sen keikka oli kyllä hyvä sinänsä että se on kyl showmies. Hieno energinen lavashow pyrotekniikoineen ja paukkuineen ja osaa ottaa yleisön, jopa ne jotka ei siitä tykkää. Tuli hyvä fiilis.
    Juu keekin musasta voidaan olla montaa mieltä mutta näköjään niitä tykkääjiäkin on paljon. Mutta mitä muuten tulee kaveriin niin kyllähän sillä loistava bisnesvaisto on kun on pystyny itsensä tuotteistamaan suomessa niin hyvin et keikat myy ja hilloakin taitaa olla ihan riittävästi. Ei tuo joka pojalta eikä tytöltä onnistu. Siinä mielessä jos ei musasta puhuta niin kyllähän kaverin täytyy olla aika fiksu.

     
     
  11. #50871
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rokuli Näytä viesti
    Juu keekin musasta voidaan olla montaa mieltä mutta näköjään niitä tykkääjiäkin on paljon. Mutta mitä muuten tulee kaveriin niin kyllähän sillä loistava bisnesvaisto on kun on pystyny itsensä tuotteistamaan suomessa niin hyvin et keikat myy ja hilloakin taitaa olla ihan riittävästi. Ei tuo joka pojalta eikä tytöltä onnistu. Siinä mielessä jos ei musasta puhuta niin kyllähän kaverin täytyy olla aika fiksu.
    No nimenomaan! Vaikkei tyypin musasta tykkäiskään (ja oon kyllä itekkin keekille nauranut) niin pakko sille on nostaa hattua, koska se on pisnismies

    Keekissä mua on naurattanu ja ärsyttäni eniten se "AA!" ja sitten se että sen kaikki laulut ja kirjat ja kaikki kertoo siitä itestään Mutta ei se väärin oo, kun on sillä paljon rahaa tehny

    Cheek Soundboard by Venuu

     
     
  12. #50872
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 19:59.

     
     
  13. #50873
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    No nimenomaan! Vaikkei tyypin musasta tykkäiskään (ja oon kyllä itekkin keekille nauranut) niin pakko sille on nostaa hattua, koska se on pisnismies

    Keekissä mua on naurattanu ja ärsyttäni eniten se "AA!" ja sitten se että sen kaikki laulut ja kirjat ja kaikki kertoo siitä itestään Mutta ei se väärin oo, kun on sillä paljon rahaa tehny

    Cheek Soundboard by Venuu
    Vahvasti epäilen et juuri yksi syy siihen menestymiseen johtuu siitä et kaverilla on pokkaa niin räikeästi laulaa itsestää ja kehua itseään lähes joka biisissä, se näköjään uppoaa suomalaisiin. Mutta eipä siinä jos nyt satun joskus kuuntelemaan vaikka autossa radioo ja keekin biisi soi niin en mä kanavaa vaihda vaan kuuntelen biisin niinku kaikkien muidenkin artistien biisit mitkä sattuu radiosta soimaan.

     
     
  14. #50874
    Cheekki on kuin väärennetty kananmuna. Maistuu kipsille ja pahville, ja voi olla terveydelle vaarallinen.

    Epäluotettavaa ostosmatkailua.

     
     
  15. #50875
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Shamppanja+koka dietti on tehokkain. Lähtee turhat rasvat niin että vaan poskikuopat jää.

    Sinua ei oo pitkiin aikoihin näkynyt.. Vieläkö käyt höyryllä?
    Höyryllä mennään. En ilmeisesti oo enää "sisäpiirissä" mut kukaan ei oo koskaan kysyny mun puolta asiasta. No se on mulle ihan yks lysti. Asiat täällä kerrottuna on ihan vitun totta ilmanmuuta.

    Lähetetty minun SM-G920F laitteesta Tapatalkilla
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  16. #50876
    Moro jasso, mä en oo koskaan ollutkaan "sisäpiirissä" mut mitä väliä pääasia et on hauskaa koko rahan edestä

     
     
  17. #50877
    Sisäpiiri? Mikäs se sellainen on ja missä.


     
     
  18. #50878
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Tojotalla ajaa ni ei oo riemulla rajaa

     
     
  19. #50879
    Lujaa Lada laatua


     
     
  20. #50880
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Zavuke Näytä viesti
    Lujaa Lada laatua
    Kyl Nivaki o raju
    Siitä camomaalaus ni voi jättää puistoon komisteeksi

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •