Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #50801
    Juu minäkin ihan oikeasti luulin löytäneeni näinkin vanhana jo elämäni rakkauden, mutta miten erehdyinkään.En ole katkera, mutta hetken oli hölmö olo..vieläkin ehkä vähän, mutta on luotto mennyt miehiin totaalisesti.Tuskin pystyn ikinä enää parisuhteeseen,
    Pöh. Et edes ole vanha..... Ottajia varmaan olisi jonoksi asti.

    Minä sen asemesta olen vanha ja parasta ennen päiväys on mennyt aikoja sitten. Siitä huolimatta elän parasta aikaa. Harvoin,jos koskaan, en ole viihtynyt näin hyvin. Huomenna tosin on deitit,joten onneni saattaa olla uhattuna.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  2. #50802
    Lainaus Alkuperäinen postaaja WHIP Näytä viesti
    Pojat on naama kiinni ruudussa koko ajan ja vastaus kaikkeen on "kohta/joojoo", jos sattuvat edes kuuntelemaan
    Osui ja upposi, meilläkin on/oli ihan sama meininki.
    "Not a bad life really"

     
     
  3. #50803
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Juu minäkin ihan oikeasti luulin löytäneeni näinkin vanhana jo elämäni rakkauden, mutta miten erehdyinkään.En ole katkera, mutta hetken oli hölmö olo..vieläkin ehkä vähän, mutta on luotto mennyt miehiin totaalisesti.Tuskin pystyn ikinä enää parisuhteeseen, mutta ihan jees näinkin.
    Se usko ja uskallus syntyy uudelleen sillä hetkellä jos/kun rakastut kun oikea tyyppi ilmestyy kuvioihin Se pistää sellaisen kemiallisen ilotulituksen aivoissa pystyyn ettei silloin enää muista pelätä ja se on taas uusi alku Eihän niinku ei-rakastuneena, eli siis täysjärkisessä tilassa () hirveen järkevältä ja luottavaiselta tunnukkaan miettiä näitä sydämen asioita, että jaksaisi ajatella luottavansa sillä tavalla uuteen ihmiseen. Järkitilassahan se kuulostaa lähinnä hirveeltä työmaalta se uuden suhteen aloittaminen, ja kyllähän se sitä tavallaan onkin.

    Kunnes....


     
     
  4. #50804
    Täällähän ollaan rakkauden armoilla ihan selvästi, on se kyllä helvetinmoinen työmaa rakastua johonkin ihmiseen uudestaan. Saat järkätä kalsaris ja kaikki muu vähemmän tärkeä omaisuus uudestaan. En jaksais

     
     
  5. #50805
    Nii.

    Monellakin olisi tilaisuus aloittaa se "toinen elämä". Lapset jo aikuisia, ja exät on, niin, entisiä. Sitä vaan urautuu tapoihinsa. Pitäs myydä kaikki ja heittää reppu selkään vuodeksi. Jospa olisi avoin uudelle silloin.

     
     
  6. #50806
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    tänää just puhuttiin että kohta meillä on varmaan samanlaiset rumat tuulipuvut.
    Ai teillä on vain toisella "ruma" tuulipuku?

     
     
  7. #50807
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Onhan noita asioita tullut funtsittua rehellisesti just nyt haluan olla ihan itekseen ja toteuttaa omia juttuja, aloitin uimisen tällä viikolla tai oikeastaan vesijuoksun, poika sanoi että mulla on mummojen harrastus nivelet kiittää ja se on hyvää koko kropan liikuntaa, lenkillä käyn edelleen pari krt viikossa.Joogaa kerran viikossa, samoin punttien nostelua oon löytänyt liikunnan ilon pitkän tauon jälkeen uudestaan voin myös itsekin paremmin henkisesti ja se näkyy kaikessa mitä teen.Mulla on yksi isompi haave kunhan nuorinkin lentää pesästä pois.
    Sitä varten pitää laittaa rahaa sivuun ahkerasti

     
     
  8. #50808
    Lainaus Alkuperäinen postaaja eLehis Näytä viesti
    Ai teillä on vain toisella "ruma" tuulipuku?
    Ne identtiset tuulipuvut on kyllä paha. Työssä aina väistetään jos mahdollista. Ne on vähän liikaakiin "ihana arki" ihmisiä.

     
     
  9. #50809
    Mun tuulipuku vaan kutistuu kaapissa.

     
     
  10. #50810
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    En omista tuulipukua enkä tule koskaan sellaista ostamaan

     
     
  11. #50811
    No ei mullakaan ole oikeasti tuulipukua, onko niitä ollut 80-luvun jälkeen? Olen kyllä katsellut hieman huolissani nykyisiä "treenivaatteita". Ei helvetti, jos menisin kuntosalille, olisiko tosiaan pakko laittaa päälle 80-luvun hevitähtien tyyliset spandex-housut??

     
     
  12. #50812
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SVK Näytä viesti
    Olisiko tosiaan pakko laittaa päälle 80-luvun hevitähtien tyyliset spandex-housut??
    On. Ja treenien jälkeen niitä ei vaihdeta vaan ne pidetään päällä kauppa ym. reissulla

     
     
  13. #50813
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Ne on tosi mukavat päällä

     
     
  14. #50814
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622
    Ai kun en muista mutta jostain vaatteesta sanottiin "??? ei ole housut" aika rumia kuvia... ai niin ne oli legginsit jotka eivät ole housut

    http://www.viikonloppu.com/?p=140647

     
     
  15. #50815
    Kyllä varmaan ne trikoot on hyvät joillekin ja joissain lajeissa. Esim. pitkän matkan juoksussa on hyvä, ettei vaate hierrä. Mutta katukuvassa näkyy tällaisia hieman muodokkaampia naisia, joilla saumat on ns. pillussa (excuse my french) ja epäilen suuresti sen mukavuutta. Hieman kuin stringit vuosituhannen taitteessa. Itse hommaisin mieluummin verkkarityyppistä vaatetta mutta en tiedä, onko niitä edes.

     
     
  16. #50816
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SVK Näytä viesti
    Kyllä varmaan ne trikoot on hyvät joillekin ja joissain lajeissa. Esim. pitkän matkan juoksussa on hyvä, ettei vaate hierrä. Mutta katukuvassa näkyy tällaisia hieman muodokkaampia naisia, joilla saumat on ns. pillussa (excuse my french) ja epäilen suuresti sen mukavuutta. Hieman kuin stringit vuosituhannen taitteessa. Itse hommaisin mieluummin verkkarityyppistä vaatetta mutta en tiedä, onko niitä edes.
    Ok eli cameltoe joo ei ne välttämättä sovi kaikille enkä minäkään pidä koko ajan.Lenkillä on kivat ja kotona löllöilen usein niissä.

     
     
  17. #50817
    Tsup! Old Jamaica Ginger Beer. Minkä takia tavallisista ravitsemusliikkeistä ei tahdo saada inkivääriolutta? Onhan siellä joitain "ginger ale" -nimikkeellä olevia, mutta useimmat ei ole inkivääriä nähneetkään.

    BTW noita grasshoppereita on ollut viime aikoina milloin missäkin, esim. Sirkkasuklaa | Kultasuklaa. Heinäsirkkaa voisin kuvitella syöväni - se on varmaan rapsakkaa - mutta miksi niitä pitää tunkea tuotteisiin, joihin ei halua mitään proteiinilisiä (argh, proteiinilisä). Sen sijaan toukat ovat ällöttäviä kaikissa muodoissa. Puistattavaa, minulla on joku toukkakammo. Se on kummallista, kun en muista ötököistä saa samanlaisia inhokkeja ja taas jos mennään isompaan eli käärmeisiin, eivät ne ällötä, vaikka terve pelko tietysti on olemassa.

     
     
  18. #50818
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Ok eli cameltoe joo ei ne välttämättä sovi kaikille enkä minäkään pidä koko ajan.Lenkillä on kivat ja kotona löllöilen usein niissä.
    Tuli vaan mieleen et tollaset voi ostaa, ellei itellä ole ja kumminkin haluais

    artificial-camel-toe-fashion-featured.jpg
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  19. #50819
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Tuli vaan mieleen et tollaset voi ostaa, ellei itellä ole ja kumminkin haluais

    artificial-camel-toe-fashion-featured.jpg
    Ei helvetti Feikkinänneistä olin jo kuullut mutta tästä en.

     
     
  20. #50820
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Täällähän just aiheeseen sopiva keskustelu, tänään salilla katsoin kun joku nainen käveli ohi treenitrikoissa jotka oli jo niin kuluneet takaa että että pikkuhousut ja selluliitit kuulsi läpi. Ei sillä että siinä mitään väärää sinänsä olis, jokainen saa pukea miten haluaa, mutta luulen että ei oo huomannu sitä. Ohuiden housujen kans saa olla varovainen kun sitä ei välttis huomaa kotona eteisen peilistä että näin on päässy käymään Tai joidenkin vaatteiden läpikuultavuutta muutenkaan, niinku tuolta aiempaa yhdestä kauhulegginssilinkistä näkee.

    Onhan ne treenitrikoot paljon mukavammat salilla ja muuten urheillessa kun semmoiset pussihousupuumat. Ja varmaan ne jää jalkaan jos salilta tullessa poikkee vaikka kaupassa. Monet käy vasta kotona suihkussa. Ja onhan ne muotiakin, ja siks niissä kuljetaan ihmisten ilmoilla.

    Ja mitä stringeihin tulee, niin minähän olin teini kun oli hirvein stringivillitys. Se oli sitä aikaa kun pissikset eli. Farkut oli törkeän matalalantioisia ja sitten ne Seppälän harsostringit vilkku aina. Ihq!!!!!!!11 Rintsikat oli superhyperpushuppeja eikä haitannu vaikka nekin vilkkui niistä kireistä "tissit tiskiin" paidoista. Onneks nykyteinit sentään pukee vaatteita joihin on käytetty kangasta.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja eLehis Näytä viesti
    Ai teillä on vain toisella "ruma" tuulipuku?
    Ei kummallakaan vielä, mutta varmasti tuulipuvutkin tulee vielä joku päivä muotiin Niin sitten varmaan on On mulla semmoiset Adidaksen retrojuoksukengät jotka hehkuu neonväreissä, kun ne räikeät lenkkarit tuli joku vuosi sit muotiin taas ja ihastuin itekkin niihin, niiden eka kierros vissiin oli ollu joskus kasarilla

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •