Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #50741
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    No nimenomaan Islannin luonto on näkemisen arvoinen ja siellä on upea Hallgrimskirkja vai miten se kirjotetaan
    Myös pääkaupunki on kuulemma mainio shoppailu paikka ja kaunis.Kallis paikkahan se on kuin perkele mutta jo siellä käy niin pitää varautua siihen.
    Olisi myös kiva mennä valasretkelle, niitä olisi upea nähdä.
    Skotlannissa ja irlannissa viehättää myös luonto ja historia nähtävyyksineen esim lukuisat linnat kummituksineen

     
     
  2. #50742
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Jajajaja kaikki ne ihanat bubit tislaamoissa olisi muuten ihan jees käydä vaikken asiantuntija olekaan

     
     
  3. #50743
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    No nimenomaan Islannin luonto on näkemisen arvoinen ja siellä on upea Hallgrimskirkja vai miten se kirjotetaan
    Myös pääkaupunki on kuulemma mainio shoppailu paikka ja kaunis.Kallis paikkahan se on kuin perkele mutta jo siellä käy niin pitää varautua siihen.
    Olisi myös kiva mennä valasretkelle, niitä olisi upea nähdä.
    Skotlannissa ja irlannissa viehättää myös luonto ja historia nähtävyyksineen esim lukuisat linnat kummituksineen
    Dublin oli kyllä koko irlannin reissun pohjanoteeraus.. Kadut aivan tukossa autoja/ihmisiä - ei meinannu päästä kävelemään. Kerjäläisiä/huijareita jokapaikassa ja ilmeisesti melko paljon taskuvarkaitakin. Vanhat rakennukset oli ihan kivan näkösiä, mutta ei niitä meinannu siitä ihmisvilinästä edes huomata.
    Pienemmät paikat ja maaseutu oli todella jees, mutta se taas sitten vaatii käytännössä auton ja epävarmemmalla kuskilla menee aivan varmasti sormi suuhun vääränpuolisessa liikenteessä ja vasemmalla kädellä vaihtaessa (sielläkään ei juuri automaattivaihteita harrasteta, ainakaan autovuokraamoissa).

     
     
  4. #50744
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    No nimenomaan Islannin luonto on näkemisen arvoinen ja siellä on upea Hallgrimskirkja vai miten se kirjotetaan
    Myös pääkaupunki on kuulemma mainio shoppailu paikka ja kaunis.Kallis paikkahan se on kuin perkele mutta jo siellä käy niin pitää varautua siihen.
    Olisi myös kiva mennä valasretkelle, niitä olisi upea nähdä.
    Skotlannissa ja irlannissa viehättää myös luonto ja historia nähtävyyksineen esim lukuisat linnat kummituksineen
    Ooh valasretki! Ja linnat ja kummitukset! Vanhat linnat tarinoineen on ihania! Minähän oon lukenut monia 1800-luvun klassikkokirjoja jotka sijoittuu aina nummille linnoihin ja kartanoihin. Ja nyt katson Valtiatar sarjaa loppuun joka kertoo skottien kuningattaresta Mariasta joka tosin pääosin tuossa sarjassa asuu Ranskassa kuninkaanlinnassa. Varmasti huikeita reissuja Onkohan Skotlannissa vielä pystyssä linnaa jossa Maria olisi asunut Luultavasti, olis päräyttävää päästä livenä sellainen näkemään

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Jajajaja kaikki ne ihanat bubit tislaamoissa olisi muuten ihan jees käydä vaikken asiantuntija olekaan
    Joo voin kuvitella mikä meno niissä on alkuperäisessä ympäristössä kun Pariisista jäänyt juottoloista parhaiten mieleen irlantilaisen pitämä autenttinen irkkupubi Se oli mukava kaveri ja leppoisa paikka

     
     
  5. #50745
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Mulla onkin suunnitelmissa hengailla enemmän maaseudulla, muutamat ystävät on lomailleet myös Dublinissa ja sanoneet samaa joten sinne riittää ehkä yhden päivän käynti.Katotaan nyt, en oo suunnitellut niin tarkkaan vielä.Luultavasti ollaan Skotlannissa se koko loma, se kiinnostaa mua enemmän.

     
     
  6. #50746
    Höyrypää Mäntti's Avatar

    Liittynyt
    10/2015
    Sijainti
    Ylivieska
    Viestit
    697
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Jajajaja kaikki ne ihanat bubit tislaamoissa olisi muuten ihan jees käydä vaikken asiantuntija olekaan
    En minäkään mikään asiantuntija ole, vasta hieman pintaa raapaissut. Mutta väitän että jos noitten viskien maailmaan pääsee sisälle niin siinä on loppuelämäksi erittäin hieno harrastus ja nautinnon lähde. Enkä nyt puhu ryyppäämisestä/humaltumisesta.

    E. Tai no kyllä niitä kännäys viskejäkin on olemassa

     
     
  7. #50747
    Höyrypää Mäntti's Avatar

    Liittynyt
    10/2015
    Sijainti
    Ylivieska
    Viestit
    697
    Niin joo ja minäkin olisin luultavasti nykyään heinähattu maatilan isäntä jos ei ois tullu 90-luvun lamaa ja sedän firma mennyt konkkaan. Juju on siinä että porukat oli fiksuina menny takaamaan lainan tälle setämiehelle että saa bisneksen pyörinään. Nykyään ovat väleissä mutta kyllä ysäri oli ainakin meillä melkoisen ankeeta aikaa.

     
     
  8. #50748
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mäntti Näytä viesti
    Niin joo ja minäkin olisin luultavasti nykyään heinähattu maatilan isäntä jos ei ois tullu 90-luvun lamaa ja sedän firma mennyt konkkaan. Juju on siinä että porukat oli fiksuina menny takaamaan lainan tälle setämiehelle että saa bisneksen pyörinään. Nykyään ovat väleissä mutta kyllä ysäri oli ainakin meillä melkoisen ankeeta aikaa.
    Mä muistan sen työttömyyden ja laman, olin itekin vuoden työttömänä silloin ja itekin takasin entiselle pomolle joustoluoton jota se ei koskaan maksanut.No mun niskaan se kaatui, mutta sain myöhemmin rahat takaisin, kun ulosottivat häneltä ne..vuosia siinä meni, mutta mulla kävi hyvä tuuri.Sen opin etten takaa kellekään mitään ikinä, en edes omille lapsille.

     
     
  9. #50749
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Heinäsatokin jäi kuulemma tosi huonoks. Onks teillä hevosille ja lemmuille rehua omasta takaa tarpeeks ens talveks?



    Mä tykkään kans kaupunkilomista vähintään yhtä paljon kuin aurinkolomista, Italiaan tahtoisin uudestaan, ehkä Roomaan kun viimeksihän oltiin Veronassa. Amfiteatterit puhuttelee mua jotenkin kuten kaikki historialliset rakennelmat. Pariisiin tahtoisin kans uudestaan, kun tahtoisin keretä käymään Notre Damessa sisällä kun viimeks jäi ulkopuolelta ihailuun, ja Louvreen kattomaan Muna Liisaa.
    Ympäri maakuntaa haalittu. Ens kesään pärjätään näillä näkymin hyvin

     
     
  10. #50750
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Krokotiilin poikanen lautapinossa
    kkkk.jpg
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  11. #50751
    Höyrypää beyonder's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Queer Capital
    Viestit
    807
    Tuli tieto uudesta duunista. Tällainen muutto olisi edessä.

    Where we're going we won't need resistance
    Hassuja bokseja ja putkia
    "purista rungosta ja nauti kesästä" - Tomassino

     
     
  12. #50752
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja beyonder Näytä viesti
    Tuli tieto uudesta duunista. Tällainen muutto olisi edessä.

    https://i.imgur.com/tZm8mTt.png
    No oliko tieto mieluinen?

     
     
  13. #50753
    Höyrypää beyonder's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Queer Capital
    Viestit
    807
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    No oliko tieto mieluinen?
    Olihan tuo. Vaihtuu maisemat täältä suomesta vähän mieluisampiin.
    Where we're going we won't need resistance
    Hassuja bokseja ja putkia
    "purista rungosta ja nauti kesästä" - Tomassino

     
     
  14. #50754
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Mä en aina tajua?? Ei se Kim Wallikaan varmaan osannut pelätä joutuvansa paloitelluksi??
    https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005799470.html
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  15. #50755
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Tulipahan vaihteeksi siistittyä pihaa ruohonleikkurilla. Aivan hitosti heinäsirkkoja tänä kesänä. Ajattelin et johtuukohan siitä kun ennen on leikattu nurtsi kerran viikossa ja nyt vain noin kerran kuussa. Ovat pikkaset säilyneet paremmin hengissä?
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  16. #50756
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Mä olen tänä kesänä törmännyt tasan yhteen sirkkaan lenkillä

     
     
  17. #50757
    Höyrykonkari Astronautti's Avatar

    Liittynyt
    12/2015
    Sijainti
    JKL
    Viestit
    168
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Mä olen tänä kesänä törmännyt tasan yhteen sirkkaan lenkillä
    Ne on kaikki arskaxxin pihassa.

     
     
  18. #50758
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    588
    Oon kyllä sitä mieltä, että mittään sirkkoja olemassa ookkaan...ole ainakaan kuullut mitään...

     
     
  19. #50759
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Astronautti Näytä viesti
    Ne on kaikki arskaxxin pihassa.
    Muut sirkat on viety Fazerin leipomoihin.

    https://www.fazer.fi/tuotteet-ja-asi...r-sirkkaleipa/
    "Not a bad life really"

     
     
  20. #50760
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Muut sirkat on viety Fazerin leipomoihin.

    https://www.fazer.fi/tuotteet-ja-asi...r-sirkkaleipa/
    No hyi

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •