Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #50721
    Höyrykone heimo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Suomenniemi
    Viestit
    3,853
    Aikamoista paskaa lukea tuollaisia pedofiili juttuja, itse ehkä pieksisin kaverin hengiltä jos tälläinen saasta koskisi omiin lapsiini.

     
     
  2. #50722
    Höyrykone heimo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Suomenniemi
    Viestit
    3,853
    Ps. jälkeläinen numero 4 on saatettu maailmaan pari päivää sitten, tyttö tuli

     
     
  3. #50723
    Höyrykonkari TDMN's Avatar

    Liittynyt
    01/2017
    Viestit
    134
    Lainaus Alkuperäinen postaaja heimo Näytä viesti
    Ps. jälkeläinen numero 4 on saatettu maailmaan pari päivää sitten, tyttö tuli
    Onnea uudesta tulokkaasta.

    Näitä uutisia on mukavempi lukea.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

     
     
  4. #50724
    Lainaus Alkuperäinen postaaja heimo Näytä viesti
    Aikamoista paskaa lukea tuollaisia pedofiili juttuja, itse ehkä pieksisin kaverin hengiltä jos tälläinen saasta koskisi omiin lapsiini.
    Eikös noi tuollaiset ole muurien(kin) sisäpuolella sitä halveksituinta ja alinta kastia, että linnassa viimeistään taitaa tulla turpiin ja kunnolla.
    "Not a bad life really"

     
     
  5. #50725
    Höyrykonkari Mauno's Avatar

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    206
    Paljon onnea täältäkin heimolle ja koko perheelle !!

     
     
  6. #50726
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja heimo Näytä viesti
    Ps. jälkeläinen numero 4 on saatettu maailmaan pari päivää sitten, tyttö tuli
    Paljon onnea

     
     
  7. #50727
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Snif, päivisin on jo orastavaa "syksyvaloa". Meinaan sitä kun auringon sävylämpötila jotenkin muuttuu. Päivä lyhentynyt jo kamalasti eikä linnut hoilaa enää niinku parhaina kesäpäivinä. Miellättekö te elokuun kesäkuukaudeks? Tästä saanu väitellä monen kans, kun toiset on sitä mieltä että syksy alkaa elokuussa Mun mielestä se on kesäkuukausi vielä kokonaan vaikka syksy alkaakin vähän uhitella. Vaikka muistan kyllä että kersana tuntui kuin kesä olisi kertaheitolla loppunut aina just sinä päivänä kun koulu alkoi

     
     
  8. #50728
    Tota noin. Silloin kuin minä olin uusi ja kiiltävä,niin elokuun yöt oli kylmiä. Nyt ikään kuin kesä pyrkii pidemmälle.

    Sinä tarjosit salmiakkikossua,minä olin hölmö ja jätin ottamatta. On siis syys
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  9. #50729
    Kyllä mun mielestä kesäkuukaudet on touko, kesä, heinä ja elokuu. Vuodet tietysti vaihtelee, toukokuun alku ja elokuun loppu ei välttämättä aina tunnu kesältä. Lyhythän tää Suomen kesä on, katsoo sitä miltä kantilta vaan.
    "Not a bad life really"

     
     
  10. #50730
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hilajoen Antti Näytä viesti
    Tota noin. Silloin kuin minä olin uusi ja kiiltävä,niin elokuun yöt oli kylmiä. Nyt ikään kuin kesä pyrkii pidemmälle.

    Sinä tarjosit salmiakkikossua,minä olin hölmö ja jätin ottamatta. On siis syys
    Mun muistin aikana elokuu ollut varmaan aina lämpöisempi kuin kesäkuu. Sekin tukee sitä mun mielestä että elokuu on kesää, kun usein se on kesäisempi kuin kesäkuu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Kyllä mun mielestä kesäkuukaudet on touko, kesä, heinä ja elokuu. Vuodet tietysti vaihtelee, toukokuun alku ja elokuun loppu ei välttämättä aina tunnu kesältä. Lyhythän tää Suomen kesä on, katsoo sitä miltä kantilta vaan.
    Oho, toukokuukin jo sun mielestä kesää! Toukokuun lopulla voi alkaa siltä tuntua hyvänä vuonna, mutta mun mielestä kesä vaatii sen että luonto on puhjennu kukkaan riittävästi. Ja sit niinä vuosina kun on kylmää niin tuntuu kesäkuun alussa oudolta että nyt pitäs olla kesä vaik on kylmä eikä luontokaan vielä kukoista

     
     
  11. #50731
    Viime vuonna puimaan alettiin syyskuulla ja lokakuun lopulla lopetettiin. Tämä vuonna puinteja ollaan nyt jo lopettelemas. Ei oo vuodet veljiä keskenään

     
     
  12. #50732
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Viime vuonnahan puinnit meni perseelleen kun satoi niin julmetusti (viivästykö se puintien aloittaminen vai mätänikö ne peltoon vai alkoiko olla niin myöhäinen syksy että ilmakosteusprosentti sitä luokkaa että kuivurin käyttö alkoi olla hölmöläisten hommaa, en muista), ainakin Pirkanmaalla. Ja tänä vuonna ne menee perseelleen kun on ollut niin kuivaa. Iskä aloitti puinnit pari päivää sitten, elokuun loppuun mennessä on kaikki puitu jos säät suosii

     
     
  13. #50733
    Viime vuonna kuivattiin ihan järjettömästi. Tänä vuonna ei paljoo tarvi kuivata, kierrättää vaan kuivurissa, että tyhjät ja pienet jyvät erottuu. Satoa tulee ehkä 40% normivuodesta ja laatu erittäin heikkoa.

     
     
  14. #50734
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Mä pidän touko-elokuuta kesäkuukausina, justiinsa tultiin siskon kanssa lenkiltä ja puhuttiin jo alkavasta pimeydestä olispa kesät pidempiä

     
     
  15. #50735
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hilajoen Antti Näytä viesti
    Tota noin. Silloin kuin minä olin uusi ja kiiltävä,niin elokuun yöt oli kylmiä. Nyt ikään kuin kesä pyrkii pidemmälle.

    Sinä tarjosit salmiakkikossua,minä olin hölmö ja jätin ottamatta. On siis syys
    Edellisaamuna klo 6:00 mittari näytti +3, tänä aamuna +15.. Pikkasta vaihtelua
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  16. #50736
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Mä pidän touko-elokuuta kesäkuukausina, justiinsa tultiin siskon kanssa lenkiltä ja puhuttiin jo alkavasta pimeydestä olispa kesät pidempiä
    Kesä on kyllä ihan liian lyhyt aina Mutta onneks syyskuussa Kreikkaan! Kreetalle Rethymnoniin Roodokselle täytyy mennä joku toinen kerta kun nyt sinne ei Oulusta pääse, sinne lennetään vaan keväisin ilmeisesti

     
     
  17. #50737
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Kesä on kyllä ihan liian lyhyt aina Mutta onneks syyskuussa Kreikkaan! Kreetalle Rethymnoniin Roodokselle täytyy mennä joku toinen kerta kun nyt sinne ei Oulusta pääse, sinne lennetään vaan keväisin ilmeisesti
    Kyllä te ehditte sinne joskus käymään mua on alkanut kaupunki lomat kiinnostamaan, poikien kanssa on sovittu berliinin reissu keväällä ja skotlanti / Irlanti pitää kokea.Se on sitten parin viikon reissu ainakin ja Islanti tietty tässä on jo parin vuoden lomasuunnitelmat
    Ihanaa kun on jotain mitä odottaa!

     
     
  18. #50738
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vinokone Näytä viesti
    Viime vuonna kuivattiin ihan järjettömästi. Tänä vuonna ei paljoo tarvi kuivata, kierrättää vaan kuivurissa, että tyhjät ja pienet jyvät erottuu. Satoa tulee ehkä 40% normivuodesta ja laatu erittäin heikkoa.
    Heinäsatokin jäi kuulemma tosi huonoks. Onks teillä hevosille ja lemmuille rehua omasta takaa tarpeeks ens talveks?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Kyllä te ehditte sinne joskus käymään mua on alkanut kaupunki lomat kiinnostamaan, poikien kanssa on sovittu berliinin reissu keväällä ja skotlanti / Irlanti pitää kokea.Se on sitten parin viikon reissu ainakin ja Islanti tietty tässä on jo parin vuoden lomasuunnitelmat
    Ihanaa kun on jotain mitä odottaa!
    Mä tykkään kans kaupunkilomista vähintään yhtä paljon kuin aurinkolomista, Italiaan tahtoisin uudestaan, ehkä Roomaan kun viimeksihän oltiin Veronassa. Amfiteatterit puhuttelee mua jotenkin kuten kaikki historialliset rakennelmat. Pariisiin tahtoisin kans uudestaan, kun tahtoisin keretä käymään Notre Damessa sisällä kun viimeks jäi ulkopuolelta ihailuun, ja Louvreen kattomaan Muna Liisaa.

     
     
  19. #50739
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Ai niin unohtui kysyä, että mitä nähtävää Islannissa on, siis tulivuoria, kuumia lähteitä ja islanninhevosia ja vuoria ilmeisesti? Onhan se varmasti aika uniikki paikka. Entäs Skotlannissa ja Irlannissa? Nummia? Niistä ei ole senkään vertaa käsitystä kuin Islannista, muutaku että irkuilla on punaiset hiukset ja skoteilla kiltit ja säkkipillit

     
     
  20. #50740
    Höyrypää Mäntti's Avatar

    Liittynyt
    10/2015
    Sijainti
    Ylivieska
    Viestit
    697
    Ite kävisin kyllä skoteissa/irkuissa ainakin tunnetuimmat tislaamot tarkistamassa

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •