Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #50681
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Zavuke Näytä viesti
    Saksalaiset turistit jossain Vaasan hotellilla näin kerran. Tunkivat aamupalalla leipää ym. kasseihinsa. On se törkeetä/noloo toimintaa.
    Ois pitänyt kaataa juissi niiden kassiin, "tämä vielä unohtui"
    Saksalaisethan tunnetaan saituudestaan. Oon kuullut kans legendoja saksalaisturistien ruokailuista Suomessa, ja jollain huoltsikalla oli saksalaiset turistiryhmät kielletty Ei varmaan enää tänä päivänä kumminkaan, koska se ois varmaan niinq syrjintää vaikka bussillinen saksalaisia viekin koko seisovan pöydän mennessään matkaevääks... Turkissa oltiin kerran saksalaisten valtaamassa suosimassa, niin ne hotellin työntekijät meinas suunnilleen pyörtyä kun niille antoi tippiä. Ei vissiin hotellin pääasiallisten asiakkaiden tapoihin kuulunut

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Zavuke Näytä viesti
    Se vuoden paras aika alkaa nyt kohta. Kesä loppuu, illat pimenee mut tarkenee viel hyvin. Saantiaikaa vai oliko se pyyntiaikaa.. noh sitä saa mitä pyytää.
    Mä nautin kanssa pimenevien iltojen tunnelmasta, kun pikkuhiljaa alkaa se pimeys Ouluunkin hiipiä. Mutta VIELÄ ON KESÄÄ JÄLJELLÄ!!! Elokuu on kesäkuukausi vielä, vaikka siinä alkaakin olla loppukesän meininki ja pieniä tuulahduksia lähestyvästä syksystä voi haistaa

     
     
  2. #50682
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Zavuke Näytä viesti
    Se vuoden paras aika alkaa nyt kohta. Kesä loppuu, illat pimenee mut tarkenee viel hyvin.
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Mä nautin kanssa pimenevien iltojen tunnelmasta
    Samma häär, tykkään kanssa näistä loppukesän lämpimistä, mutta pimenevistä illoista.
    "Not a bad life really"

     
     
  3. #50683
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Saksalaisissa on vissiin goottiveri sen verran vahvana, että vievät vieläkin kaiken mikä irti lähtee.

     
     
  4. #50684
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    588
    Kysäsenpä täällä, kun en muualtakaan löytänyt aiheesta.
    Autolenkki: Baltia-Puola-Saksa-Svaitsi-Italia-Ranska- ja takas. Onkos rajoilla rajoituksia nesteille (omatekele nesteet (1,2 mg)) ja määrille? Tarkastuksia ? Muuta mahdollista huomioitavaa ?

     
     
  5. #50685
    Höyrykonkari pirate's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Kateissa
    Viestit
    359
    Tänään jouduin ampiaisen pureman uhriksi

    Se siis puri, ei pistänyt
    .....tai sitten ei.®

     
     
  6. #50686
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pirate Näytä viesti
    Tänään jouduin ampiaisen pureman uhriksi

    Se siis puri, ei pistänyt
    Jos se olikin paarma???
    Screenshot_2018-08-13 Keltavyöpaarma - Google-haku.jpg
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  7. #50687
    Höyrykonkari pirate's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Kateissa
    Viestit
    359
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Se perkele oli juurikin tuollainen kelta-musta juovikas ällötys, joka puri.
    On mua paarmatkin purreet, puremaa seuraa hyvin polttava tunne, kun paarma sylkee verenhyytymistä estävää ainetta haavaan
    Ampiaisen purema vaikutti paarmalta, mutta poltto puuttui

    Lisäksi ehdin nähdä otuksen ennenkuin sain sen häädettyä
    .....tai sitten ei.®

     
     
  8. #50688
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pirate Näytä viesti
    Se perkele oli juurikin tuollainen kelta-musta juovikas ällötys, joka puri.
    On mua paarmatkin purreet, puremaa seuraa hyvin polttava tunne, kun paarma sylkee verenhyytymistä estävää ainetta haavaan
    Ampiaisen purema vaikutti paarmalta, mutta poltto puuttui

    Lisäksi ehdin nähdä otuksen ennenkuin sain sen häädettyä
    Tossa kuvassa on paarma. Silmistä tunnistaa.

     
     
  9. #50689
    Höyrykonkari pirate's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Kateissa
    Viestit
    359
    Tämmönen oli se joka puri, näin sen reilun 10cm päästä. Ampiainen




    Tämmösten ölliäisten puremisiin olen tottunut. Hevospaarma


     
     
  10. #50690
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pirate Näytä viesti
    Tämmönen oli se joka puri, näin sen reilun 10cm päästä. Ampiainen
    En ole ennen kuullut, että ampiainen puree ihmistä. Kai se sit on uskottava
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  11. #50691
    Kävin fribaradalla, sain Birdien.
    Kävin mehtällä, sain Birdien.
    Pitäskö vielä kuppilassa käydä.

    Böördhunter


     
     
  12. #50692
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Voi böördi parkaa

    Tää tipu kävelee sut suohon


     
     
  13. #50693
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    ihana lintu!

     
     
  14. #50694
    Kävinpä tänään piiiitkästä aikaa Prismassa, sinne oli näköjään tullut itsepalvelukassa. Kaikilla muilla kassoilla oli jonoa, tuonne ei uskaltanut kukaan mennä (en myöskään minä).

    Mikähän idea noissa itsepalvelukassoissa on? Tuossakin tomera kaupan täti seisoi koko ajan kassan vieressä, ilmeisesti tarkoituksena auttaa, jos jollekin tulee ongelmia, ja samalla varmaan vahtii, että kaikki ostokset maksetaan. Eli itsepalvelukassa, joka kuitenkin sitoo yhden henkilön siihen viereen "palvelemaan"...
    "Not a bad life really"

     
     
  15. #50695
    Jos sieltä sais alennusta ostoksista niin itsepalvelukassaan menisin heti.
    Jäken cittarissa näkyi kanssa tulleen.
    Ikealla ainakin kauan niitä ollut. Koskaan käyttänyt.


     
     
  16. #50696
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Kävinpä tänään piiiitkästä aikaa Prismassa, sinne oli näköjään tullut itsepalvelukassa. Kaikilla muilla kassoilla oli jonoa, tuonne ei uskaltanut kukaan mennä (en myöskään minä).

    Mikähän idea noissa itsepalvelukassoissa on? Tuossakin tomera kaupan täti seisoi koko ajan kassan vieressä, ilmeisesti tarkoituksena auttaa, jos jollekin tulee ongelmia, ja samalla varmaan vahtii, että kaikki ostokset maksetaan. Eli itsepalvelukassa, joka kuitenkin sitoo yhden henkilön siihen viereen "palvelemaan"...
    Mä oon käyttänyt jäken cittarin itsepalvelua jo monta kuukautta ja se on hyvä keksintö
    Yksi myyjä on siinä sen takia, että neuvoo jos ei osaa käyttää ja samalla katsoo ettei porukka vedä tuotteita ohi esim taskuun jne...käytän sitä aina, ei tarvii jonotella ja kerran kun oot sen kokeillu niin helppoo kuin heinän teko

     
     
  17. #50697
    Höyrykonkari TDMN's Avatar

    Liittynyt
    01/2017
    Viestit
    134
    Onhan nuo itsepalvelukassat helpottavia tekijöitä ja hyvä puoli että sinne ei moni halua/uskalla mennä, eli aina tyhjinä.

    Itse kuulun kastiin ei halua. Niin kauan ku on normaali kassa työntekijä käytän sitä hyödykseni.

     
     
  18. #50698
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Oulussa ja Tampereella ollut rismoissa ja sittareissa itsepalvelukassoja jo jonkun vuoden, mutta en periaatteestakaan niitä käytä, en halua tukea vaivihkaista kaiken automatisointia, siinä kusee omiin ja myyjien muroihin pidemmän päälle... Ne koittaa saada samaan rahaan ihmiset palvelemaan itse itseään että voitaisiin kassahenkilöitä vähentää. Vaikka itsepalvelukassalla on myyjä valvomassa niin siinä on 6 maksupaikkaa valvottavana niin ei siinä hirveästi myyjiä tarvita jos noita alkaa tulla enemmän.

     
     
  19. #50699
    Kohta 1 työviikko takana uusissa hommissa. Oli kyllä raskasta aloittaa 6 viikon lomailun jälkeen, kun on jo muutenkin pihalla, ja vielä täysin uudet kuviot. Mutta olen saanut silmät aamuisin auki ja vaatteet päälle ennen kotoa poistumista, joten viikkohan on ollut ihan suksee

     
     
  20. #50700
    Kimi Räikkösen kirja hankittu, täytyypä lukaista. Tänään paljon muuta ole lööpeissä ollutkaan, kun "paljastuksia" kirjasta.
    "Not a bad life really"

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •