Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #50621
    Pitäs valvoa 7:00 aamuun -.- Yövuoro töissä. Vai että Muumikauppaan menossa ostamaan vain huomenna saatavaa mukia.

    Roodos on ilmeisesti enemmänkin se perhekohde. Kos on bilesaari. Itse käynyt kreikan saarilla liian monta kertaa. Näin nopeasti laskettuna 18 kertaa 16 eri saarella. Kertaakaan mantereella käynyt. Paitsi retkillä

     
     
  2. #50622
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja macmakkara Näytä viesti
    Pitäs valvoa 7:00 aamuun -.- Yövuoro töissä. Vai että Muumikauppaan menossa ostamaan vain huomenna saatavaa mukia.

    Roodos on ilmeisesti enemmänkin se perhekohde. Kos on bilesaari. Itse käynyt kreikan saarilla liian monta kertaa. Näin nopeasti laskettuna 18 kertaa 16 eri saarella. Kertaakaan mantereella käynyt. Paitsi retkillä
    Ei muutakun kofeiinia yliannostamaan niin sillä se menee

    Ei ole täällä muumikauppaa (niissä kaupungeissa joissa on Iittalan/Arabian kauppoja ne aukee puolilta öin ja mukihullut odottanu jo kadulla muutaman tunnin) niin pitää täältä omansa ottaa https://www.arabiastore.fi/ Toi on siiiis niin ihana!!! Ja joo ei tosiaan tule enää ikinä saataville huomisen jälkeen. Tähän mennessä mun harvinaisin muki on Iltapurjehdus, mutta tämä mikä tulee yöllä tulee olemaan harvinaisin ikinä

    Tässön Iltapurjehdus, tosi kaunis muki


    Jaa Roodos on lapsiperhepainajaissaari Kuulostaa helvetin hyvältä Mulle on saarista tuttu vain Kreeta. Santorini kiinnostaisi kun se on kuvien ja puheiden perusteella kuvankaunis paikka. Onko sulle tuttu?

     
     
  3. #50623
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Ei muutakun kofeiinia yliannostamaan niin sillä se menee

    Ei ole täällä muumikauppaa (niissä kaupungeissa joissa on Iittalan/Arabian kauppoja ne aukee puolilta öin ja mukihullut odottanu jo kadulla muutaman tunnin) niin pitää täältä omansa ottaa https://www.arabiastore.fi/ Toi on siiiis niin ihana!!! Ja joo ei tosiaan tule enää ikinä saataville huomisen jälkeen. Tähän mennessä mun harvinaisin muki on Iltapurjehdus, mutta tämä mikä tulee yöllä tulee olemaan harvinaisin ikinä

    Tässön Iltapurjehdus, tosi kaunis muki
    https://www.muumimukit.com/wp-conten...ht-Sailing.jpg

    Jaa Roodos on lapsiperhepainajaissaari Kuulostaa helvetin hyvältä Mulle on saarista tuttu vain Kreeta. Santorini kiinnostaisi kun se on kuvien ja puheiden perusteella kuvankaunis paikka. Onko sulle tuttu?
    Oijoi santorinilla minäkin voisin käydä oon käynyt myös Kos:lla kun poitsut oli pieniä, silloin ei biletetty
    Ja kyllä täällä bailataan joka ilta edelleen, on myös hotelleja joihin pääsee vain 16 vuotta väh vanhempien kanssa, joten ei tarvii kuunnella kiljuvia pentuja.Oon nyt täällä huomannut ettei meinaa noita muksujen huutamista enää kuunnella🤣 tosin meidän hotellissa ei oo ollut yhtäkään mukeloa paitsi toi mun 16 vee

     
     
  4. #50624
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Niin ja jos tykkää historiasta niin vanha kaupunki on nähtävä ja suurmestarin palatsi, se on Unescon suojelukohde ja rakennettu 1300-luvulla.Lindos on aivan upea paikka on täällä vaikka mitä, jos kiinnostaa niin wikipediasta lukemaan lisää.Ensi kesänä mennään taas jonnekin, mutta vielä mietitään minne

     
     
  5. #50625
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Oijoi santorinilla minäkin voisin käydä oon käynyt myös Kos:lla kun poitsut oli pieniä, silloin ei biletetty
    Ja kyllä täällä bailataan joka ilta edelleen, on myös hotelleja joihin pääsee vain 16 vuotta väh vanhempien kanssa, joten ei tarvii kuunnella kiljuvia pentuja.Oon nyt täällä huomannut ettei meinaa noita muksujen huutamista enää kuunnella藍 tosin meidän hotellissa ei oo ollut yhtäkään mukeloa paitsi toi mun 16 vee
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Niin ja jos tykkää historiasta niin vanha kaupunki on nähtävä ja suurmestarin palatsi, se on Unescon suojelukohde ja rakennettu 1300-luvulla.Lindos on aivan upea paikka on täällä vaikka mitä, jos kiinnostaa niin wikipediasta lukemaan lisää.Ensi kesänä mennään taas jonnekin, mutta vielä mietitään minne
    Sehän kuulostaa monipuoliselta mestalta On se Rodos joskus nähtävä. Harmi (ja outoa) ettei sinne pääse syksyisin Oulusta. Vaikka voihan sitä tietty Helsingin kauttakin mennä ja niin on sujuvasti mentykin johonkin Ranskaan ja Italiaan mennessä kun muutakaan vaihtoehtoa ei ole, mutta kyllä se aurinkolomalle on kivoin mennä helpoimman ja lyhimmän kautta. Mutta pitää mennä joskus sitten keväällä kun sinne pääsee suoraan Oulusta

     
     
  6. #50626
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Sehän kuulostaa monipuoliselta mestalta On se Rodos joskus nähtävä. Harmi (ja outoa) ettei sinne pääse syksyisin Oulusta. Vaikka voihan sitä tietty Helsingin kauttakin mennä ja niin on sujuvasti mentykin johonkin Ranskaan ja Italiaan mennessä kun muutakaan vaihtoehtoa ei ole, mutta kyllä se aurinkolomalle on kivoin mennä helpoimman ja lyhimmän kautta. Mutta pitää mennä joskus sitten keväällä kun sinne pääsee suoraan Oulusta
    Se onkin hyvä aika käydä täällä, ei oo vielä liian kuuma ja vähemmän turisteja.Suosittelen silloin käykää perhoslaaksossa siellä on niitä alkukesästä paljon lisääntymässä, ihana paikka

     
     
  7. #50627
    Höyrykonkari mikagee's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    354
    italia ja Espanja ja niiden saaret kierretty useaan otteeseen, nyt ensi keväänä ekaa kertaa Kreikka kohteeksi ja sieltä Faliraki. Jotenkin jäänyt aina paitsioon nuo Kreikan lomakohteet.

     
     
  8. #50628
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Saatana jumissa arabiastore heti, mikään ei onnistu

     
     
  9. #50629
    Sain tilattua 2 kpl noita mukeja. Nyt vaan varailemaan etelänmatkaa tai uutta autoa tulevilla myyntivoitoilla . Kiitokset vinkistä!
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Viimeksi muokannut Hande; 09.08.18 kello 00:45.

     
     
  10. #50630
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Vuosia saat odottaa että ne on siinä arvossa että pääset lomalle. Missäänhän ei ole kerrottu miten iso erä niitä on Jos se on iso niin kohta on huutonetti täynnä mukikauppiaita jotka saa tuurilla ehkä vitosella voittoa per muki Lempäälän Ideaparkissakin puoleen yöhön asti ovet auki jos mukeja riittää, joten luulis niitä jonkin verran olevan jos on varauduttu yöhön asti oleen. Yli jäävät mukit menee kuulemma hyväntekeväisyyteen.

     
     
  11. #50631
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Ei ole täällä muumikauppaa (niissä kaupungeissa joissa on Iittalan/Arabian kauppoja ne aukee puolilta öin ja mukihullut odottanu jo kadulla muutaman tunnin) niin pitää täältä omansa ottaa https://www.arabiastore.fi/
    Mielenkiinnosta meinasin käydä katsomassa minkä näköinen muki on, eipä onnistunut. Taitaa olla vähän ruuhkaa...
    "Not a bad life really"

     
     
  12. #50632
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Luovutin kun arpoi toimitustapavaihtoehtoja 15 minuuttia ja sitä ennen jonotin varmaan 10 minsaa, en olis uskonu että verkkokaupassakin voi joutua jonottaan Kattoo onko niitä vielä aamulla jos silloin toimis sivutkin, jos ei ole niin mur ja perkele, mutta elämä on Olisin ehkä hetken vielä jonottanut mutta facessa raivotaan jo että rahat meni mutta ei palannut sivuille takaisin eikä tullut toimitusvahvistusta tai mitään. Voi olla Arabialla vähän setvittävää

     
     
  13. #50633
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Vuosia saat odottaa että ne on siinä arvossa että pääset lomalle. Missäänhän ei ole kerrottu miten iso erä niitä on Jos se on iso niin kohta on huutonetti täynnä mukikauppiaita jotka saa tuurilla ehkä vitosella voittoa per muki Lempäälän Ideaparkissakin puoleen yöhön asti ovet auki jos mukeja riittää, joten luulis niitä jonkin verran olevan jos on varauduttu yöhön asti oleen. Yli jäävät mukit menee kuulemma hyväntekeväisyyteen.
    Tätä mä vähän pelkäsinkin

    Nyt muuten toimii sivut taas. Aika paljon niitä on tehty, kun on vieläkin tilattavissa.

    -----------
    Edit: Klo 01.10. Nyt on näköjään myyty loppuun verkkokaupasta.
    Viimeksi muokannut Hande; 09.08.18 kello 01:11.

     
     
  14. #50634

     
     
  15. #50635
    Höyrykone ahteri's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    1,318
    Melkoosta touhua, kun tehdään keinotekoisesti "harvinaisuuksia". Ja hölmöt menee viel vipuun
    "FEAR stands for fuck everything and run."

     
     
  16. #50636
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Joo näköjään kohtalo päätti että tämä muki ei muuta mun muumimukiperheeseen. No, seuraavaa nättiä mukia odotellessa jota olis saatavillakin.

     
     
  17. #50637
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ahteri Näytä viesti
    Melkoosta touhua, kun tehdään keinotekoisesti "harvinaisuuksia". Ja hölmöt menee viel vipuun
    En mä nyt tiedä onko se hölmöä jos kauniin muumimukin haluaa? Mutta kyllä se keinotekoinen harvinaisuus tässä munki mielestä haisee kun verkkokaupasta loppui noin äkkiä (siis monilla heti silloin 00.00 tilanneilta meni jonoissa yli tunti ja sitten vaan että sold out). Tosin saattoihan se olla se 100000 kärkkyjää siellä heti puolilta öin niin kyllähän ne välittömästi menee. Saas nähä kauanko kaupoissa riittää. Ainakin tää on tehokas keino saada liikkuun ne myymälöissä ja monissa tätä varten perustetuissa pop-up myymälöissä olevat kun ihmiset panikoi, kiinnostuu nekin tuosta mukista joita ei muuten kiinnostaisi.

     
     
  18. #50638
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,073
    Pieni otanta huuto.net tarjonnasta...

    mukit.jpg
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  19. #50639
    Höyrykonkari TDMN's Avatar

    Liittynyt
    01/2017
    Viestit
    134
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Pieni otanta huuto.net tarjonnasta...

    mukit.jpg
    Se ei ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa. Kysynnän ja tarjonnan laki kaiketi tässäkin pätee.

    Itse missasin kanssa tämän mukin. Emännälle meinasin yllätykseksi tilata ku se noita joissain määrin keräilee.

     
     
  20. #50640
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    En oo ikinä ymmärtänyt tota muumi buumia, mutsilla on noita mukeja vitriini täynnä ja oon jo sanonut etten halua niitä perinnöksi.Tai jos antaa niin myyn ne

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •