Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #50581
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mäntti Näytä viesti
    Siskon tuttu oli aikoinaan Finnspringillä kesätöissä. Se oli kuulemma ihmisen tehtävä tarkistaa niistä pulloista onko siellä alkuperäistä tuotetta vaiko kusta. En muista meniko kusipullot suoraa jätteeksi vai toisen tehostetun pesulinjan kautta. Oli vielä sitä aikaa kun muovipullotkin käytettiin/täytettiin uudestaan.

    Mut joo ihan kivaa pohdittavaa saa että mitähän kaikkea joku tollanen +30v pullokin on kerinny nähdä
    Nii'i, sen 30 vuoden aikana on voinut käydä vaikka niinkin että kun viimeinen gerbiili karkas kun oli nähnyt mitä lajitoverille tapahtui kun sitä etsittiin sytkärin valolla (oltiin muuten pienenä aivan järkyttyneitä kun kuultiin tämä urbaanilegenda), niin pistettiin sitten pullo kakkoseen paremman puutteessa.

    Aikoinaan varmaan ollutkin ihmisen tehtävä tarkastaa, mutta kuinkahan monessa paikassa enää nykyään ihminen tarkastaa mitään... No, ehkä ne robot osaa päätellä että onkohan tää kusta vai simaa.

     
     
  2. #50582
    Njaa, enpä kyllä tuollaisia asioita aikanaan edes ajatellut.
    Onneksi lopetin (oluen) panemisen käytettyihin pulloihin, ja lipitän nykyään vain tölkkikaliaa.
    "Not a bad life really"

     
     
  3. #50583
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Mitäs niihin käytettyihin tölkkeihin jemmatuille nuuskapusseille ja käytetyille kortsuille käy sit kun ne sulatetaan? Ne on osa uutta kaljatölkkiä sit?

     
     
  4. #50584
    Joo näinhän se on et kusta pullossa jne jne. Sitten kun alkaa oikeesti hämärtää ja miettii et kun esim kaupasta ostat jotain vihannesta tahi hedelmää monessako pesemättömässä kusikädessä sekin omena tai päärynä jne jne on pyöriny ennen ku sä sen iloisena kärryys nostat, voi olla paree ettei turhaan mieti noita asioita muuten käy vähiin ne tuotteet mitä voi syödä

     
     
  5. #50585
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Mä kaivanki hedelmäni aina taaempaa laarista hyllyn lipan alta tai kasan alta, en niitä päällimmäisiä ota mihin on eniten yskitty ja käpälöity

     
     
  6. #50586
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Mä kaivanki hedelmäni aina taaempaa laarista hyllyn lipan alta tai kasan alta, en niitä päällimmäisiä ota mihin on eniten yskitty ja käpälöity
    Arvaa mitä mä teen aina? kaivan kaikki tuotteet aina takaa. Siellä ne uusimmat tuotteet aina on, tokihan ne smegmaset kädet sinne takalaariinki yletty ettei ne välttämättä ole sen puhtaampia.

     
     
  7. #50587
    Puhumattakaan irtokarkkilaatikoista joihin jonnet räkii ohi kävellessään

     
     
  8. #50588
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hugo82 Näytä viesti
    Puhumattakaan irtokarkkilaatikoista joihin jonnet räkii ohi kävellessään
    Joo ei saatana kaikki kusisormet lääppii niitä karkkeja ja niitä ns, lusikoita millä niitä pussiin lapetaan. Siellä ne pöpöt pitää hauskaa meidän kustannuksella. Huomenna menen kauppaan ja ostan vaan pelkkää paketissa olevaa ruokaa, joku kuitenki kussi niittenki päälle

     
     
  9. #50589
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rokuli Näytä viesti
    kaivan kaikki tuotteet aina takaa. Siellä ne uusimmat tuotteet aina on
    Leipiä ostoskärryyn valikoidessa tulee tätä harrastettua.
    Muissa tuotteissa ei ole niin justiinsa, kunhan leimaa on riittävästi jäljellä.
    "Not a bad life really"

     
     
  10. #50590
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Mä syön lähinnä irttareita kun fizzy popit ja muut kirpeät vaahtokarkit on mun suosikeita, enkä suostu uskoon että niihin räitään kun en oo ikinä nähny! Se on totta että joku on voinu koskee rähmäkäpälillä siihen kauhaan, mutta noissa kirpeissä karkeissa on niin paljon sitruunhappoa että samalla kun hampaista sulaa kiilteet ja vatsalaukusta palaa limakalvot niin kuolee varmaan pöpötkin

    Nyt alko tehä mieli fizzy poppeja, ja kirpeitä sateenkaarirullia. Ja kaikkii muita kirpeitä karkkeja

     
     
  11. #50591
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Leipiä ostoskärryyn valikoidessa tulee tätä harrastettua.
    Muissa tuotteissa ei ole niin justiinsa, kunhan leimaa on riittävästi jäljellä.
    Mä oon valitettavasti harrastanu tuota aina, kaivan aina tuotteet takaa koska siellä ne uusimmat on aina. Emäntä ottaa lähes aina ensimmäisen ja mä joudun opastaan häntä et takarivistä ne uusimmat päiväykset löytyy

     
     
  12. #50592
    Ompas bakteerikammoa liikkeellä? No, tottahan tuossakin on nokare. Isoissakin kaupoissa pitää käyttää järkeä, mitä mättää ostoskoriin. Ruuanvalmistus jne, käsienpesu ja pyyhkiminen paperiin/kankaaseen. Ne helvetin kuivaimet on saatanasta, kuten vedettömöt kusilaaritkin, vihervassareiden paskaa

     
     
  13. #50593
    Tuittu kirpeitten karkkien kaveri Voi kertoo sen verran lohduttavan tiedon et ei ne pöpöt kyllä vähänkään välitä onko karkki kirpeä vai ei ne tarttuu kaikkeen muutenkin, ei taida kirpeys paljoo painaa jotenka seuraavalla keralla ku lapat niitä pussiin ota sieltä takaa vaan.

     
     
  14. #50594
    Katoppas Esa morotus äijä, vieläkö koira valtaa sun sänkys? Ei oo bakteeri kammoa täällä kuhan keskusteltiin et mistä niitä flunssia voi saada

     
     
  15. #50595
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Oon ollut viimeks kuumetaudissa syyskuussa 2016, että pöpökammoisuus tuottaa tulosta! Mun ennätys on ollut nelisen vuotta putkeen ilman kulkutauteja, toivottavasti nyt rikotaan ennätys taas. Sitten taas ne kaverit jotka on monta kertaa vuodessa kipeitä ei hirveesti tunnu miettivän että mistähän vois johtua... Toki ihmisillä yksilöllisiä erojakin vastustuskyvyssä mut mut...

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rokuli Näytä viesti
    Tuittu kirpeitten karkkien kaveri Voi kertoo sen verran lohduttavan tiedon et ei ne pöpöt kyllä vähänkään välitä onko karkki kirpeä vai ei ne tarttuu kaikkeen muutenkin, ei taida kirpeys paljoo painaa jotenka seuraavalla keralla ku lapat niitä pussiin ota sieltä takaa vaan.
    No sieltä takaa mä kaivankin. Ja sit isoissa kaupoissa joissa on samoja karkkeja useissa laareissa, niin otan niistä korkeimmista aina kun niihin ei likaisimmat nenäpersekaivajakersat ylety tahmatassuineen yskimään sitä pikkukakaroiden rohisevaa räkäyskää mikä niillä aina kuulostaa olevan

     
     
  16. #50596
    Edelleen koira valtailee tilaa, nyt tosin tuolissa makoilee. Pojan pitbull ei tullutkaan, joten pappa saa nukkua hyvin tänään. Iltapäivästä täytyy käydä koppaamassa ja lähteä lenkille. Jännä taas ihmisten reaktio, kun tuo "tappajan" muiden seuraan, mikä on naurettavaa, kun koira on itse ihanuus

     
     
  17. #50597
    Tuittu on kyllä oikeassa, sieltä tarhasta kyllä levitetään kaikki hemmetin taudit ja sitten on nää pakoloiset, kaikki läntisessä maailmassa selätetyt taudit uudestaan tarjolle, huoks. En tiedä kuinka tyhmiä ihmiset oikein on?

     
     
  18. #50598
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Oon ollut viimeks kuumetaudissa syyskuussa 2016, että pöpökammoisuus tuottaa tulosta! Mun ennätys on ollut nelisen vuotta putkeen ilman kulkutauteja, toivottavasti nyt rikotaan ennätys taas. Sitten taas ne kaverit jotka on monta kertaa vuodessa kipeitä ei hirveesti tunnu miettivän että mistähän vois johtua... Toki ihmisillä yksilöllisiä erojakin vastustuskyvyssä mut mut...



    No sieltä takaa mä kaivankin. Ja sit isoissa kaupoissa joissa on samoja karkkeja useissa laareissa, niin otan niistä korkeimmista aina kun niihin ei likaisimmat nenäpersekaivajakersat ylety tahmatassuineen yskimään sitä pikkukakaroiden rohisevaa räkäyskää mikä niillä aina kuulostaa olevan
    Täytyy varmaan painaa puuta mut oon en edes milloin oon viimeeksi ollu kipeä jos ei pientä nenän vuotamista mitä tälläkin hetkel menos ei oteta huomioon. Oon yleensä joka vuosi ihan hirvees flunssassa mut jostain kumman syystä tänä keäsänä on vaan pientä nuhaa. En sit tiedä voiko sill olla merkitystä et oon nyt kahtena vuotena ottanu flunssa piikin ku duuni sen tarjoaa vai vaikuttaako ne vaan talvella? en tiedä. Tänä kesänä ob kyllä hyrrät pyrörineet ihan täysillä joka päivä ja jos jostain niin noistaa saa kyl kunnon nuhan. Ehkä mä vaan olen jo tottunu tuohon hyrrän tuuleen. Aamulla heräsin niin makkarin lämpötila oli 19,9 astetta emäntä väitti et liian kylmä jo.

     
     
  19. #50599
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Pitbulleilla ja amstaffeilla on huono maine siks että niitä ottaa kaikenmaailman vatipäät ja narkkarit munanjatkeiks. Eihän se meinaa etteikö kunnollisia omistajia olisi joilla fiksusti pidetyt koirat, mutta kun nuo rodut on semmoisia että niiden kans joutuu äkkiä konflikteihin jotka päätyy uutisiin jos ne ei pysy hanskassa.

     
     
  20. #50600
    Mää saan piikin jo vuorovaikutteesta, kun olen matkailijoiden kanssa tekemisissä. Ei ole kyllä taudit iskeneet moneen vuoteen, tänä vuonna pidin 1pvän saikkua(tähän asti), ensimmäinen tulehdus keuhkoissa, röökin jälkeen

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •