Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #50441
    Karsea hikiyö. Jotenkin kosteaa niin ilma ei viilene millään. Olen jo harkinnut ilmastoituun hotelliin kirjautumista ihan että saisi levätä kunnolla. No, jaksaa jaksaa kun ei muuta voi.

     
     
  2. #50442
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,073
    Mä olen kans miettinyt tuota hotelliin muuttoa
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  3. #50443
    Kyllä tää tästä. Hyvää yötä, klo on puolipv eli nyt äkkiä nukkumaan. Ikkunat kii. Avataan sitten aamulla klo 00:00 taas.

     
     
  4. #50444
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Mä olen kans miettinyt tuota hotelliin muuttoa
    Meillä alkaa "rock"tapahtuma joten pitäisi hankkiutua muualle ja ei jaksa. Mutta ylipäätään ihmettelen, miten huonosti monet kotimaiset hotellit ilmoittavat ilmastoinneistaan, kun sehän on loistava markkinointivaltti. Kesäaikaan en enää ikinä muutenkaan mene mihinkään (koneellisesti) ilmastoimattomaan hotelliin, niitäkin kun on, ja mielellään saisi olla huonekohtainen säätö. Esim. Scandicit eivät aina edes kerro, että heillä on ilmastointi. Luulen, että tämä alkaa muuttua kun lämpötilatkin muuttuvat keski-eurooppalaisiksi.

     
     
  5. #50445
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,073
    Onko kukaan värkännyt tollasta ampiaisansaa? Puhutaan appelsiinimehusta, ananasmehusta, hunajavedestä houkuttimena.. Appelsiinitäysmehu ei ainakaan houkuttele ketään, hunajaa ei viitteis ostaa, kunnei tule muuten syötyä. Sit varmaan ananasmehu, mutta mitä, kun niitäkin on "miljoona" erilaista???

    11665c1ac4060ad079fbdb5a2d7a6ba73d12442910e91b00d130dd5d04cc108b.jpg
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  6. #50446
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Eipä oo moisia tullut testattua, mutta on ollut ihan perus sekamehua laseissa niin johan ampiaiset on niitten kimpussa olleet.
    SAATAN*** kuuma mulla tuli jo pää kipeeks ja huono olo, pakko mennä lepäämään söin väkisillä vähän ruokaa ja oon juonut kyllä

     
     
  7. #50447
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Onko kukaan värkännyt tollasta ampiaisansaa? Puhutaan appelsiinimehusta, ananasmehusta, hunajavedestä houkuttimena.. Appelsiinitäysmehu ei ainakaan houkuttele ketään, hunajaa ei viitteis ostaa, kunnei tule muuten syötyä. Sit varmaan ananasmehu, mutta mitä, kun niitäkin on "miljoona" erilaista???

    11665c1ac4060ad079fbdb5a2d7a6ba73d12442910e91b00d130dd5d04cc108b.jpg
    Toimiikohan tämä:

    http://https://yle.fi/uutiset/3-10319790

    Linkissä juttua pelkän vesipussin toimivuudesta karkoittimena.
    "Not a bad life really"

     
     
  8. #50448
    Höyrykonkari mikagee's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    354
    Vesihunajasekoitusta ollut parissa pullossa vuorokauden verran ja saaliina pari ampparia, pörräävät kyllä innolla pullojen ympärillä, mutta ei ole enempää litkuun jämähtänyt..

     
     
  9. #50449
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Huomenna muijain kanssa bileristeilylle se on ja

     
     
  10. #50450
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,073
    Lainaus Alkuperäinen postaaja mikagee Näytä viesti
    Vesihunajasekoitusta ollut parissa pullossa vuorokauden verran ja saaliina pari ampparia, pörräävät kyllä innolla pullojen ympärillä, mutta ei ole enempää litkuun jämähtänyt..
    Mun esimerkkikuvassa oli just vesihunajaa käytetty. Sun ampparit taitaa olla varovaisempia..
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  11. #50451
    Höyrykonkari TDMN's Avatar

    Liittynyt
    01/2017
    Viestit
    134
    Itsehän täytin tumman suodatinpussin talouspaperilla ja laitoin roikkumaan kattoon. Voisin sanoa että auttoi kun ei näy kuin satunnaisesti yksinäinen amppari parvekkeella.

     
     
  12. #50452
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622
    Olisko tuossa niin että ampparit luulee siellä olevan jo toisten amppareiden pesän ja haluavat välttää tappelua? Luultavasti siihen perustuu se amppareiden valepesät, aa... joo tuohan on "valepesä"

     
     
  13. #50453
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    hiki.....

     
     
  14. #50454
    Höyrypää UNDERBERG's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    epsoo
    Viestit
    463
    Onko joku mökillä työleirillä ja illat ”vapaalla”.
    No nyt on perustukset tehty mokin terassille!! Kohta voi rillata ihan veden äärellä, vilvoitella varpaita vedessä siinä samalla... voi viddu��
    anivei valkkaria ja vissyä. Ehkä Campari...
    Laitteet | GLV SuperMini | Ea Mod | buzz Pro | Kayfun 3.1 | Kayfun 2.1
    Hakusessa | Laadukas mekaaninen akkuputki pohjanapilla. Saa tarjota
    RIP | Buzz Pro # 542 | Kayfun V3 x 2 | Caravela #136

     
     
  15. #50455
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,073
    Ötökät tykkää oluesta, viime yön saalis
    Varsinaisessa amppariansassa oli vain yksi kärpänen..
    Seuraavaksi kokeilen lonkeroa (vaikka onkin väärinkäyttöä), lonkku on makeampaa kuin olut.

    IMG_20180727_134236266.jpg
    Viimeksi muokannut arskaxx; 27.07.18 kello 14:39.
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  16. #50456
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Oho aika hyvin arska

     
     
  17. #50457
    Höyrykonkari TDMN's Avatar

    Liittynyt
    01/2017
    Viestit
    134
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Ötökät tykkää oluesta, viime yön saalis
    Varsinaisessa amppariansassa oli vain yksi kärpänen..
    Seuraavaksi kokeilen lonkeroa (vaikka onkin väärinkäyttöä), lonkku on makeampaa kuin olut.

    IMG_20180727_134236266.jpg
    Itse kokeilin viime kesänä kans oluen kanssa ansaa. Tuloksena 2 päivänä 1 ampiainen(jonka itse sinne avitin). Ei ilmeisesti kelvannut ötököille virosta tuotu ale coq.

    Mutta tuo valepesä toimii kyllä.

     
     
  18. #50458
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,073
    Onneks ei oo kuuma

    2.jpg
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  19. #50459
    Höyrypää Mäntti's Avatar

    Liittynyt
    10/2015
    Sijainti
    Ylivieska
    Viestit
    697
    Täällä mitättömät 26c lämmintä ja huomennakaan ei pitäis niin älyttömän kuuma olla. Saattaapi olla että uskaltaa saunan lämmittää ekaa kertaan viikkoihin. Vielä kun tenavatkin on menossa mummulaan yöksi niin voi olla ihan hyvä perjantai tiedossa

     
     
  20. #50460
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,073
    Jännä miten lehdet uutisoi vedenjuonnin tarpeesta? Yks päivä oli jossain laskentakaava ikä*paino/1000 eli ton mukaan mun pitäis juoda päivässä n. 6 litraa?? Tänään sit taas joku lekuri sanoi et semmonen keskiverto on 2 litraa päivässä, eikä näin helteellä tartte edes litraa lisätä normaaliin. Mihin sit uskoo?? Vesimyrkytykset on kuulemma viime päivinä yleistyneet..
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •