Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #49781
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Onhan se, mutta läheisriippuvainen
    Ai, mulla on kans kissa joka ei todellakaan ole lähesriippuvainen, otin kissan vuosia sitten mun pojalta ku hän muutti asuntoon jossa ei eläimiä sallittu. Ei muten ole koskaan sekunttiakaan sylissä, kyllä jaloissa pyörii aina ku on nälkä mut ei todellakaan lähesriippuvainen olis kiva jos jokus olis mut toi ei todella ole.

     
     
  2. #49782
    Meidän kissa on juuri sellainen et perkeleen palvelusväki sitä ruokaa lisää tai mä kusen joka nurkkaan. Aina ennen kesää kuseskentelee nurkkiin jos et vaihda hiekkoja viikon välien ja meillä siis käytössä nämä kiteet jotka pitäis kestää kuukauden.

     
     
  3. #49783
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Mulla on kaksi kisseä, tässä ne odottaa sapuskaa..isomman kanssa tehdään ruokaa yhdessä, suihkussa yhdessä, pyykätään yhdessä ja muun ajan se kyylää ja hakee huomiota..ei koko ajan mut usein.Se on mun muru

     
     
  4. #49784
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Mulla on kaksi kisseä, tässä ne odottaa sapuskaa..isomman kanssa tehdään ruokaa yhdessä, suihkussa yhdessä, pyykätään yhdessä ja muun ajan se kyylää ja hakee huomiota..ei koko ajan mut usein.Se on mun muruhttps://uploads.tapatalk-cdn.com/201...c3f3dcee19.jpg
    Kiva pöytäliina sulla
    Kisut kans ok
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  5. #49785
    Huh, onhan forkka vielä pystyssä. Kävin aiemmin ja mikään ei toiminut millään selaimella. Juuri kun olisi ollut jotain loistokasta asiaa, jota en enää muista.

     
     
  6. #49786
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 17:16.

     
     
  7. #49787
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Mulla on kaksi kisseä, tässä ne odottaa sapuskaa..isomman kanssa tehdään ruokaa yhdessä, suihkussa yhdessä, pyykätään yhdessä ja muun ajan se kyylää ja hakee huomiota..ei koko ajan mut usein.Se on mun muruhttps://uploads.tapatalk-cdn.com/201...c3f3dcee19.jpg
    Heh, kuinka eläimet voi olla erinlaisia. Toi katti ei todellakaan hae seuraa muuten ku sillon ku haluaa ruokaa. Koira taas joka myös löytyy kävelee mun perässä koko päivän, ihan sama mihin meen niin ukko kävelee perässä myös suihkuun, tosin tietää millon puhun hänen pesemisestä eikä todellakaan sillojn tule lähellekkään weskiä. Jännä juttu ei tartte sanoa ku ulkoilessa et tänään Macho pestään niin ei totisesti tule mun kans wessaan vaikka muuten seuraa perässä koko ajan.

     
     
  8. #49788
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Sä oot sen telkka.

     
     
  9. #49789
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Mulla oli joskus sellanen kissa, et jos koitit vähän silitellä, eikä sille sopinut, niin se kävi kiinni. Joskus se sit tuli ite rapsuteltavaksi ja jos koitit lopettaa, niin se kävi kiinni. Aikamoinen peto
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  10. #49790
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Juu ragdollit on tunnettuja sosiaalisuudestaan ja niitä suositellaan ottamaan kaksi, koska saattavat masentua , yksin ollessaan päivät.Nää on todella seurallisia ja kovia juttelemaan

     
     
  11. #49791
    Höyrypää Mäntti's Avatar

    Liittynyt
    10/2015
    Sijainti
    Ylivieska
    Viestit
    697
    Meidän kissa on melko predator. Ensin hävitti hiiret sisältä, sitten siirtyi ulkoruokintaan ja siellä on pysyny tähän asti. Jos jotain -30c pakkasta niin silloin raapii illalla ovea että josko sitä yhen yön sillointällöin nukkuis vaikka lämpimässä. Ja aamulla odottaa oven vieressä että päästähän ulos!

    Ja ei oo tosiaan jyrsijät rapissu talon rakenteissa kertaakaan sen jälkeen ku Selma teki tehtävänsä

    E. miehen mitta on kolmekuuskaks
    E2. Post nro 362
    Viimeksi muokannut Mäntti; 08.06.18 kello 23:50.

     
     
  12. #49792
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Mulla oli joskus sellanen kissa, et jos koitit vähän silitellä, eikä sille sopinut, niin se kävi kiinni. Joskus se sit tuli ite rapsuteltavaksi ja jos koitit lopettaa, niin se kävi kiinni. Aikamoinen peto
    Meillä taas toi kissa sellanen et sitä voi roikottaa vaikka päivän hännästä ei välitä mitään. Aivan liian kiltti ei anna kunnolla tolle ukolle turpiin et toi koira ajaa sitä takaa jatkuvasti.

     
     
  13. #49793
    Kissat on kyllä kummallisia. Kun niistä EI ole kiinnostunut, tulevat kiehnäämään. Yleensä yritän pysytellä etäällä, koska 5 min ja silmät alkaa vuotaa ja 30 min astmakohtaus.

     
     
  14. #49794
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mäntti Näytä viesti
    Meidän kissa on melko predator. Ensin hävitti hiiret sisältä, sitten siirtyi ulkoruokintaan ja siellä on pysyny tähän asti. Jos jotain -30c pakkasta niin silloin raapii illalla ovea että josko sitä yhen yön sillointällöin nukkuis vaikka lämpimässä. Ja aamulla odottaa oven vieressä että päästähän ulos!

    Ja ei oo tosiaan jyrsijät rapissu talon rakenteissa kertaakaan sen jälkeen ku Selma teki tehtävänsä

    E. miehen mitta on kolmekuuskaks
    Ei tuolla maalla isäntäväki tiedä onko niillä 10 vai 25 kissaa. Saavat maitoa lypsyllä mutta muu ruoka itse hankittava.

    Ehkä vanhin kissa pääsee kotikissaksi, eli saa tulla taloon. Muilla ei asiaa sisään.



    Lähetetty minun ONEPLUS A6003 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  15. #49795
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SVK Näytä viesti
    Kissat on kyllä kummallisia. Kun niistä EI ole kiinnostunut, tulevat kiehnäämään. Yleensä yritän pysytellä etäällä, koska 5 min ja silmät alkaa vuotaa ja 30 min astmakohtaus.
    Mä olen joskus lukenut tuosta, et kissat tulee just sen tykö, joka koittaa vältellä niitä?? Ilmeisesti kissa ei koe uhkaksi sitä, joka välttelee niitä??? En mä mitään tiä
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  16. #49796
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Mä olen joskus lukenut tuosta, et kissat tulee just sen tykö, joka koittaa vältellä niitä?? Ilmeisesti kissa ei koe uhkaksi sitä, joka välttelee niitä??? En mä mitään tiä
    Toi muuten tavallaan pitää paikkaa vaikka onki todenäköisesti jonku hörhön tutkimus, meidän kissa on just tollanen et mitä vähemmän annat huomiota niin se kiehnää jaloissa mut annas olla jos silität sitä tai otat syliin niin ei vitussa kiinnosta tippaakaan ja lähtee meneen samantien.

     
     
  17. #49797
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Mä olen joskus lukenut tuosta, et kissat tulee just sen tykö, joka koittaa vältellä niitä?? Ilmeisesti kissa ei koe uhkaksi sitä, joka välttelee niitä??? En mä mitään tiä
    Jossain eläinohjelmassa oli juuri niin, että niitä miellyttää, kun ei ota katsekontaktia. Ja niinhän sitä toimii kun yrittää pysyä kaukana Toisaalta yksi kissa oli aina häntä pullonharjana kun meni lähelle. Sitä kyllä vältteli silläkin ettei se pääse repimään silmiä päästä. Se oli semmoinen hermoherkkä tapaus.

     
     
  18. #49798
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Kissat on todella itsetietoisia, mutta tosi uteliaita eikä niillä ole tarvetta miellyttää niinkuin koirilla.Itsekin olen piittaamatta kissoista muualla, tulevat moikkaamaan, kun haluavat.Vielä kun tein remppa hommia niin tuli keikka tehdä kylppäri asuntoon jossa vihainen koira.Voin sanoo, että jännitti..se murisi mulle kans päivää ja kyyläsi, en kiinnittänyt siihen mitään huomiota.Aloitin sitten vesieristyksen teon niin se oli mun kaveri, koko ajan piti rapsuttaa masusta sitä

     
     
  19. #49799
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SVK Näytä viesti
    Jossain eläinohjelmassa oli juuri niin, että niitä miellyttää, kun ei ota katsekontaktia. Ja niinhän sitä toimii kun yrittää pysyä kaukana Toisaalta yksi kissa oli aina häntä pullonharjana kun meni lähelle. Sitä kyllä vältteli silläkin ettei se pääse repimään silmiä päästä. Se oli semmoinen hermoherkkä tapaus.
    Kyllä kotikissaa pitää pystyä ottaa katsekontaktia vaikka kuinka usein, ei ole todella normaalia jos kissan katsetta pitää vältellä kotioloissa. Jotenki ton vois ymmärtää jos olis villikissoista kyse jotka eläny pennusta asti ilman ihmistä. Jos kissa käyttäytyy vihaisesti ihmistä kohtaan on se syytä lopettaa.

    Kerran luin jonku tutkimuksen joka joku viisas oli tehny et kissa on niin paha peto et jos se vois niin se tappais omistajansa.

     
     
  20. #49800
    Höyrypää Mäntti's Avatar

    Liittynyt
    10/2015
    Sijainti
    Ylivieska
    Viestit
    697
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Ei tuolla maalla isäntäväki tiedä onko niillä 10 vai 25 kissaa. Saavat maitoa lypsyllä mutta muu ruoka itse hankittava.

    Ehkä vanhin kissa pääsee kotikissaksi, eli saa tulla taloon. Muilla ei asiaa sisään.



    Lähetetty minun ONEPLUS A6003 laitteesta Tapatalkilla
    Juu, lehemätilalta se tuo meidänki katti on. Pentuna karkas ja kiipes puuhun. Oli muuten korkealla. Pakko oli kiivetä ja sulloa taskuun, edellinen kerta kun on vähä pelottanu.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •