Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #49581
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SVK Näytä viesti
    Varo ettei passita lääkärille. Se on se "hylsy". Kai osaat vastaukset niihin alkoholi- ja mielialakyselyihin? Minä vastasin kerran rehellisesti ja sain passituksen lääkärin lisäksi työpsykiatrille.
    Hah, vanha konkari osaa nämä ansat.
    Siitä sen saa näköjään kun on rehellinen.
    Näköjään koko firma käydään nyt läpi kerrallaan.
    Työpsykiatri, mielestäni "iso-hefe" sinne joutais mennä.


     
     
  2. #49582
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Olipas vitunmoinen migreenikohtaus, alkoi junassa, kun lähdin poikia moikkaa stadiin ja vielä vähän juilii.Lääkkeitä piti piti ottaa 200mg vaikka yleensä 50mg on riittänyt.
    Vähän pelästyin, hikoilin monta tuntia ja meinasi tajukin lähteä, en tiiä vaikuttiko nää helteet vai mikä, jäi saatana kaverin uima-allas bileetkin väliin
    Noh...huomenna päivä uus!

    Lähetetty minun C5 PRO laitteesta Tapatalkilla

     
     
  3. #49583
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Mä en oo edes nähnyt ykköstä, kauhee aukko sivistyksessä tunnistan inhottavat popparihuulet , tuntuu et huulet kuivuu ja kiristelee, pakko sen on suolasta johtua?

     
     
  4. #49584
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Zavuke Näytä viesti
    Se olis ens viikolla jonkinlainen katsastus ittel.
    Tai labra ensin ja sitten hoitsun puhutteluun seuraaval viikol.
    Meillä on katsastus joka kolmas vuosi, joku lakisääteinen juttu, kun tekee vuoro(yö)töitä.

    Samat puheet siellä on aina: syö rehuja, älä juo kaliaa, ja kuntoile. Aina auliisti lupaan näin toimia.
    "Not a bad life really"

     
     
  5. #49585
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Samat puheet siellä on aina: syö rehuja, älä juo kaliaa, ja kuntoile. Aina auliisti lupaan näin toimia.
    Juu, mantra toistuu ja lupaukset samoiten.


     
     
  6. #49586
    Mulla ei nykytöissä ole noita säännöllisiä terveystarkastuksia, ja oikeesti hyvähän se on jos tilannetta välillä tsekataan.

    Takana toinen yö relaksanteilla ja niska aavistuksen parempi. Valitettavasti aikoja sitten määrätyt relaksantit alkaa loppua ja pitäisi nyt lähteä terveyskeskukseen pyytämään lisää. Mitähän siitäkin sitten tulisi

     
     
  7. #49587
    Nyt on virallisesti julistettu sota naapurin kanssa. Puoli vuotta mitä tässä nyt asunut niin jokapäivä monta kertaa paukuttaa oveansa oveeni. Yö, päivä vittu ihan sama mikä kellonaika. Krapulavitutuksissani paiskasin oveni täysin naapurin ovea päin, hyvä ettei kahva mennyt ovesta läpi. Ja todellakin jatkossakin alan paukuttaa tuota ovee kun tolle persreiälle ei puhekaan tunnut uppoovan kaaliin. Perrkeele viron viinat on paskaa ja ny o rapula Onneks koht pitäs tulla rullakebua.

     
     
  8. #49588
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Olipas vitunmoinen migreenikohtaus, alkoi junassa, kun lähdin poikia moikkaa stadiin ja vielä vähän juilii.Lääkkeitä piti piti ottaa 200mg vaikka yleensä 50mg on riittänyt.
    Vähän pelästyin, hikoilin monta tuntia ja meinasi tajukin lähteä, en tiiä vaikuttiko nää helteet vai mikä, jäi saatana kaverin uima-allas bileetkin väliin
    Noh...huomenna päivä uus!
    On kyllä hirveen kuulonen vaiva tuo migreeni Varsinkin kun kohtaus voi tulla missä vaan ihan väärässä paikassa ja pilaa sit kaiken, oon kuullut että kipu on niin kovaa että jotkut alkaa jopa oksentaa

    Mulla on ollut ehkä kerran migreeni, tässä vuoden sisällä. Eka silmäkulmassa välähti ja luulin että ulkona on jotain, mutta se olikin mun silmän joku harha ja näin semmoisen säkenöivän sahalaidan, ja sen jälkeen alkoi terävä päänsärky. Selvisin siitä kyllä makoilemalla pimeessä ja särkylääkkeillä ettei hirmu vaikea ollut, mutta ehkä joku minimigreeni. Jännä vaan ettei mulla koskaan aikaisemmin ole ollut, eikös se taipumus ole vähän koko elämän jos on

     
     
  9. #49589
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Jep..nuorempana mun kohtaukset oli uskomatonta kyllä, vieläkin karmeempia
    Oksensin jatkuvasti ja kohtaukset saattoi kestää miltei viikon!
    Nythän nää lääkkeet on auttanut hyvin, mutta helle ja painostava ilma teki tepposet

     
     
  10. #49590
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    On kyllä hirveen kuulonen vaiva tuo migreeni Varsinkin kun kohtaus voi tulla missä vaan ihan väärässä paikassa ja pilaa sit kaiken, oon kuullut että kipu on niin kovaa että jotkut alkaa jopa oksentaa

    Mulla on ollut ehkä kerran migreeni, tässä vuoden sisällä. Eka silmäkulmassa välähti ja luulin että ulkona on jotain, mutta se olikin mun silmän joku harha ja näin semmoisen säkenöivän sahalaidan, ja sen jälkeen alkoi terävä päänsärky. Selvisin siitä kyllä makoilemalla pimeessä ja särkylääkkeillä ettei hirmu vaikea ollut, mutta ehkä joku minimigreeni. Jännä vaan ettei mulla koskaan aikaisemmin ole ollut, eikös se taipumus ole vähän koko elämän jos on
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    On kyllä hirveen kuulonen vaiva tuo migreeni Varsinkin kun kohtaus voi tulla missä vaan ihan väärässä paikassa ja pilaa sit kaiken, oon kuullut että kipu on niin kovaa että jotkut alkaa jopa oksentaa
    Just oli eilen tytön kaveri ja sen äiti kylässä. Kuulemma niillä suvussa migreeniä ja tyttö kärsii välillä kohtauksista jotka aiheuttaa oksentamista. Totesin että kuulostaa jo aika kovalta kivulta. Kuulemma lievintä mitä suvussa on ollut. Mitä siihen voi enää sanoa, kuin holy fuck.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  11. #49591
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Mun nuorimmaisella alkoi migreeni 5 vuotiaana, en ikinä unohda kun hänellä oli 3 päivää kestävä migreeni ja kysyi " miten voi äiti pää olla kipeä koko ajan?"
    Poika myös oksensi paljon.Migreeni on hänellä onneksi enää hyvin harvoin.
    Itse olen joskus toivonut kuolevani kun on ollut hirveät kivut

     
     
  12. #49592
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Mulla on nyt joku ihme vitutus päällä.....

     
     
  13. #49593
    Nyt kun pätkäpaastoilu vähäisillä hiilareilla on itsellä kuuminta hottia, koska sillä paranee käytännössä kaikki mahdolliset taudit ja oireet niin piti googlettaa fasting and migraine. Saattaahan tuo auttaa siihenkin.

     
     
  14. #49594
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Viddu mä katoin et fisting and migraine🤣

     
     
  15. #49595
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Viddu mä katoin et fisting and migraine🤣
    Ei sitä tiiä jos sekin vaikka auttais?

    Itsellä on kyllä taipumus saada päänsärkyä nimenomaan jos on verensokerit alhaalla. Joskus ruoka ja etenkin sokerit voi jopa hieman helpottaa särkyä. Lisäksi särkylääkkeiden kanssa on paras syödä jotain, sillä muuten on kohta ruokatorvi tulessa (närästys). Anyways, em. syistä meillä käytetään termiä "päänsärkysuklaa", joka on siis lääkinnällis-terapeuttisessa mielessä nautittava suklaa, mielellään perus-Fazerin sinistä.

     
     
  16. #49596
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Mulla taas sokeri pahentaa migreeniä ja kofeiini myös yleensä silloin on niin huono olo ettei pysty syömään.
    No se siitä, en viitsi enää märehtiä sitä.Tilasin muuten ajan kauneushoitolaan, koska sain pomolta lahjakortin.Olikohan se joku vinkki
    Käyn otattaa yumi lashes ripset ja kulmat.Nää on näitä turhuuksia, mutta pitää käyttää se kortti.Vähän jännittää, kun en oo tottunut sellaisiin hörhellyksiin

     
     
  17. #49597
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    https://youtu.be/m6KClPkotxM

    Tossa hieman avataan tota Naamiksen mainitsemaa fist... siis fasting periaatetta. En itse ole testannut, mutta periaatteessa tuo nyt itselle ainakaan mikään iso muutos elämään olisi. Aamukahvin siirtää myöhemmäksi, niin menee heittämällä. Välillä menee siirtämättäkin.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  18. #49598
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Mielenkiintoinen klippi pitäis itekin opetella aamuisin syömään...

     
     
  19. #49599
    Käväisin hakemassa ruohonleikkuriin bensaa, niin koira oli sillä välin purrut leikkurista vetonarun poikki. Eipähän tarttenut leikata nurmikkoa.
    "Not a bad life really"

     
     
  20. #49600
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Mielenkiintoinen klippi pitäis itekin opetella aamuisin syömään...
    Toikin klippi on aika paljon pidemmästä kokonaisuudesta. Yleensä kyseisen tädin vierailut Roganin ohjelmassa on ollut melko mielenkiintoisia. On siis vieraillut useamman kerran. Aika paljon muitakin ravitsemukseen erikoistuneita vieraita on toki ollut.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •