Sivu 242 / 2756 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1421922322382392402412422432442452462522923427421242 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 4,821 - 4,840 / 55107

Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #4821
    Höyrykone höyrypää92's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    5,681
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    No hommaa itelles muija niin elämäkin on mukavempaa kaksin aina kauniimpi ja silleen jos noin tökkii
    Ei mua kukaan kestä pidempään

     
     
  2. #4822
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Jep! vähän huono läppä jos joskus käy niin, että lähdetään yhdessä bailaamaan..never know niin olen sun bodyguard jos joku tulee iholle
    Aww <3 Mehän oltaisiin oikea tehokaksikko, minä soitan suuta ja sinä taistelet! Reilu peli!

     
     
  3. #4823
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Jep! vähän huono läppä jos joskus käy niin, että lähdetään yhdessä bailaamaan..never know niin olen sun bodyguard jos joku tulee iholle
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Ehkä ei oo vitsailun paikka ja narttu muutenkin ruma sana...

    Mä taas vaikka olen suustani paha tarvittaessa mutta pelkään että jos joskus joku oikeesti hyökkäisi kimppuun niin menisi sisu kaulaan enkä osaisi tehdä yhtään mitään.

    Uahhah, jos toi ei ollut vitsailun paikka, niin sitten tämä on joku marttakerho

    Lisäksi kysyn Mirulta että jos ei narttu, niin onko uros

     
     
  4. #4824
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Aww <3 Mehän oltaisiin oikea tehokaksikko, minä soitan suuta ja sinä taistelet! Reilu peli!
    Joo helvetin reilua,sä soitat suutas ja mä otan turpiini

     
     
  5. #4825
    Lainaus Alkuperäinen postaaja fateful Näytä viesti
    Ei näillä tuloilla (tai siis menoilla). Meil on vaimo muksujen kanssa himassa mahtavalla kotihoidon tuella niin kaikki vapo ostokset on "harkinnan" varaisia. 
    Laitetaan korvan taakse, kun ensi kerralla tilaillaan (siis 0 mg versiota ). Nyt on vaan vajaa pottu. Miksiköhän Diablo ei myy tota BFFää ?

     
     
  6. #4826
    Höyrypää fateful's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    939
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Laitetaan korvan taakse, kun ensi kerralla tilaillaan (siis 0 mg versiota ). Nyt on vaan vajaa pottu. Miksiköhän Diablo ei myy tota BFFää ?

    Ihqua. Itte oon ihmetelly samaa, että miksei sitä oo siellä.

     
     
  7. #4827
    Höyrykone höyrypää92's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    5,681
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Laitetaan korvan taakse, kun ensi kerralla tilaillaan (siis 0 mg versiota ). Nyt on vaan vajaa pottu. Miksiköhän Diablo ei myy tota BFFää ?
    Määki kaipaisin Diablolle myyntiin ku ei jaksais sählätä UPSin kans toimituksella

     
     
  8. #4828
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    1,681
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    tuttua monelle, etenkin sunnuntaisin hyvin levätyn vkolopun jälkeen ja pahinta on se kun kyttäät enää 5 tuntia ja pitää nousta töihin niin menee viimeisetkin unet.
    Vkloppuna takana jo aamu ilta yhdistelmä josko huomisen viel jaksas ni pari vappaata tiedos vkloppu vapaita en ees muista millo viimeks ollu

     
     
  9. #4829
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja messsucher Näytä viesti
    Uahhah, jos toi ei ollut vitsailun paikka, niin sitten tämä on joku marttakerho

    Lisäksi kysyn Mirulta että jos ei narttu, niin onko uros
    Vain marttakerhossa vitsailu tarinasta jossa kerrotaan perheväkivallasta on epäsopivaa?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Joo helvetin reilua,sä soitat suutas ja mä otan turpiini
    No ei kun sä vedät ne halki ja pinoon! Ei vaan, livenä oon huomattavasti kiltimpi ja asiallisempi kuin mitä mun foorumipersoona...

     
     
  10. #4830
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja khrone Näytä viesti
    Vkloppuna takana jo aamu ilta yhdistelmä josko huomisen viel jaksas ni pari vappaata tiedos vkloppu vapaita en ees muista millo viimeks ollu
    Mä en jaksais noita vuorotöitä ja tutkimusten mukaan vuorotyötä tekevät kuolevat muita aiemmin

     
     
  11. #4831
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    1,681
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Mä en jaksais noita vuorotöitä ja tutkimusten mukaan vuorotyötä tekevät kuolevat muita aiemmin
    Niinno: vuorotyötä tehny koht 12v joskus pitempii putkia (16-34h) eipä tuo viikate oo viel vetäny pelistä pois vaikka alle 30 oonki hyvin jaksaa ku tottunu semmoseen rytmiin. Kaikkein pahin itelle just nuo ilta - aamu yhistelmät

     
     
  12. #4832
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    1,681
    Ammatinvalinta kysymys vai mites se olikaa

     
     
  13. #4833
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Jep! vähän huono läppä jos joskus käy niin, että lähdetään yhdessä bailaamaan..never know niin olen sun bodyguard jos joku tulee iholle
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Vain marttakerhossa vitsailu tarinasta jossa kerrotaan perheväkivallasta on epäsopivaa?



    No ei kun sä vedät ne halki ja pinoon! Ei vaan, livenä oon huomattavasti kiltimpi ja asiallisempi kuin mitä mun foorumipersoona...
    Noi voi byää itkunyyh! Kyllä nyt sanoisin että peräti ihan olisi pitänyt vakavoitua! Ja pitää naama sillein peruslukemilla

    Herrasmiehenä tarjoan tuon järkyttävän tarinan postuumiin stressireaktioon yhden ison palasen Nessua, mistä ei sitten tehdä salaa mitään pumpuleita kiukaaseen, vaan käytetään se ihan rehellisesti kyynelten pyyhkimiseen

     
     
  14. #4834
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Mä en jaksais noita vuorotöitä ja tutkimusten mukaan vuorotyötä tekevät kuolevat muita aiemmin
    Eihän noi vuorotyöt ihan kaikille sovikkaan, ns. jatkuvan vuorokausirytmin vaihtamisen vuoksi. Tutkimuksiin en (yleensäkään) paljoa perusta, voidaan tutkia ihan mitä tahansa, ja lopputuloksena saadaan takuuvarmasti rahoittajan "tilaama" tulos.

    Valitettavasti noi vuorotyöt on vaan tätä päivää, jonkun niitäkin on tehtävä, ja eiköhän nykyään enemmistö töissäkäyvistä tee jotain muuta kuin 8-16 työaikaa? Mitäpä siitä oikeastaan enää tulisikaan, jos esim. kaikki kaupat yms. pistäisivät ovet kiinni aina arkisin klo 16 - ja viikonloput olisivat tietenkin suljettuna.

     
     
  15. #4835
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja messsucher Näytä viesti
    Noi voi byää itkunyyh! Kyllä nyt sanoisin että peräti ihan olisi pitänyt vakavoitua! Ja pitää naama sillein peruslukemilla

    Herrasmiehenä tarjoan tuon järkyttävän tarinan postuumiin stressireaktioon yhden ison palasen Nessua, mistä ei sitten tehdä salaa mitään pumpuleita kiukaaseen, vaan käytetään se ihan rehellisesti kyynelten pyyhkimiseen
    Ei täällä kukaan itke tai kerjää mitn sääli pisteitä, mulla kalskahtaa tietyt narttu, lehmä tms nimitykset naisista korvaan

     
     
  16. #4836
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Eihän noi vuorotyöt ihan kaikille sovikkaan, ns. jatkuvan vuorokausirytmin vaihtamisen vuoksi. Tutkimuksiin en (yleensäkään) paljoa perusta, voidaan tutkia ihan mitä tahansa, ja lopputuloksena saadaan takuuvarmasti rahoittajan "tilaama" tulos.

    Valitettavasti noi vuorotyöt on vaan tätä päivää, jonkun niitäkin on tehtävä, ja eiköhän nykyään enemmistö töissäkäyvistä tee jotain muuta kuin 8-16 työaikaa? Mitäpä siitä oikeastaan enää tulisikaan, jos esim. kaikki kaupat yms. pistäisivät ovet kiinni aina arkisin klo 16 - ja viikonloput olisivat tietenkin suljettuna.
    Olen itsekin tehnyt vuorotöitä joten tiedän mitä se on ja totta, jonkun ne on tehtävä, mutta se en ole minä

     
     
  17. #4837
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Ei täällä kukaan itke tai kerjää mitn sääli pisteitä, mulla kalskahtaa tietyt narttu, lehmä tms nimitykset naisista korvaan
    Nooh, älä ota sitä niin vakavasti, ota ennemmin vaikka yksi Olvi ja oikeaoppisesti saunakaljana Iltaisin joskus voi alkaa hieman nuttura kiristämään ja sitten voi tulla kiukku pienistäkin asioista, jos joku ei satu miellyttämään? Minä en kuitenkaan anteeksi pyytele sellaista, mitä ei ollut loukkaavasti sanottu, vaikka kaikki maailman naiset pahoittaisi mielensä ja yrittäisi vielä vääristellä mitä sanottiin ja millä vivahteella.

     
     
  18. #4838
    *tutkii karttaa* Eli tässä menee se ja se reviiri ja tässä se ja se. Nyt ollaan tällä reviirillä *osoittaa karttaa*. Odotettavissa on pienen tunnustelun jälkeistä lajinomaista reviirikäyttäytymistä.




     
     
  19. #4839
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Mä en ole pahoittanut mieltäni ja kaikkein vähiten odotan anteeksi pyyntöä.Ei mulla ole mitään muitakaan odotuksia keneltäkään

     
     
  20. #4840
    narttu (1-C)

    1. naaraspuolinen koira
    2. (halventava) naisesta käytetty nimitys tai nimittely


    narttu ? Wikisanakirja

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •