Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #46841
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jamo81 Näytä viesti
    Ihan mielenkiinnosta pakko kysyä et mimmone se tussi on? Ja miks muut ei siihen tartu?
    Se oli sellanen erikoistussi
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  2. #46842
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja WonderC Näytä viesti
    Se oli sellanen erikoistussi

     
     
  3. #46843
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  4. #46844
    Ei mullakaan ollut stressiä mutta nyt kyllä hieman hermo paloi tuon koneen kanssa. Ärsyttää kun kaikki vehkeet on niin huonolaatuisia.

    Lahjoja on hankittu kummilapsille, muille ei. Onhan tuota törkyä jo nurkat täynnä, joten itselle ei tartte mitään.

     
     
  5. #46845
    Höyrykone Jamo81's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    4,465
    Mä oon jo vuosia sanonut kaikille läheisille et, älkää ostako mulle mitään, mäkään en hanki kenellekään mitään. Mun mielestä materian jakaminen välittämisen eleenä on ihan vitun turhaa! Välittäminen kandee sanoa ihan suoraan, se on tehokkainta niin.
    Nyt näyttää et tulee ensimmäinen vuosi että toiveeni toteutuu... Morsio meinas et pakkaa kamas

     
     
  6. #46846
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jamo81 Näytä viesti
    Mä oon jo vuosia sanonut kaikille läheisille et, älkää ostako mulle mitään, mäkään en hanki kenellekään mitään. Mun mielestä materian jakaminen välittämisen eleenä on ihan vitun turhaa! Välittäminen kandee sanoa ihan suoraan, se on tehokkainta niin.
    Nyt näyttää et tulee ensimmäinen vuosi että toiveeni toteutuu... Morsio meinas et pakkaa kamas
    Kai sulle jäi edes se made?

     
     
  7. #46847
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Nyt on jouluruuat ostettu...


     
     
  8. #46848
    Höyrykone Jamo81's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    4,465
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vinokone Näytä viesti
    Kai sulle jäi edes se made?
    Ei, seki meni.

     
     
  9. #46849
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 13:27.

     
     
  10. #46850
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Kaksoset muuttaa stadiin opiskeluiden perässä vuoden vaihtuessa.Toiselle hommaan imurin joululahjaksi ja toiselle kaikkea mitä nyt toivoi uuteen kämppään tietyllä summalla joten se meni hyvin
    Jasson kanssa sovittiin myös ettei ostella mitään, en myöskään ostele muille paitsi pojille.

     
     
  11. #46851
    Eiköhän huomenna voi käydä tuorevehkeet jostain keskustasta. Intohimoisimmat on linnottautuneet johonkin joulunviettoon. Toisaalta tuskin näännytään nälkään tässä viikonlopun yli vaikkei käviskään.


    Joulusta viis mutta synttäreillä on paree olla kukkia ja lahjoja

     
     
  12. #46852
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SVK Näytä viesti
    Joulusta viis mutta synttäreillä on paree olla kukkia ja lahjoja
    Ootko sinäkin joulun lapsia ? Tunnusta jos oot, mulla on kokemusta lohduttaa. Itse en oo, mutta läheiset on.

     
     
  13. #46853
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Älä jää kärryjen alle.
    Sain muutaman pikkuosuman HEHTOkärryistä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Jotkut Prismat on auki läpi yön. Kannattais joskus aamuyöllä mennä, vois olla hiljaisempaa
    Niin se tuo lähiprismakin on nyt joulukuussa ollu, mut ku ei jaksa enää yöllä mennä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jamo81 Näytä viesti
    Yrittäkää selviytyä, itsestäni tuli hermoraunio ilman prismaakin. Tänään ehkä näemme illalla toisenlaisen tuitun, se vanha on mahdollisesti lopullisesti menetetty.
    Oikeesti alko kyllä persettä kiristää. Eka käytiin joulukukkia katteleen Bauhausista, ja sit seittemän aikoihin prismaan ja aattelin että jos pahin aalto olis menny. No parkkis pursuili äyräitään myöten autoja. Kun kierrettiin siivousainehyllyjen välistä ruokaosastolle, niin se näky oli sellanen etten olis jotenki osannu edes kuvitella. Käännyin ympäri ja sanoin Pörrille että näänkö mä unta, ja se sano että miettii just ihan samaa. Ei jumalauta 1000 kärryt sikin sokin ja ihmiset töni kärryillä muiden kärryjen välistä tilaa että mahtu meneen ja jouduin itekki töniin toisten jättämiä kärryjä mennessäni. Sit mun päälle meinattiin ajaa 100 kertaa kärryillä, mut meinasin kyl itekki ajaa kärryillä jonku päälle ku se meno oli niin sekavaa ja kaikilla kiire. Kaikki kakaratkin karju ja kiukutteli kun nekin varmaan vaistos sen kamalan tunnelman.

     
     
  14. #46854
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Siis se tilanne kaupassa oli sellanen, että jos jossain joulukomediassa pilailtais kaupan jouluruuhkalla, niin toi tositilanne näytti vielä pahemmalta En muista aiempina vuosina ihan noin karseeta menoo nähneeni. Tosin ehkä aiemmin on ollu fiksummalla ajotuksella liikkeellä

     
     
  15. #46855
    Oijoi Mä kävin siis Prismassa eilen työaikaan ja se oli silloinkin jo minusta paha.

     
     
  16. #46856
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Ootko sinäkin joulun lapsia ? Tunnusta jos oot, mulla on kokemusta lohduttaa. Itse en oo, mutta läheiset on.
    Sanotaanko näin että piti olla. Se päivä oli kuitenkin kuulemma varattu, joku baby Nasaretista.

     
     
  17. #46857
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SVK Näytä viesti
    Oijoi Mä kävin siis Prismassa eilen työaikaan ja se oli silloinkin jo minusta paha.
    Kun me nähtiin se ryysis, niin mä otin tilanteen hallintaan ilmoittamalla että "minä ajan" ja otin ostoskärryt pörriltä. Puskin tieni läpi kaaoksen, ja kun pysähdyin maitohyllylle ja katoin taakseni niin Pörriä ei näkyny enää missään. Luulin jo että Pörri ei selvinnyt. Mutta sitten onneksi näin kuinka se ui urheasti vastavirtaan mua kohti. Hyllynpäädyssä roikkui myyjä urheasti hyllyttämässä rosollia, pudotti muutaman paketin lattialle kun joutui taistelemaan ohi vyöryvää aaltoa vastaan. Hukkuvien käsiä nousi molemmilta puolilta kohti rosollirasioita, minäkin nappasin yhden hengenhädässä ja näin hikikarpalon hyllyttäjän tuskaisilla kasvoilla. Ja näissä pakokauhuisissa tunnelmissa kului seuraava tunti. Kun sitten päästiin kassalta läpi ja kävin vielä Prisman Alkossa jossa oli 50 astetta lämmintä käymässä toisen eloonjäämiskamppailun, tunsin Baileysin hyllystä napatessa pientä halua avata korkki ja ottaa pitkä huikka.

     
     
  18. #46858
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 14.04.20 kello 11:46.

     
     
  19. #46859
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Eli oot silti kärsinyt lapsuuden synttärit. Sait jo joululahjana. Aina vaan.

    Otan osaa. Olisin pistänyt 2 pottua jos olisin tiennyt kohtalosi. Omalla systerillä sama, alle viikko jouluun.

    Miten on ? Täytätkö 29v. Suosituin synttäri jota voi viettää pidempäänkin.
    En kai nyt niin paljon! 27.
    (Oikeasti taitaa olla muutama vuosi vähemmän kuin sulla.)

     
     
  20. #46860
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Mä näin tuon. Satuin just kattomaan oikeaan suuntaan ja oikeaan aikaan
    Tosin ei ollu niin kirkas kuin videolla. Se syttyi just hetkeä ennen kuin painui horisontin taa.
    Taas kirkas tulipallo Suomen yllä: â€vajaan tunnin sisällä yli 25 havaintoa†- saitko kuvan tai videon?

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •