Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #46681
    Mä ostinkin nallekarkkeja. Oiskohan kolmas kerta tällä vuosikymmenellä, kun ostan karkkia ellei tummaa suklaata lasketa. Ja sitähän ei lasketa, koska se on terveystuote.

     
     
  2. #46682
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Mulla on tässä 2 lauantaipussia puolillaan, ja toisessa on mua kusetettu. Oli vaan kaksi vaivaista salmiakkikalaa.
    Aika hyvin jos oli kaks salmiakkikalaa ku ei lauantaipussissa pitäis olla yhtään salmiakkikalaa

     
     
  3. #46683
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 18:36.

     
     
  4. #46684
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Hä. No sellaisia salmiakkipötkylöitä oli kyllä. Hämärää tietokone/harraste-luolassa. En kyllä oikeasti katsonut valossa että onko autoja/kaloja/vai matoja.

    ... sulla on huolestuttava ammattitaito karkkipussien sisällölle. Onko rouva ehkä isokin, niinkuin alle vai yli 100 kiloa ?
    Ne oli varmaan autoja No herranjumala ei sentäs ny niin paljon asiantuntemusta löydy Kyllähän nyt perinteisimmät karkkipussit tunnistaa vaikka unissaan Lauantaipussikin tainnu olla jo joskus viiskyt vuotta sitten, tai ainaki nelkyt

     
     
  5. #46685
    Mä vaan syön ne karkit, enkä kattele niitä.

     
     
  6. #46686
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Mä vaan syön ne karkit, enkä kattele niitä.
    Mää kattelen kuvioita, ja värejä, ja Fizzy Popit on mun suosikkeja paitsi ihanan maun myös aivan ihanan ulkonäkönsä takia! Pastellinsinisenpinkkejä sokerisia colapulloja, ja sit ne kirpeet sateenkaaren väriset remmit joista hampaatkin sulaa, aah!

     
     
  7. #46687
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Perinteisistä karkeista tuli mieleen, että voi kuinka pienenä aina harmitti kun mummeleilta sai mummelikarkkipusseja. Kettukarkkeja, Fazerin parhaat pussin, hirveimmillään jotain kurkkueukaliptuspastilleja, jotain vitun kovia hedelmäkarkkeja tai se tunne kun mummolla on tarjolla "suklaakonvehteja" ja kun purasee onnessaan sen niin suuhun valu pistävän polttavat liköörit. Sylje siinä sit servettiin ja heitä johonki pöydän alle piiloon

     
     
  8. #46688
    Ne neliönmuotoiset ikivanhat kurkkukarkit (joissa kivat uurteet) on sairaan hyviä. Nimeä ei ny muista. Muuten kyllä samaa mieltä.

     
     
  9. #46689
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    388
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Ne neliönmuotoiset ikivanhat kurkkukarkit (joissa kivat uurteet) on sairaan hyviä. Nimeä ei ny muista. Muuten kyllä samaa mieltä.
    Jeesuspastilli

     
     
  10. #46690
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    388
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Perinteisistä karkeista tuli mieleen, että voi kuinka pienenä aina harmitti kun mummeleilta sai mummelikarkkipusseja. Kettukarkkeja, Fazerin parhaat pussin, hirveimmillään jotain kurkkueukaliptuspastilleja, jotain vitun kovia hedelmäkarkkeja tai se tunne kun mummolla on tarjolla "suklaakonvehteja" ja kun purasee onnessaan sen niin suuhun valu pistävän polttavat liköörit. Sylje siinä sit servettiin ja heitä johonki pöydän alle piiloon
    Tuittu painelee nyt patelan grillille hakeen irtsaria karkinhimoon. Vai onkohan sitä enää olemassakaan.��

     
     
  11. #46691
    Lainaus Alkuperäinen postaaja 24879 Näytä viesti
    Jeesuspastilli
    Thanks, ja tervetuloa takaisin linjoille, seniori. Mutta ei kai se nyt jeesus ole pussin kyljessä. Googletus ei auta. Kyllä niitä tehään edelleen ja joskus näkee ja tulee ostettua.

     
     
  12. #46692
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    388
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Thanks, ja tervetuloa takaisin linjoille, seniori. Mutta ei kai se nyt jeesus ole pussin kyljessä. Googletus ei auta. Kyllä niitä tehään edelleen ja joskus näkee ja tulee ostettua.
    Muorivainaa ties kertoa että uskovaiset noita tarjoili joista tuli nimitys.
    No niin nyt olen virallisesti wanha kun kutsuttiin senioriksi. Kippis sille.
    piti tulla täälläkin käymään kun ei ole tullut pariin vuoteen käytyä.

     
     
  13. #46693
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja 24879 Näytä viesti
    Tuittu painelee nyt patelan grillille hakeen irtsaria karkinhimoon. Vai onkohan sitä enää olemassakaan.��
    Onhan se olemassa edelleen! Niinku HAUSEKI Mutta kyl jos rilliruokaa tekee mieli nii kandee mieluummin painella järvärille Ei sillä että patelassakaan ny pahaa ois, on sitä tullu joskus kokeiltua ja ainakin koskenlaskijahamppari on ihan hyvä.

     
     
  14. #46694
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Aa nii sää puhuit irtsareista eli irtokarkeista varmaa. On noilla kiskoilla edellee jotain karkkeja myynnissä, tyyliin 20 senttii joku oukkidoukki

     
     
  15. #46695
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Thanks, ja tervetuloa takaisin linjoille, seniori. Mutta ei kai se nyt jeesus ole pussin kyljessä. Googletus ei auta. Kyllä niitä tehään edelleen ja joskus näkee ja tulee ostettua.
    EUCAMENTHOL?

     
     
  16. #46696
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    388
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Onhan se olemassa edelleen! Niinku HAUSEKI Mutta kyl jos rilliruokaa tekee mieli nii kandee mieluummin painella järvärille Ei sillä että patelassakaan ny pahaa ois, on sitä tullu joskus kokeiltua ja ainakin koskenlaskijahamppari on ihan hyvä.
    Ekana syöksyn kaijon kipsalle kunhan Ouluun eksyn.
    Ennen asuin naapurissa niin entinen kantapaikka.��

     
     
  17. #46697
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja 24879 Näytä viesti
    Ekana syöksyn kaijon kipsalle kunhan Ouluun eksyn.
    Ennen asuin naapurissa niin entinen kantapaikka.��
    Kerran oon siinäki käyny. Kyl järväri on ihan kingi

     
     
  18. #46698
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    388
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Aa nii sää puhuit irtsareista eli irtokarkeista varmaa. On noilla kiskoilla edellee jotain karkkeja myynnissä, tyyliin 20 senttii joku oukkidoukki
    Noniinno.
    Silloin kivikaudella ysärillä pentuna mentiin ostaan irtokarkkia tyyliin kahella markalla noita kymmenen pennin karkkeja. Ja kolmella kolmenkymmenen pennin namuja.
    kyllä kiskan myyjät tykkäs.

     
     
  19. #46699
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    388
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Kerran oon siinäki käyny. Kyl järväri on ihan kingi
    Oon muuten asunut senkin naapurissa kun se oli vielä Jussin omistuksessa.
    sitten kun Jussi myi liiketoiminnan taso laski hieman.
    mut hyvä jos nykyään on kingi jälleen.����

     
     
  20. #46700
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja 24879 Näytä viesti
    Oon muuten asunut senkin naapurissa kun se oli vielä Jussin omistuksessa.
    sitten kun Jussi myi liiketoiminnan taso laski hieman.
    mut hyvä jos nykyään on kingi jälleen.����
    LOL no mitä kuunnellu oululaisten rutkututa kuinka taso laskee ja laskee vaan niin senhän olis pitäny jo maankin aueta järvärin alta ja se olis ny varmaan lähestymässä jotain ikiroutakerrosta. Koskee montaa muutaki asiaa josta ihmiset valittaa että taso laskee, no miten se taso voi enää laskee jos se on 20 vuotta laskenu, tyyliin sillonhan grilliluukkuna olis katuviemäri ja sieltä myytäs metaanikaasuilla grillattua rottaa

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •