Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #46401
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Noi facen ryhmät on mun mielestä hiljentyneet tosi kovasti kans verrattuna parin vuoden takaiseen.

     
     
  2. #46402
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Eipä ole fb tiliä, mutta miettinyt joskus, että onkohan niissä facen vaporyhmissä kuinkakin vilkasta vapo yms. keskustelua?
    Joku jossain ko. ryhmässä oleva varmaan osaisi kertoa...
    Vai onx se insta nykyään the.
    Onhan siel varmaan muitakin kiinnostavia ryhmiä. Kaveri ainakin laittanut mettästäjä ryhmästä watsup linkkiä. Vai oliko se nyt insta. En muista. Enivei ku raaseporissa oli 27 piikkinen sonni tullut kuvaan.

    Ei siinä, keväällä on ainakin tinsta tai eliitti the. Laitetaan haku päälle kunnolla.


     
     
  3. #46403
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Zavuke Näytä viesti
    Vai onx se insta nykyään the.
    Onhan siel varmaan muitakin kiinnostavia ryhmiä. Kaveri ainakin laittanut mettästäjä ryhmästä watsup linkkiä. Vai oliko se nyt insta. En muista. Enivei ku raaseporissa oli 27 piikkinen sonni tullut kuvaan.

    Ei siinä, keväällä on ainakin tinsta tai eliitti the. Laitetaan haku päälle kunnolla.
    Siis ne ryhmäthän facessa mielenkiintosinta mun mielestä nykyään on. Esim CIA naisten olohuone , ja muut akkainryhmät Vaporyhmiä jaksan katsoa joskus ja jouluna. Ennen sentään niissä oli edes draamaa välillä. En mä ees jaksas facessa olla ilman seurattavia ryhmiä, WA:llakin voi viestittelyt hoitaa

    Kuulemieni tarinoiden perusteella kannattaa tosiaan varata henkistä valmistautumisaikaa sinne kevääseen asti ennenku astuu tinderin maailmaan

     
     
  4. #46404
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Siis ne ryhmäthän facessa mielenkiintosinta mun mielestä nykyään on. Esim CIA naisten olohuone , ja muut akkainryhmät Vaporyhmiä jaksan katsoa joskus ja jouluna. Ennen sentään niissä oli edes draamaa välillä. En mä ees jaksas facessa olla ilman seurattavia ryhmiä, WA:llakin voi viestittelyt hoitaa

    Kuulemieni tarinoiden perusteella kannattaa tosiaan varata henkistä valmistautumisaikaa sinne kevääseen asti ennenku astuu tinderin maailmaan
    Naistenhuone. Juu ei varmaan mulla sinne asiaa kun painin eri kategoriassa.

    Henkisiä kolhauksia varmaan tulee. Sitä en epäile ollenkaan.
    Ja soi RHCP Rollercoaster.


     
     
  5. #46405
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Zavuke Näytä viesti
    Naistenhuone. Juu ei varmaan mulla sinne asiaa kun painin eri kategoriassa.

    Henkisiä kolhauksia varmaan tulee. Sitä en epäile ollenkaan.
    Ja soi RHCP Rollercoaster.
    Juu ei niihin miähii otetakkaa, yäk! Naistenhuoneessa on reilu 100 000 ja CIA naisten olohuoneessa reilu 50 000 ulla taalasmaata valmiina pistään psykoosit tulille Vastahan poliisikin nuhteli julkisesti jälkimmäistä ryhmää Se meno on kyl melko sairasta välillä mut ei vaan voi olla seuraamatta koska




    Ja juu kyl se vaikuttais olevan aika hommaa se tinderissä kalastaminen. Ennen kaikki oli yksinkertaisempaa kun mentiin naimisiin vaan naapurin (tai jos hurjiks ruvettiin niin naapuripitäjän) Elviiran tai Einon kanssa.

     
     
  6. #46406
    Voin veikata et draama on aika hilseen lentävää menoa siellä.
    Ehkä viime aikojen lööppien perusteella. Veikkaus vaan.

    Niinpä, saaketti ku meno ei ole kuin ennen vanhaan. Naapurin Liisa, ei paremmasta tarvinnut tietääkään.
    Oliko ennen paremmin vai ei, siinäpä vasta kysymys.


     
     
  7. #46407
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Zavuke Näytä viesti
    Voin veikata et draama on aika hilseen lentävää menoa siellä.
    Ehkä viime aikojen lööppien perusteella. Veikkaus vaan.

    Niinpä, saaketti ku meno ei ole kuin ennen vanhaan. Naapurin Liisa, ei paremmasta tarvinnut tietääkään.
    Oliko ennen paremmin vai ei, siinäpä vasta kysymys.
    Ennen sit kans oltiin yhessä hampaat irvessä koska niin vaan kuulu olla. Mut osittain se on totta että mistä ei tiedä ei sitä osaa kaivatakkaan. Että silleen ennen oli elämä simppelimpää kitumista. Kyllähän se tuottaa ihmisille paineita tää nykymaailman meininki missä kaiken pitäis olla mahdollisimman täydellistä kaikilla elämän osa-alueilla.

    Mä uskon kyl enimmäkseen kohtaloon parisuhdehommissa, siis siihen että se ilmestyy kun sitä ei etsi, kyl niitä tupsahtelee ittekseenki

     
     
  8. #46408
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Että silleen ennen oli elämä simppelimpää kitumista.
    Totta


     
     
  9. #46409
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    HALUUUN TONTTUOVEN!!!!!

     
     
  10. #46410
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,074
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    HALUUUN TONTTUOVEN!!!!!
    Taas yksi turha markkinointiosaston keksintö, jolla saadaan rahat pois ihmisiltä
    https://www.meillakotona.fi/artikkel...sa-helppo-ohje

     
     
  11. #46411
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Nyt tuittu alat askartelee paskartelee tonttuovea piti oikein googlettaa mikä se on mun pitäis alkaa miettii taas piparkakkutaloa tms..viime vuonna oli got aiheinen, nyt vois tehdä jonkun perinteisen☺ Ihanaa, kun joulu lähestyy..en vaan jaksa noita kauppojen liian aikaisia hössötyksiä.

     
     
  12. #46412
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 13:40.

     
     
  13. #46413
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Tämä kieltolaki marginalisoi tätä harrastavat vielä enemmän kuin jo oli.
    Niinpä, saaketti.
    Höyryvehkeet kehittynyt siihen pisteeseen et ei oikein mitään mullistavaa harppausta ole tullut. Ollaan tyytyväisiä mitä on kädessä. Ja miksei oltais.

    No nää on näitä.
    Jospa sitä alkais silittään paitaa kohtapuolin illan rientoja varten.


     
     
  14. #46414
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Zavuke Näytä viesti
    Niinpä, saaketti.
    Höyryvehkeet kehittynyt siihen pisteeseen et ei oikein mitään mullistavaa harppausta ole tullut. Ollaan tyytyväisiä mitä on kädessä. Ja miksei oltais.

    No nää on näitä.
    Jospa sitä alkais silittään paitaa kohtapuolin illan rientoja varten.
    Niinpä. Laitteet olleet jo pari vuotta sellaisia että kellään ei ole syytä valittaa.

    Se vaan että nyt kun myyntikanavat on tyyliä että pitää törmätä hommaan 1/1000 tupakoivasta niin vähiin me käydään. Verottaja huolehtii että höyry jää marginaaliin.

    Toki, marginaalissa elämisessä ei ole mitään vikaa. Itse elän marginaalissa melkein kaikessa.

    Baariinko meinaat kun silitysraudan kaivanut esiin ?

     
     
  15. #46415
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Baariinko meinaat kun silitysraudan kaivanut esiin ?
    Hirvipeijaisiin tai iltamat, mikä nyt olis sopiva nimi.

    Baariin en nyt hetkeen mene. Viimekerralla tyhjenty lompakko siihen malliin et oksat pois. Ja ei se baarikulttuuri enään nappaa niinkuin nuorena.


     
     
  16. #46416
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,074
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Zavuke Näytä viesti
    Hirvipeijaisiin tai iltamat, mikä nyt olis sopiva nimi.
    Ryyppyreissu

     
     
  17. #46417
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Ryyppyreissu
    Tähän se varmaan muuntautuu illan mittaan.


     
     
  18. #46418
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 13.04.20 kello 06:55.

     
     
  19. #46419
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Nyt tuittu alat askartelee paskartelee tonttuovea piti oikein googlettaa mikä se on mun pitäis alkaa miettii taas piparkakkutaloa tms..viime vuonna oli got aiheinen, nyt vois tehdä jonkun perinteisen☺ Ihanaa, kun joulu lähestyy..en vaan jaksa noita kauppojen liian aikaisia hössötyksiä.
    Täytyy kyllä koittaa paskarrella Se sun got-talo oli kyl makee Mulla ei ole tippaakaan joulufiilistä ainakaan vielä, vaikka sitä joka tuutista alkaa jo tupata ja joulukalenterinkin jo hommasin. Ahisti kun Sokoksella oli jo joulukuusi ilmestyny tuossa yks päivä...

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Tämä kieltolaki marginalisoi tätä harrastavat vielä enemmän kuin jo oli. Aika hiljaista FB ryhmissä myös mitä jaksanut seurata. Siellä juttu osittain levottomampaa kuin täällä, ja siellä on selkeä sisäpiiri + vittuilua. Täällä kaikki uudetkin otetaan vastaan ilman kettuilua.
    Kumma juttu, ajatellen että siellä 80% heiluu omalla nimellä, ja täällä kaikki muut on nimettömiä paitsi stalkkaajien jäljittämät.

    PS. Katos, kohta on pedon merkki 6666. Kun se täynnä pidän suuni kiinni kaikkien iloksi ainakin vähän aikaa..
    Se on kyl kerrassaan kummallista että facessa on yleensäkkin ryhmissä törkeempi meininki kuin foorumeilla, vaikka monia foorumeita on pidetty varsinaisina törkykammioina joissa ihmisten on helppo nimimerkin suojista puhua mitä sattuu... Mut silti pimeimmät jutut oon nähny facessa

     
     
  20. #46420
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 18:37.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •