Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #45901
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 13.04.20 kello 13:52.

     
     
  2. #45902
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Outoo että miten ne muka haittais. Ennemminkin silloin iskee virtapiikki ja puhkuu melkein maanista energiaa. "Voisiks sä jo lopettaa ton siivoomisen, kello on yks yöllä"

     
     
  3. #45903
    Ehkä niistä menkoista on joskus hyötyäkin. Siinä Moutonin filkassa on 55 sekunnin kohdalla kaikkien aikojen selkein ilmaus että startissa ei ovihaastattelua nyt tule.

     
     
  4. #45904
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Juttelin iskän kanssa Michele Moutonista, ja se kertoi nähneensä sen monesti, ja että se on ajanut pari kertaa tässä mun kotikodin kulmillakin silloin kun Jyskälää ajettiin vielä muuallakin Michele vaan yleensä kaato jyskälässä. Iskä näki Michelen viimeksi tänä vuonna jyskälässä, se toimii nykyään kansainvälisessä autourheiluliitossa vai mikä olikaan ja käy sen tiimoilta edelleen katsomassa että reitit on ok Jyväskylässä. Katsottiin tuo Twistedin laittama video ja se näytti siitä mitkä pätkät oli Jyskälästä. Iskältä mä oon mun ralli-innostuksen oppinut, se oli nuorempana itsekkin rallimiehiä.

    Muistan hämärästi joskus pienenä kun oltiin katsomassa ralleja joissa iskä oli kaverinsa kanssa kilpailemassa, ne vissiin kaatoi auton siinä lähellä ja käveli kypärät päässä mun ja vaarin luo ja mä sain paskahalvauksen kun en tunnistanu niitä kypärät päässä (olin tosi pieni silloin ). Myöhemmin se sitten lopetti ja sitten kuljin sen mukana katsomassa ralleja.

    On se puhunut mulle ennenkin Michelestä mutta en jotenkin miettiny asiaa sen enempää silloin ennen kuin nyt kun aloin katsella videoita (että kiitos Twisted ). Iskä sanoi että nuo B-ryhmäläiset oli todella vaikeita ja raskaita ajaa (sen olinkin jo tiennyt että ne kiellettiin kun tarpeeks moni pääsi hengestään ). Että siitäkin rispektit, tosi kova mimmi.

     
     
  5. #45905
    Joo niin kaatoi Jyväskylässä. Se missä tulee katto vekissä oli sieltä ainakin.

    Ja perusti Henkan muistolle Race of Championsin. Oli muistaakseni ihan viereisiä autoja sillä EK:lla jossa Henkka meni Korsikalla rotkoon.

     
     
  6. #45906
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    4 muoviholkkia ja puhdistusharja 49,90€ hmmm...

    Siis uusi konsti tupakoinnin lopettamiseen??

    TUOTE - Smooff
    Viimeksi muokannut arskaxx; 03.10.17 kello 22:21.

     
     
  7. #45907
    Höyrykone ahteri's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    1,318
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    4 muoviholkkia ja puhdistusharja 49,90€ hmmm...

    Siis uusi konsti tupakoinnin lopettamiseen??

    TUOTE - Smooff
    Jessus, kaikkee sitä
    Eikö ajais saman asian ostaa miedompia savukkeita
    "FEAR stands for fuck everything and run."

     
     
  8. #45908
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 13.04.20 kello 11:13.

     
     
  9. #45909
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Missä poliisi?? Tuo yks tarvis vähän pamppua

     
     
  10. #45910
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Missä poliisi?? Tuo yks tarvis vähän pamppua
    Jätetään tuo "vähän" pois...

    E. Ja pamppu heilui, kiitos konstaapelit.
    Viimeksi muokannut Pottula; 06.10.17 kello 11:48.
    "Not a bad life really"

     
     
  11. #45911
    Huomenna olis raivoamis talkoot. Husqvarna soi ja puskat saa kyytiä.
    Pitää ne tulilinjat saada auki.


     
     
  12. #45912
    Meillä ei katkaista risuakaan. Edes vedettäessä.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  13. #45913
    Voimalinjojen alta. Notkoissa suhteellisen varma kulkureitti joten sieltä pakko parturoida.


     
     
  14. #45914
    Do. Siitä huolimatta tulitusalan raivaamisia ei tehdä. Toki voi vaikuttaa se,että ei ole ns. passipakkoja olemassakaan,vaan mennään rukkastuntumalla ja muistelemalla,että näkeekös siinä yhtään mitään.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  15. #45915
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Jee nää kaadot näin livenä viime perjantaina! Mut en ollu työntämässä Ralli on jotenki erikoinen ja ihana laji siitä, kuinka katsojilla on vastuu auttamisesta ja varoittamisesta ja vaikka palavan auton sammuttamisesta Sit pimeessä on hyvä huudella kaikkee Hätäsimmät on suunnilleen työntämässä ennenku auto ehtii ees pysähtyä


     
     
  16. #45916
    Höyrypää Dehumanized's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    614
    Tsup.

     
     
  17. #45917
    Perjantai...

    "Not a bad life really"

     
     
  18. #45918
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Hups
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  19. #45919
    Höyrypää Dehumanized's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    614
    Tuli taas innostuttua pyörittää semmosta laitetta kuin powerball palloa, on muuten aika addiktoiva vehje😥 suosittelen kokeilemaan👌

     
     
  20. #45920
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Jee nää kaadot näin livenä viime perjantaina! Mut en ollu työntämässä Ralli on jotenki erikoinen ja ihana laji siitä, kuinka katsojilla on vastuu auttamisesta ja varoittamisesta ja vaikka palavan auton sammuttamisesta Sit pimeessä on hyvä huudella kaikkee Hätäsimmät on suunnilleen työntämässä ennenku auto ehtii ees pysähtyä

    https://www.youtube.com/watch?v=g97EFVkQBCQ&t=3s
    Ralli on laji joka ainakin saa mun veren kiertämään ja vähän enemmänkin. Jumalauta arvaa vaan monetko autot on työnnetty puskista takaisin baanalle...voi elämä.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •