Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #45781
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Mä oon ite laiska varsinaisesti sisustamaan, mut tekstiileillä tosiaan on helppo tuoda vaihtelua ja piristystä kun siltä tuntuu

    Oi ihanaa, sä vissiin muutat Kokkolaan sit? Aiotteko etsiä uuden asunnon vai jäättekö Jasson nykyseen? Hyvä että sisustuslupakin on jo myönnetty
    Ei jasso parka tiedä mitä lupasi niin no ensi kesänä olis tarkoitus muuttaa, ihan tarkkaa ajankohtaa ei ole päätetty.
    Tuskin aletaan mitään kämppää ostelee, kun jassolla on kiva koti mihin mahdutaan Oon mä jo suunnitellut sen pihalle kukka juttuja, koska tykkään puutarhuroida

     
     
  2. #45782
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Ei jasso parka tiedä mitä lupasi niin no ensi kesänä olis tarkoitus muuttaa, ihan tarkkaa ajankohtaa ei ole päätetty.
    Tuskin aletaan mitään kämppää ostelee, kun jassolla on kiva koti mihin mahdutaan Oon mä jo suunnitellut sen pihalle kukka juttuja, koska tykkään puutarhuroida
    Hyvä että on mieleinen koti jo valmiina. Lähteekös nuorin poika mukaan (minkäs ikäinen se olikaan?) vai joko sekin on lentämässä pesästä? Mä vasta odottelen että jos iskis se viherpeukalovirus, kun nyt olis kunnolla pihaakin missä askarrella. Oon kasvien kanssa myöhäisherännäinen, vasta pari vuotta sitten innostuin perhosorkideoista, mutta noi kämmekät onkin sisäkukkia

     
     
  3. #45783
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Hyvä että on mieleinen koti jo valmiina. Lähteekös nuorin poika mukaan (minkäs ikäinen se olikaan?) vai joko sekin on lentämässä pesästä? Mä vasta odottelen että jos iskis se viherpeukalovirus, kun nyt olis kunnolla pihaakin missä askarrella. Oon kasvien kanssa myöhäisherännäinen, vasta pari vuotta sitten innostuin perhosorkideoista, mutta noi kämmekät onkin sisäkukkia
    Nuorin tulee mukana ( täyttää 16 ) ja kisset tietty tykkää jassosta tosi paljon ja on innoissaan muuttamisesta, joten siltä osin asiat ok
    Mulla ei ole yhtäkään kukkaa tällä hetkellä, en tiedä miksen oo halunnut tähän kämppään.Ennen oli tosi paljon ja etenkin tykkään perennoista.Helppoja hoidettavia ja monivuotisia

     
     
  4. #45784
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Mieshän tunnetusti tykkää sisustaa ja tuntee kaikki trendivärit.
    Musta, valkonen, sininen, keltainen, vihree ja punanen. Muita värejä ei oo. Liiterin taakse vois pistää kessua ja jotain (höpö)heinää kasvamaan
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  5. #45785
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Nuorin tulee mukana ( täyttää 16 ) ja kisset tietty tykkää jassosta tosi paljon ja on innoissaan muuttamisesta, joten siltä osin asiat ok
    Mulla ei ole yhtäkään kukkaa tällä hetkellä, en tiedä miksen oo halunnut tähän kämppään.Ennen oli tosi paljon ja etenkin tykkään perennoista.Helppoja hoidettavia ja monivuotisia
    Hyvä että muutto on pojallekkin mieluinen juttu. Mahtaakohan kisseille tulla kulttuurishokki kun katit taitaa yleensä olla aika paikkauskollisia! Merenrantakaupungissa on kyllä ihana asua.


    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Mieshän tunnetusti tykkää sisustaa ja tuntee kaikki trendivärit.
    Musta, valkonen, sininen, keltainen, vihree ja punanen. Muita värejä ei oo. Liiterin taakse vois pistää kessua ja jotain (höpö)heinää kasvamaan
    Ihme ettei porukka kasvata kessua enää vaikka valitetaan kuinka tupakka on kallista Joskus pula-ajallahan sitä kasvatettiin.

     
     
  6. #45786
    Mun ei enää ikinä tarvi huomata, jos vaimo on laittanu uudet verhot.

     
     
  7. #45787
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vinokone Näytä viesti
    Mun ei enää ikinä tarvi huomata, jos vaimo on laittanu uudet verhot.
    Joiks sääki lasinpesunestettä niinku kyssi

     
     
  8. #45788
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Joiks sääki lasinpesunestettä niinku kyssi
    En mä yleensäkkää kiinnitä sellaisiin asioihin huomiota, kuten jos verhot ovat vaihtanu väriä, ja siitä tuli aiemmin sanomista. Mutta kun tuo rouva ei ollut huomannut, että portteriin oli tullut 70hv lisää tehop, ni ei mun edelleenkään tartte niitä verhoja ihmetellä

     
     
  9. #45789
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  10. #45790
    Taitaa kuittailuista päätellen joku olla lomalla...
    "Not a bad life really"

     
     
  11. #45791
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622
    Hah, itse olen ollut jo vuoden ja puoli "lomalla" terveydellisistä syistä ja tuntuu duunit menneen jo niin lyhyenä aikana päin prinkkalaa (Posti) saattaa olla etten enää pärjäisi siellä, eihän tässä ilkiä sanoa että on ollut Postilla töissä .
    Kyllä se about 42v riitti minulle, huoh

     
     
  12. #45792
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Mulla vielä kolme aamua, sitten alkaa loma

     
     
  13. #45793
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja eLehis Näytä viesti
    Hah, itse olen ollut jo vuoden ja puoli "lomalla" terveydellisistä syistä ja tuntuu duunit menneen jo niin lyhyenä aikana päin prinkkalaa (Posti) saattaa olla etten enää pärjäisi siellä, eihän tässä ilkiä sanoa että on ollut Postilla töissä .
    Kyllä se about 42v riitti minulle, huoh
    Kyllähän posti polkee työntekijöitä ja muutenkin on viime vuosina antanut huonon kuvan koko lafkasta
    Ei se lehis sun syy ole.

     
     
  14. #45794
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Kyllä vähiin käy
    https://youtu.be/vP11yivdG9M
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  15. #45795
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Hirvee biisi

     
     
  16. #45796
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Hirvee biisi
    Höpö höpö Irwin on aina ihq
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  17. #45797
    Jaahas. Vedet poikki ja vesijohdon korjaustyöt meneillään. Ihmettelinkin mitä helvettiä ne tuolla kaivaa tietä auki.
    Pakko kait se olutta juua jos ei vettä ole.


     
     
  18. #45798
    Höyrykonkari pirate's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Kateissa
    Viestit
    359
    Rankka Acer päivä
    Päivitin onnistuneesti Aspire 4810T:n BIOSIN

    Laite (siis tämä) toimii edelleenkin.
    .....tai sitten ei.®

     
     
  19. #45799
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Lainaus Alkuperäinen postaaja eLehis Näytä viesti
    Hah, itse olen ollut jo vuoden ja puoli "lomalla" terveydellisistä syistä ja tuntuu duunit menneen jo niin lyhyenä aikana päin prinkkalaa (Posti) saattaa olla etten enää pärjäisi siellä, eihän tässä ilkiä sanoa että on ollut Postilla töissä .
    Kyllä se about 42v riitti minulle, huoh
    Tässä lähipiirissä on ollut samoja oireita. Terveydellisistä syistä lomalla ja kun ei kuntoon saatu, niin irtisanoutui sairauspäivien tullessa täyteen. Eihän sitä ole mitään järkeä jatkaa, jos paikat sanoo poks. Kuitenkin rakennusmaalarina ollut ennen ilman ongelmia, niin voisi kuvitella että jotain vikaa on Postin puolella.

    Edit. Vitut ole lähetetty mistään laitteesta.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  20. #45800
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •