Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #45761
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Nääh, Vallila on perustettu jo sata vuotta sit tyyliin, ei yks tyhmä eukko voi sitä pilata

     
     
  2. #45762
    Höyrykone Petsku89's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    1,034
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Nääh, Vallila on perustettu jo sata vuotta sit tyyliin, ei yks tyhmä eukko voi sitä pilata
    POintti onkin siinä, että ei sille rahaa tarvii enempää antaa. Tosin en luultavasti ostas muutenkaan mitään helvetin tuninki verhoja, kun samat merkittömät verhot on roikkunu ikkunassa kohta 10 vuotta.

     
     
  3. #45763
    Joo, en ymmärrä minäkään verhojen tuunausta. Jotakin sopivan väristä akkunoissa roikkuu, merkkiä en tiedä.

    Hyötyykö tuunausverhoista kukaan muu kuin kärpäset jotka saa hienompaa kangasta pyllyään vasten paskantaessaan ?

     
     
  4. #45764
    Höyrykone Petsku89's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    1,034
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Joo, en ymmärrä minäkään verhojen tuunausta. Jotakin sopivan väristä akkunoissa roikkuu, merkkiä en tiedä.

    Hyötyykö tuunausverhoista kukaan muu kuin kärpäset jotka saa hienompaa kangasta pyllyään vasten paskantaessaan ?
    Vaikee mennä sanomaan, kun ei tuo tuninkihomma kuulu mielenkiinnon kohteisiin.

     
     
  5. #45765
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Sama se on vaikka pitäs samoja verhoja 20 vuotta jos niistä tykkää, eikä Vallilassa viehätä merkki vaa se että se on ainoo millä on maisema/kuvioverhoja

     
     
  6. #45766
    Höyrykone Petsku89's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    1,034
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Sama se on vaikka pitäs samoja verhoja 20 vuotta jos niistä tykkää, eikä Vallilassa viehätä merkki vaa se että se on ainoo millä on maisema/kuvioverhoja
    Juujuu.

     
     
  7. #45767
    Höyrykone Petsku89's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    1,034

     
     
  8. #45768
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    No onhan tämmöset ny kivemmat ku jotkut yksväriset ainaki jossai huoneessa, MIEHET EI TAJUU MIKS ETTE TAJUU SAATANA



    No ei oo pakko tajuta, sitä varten on naiset joita ilman kuolisitte sukupuuttoon

     
     
  9. #45769
    Höyrykone Petsku89's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    1,034
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    No onhan tämmöset ny kivemmat ku jotkut yksväriset ainaki jossai huoneessa, MIEHET EI TAJUU MIKS ETTE TAJUU SAATANA

    https://www.sotka.fi/tuotteet/upload...ct000326-6.jpg

    No ei oo pakko tajuta, sitä varten on naiset joita ilman kuolisitte sukupuuttoon
    No on on. Ei myö kato tajuta, kun ollaan vähä yksinkertasia.

     
     
  10. #45770
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Petsku89 Näytä viesti
    No on on. Ei myö kato tajuta, kun ollaan vähä yksinkertasia.
    Saatte anteeks kuitenki, kyl mää ymmärrän ettei miehet voi sille mitää :3

     
     
  11. #45771
    Höyrykone Petsku89's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    1,034
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Saatte anteeks kuitenki, kyl mää ymmärrän ettei miehet voi sille mitää :3
    Se on hyvä, että joku sentään ymmärtää.

     
     
  12. #45772
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    No onhan tämmöset ny kivemmat ku jotkut yksväriset ainaki jossai huoneessa, MIEHET EI TAJUU MIKS ETTE TAJUU SAATANA

    https://www.sotka.fi/tuotteet/upload...ct000326-6.jpg

    No ei oo pakko tajuta, sitä varten on naiset joita ilman kuolisitte sukupuuttoon
    Onneks oma emäntä ei tommosien värioksennussekamelskojen kannalla ole myöskään.. Kaikki verhot meillä yksvärisiä; 3:t mustat ja yhdet punertavan lilat (saman oloset kuin leffateattereissa).

    Ei tuu riitoja, kun kumpikin haluaa pääsääntösesti mustaa ja valkosta.

     
     
  13. #45773
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    No onhan tämmöset ny kivemmat ku jotkut yksväriset ainaki jossai huoneessa, MIEHET EI TAJUU MIKS ETTE TAJUU SAATANA

    https://www.sotka.fi/tuotteet/upload...ct000326-6.jpg

    No ei oo pakko tajuta, sitä varten on naiset joita ilman kuolisitte sukupuuttoon
    Näppärät verhot, joilla saa vähän kontrolloitua ketä tulee kyläilemään. Tuskin tarvitsee paljon kestitä esim. epileptikkoja tai näkökyvyn omaavia ihmisiä.

     
     
  14. #45774
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Taidepläjäys väliin.
    Kunnon viljalla lihoneita kuramulleja läjä nurin
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  15. #45775
    Höyrykonkari pirate's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Kateissa
    Viestit
    359
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Taidepläjäys väliin.
    Kunnon viljalla lihoneita kuramulleja läjä nurinhttps://uploads.tapatalk-cdn.com/201...8d4e7540a7.jpg
    ​REPE!
    .....tai sitten ei.®

     
     
  16. #45776

     
     
  17. #45777
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Oho, sitä jotenki eksy eilen sittenki baariin ja nukkuun taas ihanasti seittemältä aamulla Vähän karhee olo...

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Onneks oma emäntä ei tommosien värioksennussekamelskojen kannalla ole myöskään.. Kaikki verhot meillä yksvärisiä; 3:t mustat ja yhdet punertavan lilat (saman oloset kuin leffateattereissa).

    Ei tuu riitoja, kun kumpikin haluaa pääsääntösesti mustaa ja valkosta.
    Se riippuu vähän tilastakin mihin ne kuviolliset verhot sopii, kuviolliset verhot tuo tilaan kieltämättä levottomuutta ja nyt on meilläkin ollu pitkään jo yksväriset verhot kierrossa. Mut ne on ehkä vähän jo liiankin levolliset

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    Näppärät verhot, joilla saa vähän kontrolloitua ketä tulee kyläilemään. Tuskin tarvitsee paljon kestitä esim. epileptikkoja tai näkökyvyn omaavia ihmisiä.
    Mun mielestä toi on hieno kuosi, vaikken itse juuri tuota ostaisi koska siinä on Aurajoki Kelohonka on mun suosikkikuosi Vallilalta varmaan.

    Vallilalta saa myös aivan ihania mattoja ja tyynynpäällisiä! Ja just ostin vessaan Vallila Bambino-maton!

    Sit Finlaysonilta saa IIIIHANIA lakanoita ja pyyhkeitä <3

    Sit muumimukit on kans ihania, ja Iittalan Satumetsä-astiat.

     
     
  18. #45778
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Oho, sitä jotenki eksy eilen sittenki baariin ja nukkuun taas ihanasti seittemältä aamulla Vähän karhee olo...



    Se riippuu vähän tilastakin mihin ne kuviolliset verhot sopii, kuviolliset verhot tuo tilaan kieltämättä levottomuutta ja nyt on meilläkin ollu pitkään jo yksväriset verhot kierrossa. Mut ne on ehkä vähän jo liiankin levolliset



    Mun mielestä toi on hieno kuosi, vaikken itse juuri tuota ostaisi koska siinä on Aurajoki Kelohonka on mun suosikkikuosi Vallilalta varmaan.

    Vallilalta saa myös aivan ihania mattoja ja tyynynpäällisiä! Ja just ostin vessaan Vallila Bambino-maton!

    Sit Finlaysonilta saa IIIIHANIA lakanoita ja pyyhkeitä <3

    Sit muumimukit on kans ihania, ja Iittalan Satumetsä-astiat.
    Mä en ikinä jaksa valvoo aamuun saakka, paitsi 20 vuotta sitten

     
     
  19. #45779
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Ja sitäpaitsi vallilan verhot on upeita mulla on valkoinen+harmaa värimaailma kotona, niin verhoilla saa kivasti väriä jassokin antoi mulle jo luvan sisustaa ens kesänä yhteistä tulevaa kotiamme
    Heh heh........

     
     
  20. #45780
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Ja sitäpaitsi vallilan verhot on upeita mulla on valkoinen+harmaa värimaailma kotona, niin verhoilla saa kivasti väriä jassokin antoi mulle jo luvan sisustaa ens kesänä yhteistä tulevaa kotiamme
    Heh heh........
    Mä oon ite laiska varsinaisesti sisustamaan, mut tekstiileillä tosiaan on helppo tuoda vaihtelua ja piristystä kun siltä tuntuu

    Oi ihanaa, sä vissiin muutat Kokkolaan sit? Aiotteko etsiä uuden asunnon vai jäättekö Jasson nykyseen? Hyvä että sisustuslupakin on jo myönnetty

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •