Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #45681
    Irkkiperjantait kuului vuoteen 1998, kun pelattiin qwtf ja juotiin rybb & deckers. Jollain spyllä kävi vetämässä vihulaisen sniput lihoiksi @ well6. Good times.

     
     
  2. #45682
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    Irkkiperjantait kuului vuoteen 1998, kun pelattiin qwtf ja juotiin rybb & deckers. Jollain spyllä kävi vetämässä vihulaisen sniput lihoiksi @ well6. Good times.
    Nyt. Tulet. Irkkiin. Tai mä haen sut.

     
     
  3. #45683
    Höyrykone RiMa's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,066
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Onks Hailuodossa lehmiä Eiks se oo aika pieni saari?
    Pieni kyllä mutta ei niitä ihan pienimpiä. Lainaus wikistä"Kaikista Suomen merialueiden saarista Hailuoto on pinta-alaltaan Ahvenanmantereen ja Kemiönsaaren jälkeen kolmanneksi suurin"
    Spoileri!

     
     
  4. #45684
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja RiMa Näytä viesti
    Pieni kyllä mutta ei niitä ihan pienimpiä. Lainaus wikistä"Kaikista Suomen merialueiden saarista Hailuoto on pinta-alaltaan Ahvenanmantereen ja Kemiönsaaren jälkeen kolmanneksi suurin"
    Joo siis oon tienny että se on jonkun kokoinen mutta en sitä että siellä pidetään jotain laiduntavaa karjaa Onko siellä hevosiaki? Mahtaa olla siellä asuminen jännää hommaa ku pitää lossilla kulkee kesällä ja talvella sit sen aikaa ku jää kestää vedetään merta pitkin autolla. Ja nykytalvina sitä juhlan aikaa ei taida hirveesti riittää.

     
     
  5. #45685
    Mikä on kovin tankki ja vekotin tällä hetkellä mitä on olemassa ja minkälaisia nesteitä ja mistä voi ostaa tänä päivänä? Toi nainen lopettaa joko hyvällä tai oikeen hyvällä tuon röökin vetämisen. Mistä paras menthoolin maku jossa ei saa olla sitä makena tunnetta, ihan vitun kuiva menttoolki vaan...kiitos.

     
     
  6. #45686
    Höyrykone RiMa's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,066
    En nyt muista olenko kaakkeja nähnyt, mutta luultavasti niitäkin on. Siellä on kuitenkin useampia isoja maatiloja.
    Spoileri!

     
     
  7. #45687
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rokuli Näytä viesti
    Mikä on kovin tankki ja vekotin tällä hetkellä mitä on olemassa ja minkälaisia nesteitä ja mistä voi ostaa tänä päivänä? Toi nainen lopettaa joko hyvällä tai oikeen hyvällä tuon röökin vetämisen. Mistä paras menthoolin maku jossa ei saa olla sitä makena tunnetta, ihan vitun kuiva menttoolki vaan...kiitos.
    Kaikista helpoin ratkaisu on kun hakeudut Helsingissä sijaitsevaan liikkeeseen Hyvinkäällä sijaitsee myös tälläinen liike jos et fanita Helsingissä pyörimistä.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja RiMa Näytä viesti
    En nyt muista olenko kaakkeja nähnyt, mutta luultavasti niitäkin on. Siellä on kuitenkin useampia isoja maatiloja.
    Siis viimeistään ens kesänä kyl pitää käydä siellä. Ellei jo aiemmin, vaikka onko siel mitää nähtävää sillon.

     
     
  8. #45688
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Kaikista helpoin ratkaisu on kun hakeudut Helsingissä sijaitsevaan liikkeeseen Hyvinkäällä sijaitsee myös tälläinen liike jos et fanita Helsingissä pyörimistä.
    Pyörin stadissa ihan muutenkin välissä jotenka missä siellä? Nytki oon menossa maanantaina lähelle stadia kurseille jotenka voisin samalla pyörähtää. Missä siellä liikkeitä? Oon suht pihalla höyryttely asioista enkä tiedä mistä kandee hakee ja mitä

     
     
  9. #45689
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238

     
     
  10. #45690
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,076
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rokuli Näytä viesti
    Pyörin stadissa ihan muutenkin välissä jotenka missä siellä? Nytki oon menossa maanantaina lähelle stadia kurseille jotenka voisin samalla pyörähtää. Missä siellä liikkeitä? Oon suht pihalla höyryttely asioista enkä tiedä mistä kandee hakee ja mitä
    Stadissa on "miljoona kauppaa"

    http://www.e-savuke.com/vb/hankkimin...-8-2017-a.html

     
     
  11. #45691
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Noi mitä mie ostan sieltä? Mikä hyvä tankki ja modi ja ennenkaikke mistä ei makea menttoolineste ja millasia saa nykyään ostaa?

     
     
  12. #45692
    Höyrykone heimo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Suomenniemi
    Viestit
    3,853
    Nii, tuu tänne korpeen.... 150km/sivu lähimpään kauppaan (puffila)

     
     
  13. #45693
    Höyrykone heimo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Suomenniemi
    Viestit
    3,853
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rokuli Näytä viesti
    Noi mitä mie ostan sieltä? Mikä hyvä tankki ja modi ja ennenkaikke mistä ei makea menttoolineste ja millasia saa nykyään ostaa?
    Oikeetsti? Olisiko pitäny katella muutakin kuin tätä ot ketjua....

     
     
  14. #45694
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,076
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rokuli Näytä viesti
    Noi mitä mie ostan sieltä? Mikä hyvä tankki ja modi ja ennenkaikke mistä ei makea menttoolineste ja millasia saa nykyään ostaa?
    Jos ihan eka laite, niin Nautilus 5ml tankiksi ja modi sit joku, mikä pystyy 13w tehoihin (eli kaikki myynnissä olevat).. Ja valmista menthoolinestettä ei kaupasta saa eli pitää sit sekoitella ite tiivareista. Inaweran menthol on aika hyvää ja riittoisaa mun makuun, mut muita en ole kokeillut...

     
     
  15. #45695
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Sinä apina joka laitoit mulle privaa irkissä koita uudestaan, mun netti katkes heti jostain syystä... Olitko se sinä Raaka-Eki?

     
     
  16. #45696
    Lainaus Alkuperäinen postaaja heimo Näytä viesti
    Oikeetsti? Olisiko pitäny katella muutakin kuin tätä ot ketjua....
    Oikeesti eikö saa kysyä?En Ole kuule hirveesti seurannu skeneä eikä niin paljon kiinnosta et lukisin nykyiset säännöt uudestaan niin miksi kysyä ei voi? Jaksa kuule joka ketjua lukea läpi

     
     
  17. #45697
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Ei oo Raaka-Eki

     
     
  18. #45698
    Höyrykone heimo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Suomenniemi
    Viestit
    3,853
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rokuli Näytä viesti
    Oikeesti eikö saa kysyä?En Ole kuule hirveesti seurannu skeneä eikä niin paljon kiinnosta et lukisin nykyiset säännöt uudestaan niin miksi kysyä ei voi? Jaksa kuule joka ketjua lukea läpi
    No, näillä argumenteilla se on punanen Lm

     
     
  19. #45699
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Siellä myymälässä ne kyl esittelee mitä kaikkea löytyy, ja sulla käy poikkeeminen näppärästi kun kerran muutenkin Helsingissä pyörit Rokuli

     
     
  20. #45700
    Lainaus Alkuperäinen postaaja heimo Näytä viesti
    No, näillä argumenteilla se on punanen Lm
    Mie ihan ajattelin jos tolle naikkoselle löytyis joitain muuta kuin punanen LM. Mut annetaan olla, on se niin vaikeeta tietää mistä saa ja mitä kandee ostaa. Joo ja kyllä mä noi kaupat tiedän mut mitä kandee ostaa alottelijalle. Eiä mitään roskaa vaan kunnon vermeet?

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •