Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #45661
    Taidan alkaa vegaaniks. Ei näin symppiksiä elukoita voi syödä

     
     
  2. #45662
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vinokone Näytä viesti
    Taidan alkaa vegaaniks. Ei näin symppiksiä elukoita voi syödähttps://uploads.tapatalk-cdn.com/201...9add2afff6.jpg
    IHANA PÖRRÖELÄIN!!! Kyllä se kasvissyöjän ura käy aina välillä itelläki mielessä

     
     
  3. #45663
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vinokone Näytä viesti
    Taidan alkaa vegaaniks. Ei näin symppiksiä elukoita voi syödähttps://uploads.tapatalk-cdn.com/201...9add2afff6.jpg
    Toi on niin äkäsen näkönen🤤
    Rupes tekemään kunnon pihviä mieli
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  4. #45664
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Toi on niin äkäsen näkönen🤤
    Rupes tekemään kunnon pihviä mieli
    Tietysti se on välillä äkäisen näkönen. Onhan hän sentään naispuoleinen

     
     
  5. #45665
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Kyllä vaan hyvin tehdyt kasvisruuatkin on ihan pirun hyviä. Eilen tein punajuurigratiinia aurajuustolla. Mulla on joku gratiinivillitys. Eikä tod mitään lihaa niille kaveriks, yökkis.

    Pihvistä saa pahuuden palkaks paksusuolensyövän.

     
     
  6. #45666
    Höyrykonkari Mauno's Avatar

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    206
    Komppaan. Lihansyönti on pahisten hommaa. Oikeastaan vasta kasvissyöjäksi ryhdyttyäni kunnon makumaailma alkoi auteta. Olin varmaan turtunut vuosien saatossa sikanautalinjalla. Sitä niin helposti tyytyy vääntämään jotain suikalesoosia. Laiskuus , joo varmaan. Eikä sitä tietty aina jaksa panostaa, mutta silti

     
     
  7. #45667
    Kyl mä silti huomenna käyn taas hakemassa ylämaanammua pakkaseen. Taitaa vielä olla vuorossa meidän ammujen isukki. Se herra on ainakin elänyt antoisan elämän.

     
     
  8. #45668
    Mä oon kyllä tyytyväinen nykyaikaan kun ei enää tarvi elää sitä aikaa kun yhden hyvän biisin takia oli ostettava koko c-kasettia. Maksa 100 markkaa yhestä biisistä! Vievät tilaa ja keräävät pölyä.
    Nimenomaan. Esimerkiksi ensimmäinen ikioma c-kasetti oli Sleepy Sleeperssin Sinulle Äiti albumi joka oli kerrassaan hyvä. Myöhemmässä vaiheessa levyillä oli vain yksi tai kaksi hyvää biisiä ja loput paskaa. Kuten useimmilla muillakin artisteilla.

    Vaan olihan ne aikoja kun huoltoasemilta sai hittibiisi kasetteja joissa biisit oli kyllä periaatteessa hyviä,vaan ei alkuperäisesittäjiä. Joka kuuntelukokemuksena oli melko mykistävää.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  9. #45669
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mauno Näytä viesti
    Komppaan. Lihansyönti on pahisten hommaa. Oikeastaan vasta kasvissyöjäksi ryhdyttyäni kunnon makumaailma alkoi auteta. Olin varmaan turtunut vuosien saatossa sikanautalinjalla. Sitä niin helposti tyytyy vääntämään jotain suikalesoosia. Laiskuus , joo varmaan. Eikä sitä tietty aina jaksa panostaa, mutta silti
    Kuinka päädyit kasvissyöjäksi? Syötkö edes munia tai maitotuotteita? Mä en ole kasvissyöjä enkä sellaiseksi kokonaan ala, mutta tykkään kasvisruuista ja oon tullut siihen lopputulokseen että kasvisruokapäiviä voisi alkaa pitää enemmän ja vähentää lihan syöntiä. Ihan sen takia että se on alkanut välillä iljettää ja surettaa. Jos haluaa hyvällä omalla tunnolla syödä lihaa niin riista ja nauta on sellaisia, koska naudat voi hyvin Suomessa, muiden tuotantoeläinten oloja ei sitten oikein voikkaan kehua... Maitotuotteista en ikinä voisi luopua, munia ostaessa tsekkaan ettei ne ole mitään häkkikanalan tuotoksia.

    Ihmisen suolisto on pituudeltaan jotain lihansyöjien ja kasvissyöjien välimaastosta, lihansyöjällä lyhyt ja kasvissyöjällä pitkä suolisto. Ihmisen suolistossa liha ehtii alkaa käytännössä mätänemään mistä syntyy yhdisteitä paksusuolessa jotka kohottaa syöpäriskiä.

    Mutta kyllä aina joskus hyvä medium miinus pihvi on taivaallinen

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hilajoen Antti Näytä viesti
    Nimenomaan. Esimerkiksi ensimmäinen ikioma c-kasetti oli Sleepy Sleeperssin Sinulle Äiti albumi joka oli kerrassaan hyvä. Myöhemmässä vaiheessa levyillä oli vain yksi tai kaksi hyvää biisiä ja loput paskaa. Kuten useimmilla muillakin artisteilla.

    Vaan olihan ne aikoja kun huoltoasemilta sai hittibiisi kasetteja joissa biisit oli kyllä periaatteessa hyviä,vaan ei alkuperäisesittäjiä. Joka kuuntelukokemuksena oli melko mykistävää.
    Tiiän vaan Sleepy Sleepersiltä tän


     
     
  10. #45670
    Lainaus Alkuperäinen postaaja GISM Näytä viesti
    Miten muka vois elää ilman levysoitinta ja vahvistinta? Fyysinen levy vs. Spotify/Youtube 100-0
    Juurikin näin.
    Valitettavan harvoin vaan tulee nykyään kuunneltua lp-levyjä, vaikka sellaisia reilusti löytyykin.
    "Not a bad life really"

     
     
  11. #45671
    Höyrykonkari Mauno's Avatar

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    206
    Joo, nuorempana oli lyhyt kausi yleisen maailmanparannuspuuskan innoittamana ja nyt uusi yritys uuden parisuhteen kylkiäisenä. Näin vanhemmalla iällä otan asian suht rauhallisesti. Mulla ei ole mitään intoa esim. käännyttää ketään, ja kyllä sellanen yleiseettinen pohja tietty löytyy. Mitä enemmän uskaltaa ajatella lihan tehotuotantoa, sitä huonovointisemmaksi sitä tulee.
    Maitotuotteiden käyttö on varmaan vähenemään päin omalla kohdalla, munia ja kalaa harvakseltaan. Niin että oikeastaan jonkinlainen sekasyöjähän minä olen.

     
     
  12. #45672
    Mä oonkin pollovegetaristi ja harvakseltaan myös carnevegetaristi. Joutuis aika saatanasti syömään papuja kyllä täysvegenä, kun kasvisprode on kai suht paskaa aminohapoiltaan ellei vedä jotain soijaa mihin en kovin mielellään koske.


     
     
  13. #45673
    Kasvisten käyttö on ollut vähenemään päin kun jäi tupakka pois eikä kahviakaan enää mene entiseen malliin. Tosin vaihtelua tulisi saada ruokavalioon eittämättä. Lihakin alkaa kyllästyttämään jokapäiväisessä käytössä.
    Jostain syystä kanansiivet oikein tulisena on alkaneet maistumaan oikein hyviltä verrattuna jatkuvaan hirven lihaan muodossa jos toisessa. Tässä yksin ollessa laiskuus vielä iskenyt eli ei tule tehtyä lisukkeita lainkaan eli riisiä,perunaa tai pastaa.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  14. #45674
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,075

     
     
  15. #45675
    Ja me halutaan räsät sipit ja urpot pois tältä planeetalta.

     
     
  16. #45676
    Höyrykone esu's Avatar

    Liittynyt
    01/2016
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,030
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Kuinka päädyit kasvissyöjäksi? Syötkö edes munia tai maitotuotteita? Mä en ole kasvissyöjä enkä sellaiseksi kokonaan ala, mutta tykkään kasvisruuista ja oon tullut siihen lopputulokseen että kasvisruokapäiviä voisi alkaa pitää enemmän ja vähentää lihan syöntiä. Ihan sen takia että se on alkanut välillä iljettää ja surettaa. Jos haluaa hyvällä omalla tunnolla syödä lihaa niin riista ja nauta on sellaisia, koska naudat voi hyvin Suomessa, muiden tuotantoeläinten oloja ei sitten oikein voikkaan kehua... Maitotuotteista en ikinä voisi luopua, munia ostaessa tsekkaan ettei ne ole mitään häkkikanalan tuotoksia.

    Ihmisen suolisto on pituudeltaan jotain lihansyöjien ja kasvissyöjien välimaastosta, lihansyöjällä lyhyt ja kasvissyöjällä pitkä suolisto. Ihmisen suolistossa liha ehtii alkaa käytännössä mätänemään mistä syntyy yhdisteitä paksusuolessa jotka kohottaa syöpäriskiä.

    Mutta kyllä aina joskus hyvä medium miinus pihvi on taivaallinen
    Munat luomua, kanaa ei oikein tahdo löytyä, mutta ainakin vapaana kasvanutta. Luomumunat on het helvetin paljon parempia kuin tehokanalan tuottamat. Nauta luomua ja osaksi liki sellaista Hailuodosta. Possua menee vähemmän. Ainakin meille tuleva luomukaritsa elää mukavasti, sen tiedän, kun tunnen tuottajan ja olen käynyt katsomassa useamman kerran, mukavia elukoita ja hyvän makuisia. Kalaahan ei luomuna saa, mutta sitä tulee pyydettyä ja syötyä. Välillä menee pelkkää kasvisruokaakin.
    Kaikki epäoniistuu jotenkin.

     
     
  17. #45677
    Höyrykone höyrypää92's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    5,681
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    4 kauppaan ni voi ottaa miedommat pois 🤔

     
     
  18. #45678
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,075
    Lainaus Alkuperäinen postaaja höyrypää92 Näytä viesti
    4 kauppaan ni voi ottaa miedommat pois 樂
    Mä en tykkää nelosista eli jos ne tulee kauppaan, niin se on sit kolmosvalikoimasta pois, ainakin täällä paikallisessa pikkukaupassa kun on pienet tilat

     
     
  19. #45679
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hilajoen Antti Näytä viesti
    Jostain syystä kanansiivet oikein tulisena on alkaneet maistumaan oikein hyviltä verrattuna jatkuvaan hirven lihaan muodossa jos toisessa. Tässä yksin ollessa laiskuus vielä iskenyt eli ei tule tehtyä lisukkeita lainkaan eli riisiä,perunaa tai pastaa.
    Tuliset siivet tulisella Siipiweikkojen kastikkeella Se on mustanmaggaran ohella kansallisruokaa Tampereen suunnilla Siipien syöminen on periaatteessa teurasjätteen hyötykäyttöö.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja esu Näytä viesti
    Munat luomua, kanaa ei oikein tahdo löytyä, mutta ainakin vapaana kasvanutta. Luomumunat on het helvetin paljon parempia kuin tehokanalan tuottamat. Nauta luomua ja osaksi liki sellaista Hailuodosta. Possua menee vähemmän. Ainakin meille tuleva luomukaritsa elää mukavasti, sen tiedän, kun tunnen tuottajan ja olen käynyt katsomassa useamman kerran, mukavia elukoita ja hyvän makuisia. Kalaahan ei luomuna saa, mutta sitä tulee pyydettyä ja syötyä. Välillä menee pelkkää kasvisruokaakin.
    Munakanoillahan on superkurjat olot, että luomumunille peukku. Ja maistuukin joo paremmilta, tai sitten se on vaan parempi omatunto Käytän enimmäkseen luomumaitoa, koska maitotilalla kasvaneena en oikein miellä homogenoitua maitoa oikeaksi maidoksi. Sinänsä onneksi täällä on lehmillä asiat tosi hyvin, oli luomua tai vähemmän luomua. Possun syömistä ei sitten voi puolustella oikein yhtään mitenkään, mutta kyllä sitä välillä syö koska siitäkin saa hyvää ruokaa. Ja miks ihmeessä possuille ei edes yritetä tarjota luomuolosuhteita verrattuna muihin tuotantoeläimiin? Ei ainakaan pahemmin ole näkyny luomupossua ja siinä on kuitenkin sellainen elukka joka epäilemättä kärsii eniten tuotanto-olosuhteissa.

    Onks Hailuodossa lehmiä Eiks se oo aika pieni saari? Pitäiskö mun hävetä kun kolme vuotta kohta Oulussa asuneena en ole vieläkään saanu aikaseks käydä siellä Mä tykkään ostaa Viskaalin nautaa. Viskaalin sonnithan on tuossa vieressä Kraaselin saaressa kesät laitumella

     
     
  20. #45680
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    IRKKIPERJANTAI https://webchat.quakenet.org/ kanava #he-kessu

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •