Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #44561
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Ensimmäinen lomapäivä, vettä sataa ja 11 astetta viileää

    Pitäiskö tsupata

     
     
  2. #44562
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 13.04.20 kello 11:14.

     
     
  3. #44563
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    On se mielenkiintoista tää kissaelämä, kun kattoo että katti kävelee tiskikoneesta pihalle. Varsinkin kun ei ole lattiatasossa oleva tiskari vaan tollanen korkeemmalle upotettu. Ja sitten etsin yks päivä sitä joka paikasta, kunnes hoksasin että sehän on takan päällä. Ei tullu mieleen kattoo ylös kun konttasin sänkyjen ja sohvien alusia että mihin helvettiin se on kadonnu.

     
     
  4. #44564
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Solis viiminen lomapäivä tältä erää. Kohtuulliset ilmat sattunu ja hyvää lomaseuraa ollu☺
    Huomen takas duuniin ja seuraava loma näillänäkymin syyskuun lopulla 3-4 viikkoo ja takuuvarmasti siitä ainakin 1 viikko helteessä😎
    Menny pari viikonloppua vähä törpötellessä ja vielä ens lauantaina kutsuu mustakari memories. Toivottavasti ois hyvä ilma, alustavasti pieni bbq-ateria päivällä hyvässä saurassa ja illalla kattoon HH:ta meren äärelle. Jos ei muuta niin ellillä on sairaan magee ääni👌
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  5. #44565
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Sillä Ellillä on ihan hirvee lauluääni ja se näyttää pelottavalta ku se huojuu ja mulkoilee oudosti esiintyessä (jossain haastattelussa minkä näin se näytti ihan "normaalilta", liittyy siis lavalla olemiseen ), Qstockissa valitettavasti tullu nähtyä

     
     
  6. #44566
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Sil on todella omaperäinen saundi äänessä. Mii laik🤗
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  7. #44567
    Höyrykone höyrypää92's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    5,681
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Ensimmäinen lomapäivä, vettä sataa ja 11 astetta viileää

    Pitäiskö tsupata
    Pe alkaa nätit ilmat neljäks viikoks se o sovittu jo

     
     
  8. #44568
    Höyrykone höyrypää92's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    5,681
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Solis viiminen lomapäivä tältä erää. Kohtuulliset ilmat sattunu ja hyvää lomaseuraa ollu☺
    Huomen takas duuniin ja seuraava loma näillänäkymin syyskuun lopulla 3-4 viikkoo ja takuuvarmasti siitä ainakin 1 viikko helteessä😎
    Menny pari viikonloppua vähä törpötellessä ja vielä ens lauantaina kutsuu mustakari memories. Toivottavasti ois hyvä ilma, alustavasti pieni bbq-ateria päivällä hyvässä saurassa ja illalla kattoon HH:ta meren äärelle. Jos ei muuta niin ellillä on sairaan magee ääni👌
    Mulla ei oo ees alkanu loma ja jo jokunen viikonloppu enemmän ja vähemmän törpötellessä. Mitä siis lomasta mahtaa sit tulla

     
     
  9. #44569
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Qstockissa valitettavasti tullu nähtyä
    Mä olen nähnyt Linnatuulen pihassa niiden keikkabussin, se oli kuitenkin ihan komia.
    "Not a bad life really"

     
     
  10. #44570
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Mä olen nähnyt Linnatuulen pihassa niiden keikkabussin, se oli kuitenkin ihan komia.
    Eikös Linnatuuli ole se huoltsikka joka on tien päällä, olin joskus pienenä ihan kun ekaa kertaa käytiin siellä Keikkabussista ei ole minkäänlaista käryä

     
     
  11. #44571
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Eikös Linnatuuli ole se huoltsikka joka on tien päällä, olin joskus pienenä ihan kun ekaa kertaa käytiin siellä Keikkabussista ei ole minkäänlaista käryä
    Juu Linnatuuli on siinä HKI-Nääsville motarin päällä, Janakkalassa Hämeenlinnan kupeessa.

    Tuossa tuo komia bussi.

    6750a2f588d230a590fab4ac08e376f6.jpg

    PS. On niillä vissiin tätä nykyä jo uudempi kulkupeli...
    "Not a bad life really"

     
     
  12. #44572
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Hieman kyllä huolestuttaa että mahtaako kesää lainkaan tullakaan? Kevätkin oli epätavallisen kylmä eikä lämpöä näy? Hui.

     
     
  13. #44573
    Höyrypää Mäntti's Avatar

    Liittynyt
    10/2015
    Sijainti
    Ylivieska
    Viestit
    697
    Ajokelit kohdillaan näin heinäkuun kynnyksellä

     
     
  14. #44574
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mäntti Näytä viesti
    Ajokelit kohdillaan näin heinäkuun kynnyksellä
    http://i10.aijaa.com/m/00063/14406820.jpg
    Ohoh!... Jääkausi tulossa eikä kansalle kerrota mitään... Tää ilma alkaa jo peloittaa...

     
     
  15. #44575
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Nyt ois varmaan aika ostaa aggregaatit, paljon bensaa ja kaasupulloja varastoon ruoan lisäksi. Meinaan että jos sähköt katkeaa ikitalven lisäksi...

     
     
  16. #44576
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Se talvi mitä Game of Thronesissa on odotettu jo vuosia ja vuosia on vissiin meillä täällä Suomessa jumissa...

     
     
  17. #44577
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Juu Linnatuuli on siinä HKI-Nääsville motarin päällä, Janakkalassa Hämeenlinnan kupeessa.

    Tuossa tuo komia bussi.

    6750a2f588d230a590fab4ac08e376f6.jpg

    PS. On niillä vissiin tätä nykyä jo uudempi kulkupeli...
    Siellä on jonkun kerran tullut poikettua kun on ollut menossa lintsille tai korkeesaareen(<3), mutta oonko nähny unta ku mulla on semmonen tunne että Suomessa on jossain muuallakin semmonen tien päällä oleva huoltsikka

     
     
  18. #44578
    Höyrykone ahteri's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    1,318
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Siellä on jonkun kerran tullut poikettua kun on ollut menossa lintsille tai korkeesaareen(<3), mutta oonko nähny unta ku mulla on semmonen tunne että Suomessa on jossain muuallakin semmonen tien päällä oleva huoltsikka
    Heinolassa tähtihovi?
    "FEAR stands for fuck everything and run."

     
     
  19. #44579
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ahteri Näytä viesti
    Heinolassa tähtihovi?
    Varmaan juuri tuo! Jos se on ollut tosi kauan kans koska siitä on aikaa niin paljon ettei mitään muistikuvaa että mihin silloin on oltu menossa tai tulossa Mutta en siis muistanu sit ihan omiani

     
     
  20. #44580
    Äsken olin etupihalla höyryillä, kun postipate ajeli ohi. Vanhasta tottumuksesta piti mennä heti postilaatikolle katsomaan, olisiko tullut vaikka paketteja tai saapumisilmoituksia. Eihän siellä mitään ollut, kun ei ole enää tilauksiakaan tulossa...

    Pahat vieroitusoireet, tilaamattomuuden osalta, ovat näköjään jo alkaneet. Pitää vissiin alkaa vaikka spinnereitä tilaamaan, jotta pääsee pahimman alkuvaiheen ohi.
    "Not a bad life really"

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •