Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #44041
    Höyrykone heimo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Suomenniemi
    Viestit
    3,853
    Uuden puhelimen asennusta, tämähän tarvitsee muutaman oluen

     
     
  2. #44042
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 13:50.

     
     
  3. #44043
    Höyrykonkari Silveri's Avatar

    Liittynyt
    03/2017
    Sijainti
    Tornio
    Viestit
    289
    Tää lähtee koiraa ulkoiluttaa ja sitte unille. Jospa sitä selviäis aamul 5.30 aikoihin hereille ja keskisuomea kohti. Palaan astialle kait sunnuntaina ku en mä jaksa puhelimella tänne eksyä kuitenkaan. Koittakaahan käyttäytyä ja pärjäillä.

     
     
  4. #44044
    Lainaus Alkuperäinen postaaja heimo Näytä viesti
    Uuden puhelimen asennusta, tämähän tarvitsee muutaman oluen
    Uskalsitko ostaa jonkun muun puhelimen kuin Applen? Älä tunnusta jos uskalsit

     
     
  5. #44045
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Se niksan polttelu silmässä meni ohi alle minuutissa. Ja punoituskin poistui muutamassa tunnissa niin että kehtasi mennä kauppaan ilman houkutusta pitää aurinkolaseja. Se kyllä vähän kirveli kun turhamaisena paskana laitoin ripsaria vaikka silmä oli just melkein palanu puhki.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Silveri Näytä viesti
    Koittakaahan käyttäytyä ja pärjäillä.
    Ainahan täällä...

     
     
  6. #44046
    Höyrykone höyrypää92's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    5,681
    Jännurys tiivistyy pääsenkp sisään

     
     
  7. #44047
    Höyrykone heimo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Suomenniemi
    Viestit
    3,853
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rokuli Näytä viesti
    Uskalsitko ostaa jonkun muun puhelimen kuin Applen? Älä tunnusta jos uskalsit
    Mitä sitä paskalla, ku ei oo peltoakaan Honor8

     
     
  8. #44048
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Mä kyl toisaalta seuraavaks puhelimeks haaveilen Applesta, mut toisaalta niiden puhelimissa hinta-laatusuhde ei ole sellainen kuin tietokoneissa. Niiden läppärit on toisesta ylväämmästä galaxista, puhelimet taas on enemmän makeita niiden statuksen (ja ruusukullan<3) takia. Maksaakko siitä sitten 400e ekstraa...

     
     
  9. #44049
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja höyrypää92 Näytä viesti
    Jännurys tiivistyy pääsenkp sisään
    Nelivedolla meet niinku minäki menin sillon vappuna baariin.

     
     
  10. #44050
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Oikeeseen Lappiin pitäis kyl mennä, en ole Sallaa pohjoisempana käynyt.

    No en mäkään sallaa ylemmäs meinannu mennä tänä vuonna, mutsi on kuusamosta lähtösin niin se meillä yleensä on rollon lisäksi paikka mis oleillaan, ja tietty ylitornio mis meillä möksä.

     
     
  11. #44051
    Ei oo niksaa menny koskaan silmään.
    Pahin on ollut kuusen oksa ku mettäs on kävelty. Tais neulaset osua sopivasti kalvoon. Puol päivää vedet silmässä ja ihan punainen. Eikä pystynyt avaamaan silmää ku sattu ihan pirusti.


     
     
  12. #44052
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Mä kyl toisaalta seuraavaks puhelimeks haaveilen Applesta, mut toisaalta niiden puhelimissa hinta-laatusuhde ei ole sellainen kuin tietokoneissa. Niiden läppärit on toisesta ylväämmästä galaxista, puhelimet taas on enemmän makeita niiden statuksen (ja ruusukullan<3) takia. Maksaakko siitä sitten 400e ekstraa...
    Toi muuten ei pidä mitenkään paikkaa, mulla on ollu monen merkkistä luuria niin applea kuin samsunnia jne jne niin kyllä apple vaan on laadukas luuri, ulkonäkö ei ole halvan näköinen toimivuus täyttä rautaa versus android. Mä maksan mielellään vähänextraa et saan sitä mitä haluan enkä mitään tusinapaskaa duunikamulla on tuo uusin samsunni 8+ vittu et on halvan näköinen luuri muoviosat jotain paskasta valettua kiinamuovia.

     
     
  13. #44053
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Jalometallihommissa joskus sain rikkihappoa silmään, pikkasen kirveli jonkun aikaa mut ei mitään pahempaa seurannut onneksi.. Siihen aikaan suojalaseista ei puhuttu mitään

     
     
  14. #44054
    Lainaus Alkuperäinen postaaja heimo Näytä viesti
    Mitä sitä paskalla, ku ei oo peltoakaan Honor8
    Paskan ostit ja paskan möivät

     
     
  15. #44055
    Omppu on hyvä puhelin jos haluaa että valmistaja on koodannut softan niin että senkun käyttää. Ei piipitä kuten Android kaiken aikaa. Tosin sitten ei voi leikkiä (en tarkoita kaupan normisoftia) kuten Androidilla.

    Ja ne tehdään kaikki Kiinassa (tai vielä halvemmassa maassa) orjatyövoimalla, vaikka maksaisi tonnin. No pari mallia on tehty Etelä-Koreassa...poikkeus vahvistaa säännön.

     
     
  16. #44056
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Zavuke Näytä viesti
    Ei oo niksaa menny koskaan silmään.
    Pahin on ollut kuusen oksa ku mettäs on kävelty. Tais neulaset osua sopivasti kalvoon. Puol päivää vedet silmässä ja ihan punainen. Eikä pystynyt avaamaan silmää ku sattu ihan pirusti.
    Siis hyi apua! Etkö lähteny ensiapuun vaikka noin pahasti kävi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rokuli Näytä viesti
    Toi muuten ei pidä mitenkään paikkaa, mulla on ollu monen merkkistä luuria niin applea kuin samsunnia jne jne niin kyllä apple vaan on laadukas luuri, ulkonäkö ei ole halvan näköinen toimivuus täyttä rautaa versus android. Mä maksan mielellään vähänextraa et saan sitä mitä haluan enkä mitään tusinapaskaa duunikamulla on tuo uusin samsunni 8+ vittu et on halvan näköinen luuri muoviosat jotain paskasta valettua kiinamuovia.
    Mulla on viime vuosilta vaan Samsungeista kokemusta, eikä mun mielestä ainakaan nämä lasisella takakannella olevat mikä mullakin on ole halpiksen oloisia. Mutta esim. Kyssillä on Omppuluuri ja olen sitä näprännyt, ja kyssi on sanonut kun se vaihtoi Samsungin lippulaivasta Applen lippulaivapuhelimeen ettei se ero ole niin selkeä sampan ja ompun välillä että sen takia kannattaisi omppuluuri hommata. Kannattaa hommata jos sattuu tykkäämään Applesta, mutta jeesusvalo ei taivaasta lankee uskoon tulemisen johdosta sillä tavalla kuin Applen läppäreiden kanssa kävi.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Jalometallihommissa joskus sain rikkihappoa silmään, pikkasen kirveli jonkun aikaa mut ei mitään pahempaa seurannut onneksi.. Siihen aikaan suojalaseista ei puhuttu mitään
    Kauheeta Olisko se silmä voinu syöpyä pois

     
     
  17. #44057
    Just taas hyvä esimerkki, oon täs HP:n läppärillä istunu muutaman tunnin sohvatuolilla ilman piuhaa jossa on Linux pyörimässä. Akku loppu noin kolmen tunnin jälkeen, ei hyvä. Kun mä kohta haen oman Makkärin tuolta ylhäältä ja pistän sen tulille niin kas kummaa akku kestää joku kuus seittemän tuntia vaikka ei ole edes uus läppäri. Vikahan ei tietysti ole linukassa vaan tässä raudassa.

     
     
  18. #44058
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Vielä kun tein remonttihommia, niin laatoitin kylppäriä ja viilasin läpivientiä niin lensi laatansiru TERÄVÄ silmään.Huom! oli suojalasit päässä.Duunikaveri sai onneksi nätisti kostutetulla paperilla varovasti pois

     
     
  19. #44059
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Omppu on hyvä puhelin jos haluaa että valmistaja on koodannut softan niin että senkun käyttää. Ei piipitä kuten Android kaiken aikaa. Tosin sitten ei voi leikkiä (en tarkoita kaupan normisoftia) kuten Androidilla.

    Ja ne tehdään kaikki Kiinassa (tai vielä halvemmassa maassa) orjatyövoimalla, vaikka maksaisi tonnin. No pari mallia on tehty Etelä-Koreassa...poikkeus vahvistaa säännön.
    No toi piipitys on muuten VITUN. ÄRSYTTÄVÄÄ. !!! En ookkaan miettiny tuota. Hommaan seuraavaks sen ruusukultaisen Applen, toi on hyvä tekosyy ihanan väriselle ja merkkiselle puhelimelle. Ja onhan mulla merkkilaukkujakin vaikka yhtä hyvin ne vois kantaa merkittömässä laukussa, niin puhelin on kans kuitenkin vähän niinku asuste.

     
     
  20. #44060
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Puhelin?
    Tässä teille kunnon puhelin😎


    Lähetetty minun SM-G920F laitteesta Tapatalkilla
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •