Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #43781
    Höyrykone höyrypää92's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    5,681
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Jos pari Paulaneria iltasella, enempää ei oo.
    Jos sulla on sit VIINANTAI

     
     
  2. #43782
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    SIIS OLIKS MIC MACIN FARKKUJA JO 70-LUVULLA?!?! Mä luulin että ne tuli johonkin Helsinkiin ysärin loppupuolella ja sit Suomen muihin junttikyliin siinä 2000-luvun alussa

     
     
  3. #43783
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    SIIS OLIKS MIC MACIN FARKKUJA JO 70-LUVULLA?!?! Mä luulin että ne tuli johonkin Helsinkiin ysärin loppupuolella ja sit Suomen muihin junttikyliin siinä 2000-luvun alussa
    Oli ainakin 70-luvun loppupuolella, kun olin ala-asteella.

    Edit:
    Mic-Mac Oy lisätty kaupparekisteriin 11.02.1977

     
     
  4. #43784
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 13.04.20 kello 08:00.

     
     
  5. #43785
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hande Näytä viesti
    Oli ainakin 70-luvun loppupuolella, kun olin ala-asteella.

    Edit:
    Mic-Mac Oy lisätty kaupparekisteriin 11.02.1977
    Onks Mic Mac suomalainen

    Yläasteella niihin aikoihin kun Shakira julkaisi ah niin ihanan Whenever, Wherever (se oli niiiiin hyvä) kappaleen niin tuli ne edestä nyöritetyt farkut muotiin ja Mic Macilta sai niitä ja mä sain semmoiset Sitten tulikin Miss Sixtyjen kausi. Toiset hommasi ja loput oli kateellisia siitä merkistä perseessä, kun ne farkut maksoi jotain 100 euroa. Muistan kuinka paskaa syöneiltä muut tytöt näytti kun minä ja muutama muu tyttö hommattiin Miss Sixtyt ja purjehdittiin niissä ylpeinä pitkin koulun käytäviä kun niillä oli vaan Onlyn farkkuja. Nykypäivänähän 100e on ihan normaalihinta farkuista, silloin sen hintaiset farkut oli vissiin harvinaisia.

     
     
  6. #43786
    Jou. Mic Macit oli se juttu jopa tällaisissa tuppukylissä,vaikkakin Leevi and the Leavings lauloi Jameksista,joita toki oli myös. Itse lopettelin farkkujen käytön kiveksien kasvaessa. Ei vaan perkele pysty pitämään.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  7. #43787
    Mulla oli joskus valkoiset Levikset. Hyi. Ja liikuin julkisilla paikoilla ne päällä.

    Perseessä roikkuvat on Yksi työkaveri roikuttaa edelleen että Björn Borgit varmasti näkyy, ja persvakoa 5 senttiä. Tekee mieli desinfioida tuoli sen jälkeen kun se on siinä istunut...

     
     
  8. #43788
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hilajoen Antti Näytä viesti
    Itse lopettelin farkkujen käytön kiveksien kasvaessa. Ei vaan perkele pysty pitämään.
    Kannattaskohan niitä kiveksiä käydä näyttämässä vaikka kylän noitatohtorille, jos ei meinaa housuihin enää mahtua??

    Kalsariostoksilla taannoin ihmettelin käyttääkö suurin osa miehistä muka niitä sellasia ihon myötäisiä, jossa tavara on nipussa siinä kupissa. Ite käytän kalsareina korkeintaan löysiä boxerishortseja vai millä nimellä kulkevatkaan.

     
     
  9. #43789
    Eniten huvitusta kyl aiheuttaa nykyään varsinkin naisissa, jotka kulkee näissä ohkasissa salitrikoissa. Ilmeisesti ne on aina vaan paremmat, mitä paremmin niiden värikkyys tai kuviointi hyökkää silmille. Mulle joskus joku vittuili siitä, kun 99% ajasta, kun en ole alasti, kuljen tyylikkäissä blåkläderin työasuissa

     
     
  10. #43790
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Mä luulin joskus että miesten kalsareissa on semmonen pehmustettu kuppi niinku rintsikoissa, ja kuppikoot joiden mukaan sit kalsarit valitaan

     
     
  11. #43791
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Kessää pukkaa...

    Lähetetty minun SM-G920F laitteesta Tapatalkilla
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  12. #43792
    Kannattaskohan niitä kiveksiä käydä näyttämässä vaikka kylän noitatohtorille, jos ei meinaa housuihin enää mahtua??
    No ei. Farkkujen oikeutus tulee juurikin vartaloa tiukasti nuolevasta ilmiasusta. Itse suosin nykyään väljempää asustetta ja onko säälittävämpää näkyä kuin perse ja lökärifarkut. ? Toki mustia strech farkkuja löytyy.... mutta se ei ole sama,semminkin kuin musta kauluspaita liittyy tiukasti asukokonaisuuteen. Sininen solmio tai sitten ei.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  13. #43793
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hilajoen Antti Näytä viesti
    Farkkujen oikeutus tulee juurikin vartaloa tiukasti nuolevasta ilmiasusta.
    No ei kyl miehillä, yök Lökäritkään ei oo hyvät, vaan joku kultainen keskitie siltä väliltä.

     
     
  14. #43794
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Oijoi...levikset ne olla piti 80-luvun puolivälissä ja tukka krepattuna.Suurta kateutta eukkojen keskuudessa herätti ne muijat, kenen vanhemmilla oli varaa ostaa luokkakavereille leviksen puseroita ym.tuotteita.Mulle tärkeintä oli nupukkiset hapsulliset saapikkaat

     
     
  15. #43795
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 19:06.

     
     
  16. #43796
    Ilmaisussani on ilmeisesti hiomisen varaa. Vaan lököttävät farkut on niin vastenmielisiä kuin olla taitaa. Ja itsekään en saata päättää kummat oli vastenmielisemmät katsella, pillit vai leveälahkeiset farkut. Toki riippui jalkineista... Naisella puoleen pohkeeseen nahkasaappaat ja farkut. Voila.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  17. #43797
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Oijoi...levikset ne olla piti 80-luvun puolivälissä ja tukka krepattuna.Suurta kateutta eukkojen keskuudessa herätti ne muijat, kenen vanhemmilla oli varaa ostaa luokkakavereille leviksen puseroita ym.tuotteita.Mulle tärkeintä oli nupukkiset hapsulliset saapikkaat
    Vielä ysärillä tuotiin etelästä lewiksen huppareita ja pöksyjä halavalla😊

    Lähetetty minun SM-G920F laitteesta Tapatalkilla
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  18. #43798
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Vielä ysärillä tuotiin etelästä lewiksen huppareita ja pöksyjä halavalla😊

    Lähetetty minun SM-G920F laitteesta Tapatalkilla
    Jep..muistan

     
     
  19. #43799
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 13.04.20 kello 15:41.

     
     
  20. #43800
    Vaan high heels on pop. Se on edelleen silmiä hivelevä näky kun tiukkoihin fakuihin soinnustautunut nelikymppinen neito pikku hönössä yrittää päästä eroon korkeakorkoisista nahkasappaista ovenpieleen nojautuen. Sisällehän ei ulkojalkineissa tulla. Sitähän katselee pidempään jo vanhempikin mies kun kuvakulma on oikea.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •