Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #43601
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Jopas on ollu hiljainen tää ketju yön aikana

     
     
  2. #43602
    Höyrypää Dehumanized's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    614
    Ihmettelin ihan samaa, kaikki on varmaan nukahtanu samaan aikaan

     
     
  3. #43603
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Jumalauta täällä kokkelissa on kylmä vettä sataa ja palelee...toista se on etelässä, en kyllä tiiä millanen keli siellä nyt on

     
     
  4. #43604
    Höyrypää Dehumanized's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    614
    Täällä hämeessä mökillä on hieman kylymä ilma ja tuulinen päivä tänään😯

     
     
  5. #43605
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Oulussa on nyt jotain +7, mutta onneksi kesäkuun ensimmäiselle päivälle luvataan jopa +9!!! Pitänee kesäkuussa paeta eteläiseen Suomeen, kotokulmilla kuulemma on kesäistä.

     
     
  6. #43606
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Mitäs kesäsuunnitelmia täällä on porukalla?

    WTF ihme on tapahtunu, oon aina pitäny nuuskaa sikaällönä mut nyt mulla on huulessa Nick & Johnny slim white green ice ja täähän on... aika miellyttävää

     
     
  7. #43607
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Mitäs kesäsuunnitelmia täällä on porukalla?
    Enimmäkseen radalla käyntiä.

    Frisbeerata, ampumarata ja eikös satunnaisia päihtymispäiviä sanota että lähtee radalle.

    Ajatuksia on paljon mut saa nähdä mitä toteutuu. Ainakin F1 kisat ja Nesteralli on lyöty lukkoon.


     
     
  8. #43608
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Zavuke Näytä viesti
    Enimmäkseen radalla käyntiä.

    Frisbeerata, ampumarata ja eikös satunnaisia päihtymispäiviä sanota että lähtee radalle.

    Ajatuksia on paljon mut saa nähdä mitä toteutuu. Ainakin F1 kisat ja Nesteralli on lyöty lukkoon.
    Etkös sä käyny joskus Oulusa asti kiekkoo heittelemässä?

    Missä on F1 kisoja Nesteralli on varmaan yhtä kuin "Jyskälä", iskä on käyny siellä ihan joka vuosi niin kauan ku muistan Pienenä pyörin sen mukanaki ralleissa.

     
     
  9. #43609
    Nesteralli ja Neste Ralli

     
     
  10. #43610
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Mulla alkaa 9.6 kahden vkon loma ja oon jasson luona muutaman päivän, tarkoitus olis tutustua enempi paikkaan, kun nää vkonloput menee liian nopeasti.Luonnossa oleilua ja paljon pyöräilyä jos kelit sallii.Sitten tullaan etelään viettää siskon ja hänen miehen 50-vuotis päiviä Isot bileet ja esiintyjinä Texas Oil.Loppulomalla onkin juhannus ja nuorimmaisen rippijuhlat
    Loppusyksystä on toiset 2 vkoa lomaa ja lähdetään kreikkaan jasson kanssa ja vielä miniloma tallinnassa siihen

     
     
  11. #43611
    Höyrykone höyrypää92's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    5,681
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Mulla alkaa 9.6 kahden vkon loma ja oon jasson luona muutaman päivän, tarkoitus olis tutustua enempi paikkaan, kun nää vkonloput menee liian nopeasti.Luonnossa oleilua ja paljon pyöräilyä jos kelit sallii.Sitten tullaan etelään viettää siskon ja hänen miehen 50-vuotis päiviä Isot bileet ja esiintyjinä Texas Oil.Loppulomalla onkin juhannus ja nuorimmaisen rippijuhlat
    Loppusyksystä on toiset 2 vkoa lomaa ja lähdetään kreikkaan jasson kanssa ja vielä miniloma tallinnassa siihen
    Aina on hyvä sää pyöräillä

     
     
  12. #43612
    Höyrykone höyrypää92's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    5,681
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Mitäs kesäsuunnitelmia täällä on porukalla?

    WTF ihme on tapahtunu, oon aina pitäny nuuskaa sikaällönä mut nyt mulla on huulessa Nick & Johnny slim white green ice ja täähän on... aika miellyttävää
    Ei oo mitään suunitelmia lyöty lukkoon. Mä meen päivä kerrallaan.

     
     
  13. #43613
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Etkös sä käyny joskus Oulusa asti kiekkoo heittelemässä?

    Missä on F1 kisoja Nesteralli on varmaan yhtä kuin "Jyskälä", iskä on käyny siellä ihan joka vuosi niin kauan ku muistan Pienenä pyörin sen mukanaki ralleissa.
    Kävin joo. Sukuloimassa samalla. Onhan sitä pyydetty et kävis siellä taas käymään mut katotaan jos jaksaa.
    Jos hyvää kelii tulee Ouluun jossain vaiheessa niin sit ehkä.
    Äf ykköset on nyt Englannissa. Silverstone. Yleensä nuo kisareissut on kaikkea muuta kun sitä kisaa kattomista.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Nesteralli ja Neste Ralli
    Noh, aika sama asia.


     
     
  14. #43614
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Mitäs kesäsuunnitelmia täällä on porukalla?
    Fiiliksen mukaan. Mitään suunnitelmia ei tehdä, ainakaan loman ajaksi.. Duunissa sit mennään
    aikataulun mukaan
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  15. #43615
    Viimeeksi saanut pitää lomaa kesällä viikon vuonna 96. Vuosi sitten kyselin josko saisi viikon pitää toukokuussa,niin pomo sanoi,että sanoo kaikki irti. Paikallista sopimista kuulemma tulee lisätä hallitusherrojen mielestä.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  16. #43616
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Zavuke Näytä viesti
    Kävin joo. Sukuloimassa samalla. Onhan sitä pyydetty et kävis siellä taas käymään mut katotaan jos jaksaa.
    Jos hyvää kelii tulee Ouluun jossain vaiheessa niin sit ehkä.
    Äf ykköset on nyt Englannissa. Silverstone. Yleensä nuo kisareissut on kaikkea muuta kun sitä kisaa kattomista.
    Oulussa merituuli vie frisbeen. Niinhän noilla reissuilla usein on enemmän sitä "oheistoimintaa"...


    Lainaus Alkuperäinen postaaja höyrypää92 Näytä viesti
    Ei oo mitään suunitelmia lyöty lukkoon. Mä meen päivä kerrallaan.
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Fiiliksen mukaan. Mitään suunnitelmia ei tehdä, ainakaan loman ajaksi.. Duunissa sit mennäänkin aikataulun mukaan

    Loppujen lopuks usein hauskimmat jutut tapahtuu kun ei ole mitään suunnitelmia.

     
     
  17. #43617
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Oonko mä outo kun en oo ikinä leiponu mokkapaloja tai ees muistaakseni maistanukkaa niitä, en oo varma Ku kyssi säälii mua

     
     
  18. #43618
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    En ole ikinä tajunnut sitä, että jotkut laatii aikataulun lomalleen ja sit ollaan niin helvetin stressaantuneita koko loman ajan et kaikki menee just aikataulun mukaan

     
     
  19. #43619
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Oonko mä outo kun en oo ikinä leiponu mokkapaloja tai ees muistaakseni maistanukkaa niitä, en oo varma Ku kyssi säälii mua
    Jollet ole edes maistanut, niin sit on hieman outoa

     
     
  20. #43620
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    En ole ikinä tajunnut sitä, että jotkut laatii aikataulun lomalleen ja sit ollaan niin helvetin stressaantuneita koko loman ajan et kaikki menee just aikataulun mukaan
    Se on kyl ankeeta, ja vielä seki että jos on ihan hirveet odotukset jollekkin asialle niin pettymyshän se todellisuus sitten kuitenkin yleensä on

    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Jollet ole edes maistanut, niin sit on hieman outoa
    Lapsena oon kyllä tainnu tehosekottimen vispilät ja kulhon putsata parempiin suihin kun kotona leivottiin, mutta en varmaan maistaa valmiina Koska kakarana ja teininä inhosin mm.

    Täytekakkuja
    Kaikkia makeita leivonnaisia
    KÄÄRETORTTUJA!!!
    Keksejä
    Sipsejä (no teininä aloin tykätä vihreistä Pringlesseistä)
    Suolatikkuja ja niitä suolasia kalan muotosia keksejä mitä oli joidenki synttäreillä
    Ja mm. leivän reunoja, maitoa (pienenä tykkäsin ihan vastalypsetystä tissilämpimästä maidosta kyl), voita, kinkkua, "läskiä" eli kaikkea lihaa missä oli vähänkin rasvaa

    Synttäreillä oli aina perseestä ku oli pakko ottaa pieni pala kakkua ja sit syödä se yrjöö pidätellen

    Mut voileipäkakkua rakastin vaikka siinä mahto olla voita ja kinkkua Voileipäkakku oli juhlien kohokohta. Miksei niitä enää ole? Miks niitä oli vaan mummojuhlissa? MÄ HALUUN MUMMOJUHLIIN! NYT!!!

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •