Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #43381
    Höyrykonkari Silveri's Avatar

    Liittynyt
    03/2017
    Sijainti
    Tornio
    Viestit
    289
    Tää pivä alkoi kyllä niin paskoilla uutisilla heti aamusta, että teki mieli alkaa samantien pämppäämään. Sen verran sain hillittyä itseäni, että vasta nyt iltasella (30min sitten) otin lasillisen rommia ja siitäkin vasta pari makustelua vasta naukkaillut. Jospa jäisi tähän lasilliseen kuitenkin.

     
     
  2. #43382
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    No mikäs Silverin päivän niin synkisti vai onks se salaisuus

    Mä just mietin että lähtisko vielä pienelle iltakävelylle vai ei. Väsyttää. Mutta jos kävis rauhaksiin maleksimassa merenrannalla ja vetämässä muutamat höyryt.

     
     
  3. #43383
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Se onkin ainoa järkevä tapa, tosin ei ihan täydellisesti pidetty salaisuus jos kerran yks naapuri kuitenkin tiesi
    Salaisuuden tiennyt/kertonut naapuri on lottovoittaja pariskunnan (miehen) veli, joten ilmeisesti vain lähipiirille olivat kertoneet voitosta.
    "Not a bad life really"

     
     
  4. #43384
    Höyrykonkari Silveri's Avatar

    Liittynyt
    03/2017
    Sijainti
    Tornio
    Viestit
    289
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    No mikäs Silverin päivän niin synkisti vai onks se salaisuus
    Ei nyt salaisuus, et kai mä voin paljastaakin. Kummitäti menehtynyt eilen ja sain kuulla siitä tänä aamuna. Heikosti mä oon yhteydessä sukulaisiin yleensä, mutta hän ja hänen miehensä on poikkeus. Mun äiti oli autokolarissa -94 (siskoilla oli omat elämät ja kukaan muu ei alkanut katsomaan mun perään niin kummien luokse päädyin useaksi kuukaudeksi siihen asti, että äiti selvisi sairaalasta ja kuntoutui. Ei ollut mitään varmuutta, lääkärit oli ihmetelleet, että edes selvisi hengissä. Joku tyyppi ajoi punaisia päin suoraan kuskin oveen eli kylkeen) ja siitä lähtien tuli kesät vietettyä kummien luona lähes siihen asti kun täytin 18 ja kesätyöt ilmestyi kuvioihin. Ja senkin jälkeen vähintään kerran vuodessa tullut käytyä moikkaamassa.

     
     
  5. #43385
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Silveri Näytä viesti
    Ei nyt salaisuus, et kai mä voin paljastaakin. Kummitäti menehtynyt eilen ja sain kuulla siitä tänä aamuna. Heikosti mä oon yhteydessä sukulaisiin yleensä, mutta hän ja hänen miehensä on poikkeus. Mun äiti oli autokolarissa -94 (siskoilla oli omat elämät ja kukaan muu ei alkanut katsomaan mun perään niin kummien luokse päädyin useaksi kuukaudeksi siihen asti, että äiti selvisi sairaalasta ja kuntoutui. Ei ollut mitään varmuutta, lääkärit oli ihmetelleet, että edes selvisi hengissä. Joku tyyppi ajoi punaisia päin suoraan kuskin oveen eli kylkeen) ja siitä lähtien tuli kesät vietettyä kummien luona lähes siihen asti kun täytin 18 ja kesätyöt ilmestyi kuvioihin. Ja senkin jälkeen vähintään kerran vuodessa tullut käytyä moikkaamassa.
    Otan osaa. Tuliko ihan yllätyksenä vai oliko ollut jotain semmoista jo että siihen oli voinut vähän henkisesti valmistautua?

     
     
  6. #43386
    Höyrykonkari Silveri's Avatar

    Liittynyt
    03/2017
    Sijainti
    Tornio
    Viestit
    289
    Aika yllätyksenä. Asuvat pääosin ruotsissa, mutta kesämökki jyväskylän alueella. Olivat tulleet keskiviikko aamuna suomeen, illalla ambulanssi, koska sydänkohtaus. Jyväskylästä akuutti siirto tampereelle leikkaukseen, joka kai mennyt ok, mutta sydän ei enää käynnistynyt. Toki ikää oli tädillä jo +75v, mutta silti. Ja pari kertaa aiemminkin sydänkohtaus ollut. Juuri tulivat suomeen äitienpäivän takia (sedän äiti asuu jkl alueella) ja olisivat asuntoa katsoneet tositarkoituksella eli muutto suomeen edessä. Että täti nyt jää suomeen pysyvästi.

     
     
  7. #43387
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Elämä on arvaamatonta.

     
     
  8. #43388
    Höyrykonkari Silveri's Avatar

    Liittynyt
    03/2017
    Sijainti
    Tornio
    Viestit
    289
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Elämä on arvaamatonta.
    Näinhän se menee. Koskaan ei tiedä mikä päivä on kullakin viimeinen. Pitää yrittää elää kuin viimeistä päivää ja aina on hyvä syy grillata. Kaveri just kyseli, että tuunko grillaan ens vkl:na. Oli uuden 3polttimisen kaasugrillin ostanut.

     
     
  9. #43389
    Elämä päättyy kuolemaan, siinä ei ole mitään arvaamatonta.

     
     
  10. #43390
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  11. #43391
    Höyrypää Dehumanized's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    614
    Tsup.

     
     
  12. #43392
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,079
    Tsup tsup
    Ehkä vielä muutama tsup lisää

     
     
  13. #43393
    Höyrypää Dehumanized's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    614
    Pitää tsuppailla kaljat loppuun🍻

     
     
  14. #43394
    Hyvää Äitienpäivää.

    Jaksamista silverille. Arvaamatonta ?, no jos ei, niin joskus raskasta. Hautuumaakeikkaa pukkaa tänäänkin.

     
     
  15. #43395
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,079
    Ikkunan läpi räpsy. Huono kuva, mut 3 niitä oli

    IMG_20170514_214126533.jpg

     
     
  16. #43396
    Höyrykonkari Silveri's Avatar

    Liittynyt
    03/2017
    Sijainti
    Tornio
    Viestit
    289
    Juuri ja juuri ääriviivoja erottaa. Vissiin peuroja?

     
     
  17. #43397
    Oli ja oli. Nyt ne on pakkasessa vai?


     
     
  18. #43398
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,079
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Silveri Näytä viesti
    Juuri ja juuri ääriviivoja erottaa. Vissiin peuroja?
    Joo
    Nuo käy monta kertaa päivässä sapuskalla tossa lähellä, mut en oo noin lähellä ennen nähnyt. Joskus niitä 5 kpl tossa...

     
     
  19. #43399
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Suaaaatanan valkohäntäpeurojahan nuo. Tunnistaisin vaikka sokeena kepillä, kun oon kotoisin sieltä mistä tuo vitsaus Suomessa alunperin pääsi vapaaksi.


    Ja mun mielestä kuolema on arvaamaton jos sitä ei ennakoi joku vakava sairaus tai tosi korkee ikä.

     
     
  20. #43400
    Höyrykonkari Silveri's Avatar

    Liittynyt
    03/2017
    Sijainti
    Tornio
    Viestit
    289
    Onko kellään kokemusta tommosesta OBH nordican optigrillistä?
    2_356332-1525x899.jpg
    Laittelin tommosen tilaukseen, kun oli -15pinnaa ja ilmaiset postit. Mulla asunnossa vaan ranskalainen parveke ja toi vaikutti erittäin pätevältä. Kattelin vastaavaa jo viime vuonna, mut jäi kauppaan.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •