Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #41761
    Höyrykone ahteri's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    1,318
    Lainaus Alkuperäinen postaaja höyrypää92 Näytä viesti
    Arska sanoo että kellojen siirtely on sun vika
    Jep, mun idea alunperin. Mut oon kyl koittanu sanoo jätkille, että nyt loppuu tää pelleily. Voidaan kyl pitää kellot samassa ajassa
    "FEAR stands for fuck everything and run."

     
     
  2. #41762
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ahteri Näytä viesti
    Jep, mun idea alunperin. Mut oon kyl koittanu sanoo jätkille, että nyt loppuu tää pelleily. Voidaan kyl pitää kellot samassa ajassa
    Eli ei tartte kelloja siirtää yöllä? Hyvä ja tällä puheella sitten sovittu...
    "Not a bad life really"

     
     
  3. #41763
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Eli ei tartte kelloja siirtää yöllä? Hyvä ja tällä puheella sitten sovittu...
    Sillähän siitä pääsee. Joskus kuullut että esim Intiassa on yritetty kellojen siirtoa vaikka kuinka kauan, mutta kun ei siellä porukkaa kiinnosta vittuakaan niin tapa ei ole ikinä vakiintunut käyttöön

     
     
  4. #41764
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Ai stana et ukko on poikki
    Talkoissa tehtiin hirvikämpälle puita ~10m3 ja nakeltiin liiteriin. Sen päälle uus riistakamera kämpän lähelle ja n. 3km umpihankikävely... Joka toinen askel painu hangen läpi niin kiva keikka ja hiki lensi
    Ojan ylitys niin munia myöden joutu kinoksissa kahlaamaan. Jännä ku tääl kåkkelbyyssä ei oo lunta enää juurikaan ku kasoissa...
    https://www.riemurasia.net/video/Nauravat-ketut/201287

     
     
  5. #41765
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801

    Nykypäivää...
    Paikat romuna käsityöskentelyn takia😂
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  6. #41766
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Toihan jaksaa varmaan nostaa siististi puut tossa korissa liiteriin, kätevää

     
     
  7. #41767
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zkys Näytä viesti
    Sillähän siitä pääsee. Joskus kuullut että esim Intiassa on yritetty kellojen siirtoa vaikka kuinka kauan, mutta kun ei siellä porukkaa kiinnosta vittuakaan niin tapa ei ole ikinä vakiintunut käyttöön
    Pöljää touhua oikeasti tuo kellojen siirtäminen.
    Onhan tosin tuon pelleilyn lopettamiseksi vireillä alla oleva kansalaisaloite. Ei vaan ole saanut, ainakaan vielä, tarvittavaa 50 000 ääntä, jotta menisi eduskunnan käsittelyyn.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Darth vape Näytä viesti
    "Not a bad life really"

     
     
  8. #41768
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Mun puolesta kellojen siirtelyn vois lopettaa, mut haluisin pysyvän kesäajan

     
     
  9. #41769
    Mielenkiintoista, foorumin kello jo kesäajassa. Eikös kesäaikaan pitäisi siirtyä vasta klo 3?
    "Not a bad life really"

     
     
  10. #41770
    Pikaviesti?
    okei, tuittu, ihanin ja turhin, no ei ehkä turhin ? Turhuuden rovio, ihan niinkuin jotakuta kiinnostaisi joku helvetin kelkka ? Ei todellakaan kiinnosta! Olen ajanut sisälle, tuon ikäinen ole ajanut mitään sisälle, noh ehkä jotain, minä siihen en puutu!

     
     
  11. #41771
    Höyrykone höyrypää92's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    5,681
    Kai se tarvii mennä kohta nukkumaan ku alkaa silmät painumaan väkisin kiinni

     
     
  12. #41772
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Pikaviesti?
    okei, tuittu, ihanin ja turhin, no ei ehkä turhin ? Turhuuden rovio, ihan niinkuin jotakuta kiinnostaisi joku helvetin kelkka ? Ei todellakaan kiinnosta! Olen ajanut sisälle, tuon ikäinen ole ajanut mitään sisälle, noh ehkä jotain, minä siihen en puutu!
    Ihana runo Valitettavasti (tai muiden onneksi) ajokausi loppuu joten ei ole enää puhuttavaa Ehkä alotan jonkun ällön tyttöjen harrastuksen. Ostankin ompelukoneen, sitten puhun siitä täällä 24/7 ja sit hommaan tehokkaamman joka kiihtyy nopeemmin ja ompelukone sitä ja ompelukone tätä ja ompelukoneita kaikkialla!

     
     
  13. #41773
    Tuittu on ihana, en minä sitä ! Meni varmaankin ohi nämä ns ajatukset, minulla on rajat omille ja rajat muille, kukaan ei ole yli 10v sanonut, että olisin väärässä ! Statistiikkaan en puutu mitenkäänz. Muistaakseni 94% käsiteltiin "demokraattisesti', voi olla enemmänkin? Sun on vaan pakko olla osa, sitä mitä haluat olla!

     
     
  14. #41774
    En edes itse ymmärtänyt, mitä helvettiä

     
     
  15. #41775
    Seison kuitenki kaiken takana, mitä vittua se nyt tarkoittaneekaan ��
    jos pysyn tolpillani!

     
     
  16. #41776
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    En edes itse ymmärtänyt, mitä helvettiä
    Ei se ole niin justiinsa, jatketaan...
    "Not a bad life really"

     
     
  17. #41777
    Pitää valita, kumpi?

     
     
  18. #41778
    ... vai kampi? Siinäpä kysymys.
    "Not a bad life really"

     
     
  19. #41779
    Tulee mieleen, kun tyttö toi "poikaystävänsä" tai jotain, oli vähän muita juttuja ja selvitettävää Se ei mennyt ihan putkee
    , joku saatanan marokkolainen, piti painia koko vitun suvun kanssa! Lyön euron vetoa, etteivät halua kokeilla
    uudestaan, varmaan häviän, noilla ei ole itsesuojeluvaisto!

     
     
  20. #41780
    Euro löytyy aina! Sitäpaitsi mua vituttaa kitisiät,, minullakin on kavereita, en kyllä ole ihan varma? Ovat kuitenkin samaamieltä asioista, yleensä ?

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •