Sivu 204 / 2756 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1041541942002012022032042052062072082142543047041204 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 4,061 - 4,080 / 55109

Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #4061
    Nyt pitää tarkentaa. Joo, työskentelen tietotekniikan parissa mutta en ole insinööri. Pois se minusta. Olen moninkertainen humanisti.

     
     
  2. #4062
    Minä olen taas egoisti vapottelutieteen allla. Hedonisti siviilissä ja tutustunut eskapismiin. No ei... tylsästi vain vetoketjunkuljettaja.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  3. #4063
    Reivi
    Vieras
    Ohhoh, nyt on jollain Marilla oulun kaakkurissa hakupäällä. Mitä ilmeisemmin käy numero numerolta läpi kaikki kaakkurin kulmalla asuvat Reivit (huom, nimi muutettu ) läpi ja kyselee että olinko paikallisessa kuppilassa viikonloppuna. Joku on tehnyt lähtemättömän vaikutuksen, mutta semmoisiahan me Reivit tupataan olemaan.

    Piristi kyl päivää tuommoinen random viesti

    EDIT: mainittakoon että melkein joutui omalle rouvalle jo alkaa selitteleen, mut otti onneksi huumorilla lopulta

     
     
  4. #4064
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Reivi Näytä viesti
    Ohhoh, nyt on jollain Marilla oulun kaakkurissa hakupäällä. Mitä ilmeisemmin käy numero numerolta läpi kaikki kaakkurin kulmalla asuvat Reivit (huom, nimi muutettu ) läpi ja kyselee että olinko paikallisessa kuppilassa viikonloppuna. Joku on tehnyt lähtemättömän vaikutuksen, mutta semmoisiahan me Reivit tupataan olemaan.

    Piristi kyl päivää tuommoinen random viesti

    EDIT: mainittakoon että melkein joutui omalle rouvalle jo alkaa selitteleen, mut otti onneksi huumorilla lopulta
    Nuo on joskus aika hassuja. Minulle soitti kerran (huom. ennen foorumiaikoja) mies, joka kertoi ajatelleensa minua paljon. Kuumeisesti yritin tunnistaa ääntä mutta jouduin toteamaan, että teillä taitaa nyt olla väärä numero. Mies selitti, että ei kyllä ole, ja minä olen niin kauniskin. Ja sitä rataa. Oma mies mulkoili vieressä. Lopullisesti jouduin pahoitellen lopettamaan. Vaikka kivahan se oli kuulla!

    Astetta hämmästyneempi olin kyllä aamutuimaan tulleesta soitosta, jossa tiukkasanainen täti ilmoitti, että minun täytyy siirtää Audini, joka tukkii raitiovaunuliikennettä. No, kun en ollut käynyt piäkaupunnissa ihan taannoin ja autoakaan ei ole, jouduin toteamaan, että no can do. Mutta sillä naishenkilöllä, jonka auto se oli, oli varmaan ollut railakas yö.

     
     
  5. #4065
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Mulle taas on useamman kerran käynyt niin että mulle soittaa tyyppi jota en enää muista suoriltaan. Se on ollut vähän noloa kun joutuu kysymään kesken toisen kuulumisten kyselyn että kuka sä oot, varsinkin jos toinen on että no arvaa, etkö sä tunnista äänestä, ja sitten joutuu itse olemaan vaan että öö... öö... Ei nyt tule mieleen.

     
     
  6. #4066
    Höyrykone korsu's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Paimio
    Viestit
    1,178
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Mulle taas on useamman kerran käynyt niin että mulle soittaa tyyppi jota en enää muista suoriltaan. Se on ollut vähän noloa kun joutuu kysymään kesken toisen kuulumisten kyselyn että kuka sä oot, varsinkin jos toinen on että no arvaa, etkö sä tunnista äänestä, ja sitten joutuu itse olemaan vaan että öö... öö... Ei nyt tule mieleen.
    Minä olen päättänyt mitä sanon jos yksi ex(joka teki rumat mulle) tulee jossain vastaan ja esim moikkaa. "Pitäisikö minun tuntea teidät".
    Anteeksi, ei liity asiaan. Kunhan avauduin.

    Halt who goes there?

    Death

    Approach........ friend

     
     
  7. #4067
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Kaasmarkku...Porin vieressä
    Viestit
    9,312
    Onkohan kuumetta, kun ei tee mieli ostella mitään. Höyryä tulee kotona olevista vehkeistä ihan riittävästi. Ennen laiteostos piristi mieltä, mutta into vaan puuttuu nyt.

     
     
  8. #4068
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Remppa hommia kun alottelin niin meillä ei ollut työpuhelimia vaan piti asiakkaalle antaa oma nro.Kerran soitti asiakas lauantaina humalassa ja olisi pitänyt mennä hänen luokseen, kun olin niin mukava nainen silloinen ukko poltti kyllä päreensä, pojat hoiti sen duunin loppuun ja olishan näitä juttuja vaikka mitä.Kaikenlaista ehdoteltu

     
     
  9. #4069
    Höyrykonkari Gonamies's Avatar

    Liittynyt
    06/2015
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    134
    Kyllä huomaa taas että on aamuvuoroviikko. Tänään taas 3 tunnin päikkärit. No ens yönä ajattelin nukkua enkä lähde klo 02.00 jälkeen töihin 😁

     
     
  10. #4070
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Sä et tainnut nukkua viime yönä ollenkaan mä nukuin pitkästä aikaa hyvät unet...ei tartte päikkäreitä.

     
     
  11. #4071
    Höyrykonkari Gonamies's Avatar

    Liittynyt
    06/2015
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    134
    Joo ei tullu nukuttua yhtään. Siihen päälle sit 12 tunnin työpäivä.. 😴

     
     
  12. #4072
    Höyrykone korsu's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Paimio
    Viestit
    1,178
    Aamusella kun päristelin Paimiosta Naantaliin töihin meinasin nukahtaa tankoon. Parin tunnin päästä lähdin Vantaalle viemään asennusporukalta unohtuneita paria pientä osaa. Neljä ja puoli sataa tuli tänään mopon mittariin. Mutta onneksi ei enää pilkkinyt kuten aamulla.

    Halt who goes there?

    Death

    Approach........ friend

     
     
  13. #4073
    Höyrykonkari Gonamies's Avatar

    Liittynyt
    06/2015
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    134
    Toinen vapemaili haettu. Ihmetteöin tossa pari tuntia sitten että missähän se toinen paketti on ku olis pitäny tulla jo. Muistin sitte että jostain syystä päätin tilata sen työpaikalle. Eikä mulla tietenkään ole avainta postilokeroon. Avain on työkaverilla joka tulee perjantaina töihin. Hieman tyhmä olo..

     
     
  14. #4074
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Se on jännä miten jaksaa paahtaa välillä pitkiä työvuoroja liki nukkumatta, mutta sekin tuppaa kostautumaan jossain vaiheessa.Mun eka ammatti oli kokki ja ravintolassa saattoi olla 10-12 tunnin vuoro ja siihen vielä baarin puolelle lisää 3-5 tuntia päälle drinksuja tekemään

     
     
  15. #4075
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Gonamies Näytä viesti
    Toinen vapemaili haettu. Ihmetteöin tossa pari tuntia sitten että missähän se toinen paketti on ku olis pitäny tulla jo. Muistin sitte että jostain syystä päätin tilata sen työpaikalle. Eikä mulla tietenkään ole avainta postilokeroon. Avain on työkaverilla joka tulee perjantaina töihin. Hieman tyhmä olo..
    Kaikki me ollaan vähän pöljiä joskus

     
     
  16. #4076
    Höyrykone höyrypää92's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    5,681
    Iltaa kaikille. Mikä meno?
    Tuli taas syötyä sopivan kokonen iltapala. Nyt hetki viellä höyryä ja sit vois koittaa alkaa nukkumaan.

     
     
  17. #4077
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Kaikki enemmän tai vähemmän väsyneitä tuntuu olevan liikkeellä jo ties monetta viikkoa..toivottavasti sä saat unen päästä kiinni tänään.

     
     
  18. #4078
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 13.04.20 kello 12:15.

     
     
  19. #4079
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Hiljaista toistaiseksi. Ei kai nyt vielä nukkumaan. Ilta on nuori.
    Niinkuin mekin,eiks niin

     
     
  20. #4080
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 18:00.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •