Sivu 203 / 2756 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1031531931992002012022032042052062072132533037031203 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 4,041 - 4,060 / 55109

Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #4041
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    En ole riitainen, en puhu paskaa enkä puhu toisten selän takana valheita tai asioita joista en tiedä, mutta myönnän tykkääväni kytätä kun muut tekee sitä ja seurata sivusta
    E. nyt syömään ja viemään poika inssiin

     
     
  2. #4042
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mimoza Näytä viesti
    Mä en voi ottaa tänään päikkäreitä, tää kumuloituu vaan edetessään Vaikka toisaalta, mikäs siinä ois yöt valvoessa ja pelatessa Kunhan saan tehtyä jonkun sotasuunnitelman noitten meidän palovarottimien suhteen. Verkkovirrassa, eli ei voi ottaa pattereita pois. Olkkarissa on ok höyryttää, kun täällä ei oo varotinta. Konehuoneessa (työhuone tms) on varotin, ja kun istut koneella lukemassa foorumia tai pelaat, niin... Mä luulen että toi toinen puolisko ei tykkää jos varottimet huutaa yöllä Koiratkin huutaa siihen päälle, kun ne saa paskahalvauksen tosta sireenistä...

    Tutustumistilaisuudessa oli muuten toinenkin höyryttelijä
    Minä oon kanssa yöeläin, mulla kääntyy ihan hetkessä niin että valvon aamuun asti ja nukun iltapäivään. Mutta mä voin nyt vaan antaa mennä, kyllä mut pistetään ruotuun sitten Ouluun palatessa taas. Taitaa olla optiset varoittimet, mullakin ollut niiden kanssa ongelmia mutta ne sai onneks vaan otettua irti seinästä. Vanhat savua haistelevat mallit ei sano ikinä mitään.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    En ole riitainen, en puhu paskaa enkä puhu toisten selän takana valheita tai asioita joista en tiedä, mutta myönnän tykkääväni kytätä kun muut tekee sitä ja seurata sivusta
    Niin minäkin tykkään kytätä ja välillä osallistuakkin! Mutta aina ei vaan ole "sillä tuulella" ja toisekseen siellä se meno menee välillä jo niin ala-arvoiseksi persereiän kuvineen ja pippelimeemeineen että pää räjähtää kun lukee.

     
     
  3. #4043
    pihajanis.jpg

    Taas saman työkaveriorava oli eilen kuvassa niin tässä on meidän pihajänis tältä aamulta. Höyryttelykaverini, suttukuva parvekkeelta.

     
     
  4. #4044
    Kaikista pahin sivusto missä kytätään muita ja ruoditaan kaikkien internet palstojen (mm facebookin, foodumeiden) juttuja on vauva.fi itse en todellakaan kyseiseen höpönhöpö foorumiin kuulu kun ei ole edes lapsia saatikka ei edes kiinnosta. Mutta osuvasti nimetty foorumi siinä mielessä että siellä pörräävät ihmiset on melkeen vauvojen tasolla juttujen perusteella Just kuulin että siellä oli ruodittu jonkun facebookissa olevan henkilön varallisuutta kun oli mennyt ostamaan merkkilaukun ja siitä yleisesti puhuttu pahaa henkilön tietämättä.

    Tähän ei voi muuta sanoa kuin; Naiset. (Okei itsekkin olen nainen mutta ihmettelen tota touhua syvästi)

    PLUS; lisätäkseni yhden ihan överiksi menneen paskanpuhuja sivuston. Ylilauta. Nimettömästi kirjoitellaan ja pahotetaan toisten mieliä jopa kunnianloukkaus tasolla. MUTTA, kyseisen sivuston käyttäjistä suurin osa on miehiä. Joten kyllä ne miehetkin valitettavasti tuon paskanpuhumisen osaa

    TÄN TARKOTUS EI OLLU LOUKATA KETÄÄN MUSSUKAT! Varmasti molemmille (vauva.fi ja ylilauta) foorumeille sisältyy myös hyvätahtosta porukkaa mut ainakaan itse en oo kauhean usein semmoseen törmänny. It's just my own opinion

     
     
  5. #4045
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Audrina Näytä viesti
    Kaikista pahin sivusto missä kytätään muita ja ruoditaan kaikkien internet palstojen (mm facebookin, foodumeiden) juttuja on vauva.fi itse en todellakaan kyseiseen höpönhöpö foorumiin kuulu kun ei ole edes lapsia saatikka ei edes kiinnosta. Mutta osuvasti nimetty foorumi siinä mielessä että siellä pörräävät ihmiset on melkeen vauvojen tasolla juttujen perusteella Just kuulin että siellä oli ruodittu jonkun facebookissa olevan henkilön varallisuutta kun oli mennyt ostamaan merkkilaukun ja siitä yleisesti puhuttu pahaa henkilön tietämättä.

    Tähän ei voi muuta sanoa kuin; Naiset. (Okei itsekkin olen nainen mutta ihmettelen tota touhua syvästi)

    PLUS; lisätäkseni yhden ihan överiksi menneen paskanpuhuja sivuston. Ylilauta. Nimettömästi kirjoitellaan ja pahotetaan toisten mieliä jopa kunnianloukkaus tasolla. MUTTA, kyseisen sivuston käyttäjistä suurin osa on miehiä. Joten kyllä ne miehetkin valitettavasti tuon paskanpuhumisen osaa

    TÄN TARKOTUS EI OLLU LOUKATA KETÄÄN MUSSUKAT! It's just my own opinion
    Ei oikeasti voi sanoa että "naiset", olen todennut elämäni aikana että miehet osaa olla ihan vähintään yhtä riitaisia, puhua selän takana paskaa (tosin miehet uskaltaa puhua sitä myös päin naamaa) ja olla yhtä häijyjä kuin naisetkin. Miehet ei vaan ole ehkä niin draamanhakuisia noin muuten niin se ei tule niin selkeästi esille. Se tosin on naisten pahe että ne jaksaa olla kiinnostuneita ihmisten asioista joita eivät sitten yhtään mitenkään tunne tai ole niiden kanssa tekemisissä, esimerkkinä vaikka joidenkin bloggaajien shoppailujen haukkuminen jne. Myönnän että tykkään ajoittain lukea esim. "mungon" haukkumisia vauvafoorumilta. Mikä on kaksinaamaista koska aika usein mietin samalla että ihan hirveetä settiä. Muuten siellä ei kyllä jaksa pyöriä, jopa hevostalli.net on sata kertaa asiallisempi.

    Ylilaudalla joskus käynyt katsomassa miten siellä haukutaan nimellä joidenkin tyttöjen ulkonäköä, ja paikkakuntakohtaisia lankoja kuvien ja nimien kera siitä että kuka antaa helposti jne. Samoin askfm vai mikä se onkaan, niin tuli käytyä sitä katsomassa joku aika sitten kun hevostallissa sitä kakaroiden touhua kauhisteltiin, ja on aika karmeeta se meno onkin kun jokaisen seinälle voi anonyymina jättää kysymyksen ihan mistä tahansa. Kiitän onneani että ehdin just ja just koulut käydä ennen kuin tästä somehelvetistä tuli näin iso osa ihmisten elämää.

    En voi edes kuvitella millaista on nykyään olla vaikkapa koulukiusattu, ennen se jäi koulun seinien sisäpuolelle mutta nykyään lapset ei ole turvassa kotonakaan.

     
     
  6. #4046
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463
    Ylilauta edustaa internetin sisältöä, missä on kaikkea laidasta laitaan. Jokainen voi itse valita, missä aihealueessa haluaa käydä ja miten osallistua keskusteluun. En suosittele menemistä NSFW aiheisiin, ellei sinne todella halua kurkistaa.
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  7. #4047
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Ei vaan taida jaksaa puuduttaa persettä 7 tuntia siltikään suuntaansa, varsinkin kun ei tuolla taida niin tämän foorumin porukkaa olla vaan enemmänkin noita fb:n Vatipäät eikusiis Vapottajat ryhmän porukkaa.
    Loman kannalta, pitkä viikonloppu hotellissa ja vähän käydä festeillä pyörähtämässä Samalla voi käydä kaupoissa ja vinguttaa pörrivisaa
    Toki Oulu festit olis mukavammat kun on 50% lyhempi matka sinne kuin helsinkiin

     
     
  8. #4048
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Tuntuu että saa nykyisellään jo istua ihan riittävästi erilaisissa kulkuvälineissä tuntikausia. On muuten koomista että lentokoneella pääsee Oulusta Aasiaan nopeammin kuin pendolinolla Oulusta Tampereelle, jos sitä matkustusaikaa mietitään.

    On muuten vihdoinkin akkavalta havaittavissa höyrychatissa, ei olisi vielä joskus talvella uskonut.


     
     
  9. #4049
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Yöeläminen sopii meikälle varsin hyvin, takerrutaan nyt tähän vielä kun juuri heräsin! N. 3 yötä viikosta menee töissä, muutoin vapaalla jalalla nii unirytmi aika mysteeri...

     
     
  10. #4050
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Hyvä muijat! on se kiva, kun on naisiakin..miesten on vaan kestettävä

     
     
  11. #4051
    Höyrypää fateful's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    939
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Hyvä muijat! on se kiva, kun on naisiakin..miesten on vaan kestettävä

    Eiköhän me teidän kälätys kestetä. On täällä sitä draamaa sen verta useesti ollut. Enemmän poppareita vaan jos tilanteet eskaloituu.

     
     
  12. #4052
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Mä kukun kanssa nyt miten sattuu kun olen vielä viikon verran kotikotona käymässä. Iski hirveä nostalgia niin kuin aina kesäisin täällä. Tämä on just sitä aikaa kun kuuluisi pyöräillä kaiket päivät kavereiden kanssa hevosten perässä, käydä uimassa ja ostaa kyläkioskilta oukkidoukkeja ja Pepsiä lasipullossa. Ja sitten olla melkein aina yökylässä kaverilla tai se meillä, tai sitten niiden mökillä tai LEIKKIMÖKISSÄ yötä. Katsoa urakalla kauhuelokuvia ja lukea silmät pyöreinä mummin vinttiin säilömiä tätien vanhoja Reginoita ja Hevoshulluja 80-luvulta.

     
     
  13. #4053
    No jopas. Tosiaan naisvalta täällä jyllännyt :O

    Mä tykkäsin kovasti Audrinan edellisestä avatarista.

    E. Kävin lukemassa Ässän arvonnat. Mitenkäs se arvonta suoritetaan, ihan mielenkiinnosta? Kai siellä on virallinen valvoja pöydän takana tapittamassa arvontatapahtumaa? Jasso Gerlander.
    Viimeksi muokannut SVK; 10.06.15 kello 17:40.

     
     
  14. #4054
    Älä nyt kysy virallista valvojaa kun äSSä jo sano että naiset saa lisäpisteitä arvontaan. Doh.



    Miehiä taas sorsitaan...😊 elämä on. Juu, ja osallistuppa pois. Jos voitat, klooni sulattoon minulta.

     
     
  15. #4055
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SVK Näytä viesti

    E. Kävin lukemassa Ässän arvonnat. Mitenkäs se arvonta suoritetaan, ihan mielenkiinnosta? Kai siellä on virallinen valvoja pöydän takana tapittamassa arvontatapahtumaa? Jasso Gerlander.
    Oikein, seison pöydällä tappi ojossa kun äSSä arpoo
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  16. #4056
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 20:29.

     
     
  17. #4057
    Sorsia sorsitaan, ei miehiä. En nyt jaksa luennoida miesten etumatkasta monissakin asioissa, mutta onhan niitä.

    Mä taidan passata arvonnat. Nimittäin Subox on tilattu ja mekaanista putkea en uskalla käyttää, vaikka mörköputki nimityksenä onkin kovin vetoava. Toisaalta... Voisin tarttua Twistedin tarjoukseen, vetää voiton kotiin ja Twistedille sitten putki. Tuplatsänssit?

    E. Hitsi. Mielikuva jassosta tappi ojossa kun S arpoo...Voitteko videoida sen? Ei se muuten ole virallinen.

     
     
  18. #4058
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SVK Näytä viesti
    Tuplatsänssit?
    .
    Kiitos tarjouksesta, mutta ei olisi reilua muita kohtaan.

    Se 26650 putki kävisi lailliseksi työkaluksi käsilaukkuun pimeinä syysiltoina. Sie olet IT-alalla. Totta hitossa uskaltaisit käyttää. Toki sitä on käsiteltävä kuin vähän isomman systeemin ylösnostamista, aina ja joka kerta kun höyryää. Mitään ei oo varaa unohtaa.

     
     
  19. #4059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Kiitos tarjouksesta, mutta ei olisi reilua muita kohtaan.

    Se 26650 putki kävisi lailliseksi työkaluksi käsilaukkuun pimeinä syysiltoina. Sie olet IT-alalla. Totta hitossa uskaltaisit käyttää. Toki sitä on käsiteltävä kuin vähän isomman systeemin ylösnostamista, aina ja joka kerta kun höyryää. Mitään ei oo varaa unohtaa.
    Niin, katos IT-alalla pitää olla aina joku rele. Piiri tai jotain ohjelmointiin haiskahtavaa. Vähintään integroitu Bluetooth ja mahdollisuus tallentaa tiedot pilveen. Lisäksi pitää olla saatanan kallis ja huono. Parhaiten brändätyt (Apple) voi kehittää ihan omat liittimet jotta ei voisi käyttää mitn rahvaanomaisia yleiskäyttöisiä vermeitä. Tuo tuommoinen putki jossa on paristo kuulostaa niin epäilyttävän toimivalta.

    Oikeasti en ymmärrä sähkötekniikasta pätkääkään ja "ei oikosulkusuojaa" kuulostaa epäilyttävältä. Isoista putkista kyllä tykkäisin.

    PS Mulla on yleensä reppu. Kyllä sinne putki mahtuisi.

     
     
  20. #4060
    insinoori.jpg Teknik.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •