Sivu 202 / 2756 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1021521921981992002012022032042052062122523027021202 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 4,021 - 4,040 / 55106

Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #4021
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Kaasmarkku...Porin vieressä
    Viestit
    9,312
    2 kuukauden loma kyllä Luksusta. Pitäs ittekin josain välissä pitää jonkinlainen loma. Aika sen näyttää, miten sellaisen saa järjestymään.

     
     
  2. #4022
    Höyrypää fateful's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    939
    No mä aloitan loman maanantaina meidän nuorimmaisen hemangioomien jälkitarkastuksella @ tyks.
    Viiden aikoihin pitäisi olla satakunnassa (tRaumalla) vanhalla duunipaikalla tekemässä autoon ns.kesähuolto (öljyt, suotimet [kaikki], jarrunesteet, kytkin nesteet, ilmastointihuolto ja jos muuta tulee mieleen). 😃

     
     
  3. #4023
    Aamu alko sillä et tippu levy jalalle, oisko 100-150kg, onnneks rautakärki pelasti isommilta vaurioilta. Kipiää kyllä tekee. Perhana

     
     
  4. #4024
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Onneksi on turvakengät keksitty, on munkin varpaat säästyneet

     
     
  5. #4025
    Perkeleen digitekniikka. Monta vuotta siirsin iPhonesta kuvat picasalla Macille ja nyt vähän aikaa sitte Picasa alkanu temppuilemaan etten nää niitä tuotavia tiedostoja kun se niitä latailee. VAIKKA picasa on päivitetty ja kaikki on päivitetty, vittu. Heitän nää kikottimet kohta huitsin kuuseen

    Ainiin.. Ja hyvät huomenet kaikille

     
     
  6. #4026
    JA TUITTU! Jos vaikka tänävuonna vape festeille?

     
     
  7. #4027
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    En mä varmaan jaksa, helvetisti liian pitkä matka.

     
     
  8. #4028
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    En mä varmaan jaksa, helvetisti liian pitkä matka.
    Höpönpöppöö hotellitki on sitä varten keksitty

     
     
  9. #4029
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Mä olen menossa sinne ja seura voisi kelvata

     
     
  10. #4030
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Audrina Näytä viesti
    Höpönpöppöö hotellitki on sitä varten keksitty
    Ei vaan taida jaksaa puuduttaa persettä 7 tuntia siltikään suuntaansa, varsinkin kun ei tuolla taida niin tämän foorumin porukkaa olla vaan enemmänkin noita fb:n Vatipäät eikusiis Vapottajat ryhmän porukkaa.

     
     
  11. #4031
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Aijaa onko näin?

     
     
  12. #4032
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Aijaa onko näin?
    Valitettavasti, muuten menisinkin kun tykkään ihmisistä ja menosta tällä foorumilla, mutta sitten noille fb ryhmille olen niin allerginen etten jaksaisi sitä sakkia katsella tuntia pidempää. Luulisin.

     
     
  13. #4033
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Ok..itse en tiennyt tota, mutta voihan siellä kippailla sidukkaa ja tsiigailla miehiä

     
     
  14. #4034
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Eurajoki
    Viestit
    740
    Voi unirytmi, mihin katosit?
    Sillä ei tietty oo mitään vaikutusta asiaan, että eilen illalla otin pikku päikkärit seiskasta puol kymppiin... Uni löyty yöllä kolmen jälkeen, ja tossa tunti sit heräsin. Tänään siis EI päikkäreitä, ja illalla ajoissa nukkumaan, muuten tää menee taas siihen että valvon yöt ja nukun päivät.

    Tällä viikolla pitäis tulla tieto pääsinkö kouluun!

     
     
  15. #4035
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Valitettavasti, muuten menisinkin kun tykkään ihmisistä ja menosta tällä foorumilla, mutta sitten noille fb ryhmille olen niin allerginen etten jaksaisi sitä sakkia katsella tuntia pidempää. Luulisin.
    Pistetään joku oma e-savukkeen festi pystyyn Tai jopa only for the ladies

     
     
  16. #4036
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Sitten mun tarttee varmaan unohtaa koko juttu mä en päässyt kouluun ja yritän tässä miettiä jotta mitä keksisi? oppisopimus olisi yksi vaihtoehto.

     
     
  17. #4037
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Ok..itse en tiennyt tota, mutta voihan siellä kippailla sidukkaa ja tsiigailla miehiä
    No siis joo jos sinne miehiä haluaa mennä katselemaan niin kyllä sitten varmasti kannattaa mennä, kyllä siellä niitä riittää.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mimoza Näytä viesti
    Voi unirytmi, mihin katosit?
    Sillä ei tietty oo mitään vaikutusta asiaan, että eilen illalla otin pikku päikkärit seiskasta puol kymppiin... Uni löyty yöllä kolmen jälkeen, ja tossa tunti sit heräsin. Tänään siis EI päikkäreitä, ja illalla ajoissa nukkumaan, muuten tää menee taas siihen että valvon yöt ja nukun päivät.

    Tällä viikolla pitäis tulla tieto pääsinkö kouluun!
    Minäki otin eilen parin tunnin päikkärit ja nukahdin yöllä joskus neljältä ja heräsin tunti sitten, samiksii! Saatan silti ottaa päikkärit tänäänkin.

    Pidetään peukkuja että pääsit!

     
     
  18. #4038
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Noh...pitää funstsia, mä kuuluun pariin kissa ryhmään fb:ssä ja vide mikä meininki niissä o , hiekkalaatikko touhua ämmät tukkanuottasilla..en vaan ymmärrä tiedä jaksaako niissä heilua ja jos höyry ryhmä meininki on samanlaista niin jatkakoon lapset sillä tiellä.

     
     
  19. #4039
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Eurajoki
    Viestit
    740
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Minäki otin eilen parin tunnin päikkärit ja nukahdin yöllä joskus neljältä ja heräsin tunti sitten, samiksii! Saatan silti ottaa päikkärit tänäänkin.

    Pidetään peukkuja että pääsit!
    Mä en voi ottaa tänään päikkäreitä, tää kumuloituu vaan edetessään Vaikka toisaalta, mikäs siinä ois yöt valvoessa ja pelatessa Kunhan saan tehtyä jonkun sotasuunnitelman noitten meidän palovarottimien suhteen. Verkkovirrassa, eli ei voi ottaa pattereita pois. Olkkarissa on ok höyryttää, kun täällä ei oo varotinta. Konehuoneessa (työhuone tms) on varotin, ja kun istut koneella lukemassa foorumia tai pelaat, niin... Mä luulen että toi toinen puolisko ei tykkää jos varottimet huutaa yöllä Koiratkin huutaa siihen päälle, kun ne saa paskahalvauksen tosta sireenistä...

    Tutustumistilaisuudessa oli muuten toinenkin höyryttelijä

     
     
  20. #4040
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Audrina Näytä viesti
    Pistetään joku oma e-savukkeen festi pystyyn Tai jopa only for the ladies
    Olisi suuret festit, siellä olisi sitten ainakin sinä ja minä, Miru, Mimoza ja SVK. Olisi kyllä kivat jotkut e-savukepippalot.




    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Noh...pitää funstsia, mä kuuluun pariin kissa ryhmään fb:ssä ja vide mikä meininki niissä o , hiekkalaatikko touhua ämmät tukkanuottasilla..en vaan ymmärrä tiedä jaksaako niissä heilua ja jos höyry ryhmä meininki on samanlaista niin jatkakoon lapset sillä tiellä.
    VOI EI MIRU MITÄ OOT MENETTÄNYT! Ainakin monta saavillista popcornia. Oikeasti. Mä luulin ennen että naiset on riitaisia ja naisilla on sellainen paskanpuhujien ja selkäänpuukottavien draamailijoiden maine, ja miehet on yleensä mukavampia ja rennompia. Sitten liityin Vapottajiin...

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •