Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #38781
    Höyrykone höyrypää92's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    5,681
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Niinkuin viime yönäkin
    Viestien tahti voi olla joko kovempi tai rauhallisempi. Riippuu mitä keksii. Juotavaa mulla ainakin riittää

     
     
  2. #38782
    Höyrykone höyrypää92's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    5,681
    Kukaan ei pysäytä mua se on varma

     
     
  3. #38783
    Höyrykone ajax universal's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    2,567
    SEHÄN NÄHDÄÄN!
    #cream_ass_lyfe

     
     
  4. #38784
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Mielestäni höyrykopissa olisi hyvinkin paljon järkeä. Messuilla vaikkapa jossa ulos ei pääse ilman että ostaa uuden lipun taas sisään tullessa. Laivoilla on tupakkikopit mutta käry on niin paha ettei sinne voi mennä, mutta onneksi pääsee ulos kannelle sentään höyryttelemään
    Mä oon saanu messuilla aina leiman "portsarilta" käteen että voi hypätä pihalla, kun kysyt niin varmasti niillä on Ainakin Tampereen messu- ja urheilukeskuksessa (se on Pirkkahalli prkl!!!)

     
     
  5. #38785
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Mä oon saanu messuilla aina leiman "portsarilta" käteen että voi hypätä pihalla, kun kysyt niin varmasti niillä on Ainakin Tampereen messu- ja urheilukeskuksessa (se on Pirkkahalli prkl!!!)
    Turussa kerran ei auttanut mikään selittely eikä pyyntö. Pisti sen verran vihaksi että olen messuilut jättänyt toistaiseki. En siis päässyt ulos höyryillä käymään! Piste. Prkl! En tiedä auttaisko se että jos sanois unohtaneensa lompakon autoon...

     
     
  6. #38786
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Turussa kerran ei auttanut mikään selittely eikä pyyntö. Pisti sen verran vihaksi että olen messuilut jättänyt toistaiseki. En siis päässyt ulos höyryillä käymään! Piste. Prkl!
    No olipas mulkero Olisin varmaan laittanu palautetta tuosta jos ei mitään järkevää (mikä sellanen vois ees olla) syytä kerran ollu.

     
     
  7. #38787
    Höyrykone höyrypää92's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    5,681
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ajax universal Näytä viesti
    SEHÄN NÄHDÄÄN!
    Sä nyt et ainakaan pysty estämään mun kirjottelua.
    Pari henkilöä foorumilla vaan siihen pystyy jos välttämättä haluaa mut ei nekään siihen ala

     
     
  8. #38788
    Höyrykone ajax universal's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    2,567
    Lainaus Alkuperäinen postaaja höyrypää92 Näytä viesti
    Sä nyt et ainakaan pysty estämään mun kirjottelua.
    Pari henkilöä foorumilla vaan siihen pystyy jos välttämättä haluaa mut ei nekään siihen ala
    sad.jpg
    #cream_ass_lyfe

     
     
  9. #38789
    Höyrykone höyrypää92's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    5,681
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ajax universal Näytä viesti
    Tai tietty jos saat ylipuhuttua jonku niistä parista ni tavallaan sillon oot ollu auttamassa estämisessä.
    Siinä on tosin melkonen haaste

     
     
  10. #38790
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Teinpä "miehen työn" ja ompelin muksujen takkeihin ja reppuihin 10 heijastinta kun ei ne hakaneula/naru viritykset näytä millään pysyvän. Oman takinkin laitoin kuntoon. Haastanpa kaikki miehet tarkistamaan perheen takit ja korjaamaan tarvittaessa Liite 29655 Liite 29656
    Sä olet ihan sankari! Vinkkinä, että niitä heijastimia on tarranakin. Ainakin repuissa yms. kestävät, kun ei tartte (usein) pestä. Nimim. näilläkin askarrellut.

     
     
  11. #38791
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    No olipas mulkero Olisin varmaan laittanu palautetta tuosta jos ei mitään järkevää (mikä sellanen vois ees olla) syytä kerran ollu.
    Kerran Ikeassa... Olin kaverin seurana eikä oltu päästy etenemään mihinkään kahdessa tunnissa... Mulla alkoi hermo mennä ja höyryille oli tarve. Olisi pitänyt kävellä varmaan kilometri taikka kaksi ennenkuin olisin päässyt kassojen kautta ulos. Sisäänkäynnin luona oli jokin lasten leikkipaikka ja siitä lähdin yrittämään ulos. Vartija pysäytti ja kielsi. Sanoin että lompakko jäi autoon, on pakko hakea. Kielsi edelleen... Sanoin että ota sitten niskasta kiinni ja soita poliisit. Lähdin kävelemään sitä kautta ulos eikä ottanut kiinni minua P.S. Ikeassa pitäisi olla miehille tupakki/höyrykopit ja penkit!

     
     
  12. #38792
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Ikeassa pitäis kans olla helppo uloskäynti, ettei tartte koko myymälää kiertää. Kerran kävin Ikeassa ja toista kertaa en mene
    Hätäpoistumistietä meinasin poistua kun alkoi paniikki iskeä, mutta siinä taisi lukea et oven avaus laukaisee hälytyksen tai jotain, niin en uskaltanut

     
     
  13. #38793
    Höyrykone ajax universal's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    2,567
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Kerran Ikeassa... Olin kaverin seurana eikä oltu päästy etenemään mihinkään kahdessa tunnissa... Mulla alkoi hermo mennä ja höyryille oli tarve. Olisi pitänyt kävellä varmaan kilometri taikka kaksi ennenkuin olisin päässyt kassojen kautta ulos. Sisäänkäynnin luona oli jokin lasten leikkipaikka ja siitä lähdin yrittämään ulos. Vartija pysäytti ja kielsi. Sanoin että lompakko jäi autoon, on pakko hakea. Kielsi edelleen... Sanoin että ota sitten niskasta kiinni ja soita poliisit. Lähdin kävelemään sitä kautta ulos eikä ottanut kiinni minua P.S. Ikeassa pitäisi olla miehille tupakki/höyrykopit ja penkit!
    Ikeaa ei turhaa kutsuta maanpäälliseksi helvetiksi. Sinne jos joutuu menemään naisten kanssa, niin sieltä ei pääse pois ihan noin vain.
    #cream_ass_lyfe

     
     
  14. #38794
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Ikeassa on kivaa! Paitsi jos oikeesti pitäs äkkiä hakee joku juttu sieltä, tuntuu joltain laukkakisoilta kun paahtaa niiden nuolien perässä ja koittaa välillä vähän oikasta.

    Miehiä ei kyllä kannata viedä Ikeaan kierrokselle. Kuka haluaa vapaaehtoisesti riippakiven mukaan narisemaan ja huokailemaan kun katselee ihania juttuja, ei mitään järkeä

     
     
  15. #38795
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Komento takaisin, olin toisenkin kerran Ikeassa. Silloin katoin netistä hyllypaikan ja sit suoraan varastoon hakemaan, mut oli kyl kassoilla jonoa riittävästi et kolmas reissu jää kyl tekemättä

     
     
  16. #38796
    Onko ikea niin kuin miehille alko?
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  17. #38797
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hilajoen Antti Näytä viesti
    Onko ikea niin kuin miehille alko?
    Jos siellä myytäis svedupellejen Kiinassa ja muissa hikipajamaissa teettämiä halpislitkuja niin joo.

     
     
  18. #38798
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Jos olis rahaa ostella Ikeasta mitä huvittaa ja jos naiset kasaisivat ne ostettavat myös niin sitten... Saattaisin viettää siellä aikaa

     
     
  19. #38799
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Se kokoominen on kyllä helvetistä. Mutta sitä varten jumala loi miehet.

    Ikean kamat on kyllä hinta-laatusuhteeltaan mainioita, mutta ei niistä perintöhuonekaluja tule. Mutta enpä tiedä onko nykyaikana enää sellaiselle tarvetakkaan. Ja on varaa muuttaa makuaankin.

    Ikean Hemnes-sarja on kyllä massiivipuuta ja tykkään siitä sarjasta eniten Ikeassa. Mutta jotenkin nekään ei tunnu jämäkiltä niinku vaikka jotkut Laulumaan kalusteet.

     
     
  20. #38800
    Höyrykone höyrypää92's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    5,681
    IKEA ON PASKA MAA VAI MIKÄ SE OLI

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •