Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #36861
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Tykkäät kuitenkin...

    Liite 29249
    Teki mieli painaa että en tykkää

     
     
  2. #36862
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    JEEEEEE JOULU TULEE OSTIN KICKSISTÄ CLINIQUEN KOSMETIIKKAJOULUKALENTERIN


     
     
  3. #36863
    Höyrykonkari pirate's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Kateissa
    Viestit
    359
    Aha
    .....tai sitten ei.®

     
     
  4. #36864
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    JEEEEEE JOULU TULEE OSTIN KICKSISTÄ CLINIQUEN KOSMETIIKKAJOULUKALENTERIN

    http://www.hoppyhearts.ca/uploads/2/...89/2413674.gif
    Pitäis varmaan hakea Alkosta oma. Vai tilaisko ihan niiden uudesta verkkokaupasta.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  5. #36865
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    JEEEEEE JOULU TULEE OSTIN KICKSISTÄ CLINIQUEN KOSMETIIKKAJOULUKALENTERIN

    http://www.hoppyhearts.ca/uploads/2/...89/2413674.gif
    WTF!! En edes tiennyt tollasten olemassaolosta, onko siellä kaikkea pikku tilpehööriä?

     
     
  6. #36866
    Höyrykonkari pirate's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Kateissa
    Viestit
    359
    Lainaus Alkuperäinen postaaja WonderC Näytä viesti
    Pitäis varmaan hakea Alkosta oma. Vai tilaisko ihan niiden uudesta verkkokaupasta.
    ***Jallua suosittelen. Raakana
    .....tai sitten ei.®

     
     
  7. #36867
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pirate Näytä viesti
    Aha
    Mää voin lähettää sulle jos jostain luukusta tulee joku punoitusta ja ärsytystä laskeva voide

    Lainaus Alkuperäinen postaaja WonderC Näytä viesti
    Pitäis varmaan hakea Alkosta oma. Vai tilaisko ihan niiden uudesta verkkokaupasta.
    No just äsken kun esittelin mun kalenteria yhdessä ryhmäkeskustelussa facessa yks laittoi kuvan kalenterista jossa lukee Beery Christmas tms. Nytpä sitten tiedän että on KALJAKALENTERIKIN KEKSITTY, MIHINÄ TÄÄ MAAILMA ON MENOSSA

     
     
  8. #36868
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Mä sain pomolta m&m karkkikalenterin, mutta se on syöty jo

     
     
  9. #36869
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    WTF!! En edes tiennyt tollasten olemassaolosta, onko siellä kaikkea pikku tilpehööriä?
    Joo on! Olisko ollut jouluna -13 kun ekat kosmetiikkakalenterit rantautui Suomeen The Body Shopille ja ne myytiin loppuun muutamassa päivässä, siitä se villitys lähti... Minäkin kiidin sen kalenterin perässä silloin ympäriinsä että onnistuin nappaamaan omani Body Shopilla on tänä vuonna kolmea erilaista kalenteria, mutta ajattelin ostaa vaihtelun vuoksi Kicksin joulukalenterin. Mutta kun menin Kicksiin niin oli kuulemma just vähän ennen kun tulin myynyt vikan niiden kalenterin. Mutta niillä olikin vielä Cliniquen joulukalenteria joka oli vähän kalliimpi, mutta 75e ei ole niin paha kun sisällä on 262e edestä kosmetiikkatuotteita ja ainakin yksi iso sivellin, hyvät siveltimet maksaa yksinäänkin helposti 30-50e. Sokoksellakin on L'Occitanen joulukalenteria.

    Body Shopilla on ainakin ollut vartalon- ja kasvojen hoitotuotteita sekä meikkejä, ja muuta krääsää tyyliin sivellin, ripsentaivuttimet, kylpykukka jne.

     
     
  10. #36870
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pirate Näytä viesti
    ***Jallua suosittelen. Raakana
    Jallua vain lehtenä.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  11. #36871
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    No just äsken kun esittelin mun kalenteria yhdessä ryhmäkeskustelussa facessa yks laittoi kuvan kalenterista jossa lukee Beery Christmas tms. Nytpä sitten tiedän että on KALJAKALENTERIKIN KEKSITTY, MIHINÄ TÄÄ MAAILMA ON MENOSSA
    Onhan noita ollu iät ja ajat
    Tee se itse malli

    beer-advent-calendar.jpg

     
     
  12. #36872
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Onhan noita ollu iät ja ajat
    Tee se itse malli

    beer-advent-calendar.jpg
    ...mä en sano mitään... Tai no sen sanon, että missä on jännitys kun laittaa itse ne kaljat sinne? Tai no voihan sitä käskeä muijan laittaan. Sit se laittaa jouluaaton luukkuun jonkun Lidlin ykköskaljan HUAAA HA HA HA HAA

     
     
  13. #36873
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Joo on! Olisko ollut jouluna -13 kun ekat kosmetiikkakalenterit rantautui Suomeen The Body Shopille ja ne myytiin loppuun muutamassa päivässä, siitä se villitys lähti... Minäkin kiidin sen kalenterin perässä silloin ympäriinsä että onnistuin nappaamaan omani Body Shopilla on tänä vuonna kolmea erilaista kalenteria, mutta ajattelin ostaa vaihtelun vuoksi Kicksin joulukalenterin. Mutta kun menin Kicksiin niin oli kuulemma just vähän ennen kun tulin myynyt vikan niiden kalenterin. Mutta niillä olikin vielä Cliniquen joulukalenteria joka oli vähän kalliimpi, mutta 75e ei ole niin paha kun sisällä on 262e edestä kosmetiikkatuotteita ja ainakin yksi iso sivellin, hyvät siveltimet maksaa yksinäänkin helposti 30-50e. Sokoksellakin on L'Occitanen joulukalenteria.

    Body Shopilla on ainakin ollut vartalon- ja kasvojen hoitotuotteita sekä meikkejä, ja muuta krääsää tyyliin sivellin, ripsentaivuttimet, kylpykukka jne.
    Voi ihanaa..en todella oo tiennyt tommosista
    Hyvä sivellin on tärkeä siinä ei voi tinkiä

     
     
  14. #36874
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pirate Näytä viesti
    ***Jallua suosittelen. Raakana
    Ei perkeleen amatööri😣
    Ammattilaisen valinta on *Jallu👌
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  15. #36875
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Mulla on taas se aika menossa jotta piparkakkutaloa suunnitellaan kovasti, pitäis alkaa kohta tekemään.En oo päättänyt teemaa vielä..ajatuksena oli Game of Thrones, Taru sormusten herrasta tai joku muu fantasia tyyppinen teema

     
     
  16. #36876
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    ...mä en sano mitään... Tai no sen sanon, että missä on jännitys kun laittaa itse ne kaljat sinne? Tai no voihan sitä käskeä muijan laittaan. Sit se laittaa jouluaaton luukkuun jonkun Lidlin ykköskaljan HUAAA HA HA HA HAA
    Jostain kaupoista saa korillisen, jossa 24 erilaista pulloa, niistähän näkyy vain korkit. Äkkiä vaan laittaa "luukkupahvin" päälle tai säilyttää pimeässä ja randomisti nappaa yhden päivässä (tai enemmän)

     
     
  17. #36877
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Mulla on taas se aika menossa jotta piparkakkutaloa suunnitellaan kovasti, pitäis alkaa kohta tekemään.En oo päättänyt teemaa vielä..ajatuksena oli Game of Thrones, Taru sormusten herrasta tai joku muu fantasia tyyppinen teema
    Äidin miehen yllättävän poismenon jälkeen ei oo kolmeen kuukauteen ollut muuta kuin stressiä ja kiireitä ja just äsken soitin äidille (kun pääsi vihdoin uuteen kotiin) että jospa minä ja lapset mentäisi sinne tekemään pipareita viikonloppuna niin se ois eka kerta kolmeen kuukauteen kun oltais kylässä ilman stressiä ja töitä. Sunnuntaina mennään P.S. Saako apteekista sitä elintarvikeväriä? Ja sopiiko sen pursottamiseen tavallinen ruisku vai pitääkö olla sellainen isoreikäinen 60 ml ruisku? Entä jos talon tekee niin mistä se liima tehdään?

     
     
  18. #36878
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Mulla on taas se aika menossa jotta piparkakkutaloa suunnitellaan kovasti, pitäis alkaa kohta tekemään.En oo päättänyt teemaa vielä..ajatuksena oli Game of Thrones, Taru sormusten herrasta tai joku muu fantasia tyyppinen teema
    Vautsi! Game of Thrones teema, kannatan! <3 Mä oon niin, öh, epätaiteellinen että jos koittaisin tehdä piparkakkutalon niin se näyttäis varmaan joltain vanhalta vinolta ladolta josta on puoli kattoa tullut sisään. Mut onneks tykkään eniten raa'asta piparkakkutaikinasta! Mutta pitää se aina muutama pipari paistaa ihan sen takia että saa jouluista tuoksua.

     
     
  19. #36879
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Äidin miehen yllättävän poismenon jälkeen ei oo kolmeen kuukauteen ollut muuta kuin stressiä ja kiireitä ja just äsken soitin äidille (kun pääsi vihdoin uuteen kotiin) että jospa minä ja lapset mentäisi sinne tekemään pipareita viikonloppuna niin se ois eka kerta kolmeen kuukauteen kun oltais kylässä ilman stressiä ja töitä. Sunnuntaina mennään P.S. Saako apteekista sitä elintarvikeväriä? Ja sopiiko sen pursottamiseen tavallinen ruisku vai pitääkö olla sellainen isoreikäinen 60 ml ruisku? Entä jos talon tekee niin mistä se liima tehdään?
    Ruokakaupoissa on hyvät valikoimat elintarvikevärejä, mulla on ihan pursotuspusseja mitä saa leipomiseen erikoistuneista liikkeistä..kaupoissakin voi olla pestäviä pusseja mihin saa erilaisia tyllejä.En tiedä saako kaupoista kertakäyttöpusseja En enää itse käytä sokeria liimaukseen, on niin pirun hankala käsitellä, mutta voitte tehdä royal icingia eli vaahdota 2kpl valkuaisia löysäksi vaahdoksi ja lisäät pikkuhiljaa tomusokeria voimakkaasti vatkaten niin että tulee topakkaa.Se on hyvä liima kunhan antaa kovettua yön yli

     
     
  20. #36880
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Muistan muutama vuosi sitten kun tein piparitaikinan jääkaappiin niin vattu!! Pojat oli melkiin syönyt kaikki, en kyllä ihmettele..onhan se taikina kyllä hyvää

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •