Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #36741
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Somero on kyllä varmaan nolo paikka, ees tiiä missä semmonen on mut kuulostaa junttilalta. Ja Naamis on sieltä kotosin HUAAAAA älä selitä

     
     
  2. #36742
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Somero on kyllä varmaan nolo paikka, ees tiiä missä semmonen on mut kuulostaa junttilalta. Ja Naamis on sieltä kotosin HUAAAAA älä selitä
    Niin siis siellä on mökki. Voi vittu sitä tuijottelua, kun jonnena oli rastat. Oli muuten kuin suoraan siitä Vittulajänkän kohtauksesta, missä oli ihka aito neekeri. On muuten Suomen toiseksi paras elokuva.

    Jag heter Matti. Vad heter du?

     
     
  3. #36743
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    Niin siis siellä on mökki. Voi vittu sitä tuijottelua, kun jonnena oli rastat. Oli muuten kuin suoraan siitä Vittulajänkän kohtauksesta, missä oli ihka aito neekeri. On muuten Suomen toiseksi paras elokuva.

    Jag heter Matti. Vad heter du?
    En oo kattonu vittulanjänkkää ikinä, kuulostanu nii paskalta leffalta. Tiedän mistä puhut, maalla ihmiset on jotenkin vajaampia usein. Mietin sitä pari viikkoa sitten kun höyryttelin Vesilahden S-marketin parkkiksella, miten helvetissä on edes mahdollista näyttää niin vajaalta mitä ne hoomoilaset jotka herkeämättä töllötti autoistansa. Maalla asuminen johtaa pidemmän päälle selvästi pahoihin verenkierron häiriöihin aivoissa.

     
     
  4. #36744
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    No en tiedä miksi hälyjä ei ollut..ei kai pojalla oo ollut rahaa luulen isänsä vanha auto, jonka sai...muutaman satasen arvoinen ja poju sanoi ettei mitään oltu viety, no eipä siellä mitään olis ollutkaan.Kuskin lukko vedetty paskaks ja takalasi rikki, luulen et ovat halunneet viedä auton ajelulle, mutta siinä on käynnistyksenesto koodilla joten tyssäsi siihen.

     
     
  5. #36745
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 19:34.

     
     
  6. #36746
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    En oo kattonu vittulanjänkkää ikinä, kuulostanu nii paskalta leffalta. Tiedän mistä puhut, maalla ihmiset on jotenkin vajaampia usein. Mietin sitä pari viikkoa sitten kun höyryttelin Vesilahden S-marketin parkkiksella, miten helvetissä on edes mahdollista näyttää niin vajaalta mitä ne hoomoilaset jotka herkeämättä töllötti autoistansa. Maalla asuminen johtaa pidemmän päälle selvästi pahoihin verenkierron häiriöihin aivoissa.
    Kannattaa muuten kattoa. Noin suomalaiseksi elokuvaksi aikamoinen repäsy. Täältä kun tulee pitkälti paskaa ja Häjyt. En kyllä tajuu miten voi suomalaisesta elokuvastakin tulla niin vitun surullinen olo. On tää yks hieno kansa.

    Katoitko jo Das Bootin? Saksalaiset näyttää miten tehdään elokuvataidetta, harmi vaan ettei hollywoodissa ole niin hirveästi tosta otettu.

     
     
  7. #36747
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    https://www.youtube.com/watch?v=aLhWzMOccTg

    Tuo on carjackingia vastaan, mutta täysin laillinen Etelä Afrikassa. Riittäiskö ?
    No muuten joo, mutta entäs kun tommonen menee epäkuntoon ja liekittää jonkun vahingossa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    Kannattaa muuten kattoa. Noin suomalaiseksi elokuvaksi aikamoinen repäsy. Täältä kun tulee pitkälti paskaa ja Häjyt. En kyllä tajuu miten voi suomalaisesta elokuvastakin tulla niin vitun surullinen olo. On tää yks hieno kansa.

    Katoitko jo Das Bootin? Saksalaiset näyttää miten tehdään elokuvataidetta, harmi vaan ettei hollywoodissa ole niin hirveästi tosta otettu.
    En oo muistanu koko Das Bootia! Katon heti löytyykö netflixistä. Häjyt on perseestä, kamalaa menoa. Suomalaisissa elokuvissa on niin ankeeta. Paitsi Pahat Pojat oli hyvä koska siinä on puolialastomia hyvin muodostuneita miehiä.

     
     
  8. #36748
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    En oo muistanu koko Das Bootia! Katon heti löytyykö netflixistä.
    No kato nyt saatana. Alota se siltä pohjalta, että saksalaiset oli hyviksiä(niinku oliki) ja hitler oli hieno mies(niinku oliki) niin elokuvanautinto on lähes täydellinen. Ite ottasin ehkä kylkeen Lorenzin wasabipähkinöitä ja kenties colaa(coca colaa, ei mitään pepsikommari"colaa").

     
     
  9. #36749
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 19:33.

     
     
  10. #36750
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 19:33.

     
     
  11. #36751
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    No kato nyt saatana. Alota se siltä pohjalta, että saksalaiset oli hyviksiä(niinku oliki) ja hitler oli hieno mies(niinku oliki) niin elokuvanautinto on lähes täydellinen. Ite ottasin ehkä kylkeen Lorenzin wasabipähkinöitä ja kenties colaa(coca colaa, ei mitään pepsikommari"colaa").
    Löytyy Das Boot: Theatrical Cut. Lisäsin omaan listaan. Tänään varmaan tule enää alettua kun Pörri rassaa kaverinsa kaa kelkkoja tallissa ja mä oon kipee. PEPSI ON PARASTA vaikka onkin tehty köyhille neekereille. Leffaeväät kuuluu hakee Verkkokaupasta, Pepsi Cherry Vanillaa ja Trolli Mallowstarseja (tai Jelly Beanseja) ja manteli tai maapähkinävoi Snickers. Voisin wasabipähkinöitä varmaan maistaa jos joskus tulee vastaan. Jotkut chilipähkinät ainakin on hyviä.

     
     
  12. #36752
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Voisin wasabipähkinöitä varmaan maistaa jos joskus tulee vastaan.
    Wasabi on melko vekkuli kun pistää nenässä tuhisemaan kuten sinappi. Chili nyt on sillain vähän nähty, kun polttelee suussa ja takapuolessa eikä oikein tarjoa ylläreitä. Wasabi is the future. Saa kyllä helvetin tarkkana olla, Punnitse et säästä -kaupassa on parikin "wasabi"pähkinää myynnissä, kumpikaan ole edes niinku sinne päinkään. Vaikeata tollaset aasialaisten touhut.

     
     
  13. #36753
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Kaikki tietää jutut kylistä joissa verhot heiluu kun vieras auto nähdään kylällä.

    No meilläpäin lähdettiin kylään iltakahdeksalta taloon johon vieras auto oli just ajanut pihaan. Että saadaan selville kuka sinne oli tullut.
    OIKEESTI? Millä sitä sitten selitettiin, "tultiin kattoon että kuka teille tuli"

    Verhojen heiluminen on totta kai tuttua, ja sitten vielä paheksutaan että kun nykyään nuorempi väestö istuu nenät kiinni ruuduissa koko ajan. Ennen vanhaan kun oltiin nenät kiinni ikkunaruuduissa, olihan se paljon tähdellisempää tekemistä...

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Riski vahingosta on aika pieni jos väestöstä 90% on neekereitä.

    (tämä siis sillä ajatuksella jolla tuo on sallittu siellä missä on)
    Totta...

     
     
  14. #36754
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 19:32.

     
     
  15. #36755
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    Wasabi on melko vekkuli kun pistää nenässä tuhisemaan kuten sinappi. Chili nyt on sillain vähän nähty, kun polttelee suussa ja takapuolessa eikä oikein tarjoa ylläreitä. Wasabi is the future. Saa kyllä helvetin tarkkana olla, Punnitse et säästä -kaupassa on parikin "wasabi"pähkinää myynnissä, kumpikaan ole edes niinku sinne päinkään. Vaikeata tollaset aasialaisten touhut.
    Mä en oo ikinä maistanu wasabia! Oon niin sivistymätön. Punnitse ja säästässä tullut aika paljon joskus käytyä kannatuksen vuoksi kun se oli tädin miehen firma. Kookoskeksit ja mummun kaurakeksit on mun suosikki. Wasabi kuulostaa jännältä aineelta, kerro mistä niitä pähkinöitä sitten saa jos tuo ei ilmeisesti ollut suositus ostaa niitä Punnitse ja säästästä.

     
     
  16. #36756
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Ajateltin tulla moikkaan kun ei oo pitkään aikaan kyläilty, ai teillä on vieraita ?

    Mitä se Pörri kelkkaa rassaa jos sinä oot pipi ? Anna sille jääpuikkoa viikko niin oppii...


    Pörri saa rassata kelkkaa kun se oli päivällä niin huomaavainen että kävi oma-aloitteisesti kaupassa ja teki kinkkukiusausta kun tietää että mä tykkään siitä, mä oon vieläkin onnellinen :3

     
     
  17. #36757
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Wasabi kuulostaa jännältä aineelta, kerro mistä niitä pähkinöitä sitten saa jos tuo ei ilmeisesti ollut suositus ostaa niitä Punnitse ja säästästä.
    Katsos kun minen oikein tiedä. Melko ailahtelevaa. K-kaupassa oli ja sitten ei ollut. Siwassa oli ja sitten Siwa meni pois.


     
     
  18. #36758
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Thänks. Tommosta pitää koittaa tiirailla, jos vaikka tossa isossa Prismassa ois. Onks wasabi tulista? Ei vissiin niinku chilit. Mulla on sietokykyä ainakin sen verran että naga menee soossina purilaisten välissä ja Poppamiehen tulisemman pään kastikkeita on pöytämausteena silloin tällöin.

     
     
  19. #36759
    Kyl mä oon saanu nykyiseen ja edelliseen peliin about 400€ asennettuna ihan hyvät hälyt.

     
     
  20. #36760
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Thänks. Tommosta pitää koittaa tiirailla, jos vaikka tossa isossa Prismassa ois. Onks wasabi tulista?
    Wasabi menee nenään. Kuulin tarinan, että menis muuallekin, mutten ainakaan itse ole moista todistanut. Ite kun diggaan siitä lasipurkkisinapista niin toi on aika luonteva jatke.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •