Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #36661
    <<Zori, sukulaissten vika.
    En kerro enempää-


     
     
  2. #36662
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja höyrypää92 Näytä viesti
    Jokanen stockka pitäis räjäyttää
    Noh noh!

    Vaikka tykkään Sokoksistakin ja Ouluun tuli onneks sentään (no aika pieni) Sokos, niin kyllä Stockmanneilla on jotenkin vähän eri meininki ja enemmän semmoista vanhan ajan tavarataloglamouria.

     
     
  3. #36663
    Mä en kyl tajuu mitä järkee ostaa joku auto kun ratikkakin kulkee.

     
     
  4. #36664
    Höyrykone höyrypää92's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    5,681
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Noh noh!

    Vaikka tykkään Sokoksistakin ja Ouluun tuli onneks sentään (no aika pieni) Sokos, niin kyllä Stockmanneilla on jotenkin vähän eri meininki ja enemmän semmoista vanhan ajan tavarataloglamouria.
    Sokos on kanssa ihan paska

     
     
  5. #36665
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    Mä en kyl tajuu mitä järkee ostaa joku auto kun ratikkakin kulkee.
    Nojoo, mut sä oot sä.


     
     
  6. #36666
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    Mä en kyl tajuu mitä järkee ostaa joku auto kun ratikkakin kulkee.
    Tampesterissa just päättivät syytää rahat seuraavaks ratikkaan kun tunneli ei vissiin köyhdyttäny tarpeeks. Eihän sitä ratikkaa oo mietitty ku 100 vuotta, ja yhtä kulahtanu idea se onki ku mikä tahansa 100 vuotias. Autot pois hämeenkadulta, hienosti päätetty pässinpäät!

     
     
  7. #36667
    Raitiovaunu on maailman hienostunein kulkuväline hands down. Eikai nyt kehän ulkopuolisilla junteilla oikein voikaan aiheeseen olla sanomista.

    Se muuten oikeasti on ihan helvetin hieno. En ole astunut bussiin sen koommin kun tähän ratikkapäättärin viereen asetuin. Tossa nyt vaan on sitä jotain. Talvella suoraan sisään lämpöön ja takasin päin parin minuutin odottelun jälkeen sama homma. Siinähän skrabaatte niitä autojanne.

     
     
  8. #36668
    Helsingin paikallisbussi ulottuu nykyän bornaisiin joten jopa trolli pääsee oikeisiiin metsiin jos haluu.


     
     
  9. #36669
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    Raitiovaunu on maailman hienostunein kulkuväline hands down. Eikai nyt kehän ulkopuolisilla junteilla oikein voikaan aiheeseen olla sanomista.

    Se muuten oikeasti on ihan helvetin hieno. En ole astunut bussiin sen koommin kun tähän ratikkapäättärin viereen asetuin. Tossa nyt vaan on sitä jotain. Talvella suoraan sisään lämpöön ja takasin päin parin minuutin odottelun jälkeen sama homma. Siinähän skrabaatte niitä autojanne.
    Kyllähän minäkin ratikalla mieluusti kulkisin, jos tuollaisia täällä olisi.

    sporamini2016.JPG
    "Not a bad life really"

     
     
  10. #36670
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Zavuke Näytä viesti
    Helsingin paikallisbussi ulottuu nykyän bornaisiin joten jopa trolli pääsee oikeisiiin metsiin jos haluu.
    Sepäs tässä onkin eri kivaa, kun mulla on tuossa heittäisin arviolta 650 metrin päässä ihka oikea metsä. Siellä oli hirvi sekä ihka aito neekeri. Ihan omilla silmillä näin.

     
     
  11. #36671
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    Siinähän skrabaatte niitä autojanne.
    Sitä varten on webasto minkä voi kytkeä päälle puhelinsovelluksella sisältä lämpimästä. Ja kas voit astella suoraan sulaan lämpimään autoon. <3

     
     
  12. #36672
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    Sepäs tässä onkin eri kivaa, kun mulla on tuossa heittäisin arviolta 650 metrin päässä ihka oikea metsä. Siellä oli hirvi sekä ihka aito neekeri. Ihan omilla silmillä näin.
    Oikea metsä kehä 3 sisällä.
    Se on vähän kun sanosin etää mulla on oikea pillu, liukkaria vasurissa.


     
     
  13. #36673
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Zavuke Näytä viesti
    Oikea metsä kehä 3 sisällä.
    Se on vähän kun sanosin etää mulla on oikea pillu, liukkaria vasurissa.
    No kuule justiinsa söin siellä pannukahvia, jäkälää ja frank n' beansia ja ammuin karhua ja peuraa ja vantaalaista kommunistia. Ihka aito metsä.

     
     
  14. #36674
    Höyrykone höyrypää92's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    5,681
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    No kuule justiinsa söin siellä pannukahvia, jäkälää ja frank n' beansia ja ammuin karhua ja peuraa ja vantaalaista kommunistia. Ihka aito metsä.
    Ootkohan sä eds ikinä nähny oikeeta metsää

     
     
  15. #36675
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Sitä varten on webasto minkä voi kytkeä päälle puhelinsovelluksella sisältä lämpimästä. Ja kas voit astella suoraan sulaan lämpimään autoon. <3
    Onhan se eri kiva, kun mies hoitaa auton huollot. Pitäs vissiin vaihtaa prioriteetti kyykkyihin tuolla salilla.

     
     
  16. #36676
    Lainaus Alkuperäinen postaaja höyrypää92 Näytä viesti
    Ootkohan sä eds ikinä nähny oikeeta metsää
    Asuin elämäni ensimmäiset 13 vuotta Somerolla. Jos se ei ole metsää niin ei vittu mikään. Siellä on muuten Rauli Badding. Eikä oikein muuta.

     
     
  17. #36677
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    No kuule justiinsa söin siellä pannukahvia, jäkälää ja frank n' beansia ja ammuin karhua ja peuraa ja vantaalaista kommunistia. Ihka aito metsä.
    Meinansin uskoo mutta ei täälllä syödä vaan täällä juodaan. Noo, ammiút varmaan niinkuin minä tänäään.
    Vaikea on kirjoittaa kun on ligetchein näppis aj Twistedin suosittelimia nappeja.


     
     
  18. #36678
    Itse asiassa kehä-3:sen sisäpuolella on Suomen suurin liikenneympyrä. Ja sen keskellä on jopa mettää, eli ei toi nyt ole ihan tuulesta temmattu...

    c8a19b095da24e2782c45fc2a856426a.jpg
    "Not a bad life really"

     
     
  19. #36679
    jaksaako vielä pari oli skeppanaaa olis jäljel.


     
     
  20. #36680
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Zavuke Näytä viesti
    jaksaako vielä pari oli skeppanaaa olis jäljel.
    Itellä menee pikaisen laskutoimituksen mukaan tonne 21:37 huomiseen give or take sen mukaan ottaako välissä nokoset.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •