Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #35961
    En. Koska elämän arvo on sama. Itse sallin abortit ja teloitukset suht samoin perustein.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  2. #35962
    Höyrykone ajax universal's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    2,567
    Lainaus Alkuperäinen postaaja _S_ Näytä viesti
    Heippa pallokorvat
    Tein taas metallia että saadaan lisää huurustimia maailmalle
    Millaista metallia teit?
    #cream_ass_lyfe

     
     
  3. #35963
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ahteri Näytä viesti
    Heitäppä joku esimerkki elämän äkkikäännöksestä missä pitäisi abortti tehdä.
    (Aina tuntuu riittävän ihmisiä ketkä käyttää aborttia ainoona ehkäisykeinona)
    "pikku-matin autosta on kumi puhjennut"
    -Sent from my Necronomicon using Cthulhutalk-

     
     
  4. #35964
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hilajoen Antti Näytä viesti
    En. Koska elämän arvo on sama. Itse sallin abortit ja teloitukset suht samoin perustein.
    Se aikainen sikiö ei ole elävä ihminen de facto/de jure.
    -Sent from my Necronomicon using Cthulhutalk-

     
     
  5. #35965
    Mitäs vitun väliä sillä on. Abortoitu sikiö ei tunge mun kämpään etsimään rahan arvoista tavaraa. Ja sellaien tyypin saa teloittaa suoraan ovelle,
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  6. #35966
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Kyllä se vaan on naisen päätös otetaanko sikiö pois vai annetaanko muhia loppuun asti. Toi abortin kieltäminen on vaan niin vitun keskiaikaa ettei tosikaan.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  7. #35967
    Höyrykone ahteri's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    1,318
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Reptile Näytä viesti
    "pikku-matin autosta on kumi puhjennut"
    Höh, eipä tullut mieleen kun ei oo kohdalle sattunut. Pikkupippelillä gummi kestää. Mut eikös tuossa tapauksessa "katumuspillerillä" homma hoidu? Eihän sitä abortiksi voi laskea
    "FEAR stands for fuck everything and run."

     
     
  8. #35968
    Höyrypää GISM's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    13210
    Viestit
    897
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ahteri Näytä viesti
    Heitäppä joku esimerkki elämän äkkikäännöksestä missä pitäisi abortti tehdä.
    (Aina tuntuu riittävän ihmisiä ketkä käyttää aborttia ainoona ehkäisykeinona)
    Jos et itse keksi yhtäkään, niin olet aika pihalla.

     
     
  9. #35969
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Kyllä se vaan on naisen päätös otetaanko sikiö pois vai annetaanko muhia loppuun asti. Toi abortin kieltäminen on vaan niin vitun keskiaikaa ettei tosikaan.
    Juuri näin.
    En edes ymmärrä miksi yritän täällä perustella itsestään selvää asiaa.

    Mut hei, rajoitetaan kaikkea, FREEDOM!
    -Sent from my Necronomicon using Cthulhutalk-

     
     
  10. #35970
    Höyrykone ajax universal's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    2,567
    Ilmapiiri täälä vaikuttaa hieman nihkeältä, siirryn takavasemmalle.
    #cream_ass_lyfe

     
     
  11. #35971
    Höyrykone ahteri's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    1,318
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Reptile Näytä viesti
    "pikku-matin autosta on kumi puhjennut"
    Lainaus Alkuperäinen postaaja GISM Näytä viesti
    Jos et itse keksi yhtäkään, niin olet aika pihalla.
    Heitäppä joku toinen. Oon pihalla
    "FEAR stands for fuck everything and run."

     
     
  12. #35972
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Ihme peppukipuja porukoilla ihmisillä yksien vaalien tuloksen takia. Aivan sama laulu kun Suomessa, porukka äänesti protestiksi Persuja kun olivat kyllästyneet entiseen menoon...
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  13. #35973
    Pitää toivoa ettei protestilla ole negatiivisia vaikutuksia ja homma kääntyy paremmaks, eiks je?
    -Sent from my Necronomicon using Cthulhutalk-

     
     
  14. #35974
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Kaikkein hälyyttävintä koko jenkkien pressanvaaleissa on se tosiasia että 340 miljoonaa kansalaista ja vaihtoehdot oli Trump tai Hillary. Ei voi ymmärtää.... ja kyseisellä kansalla on ydinase. Ei jumal....
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  15. #35975
    Dolan ja Hitlery on myös vaan se jäävuoren huippu, aika paljon järeämpää tekstiä tulee tuolta kongressista.
    -Sent from my Necronomicon using Cthulhutalk-

     
     
  16. #35976
    Höyrykone ahteri's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    1,318
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Beenari Näytä viesti
    Ihme peppukipuja porukoilla ihmisillä yksien vaalien tuloksen takia. Aivan sama laulu kun Suomessa, porukka äänesti protestiksi Persuja kun olivat kyllästyneet entiseen menoon...
    Jep. Hillerin valinnalla meininki olis jatkunu täsmälleen samana mitä muutaman edellisenkin pressan aikana.
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Reptile Näytä viesti
    Pitää toivoa ettei protestilla ole negatiivisia vaikutuksia ja homma kääntyy paremmaks, eiks je?
    Äänestys on päättynyt ja presidentti on saatu valittua voimassaolevilla säännöillä. Toivotaan ettei tästä nyt mitään isompaa mylläkkää saada enää väännettyä.
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Beenari Näytä viesti
    Kaikkein hälyyttävintä koko jenkkien pressanvaaleissa on se tosiasia että 340 miljoonaa kansalaista ja vaihtoehdot oli Trump tai Hillary. Ei voi ymmärtää.... ja kyseisellä kansalla on ydinase. Ei jumal....
    Hiton huonot vaihtoehdot kyl. Trump kahdesta huonosta hieman parempi vaihtoehto (mun mielestä). Elellään jännän äärellä lähiajat
    "FEAR stands for fuck everything and run."

     
     
  17. #35977
    Paskat. Porukka on vaan niin kyllästynyt poliittisen eliitiin besserwisseröintiin ja valtamedian suhmurointiin,että vasta reaktio oli odotettavissa. Ennen wanhaan yya sopimuksen nojalla kansalle tuputettiin yhtä totuutta sosialismin ihanuudesta. Kaikki tiesi,jopa Tero Heinästä myöden,että kansaa kustaan linssiin huolla,mutta kun se oli ajan tapa.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  18. #35978
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ahteri Näytä viesti
    Heitäppä joku toinen. Oon pihalla
    Siis mitä? Se jälkiehkäisypilleri tulee otettua vain siinä tilanteessa jos huomaa ehkäisyn pettäneen, ja sitä kun ei aina huomaa. Toisekseen se jälkiehkäisypilleri ei välttämättä ehkäise raskautta oikein otettunakaan. Mikään ehkäisykeino ei ole täysin luotettava, varmasti kaikki naiset tuntevat/tietävät naisia jotka ovat pamahtaneet paksuksi e-pillereistä huolimatta, eikä siihen tarvita edes mitään user erroria. Kierukoihinkaan ei voi täysin luottaa, vaikka ehkä äkkiseltään luulisi vierasesineen kohdussa olevan idioottivarma ratkaisu.

     
     
  19. #35979
    Höyrykone heimo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Suomenniemi
    Viestit
    3,853
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hilajoen Antti Näytä viesti
    No. Rautalangasta väännettynä. Abortin sallimisen puolesta kamppailevien ei pidä vastustaa myöskään teloituksia. Capisto?
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ahteri Näytä viesti
    Heitäppä joku esimerkki elämän äkkikäännöksestä missä pitäisi abortti tehdä.
    (Aina tuntuu riittävän ihmisiä ketkä käyttää aborttia ainoona ehkäisykeinona)
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hilajoen Antti Näytä viesti
    En. Koska elämän arvo on sama. Itse sallin abortit ja teloitukset suht samoin perustein.
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hilajoen Antti Näytä viesti
    Mitäs vitun väliä sillä on. Abortoitu sikiö ei tunge mun kämpään etsimään rahan arvoista tavaraa. Ja sellaien tyypin saa teloittaa suoraan ovelle,
    Ootteko vatipäät ikinä olleet siinä tilanteessa kun vaimonne ultrataan, ja sikiöllä todetaan massiivinen niskaturvotus? 90% mahdollisuudella menee kesken, 100% varmuudella jos syntyy niin on vaikeasti vammautunut. Sitä voi sitten näin virtuaalitodellisuudessa pilsnerin voimalla miettiä onko se oikein, ja miltä se tuntuu.... kattooko loppuun asti ja kantaa jumalattoman taakan kävi miten kävi, synnyttääkö vaimo kuolleen lapsen vaiko monivammaisen ihmisen jolla ei kuitenkaan ole mitään eväitä elämään? Oisko se abortti kuitenkin armeliaampi vaihtoehto siellä alkuviikoilla? Siinä saa hetken painia ajatusten kanssa. Been there, done that.

     
     
  20. #35980
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ajax universal Näytä viesti
    Millaista metallia teit?
    Värimetallia ns jalometallia

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •