Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #35641
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja heimo Näytä viesti
    Keraaminen laakerihan siihen vissiin ois passeli, täytyy varmaan ebäystä katella
    Joo keraaminen se vissiin oli. Neljä minuuttia kai tuollaisen saa pyörimään yhdellä vauhdilla jos on vaan hyvä laakeri ja muuten painotettu oikein.

     
     
  2. #35642
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja heimo Näytä viesti
    Nämä on muuten suht mielenkiintoisia kikottimia,tartteis yksi ostaa taitehdä
    ps. miksi lainauksessa ei tahdo välilyönti toimia
    Mulla tehnyt samaa jonkun aikaa. Backspacella painelet jonkun rivin ylemmäs, vaikka ihan lainauksen viimeisen hakasen viereen asti, niin alkaa toimia. Sit ku oot kirjottanu niin siirrät sen tekstin oikeeseen paikkaan.

     
     
  3. #35643
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Eikö tuo nyt oo jo vähän harhaista
    No ehkä siinä oli vähän lapinlisää mut pointti oli siinä et miksi antaa muiden useinmiten tuntemattomien ohjata omaa elämää, mua ainakaan vittuakaan kiinnosta et mitä mieltä musta kukanenkin on. Aika pehmee pitää päästä olla jos muiden mukaan elää, jokainen päättää itse omista tekemisistä ja poistumisista jne jne.

     
     
  4. #35644
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Mulla tehnyt samaa jonkun aikaa. Backspacella painelet jonkun rivin ylemmäs, vaikka ihan lainauksen viimeisen hakasen viereen asti, niin alkaa toimia. Sit ku oot kirjottanu niin siirrät sen tekstin oikeeseen paikkaan.
    Mä jo kuvittelin et mun läppärin näppikset vetää viimosia, ehheh vika vissiin forkan softassa. Melkeen sain jo syyn ostaa uuden läpyskän

     
     
  5. #35645
    Höyrykone heimo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Suomenniemi
    Viestit
    3,853
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zkys Näytä viesti
    Joo keraaminen se vissiin oli. Neljä minuuttia kai tuollaisen saa pyörimään yhdellä vauhdilla jos on vaan hyvä laakeri ja muuten painotettu oikein.
    Rautakaupasta pari putkikiinikettä ja jostain tuumanen laakeri sisään, melkein jo tehty juttu

     
     
  6. #35646
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Joo tuittu oon alkanut panostaa taas urheiluun, kun päässyt vatsakivuista ja " pitää päästä heti vessaan" ongelmista rajotti meinaan ihan vitusti elämää, kun piti aina tietää missä vessa on ja kerkiikö sinne.Fod map auttoi hyvin..muutama viikko meni, että löysi itelle sopivat sapuskat ja painokin alkoi tippumaan itekseen.Oon alkanut käymään taas uimassa ja lenkillä Huomenna on jumppa päivä Koska liikunnasta tulee niin mahtava olo

     
     
  7. #35647
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Niin, että mielummin elän terveellisesti ja oon pirteenä huomenna,toinen vaihtoehto on makaa krapulassa iltaan asti ja nykyään se ei riitä.Menee vielä maanantaikin siinä Kyllä mä ottaisin useammin jos kroppa kestäis, but no can do

     
     
  8. #35648
    Höyrykone ajax universal's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    2,567
    Lainaus Alkuperäinen postaaja heimo Näytä viesti
    Rautakaupasta pari putkikiinikettä ja jostain tuumanen laakeri sisään, melkein jo tehty juttu
    Ja kyllä näyttääkin kerta kaikkiaan mitä hurmaavimmalta vempeleeltä.
    #cream_ass_lyfe

     
     
  9. #35649
    Se joka keksii pyykinviikkauskoneen joka oikeasti toimii ja viikkaa kaikenlaiset pyykit on seuraava Steve Jobs ja multimiljonääri. On tuo sen verran vihtumaista puuhaa et maksaisin vaikka mitä tuollaisesta koneesta. Ja sitä pyykkiä tulee aika kohtuullinen määrä päivittäin.

     
     
  10. #35650
    Höyrykone ajax universal's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    2,567
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rokuli Näytä viesti
    Se joka keksii pyykinviikkauskoneen joka oikeasti toimii ja viikkaa kaikenlaiset pyykit on seuraava Steve Jobs ja multimiljonääri. On tuo sen verran vihtumaista puuhaa et maksaisin vaikka mitä tuollaisesta koneesta. Ja sitä pyykkiä tulee aika kohtuullinen määrä päivittäin.
    Miten ois joku näpsäkän kokonen vaimo tuolta idän suunnilta?
    #cream_ass_lyfe

     
     
  11. #35651
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Viikkaaminen ihan jees, mutta en silitä vaatteita jos ei ole pakko

     
     
  12. #35652
    Itellä on kyl aika hyvä emäntä. Hoitaa kotihommat näppärästi. Vaatteitakaa en saa viikata ja hyllyttää ku menee kuulemma vääriin paikkoihin. Osaisin kyl mut ei sen tarvii sitä tietää

     
     
  13. #35653
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Joo tuittu oon alkanut panostaa taas urheiluun, kun päässyt vatsakivuista ja " pitää päästä heti vessaan" ongelmista rajotti meinaan ihan vitusti elämää, kun piti aina tietää missä vessa on ja kerkiikö sinne.Fod map auttoi hyvin..muutama viikko meni, että löysi itelle sopivat sapuskat ja painokin alkoi tippumaan itekseen.Oon alkanut käymään taas uimassa ja lenkillä Huomenna on jumppa päivä Koska liikunnasta tulee niin mahtava olo
    Ihanaa että fodmap autto sua! Liikunta kyllä parantaa helvetisti elämänlaatua, se on vaan harmi että vaikka tietää että kuinka hyvä olo siitä tulee sitä ei meinaa jaksaa aloittaa... Mulla on nyt se tilanne, ei vaan meinaa jaksaa edes siivota tai pyykkiä pestä kun on koko ajan niin väsynyt ja ehkä masentunutkin. Ehkä sitä alkaa taas vähän värit palata elämään kun joulu lähestyy. Pitäis vaan alkaa taas syödä terveellisesti niin että olisi kaikki vitamiinijutut ym. kunnossa, ostaa d-vitamiinia niin saisi ehkä virtaa liikkua. Ennen kuin kokonaan putoaa mustaan kuiluun, oon käynyt siellä ennenkin ja sieltä ei ole helppo kiivetä ylös.

     
     
  14. #35654
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ajax universal Näytä viesti
    Miten ois joku näpsäkän kokonen vaimo tuolta idän suunnilta?
    No jaa, mahtaiskohan tuo auttaa asiaa? Mun vaimo on kyllä ihan suomalainen eikä tuosta nyt ole mitään haluja eroonkaan päästä. Tulis pieni ristiriita luultavasti jos tähän kämppään vielä idän suunnallta jonku hakis

     
     
  15. #35655
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Viikkaaminen ihan jees, mutta en silitä vaatteita jos ei ole pakko
    Viikkaaminen ei todellakaan ole jees kun sitä pyykkiä pestään vähintään joka toinen päivä koneellinen, ihan perseestä koko touhu. Meillä kun vielä naisväki ei halua et heidän pyykkejä ei saa kuivata kuivausrummussa niin sitä pyykkiä on sit telineellä sekä kuivausrummussa.

     
     
  16. #35656
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    No ei varmaan siellä Satakunnassa, osissa Pirkanmaata ne on todellinen vitsaus, esim. Vesilahdella mistä se vitsaus on lähtöisin alunperinkin
    Ei tarvi kun aamutuimaan ajaa sielä niin meinaa olla lihaa auton keula täys.

     
     
  17. #35657
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja AnttiE Näytä viesti
    Ei tarvi kun aamutuimaan ajaa sielä niin meinaa olla lihaa auton keula täys.
    No sepä se, koitappa sitä selvittää jollekkin joka ei ole siellä ajellut, eihän ne meinaa uskoa kun koittaa selittää kuinka vitusti niitä kamikazeloikkia tekeviä elikoita siellä kulmilla on.

     
     
  18. #35658
    Taidan ottaa 80 kymppistä stohhia pienen siivun ihan vaan unilääkkeeksi, huomen mennään likan kans kattoon Rölliä leffaan

    Ja tarkotus ei ole postata samoja asioita joka ketjuun, meni vaan väärään laankaan tuo toinen, olis varmaan pitäny ottaa sit rohhia vähän enemmän

     
     
  19. #35659
    Foorumin kello näköjään siirtyi jo talviaikaan, tai sitten mulla on asetukset pielessä.
    "Not a bad life really"

     
     
  20. #35660
    Just tässä mietin et saankoan nukkua aamulla tunnin pidempään? Tarttis likan kanssa mennä katsoos rölliä yhden näytökseen. Tunti lisää ei tekis yhtään pahaa.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •