Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #35621
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 08.10.19 kello 21:36.

     
     
  2. #35622
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Kaikki sun ei tykkäykset on tarkoituksella painettu, ehkä aiheettomasti, vihapäissään, pupukammossa, kännissä, mutta tarkoituksella kuitenkin.
    Sitähän mä vähän niinku tarkotinkin, että kun en ole silti häipynyt. Ja kuitenkin Miru varmasti ymmärtää ettei meidän leppoisa benji meinannut pahalla, vaikkei meinaa nyt löytääkkään tietään perumaan sitä. Ja mistä tiedät että IHAN kaikki on tarkoituksella?

     
     
  3. #35623
    Höyrykone ajax universal's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    2,567
    #cream_ass_lyfe

     
     
  4. #35624
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Ei tässä anteeksi tarvii pyydellä, mutta MUISTAAKSENI tämä softa antaa korjata tuon napin painamisen painamalla tykkää sen tilalla. Pikkuasia, ei tehdä härkästä tästä.
    jaa, en mä tiennyt että sen voi korjata. Sorry... Mä koitan.

     
     
  5. #35625
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Jess. Sain poistettua sen "alaspäin" peukun. Hyvä että tuli tämäkin opittua

     
     
  6. #35626
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Onko täällä muita kuin minä, jotka joskus äänitti radiosta tietsikka ohjelmia?

    "Silikoni oli Ylen vuosina 1985–1988 lähettämä tietokoneharrastajille suunnattu radio-ohjelma. Silikonissa lähetettiin FM-radion kautta muun muassa C-kasetille tallennettuja tietokoneohjelmia. Harrastajat saattoivat tällöin nauhoittaa radiosta kuuluvan äänen kaseteilleen ja kokeilla ohjelmia omissa tietokoneissaan niihin liitettyjen kasettiasemien välityksellä."

     
     
  7. #35627
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Kauhee vollotus, mulla jotain yli 40 en tykkäystä enkä vieläkään ole tältä ripulifoorumilta lähteny vaikka varmaan pitäs
    Mitähän vittuaa siitäkin tulis jos jostain en tykkää painalluksista lähtis menee, aika helvetin pimee pitää olla jos antaa jonkun muun ohjata omaa elämää noin niinku muuten vaan. Mä oon varmaan vihatuin koko forkalla mut ei se mua täältä silti poista. Lähden ainoastaan jos itse niin haluan ja päätän, en muiden mieliksi.

    Tietty jos luuponen antaa pamppua niin silloin tulee poistuminen automaattisesti, ainakin hetkeksi aikaa

     
     
  8. #35628
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Mä ihmettelin jo, että mitä se Twisted höpöttää Mirun postista jne meni koko juttu multa ihan ohi ei kai tuo haitanne.

     
     
  9. #35629
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Kesti mullakin tajuta...

     
     
  10. #35630
    Höyrykone ajax universal's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    2,567
    Tuli muuten mieleen et jos benkku kaipais jotain suht helppoa väkerettävää, niin voisit ruveta tekeen ns. fidget spinnereitä.
    #cream_ass_lyfe

     
     
  11. #35631
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Onko täällä muita kuin minä, jotka joskus äänitti radiosta tietsikka ohjelmia?
    Tuolloin tuli vaan kuolattua edes käytettyä VIC-20stä, eikä siihenkään ollut sitten varaa. Porvarien mukuloilla oli Amigat joissa oli ihan kunnon pelejä.

     
     
  12. #35632
    Raaka ekin pitäs näyttåää teitille peukkua. Benjin 6-7 mgn kanssa pähkäily ei ratkaise tupakin tuskaa. Moon 3 vuoden jälkeen tiputellu varovasti 12mg hen,paitsi että cloud beastin kanssa 6mg.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  13. #35633
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Mun tekis mieli keittää kahvia..sukulainen valitti tänään, että musta on tullut tylsä en juo enää..enkä polta..vähän meinasin loukkaantua ensin, mutta se meni äkkiä ohi.Oon aina kotona enkä käy missään..no juu onhan se näinkin, mutta totesin ettei vaan jaksa.Eikö se nyt saatana riitä, että käy töissä, hoitaa kodin, kuljettaa poikaa harrastuksiin ja harrastaa itekin plus kaikki muut jutut.Pakko huilata viikonloput, että jaksaa taas viikolla touhuta

     
     
  14. #35634
    Höyrykone höyrypää92's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    5,681
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Mun tekis mieli keittää kahvia..sukulainen valitti tänään, että musta on tullut tylsä en juo enää..enkä polta..vähän meinasin loukkaantua ensin, mutta se meni äkkiä ohi.Oon aina kotona enkä käy missään..no juu onhan se näinkin, mutta totesin ettei vaan jaksa.Eikö se nyt saatana riitä, että käy töissä, hoitaa kodin, kuljettaa poikaa harrastuksiin ja harrastaa itekin plus kaikki muut jutut.Pakko huilata viikonloput, että jaksaa taas viikolla touhuta
    Kyllä kahvia voi keittää jos siltä tuntuu

     
     
  15. #35635
    Höyrykone heimo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Suomenniemi
    Viestit
    3,853
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ajax universal Näytä viesti
    Tuli muuten mieleen et jos benkku kaipais jotain suht helppoa väkerettävää, niin voisit ruveta tekeen ns. fidget spinnereitä.
    Nämä on muuten suht mielenkiintoisia kikottimia,tartteis yksi ostaa taitehdä
    ps. miksi lainauksessa ei tahdo välilyönti toimia

     
     
  16. #35636
    Höyrykone ajax universal's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    2,567
    Lainaus Alkuperäinen postaaja heimo Näytä viesti
    Nämä on muuten suht mielenkiintoisia kikottimia,tartteis yksi ostaa taitehdä
    ps. miksi lainauksessa ei tahdo välilyönti toimia
    Jos tilaat jostain hyviä laakereita niin kysy multa onko sillon mulla kiinnostusta
    #cream_ass_lyfe

     
     
  17. #35637
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ajax universal Näytä viesti
    Jos tilaat jostain hyviä laakereita niin kysy multa onko sillon mulla kiinnostusta
    Ne laakerit piti sitten olla jotain ihan ihme laakereita. Siis jos haluaa että se spinneri pyörii vähänkin kauemmin.

     
     
  18. #35638
    Höyrykone heimo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Suomenniemi
    Viestit
    3,853
    Keraaminen laakerihan siihen vissiin ois passeli, täytyy varmaan ebäystä katella

     
     
  19. #35639
    Höyrykone ajax universal's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    2,567
    Fidget Spinner (Stressilelu), Muut harras...

    tuosta, keraamisella laakerilla posteineen 20e.
    #cream_ass_lyfe

     
     
  20. #35640
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rokuli Näytä viesti
    Mä oon varmaan vihatuin koko forkalla
    Eikö tuo nyt oo jo vähän harhaista



    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Mun tekis mieli keittää kahvia..sukulainen valitti tänään, että musta on tullut tylsä en juo enää..enkä polta..vähän meinasin loukkaantua ensin, mutta se meni äkkiä ohi.Oon aina kotona enkä käy missään..no juu onhan se näinkin, mutta totesin ettei vaan jaksa.Eikö se nyt saatana riitä, että käy töissä, hoitaa kodin, kuljettaa poikaa harrastuksiin ja harrastaa itekin plus kaikki muut jutut.Pakko huilata viikonloput, että jaksaa taas viikolla touhuta
    Olisit sanonut sille että eikö sunkin olisi jo aika etsiä elämääsi jotain aitoa sisältöä jos sille oikeesti tylsyys on sitä ettei juo eikä polta... Aika säälittävää, jätä omaan arvoonsa se, jotkut vaan on vähän henkisesti köyhiä...

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •