Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #35601
    Höyrykone ajax universal's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    2,567
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Mä aloin syömään järkyttävästi kun lopetin tupakin... Enkä osaa hillitä sitä vieläkään. Ruoka maistuu liiaksi. Puolessa vuodessa painoa on tullut lisää 15 kiloa... Uh ja äh ja tuskaa...
    Tuli muuten tuohon sun tupakkihimoon sellanen juttu mieleen et jos pystyt niin pummippa yksi tupakki, olin ollu muistaakseni n. 6kk pelkällä höyryllä ja sit ajattelin testata vanhaa kunnon körssiä, tässä siittä revikka; maku ei oo kummonen, lähinnä paha tai ei oikeen maistu miltään, naurettava savuntuotto tuntu lähinnä et ilmaa ois puhallellu kun ei tullut kunnon pilviä , lopuksi huomas et hengitys on raskaampaa ku kävelin samaan aikaan ku poltin, sekä vähän teki muutenkin huonoa---> lopputulema oli et en kyllä enää röökiä vedä. Tosin sulla on niin pitkä historia tupakan kanssa, että voi olla tulella leikkimistä, mutta uskon et jos oot päättäny lopettaa niin tosta yhdestä körssistä on luultavasti vain apua.
    #cream_ass_lyfe

     
     
  2. #35602
    Höyrykone Niksi's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Satunnainen
    Viestit
    1,047
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ajax universal Näytä viesti
    Tuli muuten tuohon sun tupakkihimoon sellanen juttu mieleen et jos pystyt niin pummippa yksi tupakki, olin ollu muistaakseni n. 6kk pelkällä höyryllä ja sit ajattelin testata vanhaa kunnon körssiä, tässä siittä revikka; maku ei oo kummonen, lähinnä paha tai ei oikeen maistu miltään, naurettava savuntuotto tuntu lähinnä et ilmaa ois puhallellu kun ei tullut kunnon pilviä , lopuksi huomas et hengitys on raskaampaa ku kävelin samaan aikaan ku poltin, sekä vähän teki muutenkin huonoa---> lopputulema oli et en kyllä enää röökiä vedä. Tosin sulla on niin pitkä historia tupakan kanssa, että voi olla tulella leikkimistä, mutta uskon et jos oot päättäny lopettaa niin tosta yhdestä körssistä on luultavasti vain apua.
    Tähän vielä lisäyksenä se, että haistat omista kätösistä sen tupakin vielä 3 tunnin jälkeenkin.

     
     
  3. #35603
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Kiitos. Todellakin olen päättänyt lopettaa. Oli keuhkot ja tupakkayskä jo niin pahana että en näe sellaista vaihtoehtoa edes että voisin jatkaa polttamista ilman että henki lähtee jopa pian jos jatkan. Ehkä mun pitäis kokeilla polttaa yksi taikka kaksi tupakkaa peräjälkeen jotta psyyke saisi rauhan... Ei huono idea.

     
     
  4. #35604
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Niksi Näytä viesti
    Tähän vielä lisäyksenä se, että haistat omista kätösistä sen tupakin vielä 3 tunnin jälkeenkin.
    Mä ihmettelin yhtenä päivänä että kuvittelenko tupakin hajun..? En kuvitellut. Se haju tuli mun takista joka oli puoli vuotta ollut kaapissa... Jännää...

     
     
  5. #35605
    Höyrykone ajax universal's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    2,567
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Kiitos. Todellakin olen päättänyt lopettaa. Oli keuhkot ja tupakkayskä jo niin pahana että en näe sellaista vaihtoehtoa edes että voisin jatkaa polttamista ilman että henki lähtee jopa pian jos jatkan. Ehkä mun pitäis kokeilla polttaa yksi taikka kaksi tupakkaa peräjälkeen jotta psyyke saisi rauhan... Ei huono idea.
    Sitä tässä hainkin.
    #cream_ass_lyfe

     
     
  6. #35606
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Myötätuntoa yritin ja sitähän nappulaa ei ole tosiaankaan. Pidetään mielessä
    Korjattavissa oleva, en tiedän onko aikarajaa.

    Se tupakka maistuu luult pahalta, mutta siinä on kemialliset lisämyrkyt boostina+hirmuinen imeytymisnopeus joka auttaa että se kolisee höyryttelijälle melkein kuin tupakoimattomalle. Tulella leikkimistä. No, vedä ennen tunti pari oikein hemmetistä höyryä, niin et saa nikotiinikickkiä kun sitä on jo nuppi täys.

     
     
  7. #35607
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Korjattavissa oleva, en tiedän onko aikarajaa.
    Mikä ihmeen "aikaraja"?

     
     
  8. #35608
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 14:01.

     
     
  9. #35609
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Korjattavissa oleva, en tiedän onko aikarajaa.

    Se tupakka maistuu luult pahalta, mutta siinä on kemialliset lisämyrkyt boostina+hirmuinen imeytymisnopeus joka auttaa että se kolisee höyryttelijälle melkein kuin tupakoimattomalle. Tulella leikkimistä. No, vedä ennen tunti pari oikein hemmetistä höyryä, niin et saa nikotiinikickkiä kun sitä on jo nuppi täys.
    Kannattaa mennä jonkun tupakoitsijan auton kyytiin, ja käskee sen imasta pari röökiä lasit kiinni. Tulee kyl itelle hieman huono olo, ja vaatteet pesuun samoin tein

     
     
  10. #35610
    Höyrykone ajax universal's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    2,567
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Korjattavissa oleva, en tiedän onko aikarajaa.

    Se tupakka maistuu luult pahalta, mutta siinä on kemialliset lisämyrkyt boostina+hirmuinen imeytymisnopeus joka auttaa että se kolisee höyryttelijälle melkein kuin tupakoimattomalle. Tulella leikkimistä. No, vedä ennen tunti pari oikein hemmetistä höyryä, niin et saa nikotiinikickkiä kun sitä on jo nuppi täys.
    No eikös the B oo kumminkin polttanut aikasen kauan, itsellä onneksi ehti jäädä tuon tupakin kanssa leikkiminen aika lyhyeksi aikaa ettei välttämättä osaa ajatella kuinka kova riippuvuus siihen on syntynyt jos sitä samaa tavaraa on vetänyt sen vuosikymmenen tai useamman.
    #cream_ass_lyfe

     
     
  11. #35611
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Missä on Mirun posti..?

     
     
  12. #35612
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 13.04.20 kello 15:32.

     
     
  13. #35613
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Missä on Mirun posti..?
    Kellokoskella?
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  14. #35614
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Mulla oli vähän aikaa sitten kovat tupakin himot. Näin unta tupakista jne. Lisäsin nesteisiin 5mg:n tilalle 6mg niksaa ja aika nopeesti hellitti paha tupakin himo. En tiedä että onko se noin pienestä kiinni, vaiko oliko se vaan sellainen kausi että teki taas mieli tupakkia? Nyt taas ei tee enää mieli tupakkia. Onneksi sitä tuskaa kesti vaan sen pari viikkoa

     
     
  15. #35615
    Höyrykone ajax universal's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    2,567
    #35597

    Yks tai kaks sivuu taakse päin.
    #cream_ass_lyfe

     
     
  16. #35616
    Höyrykone ajax universal's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    2,567
    .
    #cream_ass_lyfe

     
     
  17. #35617
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Kauhee vollotus, mulla jotain yli 40 en tykkäystä enkä vieläkään ole tältä ripulifoorumilta lähteny vaikka varmaan pitäs

     
     
  18. #35618
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 19:42.

     
     
  19. #35619
    Itellä ainaki meinaa tulla nii paha olo et oksettaa ku joutuu käymään samalla paikalla höyryillä ku mis muut röökillä. Ennen nautin pikkusikareista ja ne tuoksu aina hyvältä mut nykyään lähinnä etovalta. Ärsyttää muutenki ku joutuu sitä paskaa hengittelee ku on ite siitä päässy eroon.

     
     
  20. #35620
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Siis mä sanoin että yritin myötätuntoa laittamalla peukkua alaspäin Mirulle, mutta myönsin että se oli mun moka kun laitoin peukun alaspäin enkä sitä tarkoittanut. Sitäkö Twisted nyt tarkoittaa? Pyysin jo siitä anteeksi monta viestiä sitten...

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •