Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #35301
    Höyrykone höyrypää92's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    5,681
    Joskus hyvin joskus vähän huonommin

     
     
  2. #35302
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620
    A) Eiliseenhän ne jäi. Idiootisti saa käyttäytyä mutta uhkaukset menee taas siellä rajoilla nääs ja komsiikomsaa...
    B) Moderointilinja ei ole muuttunut suuntaan eikä toiseen. Ehkä SINÄ tai MINÄ on muuttunut, muuta en keksi.
    C) Se on siellä vaatelaatikossa, mitä et oo vielä purkanu.



    Lainaus Alkuperäinen postaaja zkys Näytä viesti
    A) Minne katosi ne ajat kun me idiootit saatiin käyttäytyä kännissä idiootisti, jaella toisillemme mitä vaan loukkauksia ja seuraavana päivänä sopia, minkä jälkeen oltiin taas kaikki kavereita?
    B) Miksi moderointilinja on muuttunut ja miksi siitä ole ilmoitettu?
    C) Missä se sun lähettämä neppis on mun muuttotavaroissa minkä lähetit mulle joku vuosi sitten?

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  3. #35303
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Das Bootia en oo kattonu, en kyl ees tienny et semmonen on. Kuulostaa kiinnostavalta, pitää kattoo. Oon vaan tienny että tää on sikahyvä biisi
    Kannattaa kattoa. Sotaleffat on keskimäärin aivan vitun paskoja, mutta tossa natsit veti voiton. Ihan tajutonta kaks tuntia hikisiä ukkeleita metallipurkissa. 5/5 kattosin uudestaan.

     
     
  4. #35304
    Ajat muuttuu.Mun nuorempi poika ei ota viinaa ensinkään ja itse tuon ikäisenä olin hyvinkin vetänyt 200l pänikän kiljua. Traktorikärrilisen kaljaa ja viinat päälle.

    Oisko,et nykyään netissäkään ei saa sekoilla vanhaan malliin ees selvin päin.?
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  5. #35305
    Makkaraperunoita ja hapankaalia, outo yhdistelmä mutta toimii yllättävän hienosti.
    All your cookie are belong to us.

    RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

    Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

     
     
  6. #35306
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja luuponen Näytä viesti
    A) Eiliseenhän ne jäi. Idiootisti saa käyttäytyä mutta uhkaukset menee taas siellä rajoilla nääs ja komsiikomsaa...
    B) Moderointilinja ei ole muuttunut suuntaan eikä toiseen. Ehkä SINÄ tai MINÄ on muuttunut, muuta en keksi.
    C) Se on siellä vaatelaatikossa, mitä et oo vielä purkanu.

    Uhkaukset kyllä ymmärrän että niistä tulee lähdöt. Viimeksi kun sain banaanisaaren matkan, en uhkaillu mutta kieltämättä provosoin senkin edestä. Tästä ilmestyi kysymys a.

    Jos nyt yhden bannin on saanu tällä kirjoitustyylillä niin ehkä olen vielä voiton puolella.

    Kaivan huomenna loput vaatelaatikot läpi.

    Kiitos vastauksista mr. luuponen

     
     
  7. #35307
    Das boot
    Full metal jacket
    dirty dozen (ihan vaan Lee Marvinin vuoksi)
    Iron cross
    Stalingrad
    Save private Ryan

    Ja kaikkien sarjojen äiti,isä ja lopputulema. Band of brothers. Epäilemättä paras ja eeppisin katsomuskokemus mitä sota genrellä on annettavaa.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  8. #35308
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hilajoen Antti Näytä viesti
    Ja kaikkien sarjojen äiti,isä ja lopputulema. Band of brothers. Epäilemättä paras ja eeppisin katsomuskokemus mitä sota genrellä on annettavaa.
    Helevetin hyvä sarja.


     
     
  9. #35309
    Vitutti vaan BoBissa kattoa Rossia siinä roolissaan. Hyvä näyttelijä kai, jos pistää ketuttamaan. Top 3 sarja Breaking Badin ja Lostin(jonnet ei muista) kanssa.

     
     
  10. #35310
    Frendien Ross oli kyllä mielessä kun sitä näyttelijä suoritusta katsoi Toisaalta oma suosikkini sarjassa eli Majuri Winters (saman oloinen kuin Koskela Tuntemattomassa) on tehnyt jälkeenpäin kaikenlaista paskaa. Pitäisi seisoa lajityypissään joko sankari tai mulkku osastolla eikä vaihdella.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  11. #35311
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2016
    Sijainti
    Tammisaari
    Viestit
    18
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hilajoen Antti Näytä viesti
    Ja kaikkien sarjojen äiti,isä ja lopputulema. Band of brothers. Epäilemättä paras ja eeppisin katsomuskokemus mitä sota genrellä on annettavaa.
    Todella hyvä, mutta niin on myös The Pacific.

     
     
  12. #35312
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Joko esa uhkas tehä Naamiksesta pumpattavan barbaran niinku Mokwaista aikoinaan

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tomassino Näytä viesti
    Hyvin sait ujutettua ton Pariisin tohon..
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    NYT TUITTU NOUSI NISKAVILLAT PYSTYYN PERRRKELE😣
    Et nyt oikeen ymmärrä mun jutun pointtia. Vittu mulle ampuminen ei vuosikausiin ollu se pääasia. Nautin olla mukana jahdissa, hyvässä seurassa, nähdä hirviä ja muita luonnon ihmeellisyyksiä. Tänäänkin nautittiin kaverin kans takapassissa makkaroita paistellessa ja koiran haukkua kuunnellessa. Jos sikseen tulee niin voisin olla jopa ilman asetta mukana.
    Joka porukkaan pesii näitä tappamisesta kiksejä saavia henkilöitä mut ne on tosissaan aika harvassa. Tälle syksylle viikossa lopetettu 2 naarasta jotka ois muuten kokenu tuskallisen nääntymiskuoleman. Toinen ilman hampaita nälkäkuoleman partaalla ja tämänpäiväinen ei enää myöskään omilla jaloilla seisonu, ilmeisesti kolarin seurauksen takalonkka sijoiltaan ja visvaista verihyytymää täynnä. Vanha vamma oli katkenneet kylkiluut jotka oli jo luutunu yhteen.
    Et tämmösiä raakoja murhamiehiä me metsästäjät ollaan🙁
    Tsiisus, älä keuhkoo. Mäkin oon asunu maalla ja lähipiiriin on kuulunu metsästäjiä ja mulle on kyl luonneoitu aiheesta riittävästi. Ja hirvi ja peura on makoisaa. Mut mulle on myös kerrottu adrenaliiniryöpystä joka iskee kun peura on tähtäimessä, jotain tappokiimaa siis siihen liittyy. Ei sit varmaan kaikillA.

     
     
  13. #35313
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tomassino Näytä viesti
    Hyvin sait ujutettua ton Pariisin tohon..
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    Kannattaa kattoa. Sotaleffat on keskimäärin aivan vitun paskoja, mutta tossa natsit veti voiton. Ihan tajutonta kaks tuntia hikisiä ukkeleita metallipurkissa. 5/5 kattosin uudestaan.
    Uuuh, kuulostaa aika sexyltä. Varsinki jos se hiki haisee kuolemanpelolta omnom nom

     
     
  14. #35314
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hilajoen Antti Näytä viesti
    saman oloinen kuin Koskela Tuntemattomassa
    Tuosta tuli mieleen, että jostain lööpeistä luin tuntemattoman sotilaan uusista kuvauksista, mennyt kyllä tuo juttu ihan ohi. Ja miksi samasta leffasta pitää taas uusi versio tehdä, eikö kaksi olisi riittänyt.
    "Not a bad life really"

     
     
  15. #35315
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Tuosta tuli mieleen, että jostain lööpeistä luin tuntemattoman sotilaan uusista kuvauksista, mennyt kyllä tuo juttu ihan ohi. Ja miksi samasta leffasta pitää taas uusi versio tehdä, eikö kaksi olisi riittänyt.
    Kolilta on ainakin yksi kohtaus tehty. Varma tieto joka yksi meni selvinpäin möläyttämään.
    Tai no se leffa pitää nähdä ensin niin sitten uskon.

    e. Tämän aitta pitäisi kohtauksessa näkyä.

    DSC_0634.JPG


     
     
  16. #35316
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,076
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Tuosta tuli mieleen, että jostain lööpeistä luin tuntemattoman sotilaan uusista kuvauksista, mennyt kyllä tuo juttu ihan ohi. Ja miksi samasta leffasta pitää taas uusi versio tehdä, eikö kaksi olisi riittänyt.
    Mun mielestä se yksikin olis riittäny
    Ei se siitä parane, vaikka kuinka monta versiota tekis

     
     
  17. #35317
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Koska luup1 pistää nahkasessa koppalakissa pamppukuvii??

     
     
  18. #35318
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 19:47.

     
     
  19. #35319
    Pitäähän sitä uusiksi filmata vaikka mitä. Tuon uudemman kohtauksissa on kaverin pyssyjä ja se o ainakin jossain määrin ollut räjäyttelemässä kohtaukissa. Koekuvauksissa pistivät jahtikaverin suota uuteen uskoon.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  20. #35320
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Tutun tykki & panssarivaunu ja muita vanhoja kulkuneuvoja leffassa. Onpa itsekkin pätkissä mukana mitä on näkyny.
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •