Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #35201
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Tuittu vissiin bongannut meikäläisen.

    En tykkää tulisista enkä kovin mausteisista sapuskoista. Yleensä vain muutamaa maustetta käytän kokkaillessa, ja niitäkin vähän.
    No mutta menisitkö johonkin Meksiko teemaiseen paikkaan syömään kun et tykkää mausteisesta ruuasta? Mulla on ihanan ilkeä haavekuva: Jos olisin kokkina jossain tuollaisessa mestassa josta luulis tulevan selväks jo ikkunasta kurkistaessa että mikä on homman nimi, niin mummojen palauttamien juustoburgerien tilalle lähtisi talon tulisimmalla kastikkeella tuunatut burgerit ja terveiset että syökää tai suksikaa vittuun. No ei nyt ihan aikuisten oikeesti, mutta kun minä vaan oon luonteeltanikin vähän spicy joskus...

     
     
  2. #35202
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    No mutta menisitkö johonkin Meksiko teemaiseen paikkaan syömään kun et tykkää mausteisesta ruuasta? Mulla on ihanan ilkeä haavekuva: Jos olisin kokkina jossain tuollaisessa mestassa josta luulis tulevan selväks jo ikkunasta kurkistaessa että mikä on homman nimi, niin mummojen palauttamien juustoburgerien tilalle lähtisi talon tulisimmalla kastikkeella tuunatut burgerit ja terveiset että syökää tai suksikaa vittuun. No ei nyt ihan aikuisten oikeesti, mutta kun minä vaan oon luonteeltanikin vähän spicy joskus...
    Ai sää vai 😮
    😂😂😂😂😂😂
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  3. #35203
    Höyrykone ahteri's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    1,318
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Ei vaan samaa safkaa muunneltuna pitkin viikkoo🤗
    Pakko kato säästää et pääsee jahtaamaan sitä "halpaa" lihaa😆
    Ookko ikinä koittanu laskeskella "halvan" hirvenlihan oikeeta kilohintaa kaikkine kuluineen? No juu, harrastushan se, mut olis hauska kuulla hieman suuntaa antavaa lukua
    "FEAR stands for fuck everything and run."

     
     
  4. #35204
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Ei vaan samaa safkaa muunneltuna pitkin viikkoo珞
    Pakko kato säästää et pääsee jahtaamaan sitä "halpaa" lihaa
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Noissa tulisuuksissa on se tuhat aste-eroa. Jotkut popsii niitä tulisimpia chilejä ihan "huumeena". Jos kestää sen tuskan, on adrenaliinihumala pahimman polton mentyä aikamoinen kuulemma. Matala kipukynnys niin ei kiinnosta.


    No ei oo patajuurta. Pääsi kuoleen kun meni syömiset aika vähiin. Ei siinä mitään juurta tarvii, jatkaa vaan seur pv lappaamalla lisää tavaraa eilisen päälle.
    Muunnellusta safkasta tulee mieleen mummin "pyttipannut" joskus. Aika eksoottisia kun niissä oli vähän kaikkea.

    Tulisimmista chileistähän lähtee puhe- ja toimintakyky pitkäksi toviksi tai jopa taju. Oon lukenut jopa jostain lööpistä että siihen voi jopa kuolla. En kyllä ymmärrä että miten se on mahdollista, kun eihän se oikeasti vaurioita mitään vaan kapsaisiini aiheuttaa jonkun kemiallisen reaktion ja se kipu/polte on vain TUNNE ja oikeestaan "huijausta" vaikka oliskin helppo uskoa että se korventaa suunnilleen reikiä limakalvoille.

    Etkö sä ole vieläkään alkanut syömään? Muistan että varmaan yli vuosi sitten jo puhuit että ruokahalu on hävinny.

     
     
  5. #35205
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Ai sää vai 
    



     
     
  6. #35206
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 20:12.

     
     
  7. #35207
    Höyrypää Mäntti's Avatar

    Liittynyt
    10/2015
    Sijainti
    Ylivieska
    Viestit
    697
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Ei hele... Siis jättikö se syömisen oikeesti kesken ennen kun sai mahansa täyteen, ei edes hampaat irvessä mennyt alas?
    Oisko se puolikkaan saanu siitä syötyä. Ite vedin sen jonku tulisen hampparin tyytyväisenä. Vielä kun oltiin ajamassa takasi kotikonnuille niin jakso muistutta kuinka paskaa ruokaa oli ollu
    Toisaalta äijällä ikää melkein tuplat meikäläiseen niin kai se selittää jotain.

     
     
  8. #35208
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    No mutta menisitkö johonkin Meksiko teemaiseen paikkaan syömään kun et tykkää mausteisesta ruuasta?
    En ole käynyt, enkä menisi syömään sellaiseen paikkaan josta ei saa kuin mausteisia/tulisia sapuskoita.
    Jos käyn vaikka Mäkkärissä, ja tilaan esim. big macin, niin pyydän sen ilman sipulia. Muut sisällä olevat sörsselit menee, sipuli ei.
    Oikeissa ravinteleissa taas luen hyvinkin tarkkaan, mitä mausteita annos sisältää. Välillä vatuttaa, kun valkosipulia laitetaan melkein kaikkeen sapuskaan.

    Eli olen aika nirso ruuan/mausteiden suhteen, enpä ole silti kuihtumaan päässyt...
    "Not a bad life really"

     
     
  9. #35209
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ahteri Näytä viesti
    Ookko ikinä koittanu laskeskella "halvan" hirvenlihan oikeeta kilohintaa kaikkine kuluineen? No juu, harrastushan se, mut olis hauska kuulla hieman suuntaa antavaa lukua
    Sanotaanko näin nätisti et söisin päivittän naudan sisäfilettä sillä rahalla mut oma valinta enkä kitise siitä.
    Aikoinaan sanoin jo et oisin pyynnissä ilman lihaosuuttakin. Se liha on pelkkä bonus👍
    Se on liian kallista myytäväks, oon antanu kavereille jos on tullu yli tarpeen.
    Luineen 8€/kg ja vasa 12€/kg. Laskekaa siitä sisäfileelle kilohinta😂
    Luita äkkiä se 35% ja kaikki muu...
    Reput, kamat, kivääri, kiikari ~5000~
    Mut noi kestää... Naftat äkkiä 500€ ja viikon loma... Panokset, luvat... Helpompaa ja halvempaa ostaa sitä filettä lihatiskiltä😆
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  10. #35210
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vinokone Näytä viesti
    Vähän vajaa setti.... puuttuu A ja DE

    Onnea kuitenkn.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  11. #35211
    Höyrykone heimo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Suomenniemi
    Viestit
    3,853
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ahteri Näytä viesti
    Ookko ikinä koittanu laskeskella "halvan" hirvenlihan oikeeta kilohintaa kaikkine kuluineen? No juu, harrastushan se, mut olis hauska kuulla hieman suuntaa antavaa lukua
    Harrastukset on väärät jos ei kaikki rahat mene, tonni on taputeltu ennen kuin kivääri on otettu kontista... kukaan jaksa paskoilla kamoilla harrastaa.

     
     
  12. #35212
    Voi kauhia, miten ihmiset on elämästä erkaantuneetKatselen muuten Xmenin uusinta tässä

     
     
  13. #35213
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja heimo Näytä viesti
    Harrastukset on väärät jos ei kaikki rahat mene, tonni on taputeltu ennen kuin kivääri on otettu kontista... kukaan jaksa paskoilla kamoilla harrastaa.
    Juur näin👍
    En mä sitä valitakkaan.
    Joskus ihmettelen et miten voi hirven ulkofile olla 59.90€ ja kulmapaisti 29.90€. Ei loppujen lopuks tarvi paljoa miettiä...
    Nyt jo tullu kavereilta kyselyjä hirvipaistista jos on myynnissä... Näillä lihamäärillä kaikki menee palviin ja ei oo myytävänä. Lahjottaa voin muutaman palasen😆
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  14. #35214
    Höyrykone Jamo81's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    4,465
    Mää tein silleen näppärästi että kun lohen vetouistelua aloittelin, laskin kaikki kalustokulut ensimmäisen kauden kalojen kilohintaan. Lopputulos oli 2000€ lohikilolta. Kyllä kallis maistuu paremmalta
    Äsken keksin laskea viime kauden kilohinnan lohelle, sain bensakustannuksien jälkeen 4,56€/kg. Toki siihen vähän muutakin on palanut, mut mitä sitten, ne on laskettu jo ekana vuonna
    Mut kyl mä nään asian niin että, mä käyn töissä vain ja ainoastaan sen takia et mulla on varaa harrastaa.

    On muuten jännä homma, tuli viikonloppu niin heräsin kaksi tuntia ennen kellon herätystä... Se on vissiin viikonloppu merellä taas luvassa.
    Ilme.jpg

     
     
  15. #35215
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Sama homma täällä
    Pitäs vähä nukkua vielä reilu tunti😆
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  16. #35216
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Sanotaanko näin nätisti et söisin päivittän naudan sisäfilettä sillä rahalla mut oma valinta enkä kitise siitä.
    Aikoinaan sanoin jo et oisin pyynnissä ilman lihaosuuttakin. Se liha on pelkkä bonus
    Se on liian kallista myytäväks, oon antanu kavereille jos on tullu yli tarpeen.
    Luineen 8€/kg ja vasa 12€/kg. Laskekaa siitä sisäfileelle kilohinta
    Luita äkkiä se 35% ja kaikki muu...
    Reput, kamat, kivääri, kiikari ~5000~
    Mut noi kestää... Naftat äkkiä 500€ ja viikon loma... Panokset, luvat... Helpompaa ja halvempaa ostaa sitä filettä lihatiskiltä
    Mites tähän lasketaan, kun teitä psykopaatteja varten tarvitsee pitää hirvikannat elossa ja hyppivät autojen eteen tappaen ihmisiä? Ihmishengen arvo joku nolla? Noin muuten voitas pistää lihoiks koko vitun laji, koska eivät ekosysteemiin oikein mitään tuo, mutta punaniskoilla pitää olla jotain ammuttavaa.

     
     
  17. #35217
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Pitää valtion koirilla olla evästä😉
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  18. #35218
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    Mites tähän lasketaan, kun teitä psykopaatteja varten tarvitsee pitää hirvikannat elossa ja hyppivät autojen eteen tappaen ihmisiä? Ihmishengen arvo joku nolla? Noin muuten voitas pistää lihoiks koko vitun laji, koska eivät ekosysteemiin oikein mitään tuo, mutta punaniskoilla pitää olla jotain ammuttavaa.
    Veikkaan että olet aika elementissäsi Tammikuun lopulla 2017?


     
     
  19. #35219
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Zavuke Näytä viesti
    Veikkaan että olet aika elementissäsi Tammikuun lopulla 2017?
    Sillon ehkä tuurilla julkaistaan Mount & Blade 2: Bannerlord, mutta noin muuten en kyllä tiedä olenko. Kiva kun veikkasit!

     
     
  20. #35220
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Beenari Näytä viesti
    Vähän vajaa setti.... puuttuu A ja DE

    Onnea kuitenkn.
    A piti ottaa, mut vähä vilposet kelit ajella. Kattellaa kevväämmällä. D kortti ei mulle sovi. Bussilastillinen kiukuttelevia ihmisiä, ni matka saattais päätyä hurmaavaan joukkoitsemurhaan.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •