Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #34481
    Höyrykone ajax universal's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    2,567
    Vika on molemmissa.
    #cream_ass_lyfe

     
     
  2. #34482
    Höyrykone höyrypää92's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    5,681
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ajax universal Näytä viesti
    Vika on molemmissa.
    Onnittelut. Olet oppinut myöntämään myös omat virheesi. Siitä parantuminen alkaa. Tai mistä mä tiedän onko sulla ollu vaikeuksia myöntää jotain. Mistä me ees puhuttiin?

     
     
  3. #34483
    Höyrykone höyrypää92's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    5,681
    Ehkä mun pitäis mennä nukkumaan välilläbennen ku tulee bannit

     
     
  4. #34484
    Melkein 10h unet putkeen. Kylläpä teki hyvää. Jäi eiliset jutut välistä, mutta wanhan pakko nukkua välillä kunnolla.

     
     
  5. #34485
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Nykyajan lastenohjelmat... Onneksi silloin kun minä olin nuori oli vielä kunnon lastenohjelmat

     
     
  6. #34486
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 19:53.

     
     
  7. #34487
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Pitäis volvoon vaihdella öljyt. En taida raaskia mennä tonne pihalle ryömimään auton alle. Taidan jättää huomiselle ja töiden jälkeen vaihdella sisätiloissa.

     
     
  8. #34488
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Varasinpa vahingossa junasta paikan leikkiosastovaunusta. Miten noista persehedelmistä voi lähteä noin paljon ääntä? Miksi joku haluaa tuollaisen vapaaehtoisesti? Joku ongelmapiski joka syö eteisen välioven puhki sillä aikaa kun oot poissa kotoo taitaa olla vielä kevyttä kamaa ihmislapseen verrattuna.

     
     
  9. #34489
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Ai että, rauhallista sunnuntaita vaan. Tyttö treeneissä, vaimoke töissä ja itse löhöän kotona kissan kanssa ja seurataan pojan peliä koneelta. Empä taida tehdä tänään mitään, paitti huomista varten vois setupit vääntää

     
     
  10. #34490
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Varasinpa vahingossa junasta paikan leikkiosastovaunusta. Miten noista persehedelmistä voi lähteä noin paljon ääntä? Miksi joku haluaa tuollaisen vapaaehtoisesti? Joku ongelmapiski joka syö eteisen välioven puhki sillä aikaa kun oot poissa kotoo taitaa olla vielä kevyttä kamaa ihmislapseen verrattuna.
    Juu, mutta toi pätee aina muiden kakaroihin. Sille et voi sitten mitään, että se oma on niin juukelispuukelis rakas ja sä tuittu taputat jopa sen pottakakalle.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  11. #34491
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Kuulepas tuittu..ei kaikki lapset ole helvetin sikiöitä esim voin sanoa, että omat pojat oli pieninä tosi rauhallisia ja aina hyväntuulisia, jostain syystä kenelläkään ei ole ollut edes uhmaa.Kovia olivat puhumaan ja laulamaan muttei ikinä huutaneet.Voin sanoa tunteneeni lapsia keillä oli pienenä hillitön uhma, mun kummityttö räki kaikkien päälle mutta uhma kuuluu tiettyyn ikään.Tunnen myös lapsia ketkä olivat juuri näitä hirveitä huutajia ym. mut yleensä nää asiat tulee kotoa ja jos esim vanhemmat ei huomioi lapsia tarpeeksi.Tää on taas aihe mistä voi puhua loputtomiin.

     
     
  12. #34492
    Kohta 2vrk höyryttelyä takana. Lievät nuuska vieroitukset mutta ei pahat. Oikeastaan ihan hienosti menee. Ja vitut..

     
     
  13. #34493
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Junalla on tullut mentyä itsekin useasti kiitos jasson on tehnyt mieli muutaman kerran sanoa vanhemmille, että voisitteko vahtia muksujanne, mutta olen huomannut, että kun junassa lapsi haluaa jutella äiskän tai isin kanssa niin ei niitä kiinnosta
    Pelaa puhelimellas..kato videoo...oo hiljaa...äiti selaa nyt puhelinta ei ehdi.Arvatkaa sen lapsen naaman ilmettä, kun äitiä ei kiinnosta se on surullista....
    Ei kaikki ole sellaisia tietenkään, mutta yllättävän paljon näitä näkyy.On tosin lapsiakin jotka ovat suoraan from hell Oon ojennellut niitä ihan joka paikassa, kun ei pinna kestä sellaista vittupää meininkiä.

     
     
  14. #34494
    Persehedelmiä, tätä en ole ennen kuullutkaan Hyvä! Kohta se Tuittukin saa omansa

     
     
  15. #34495
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Varasinpa vahingossa junasta paikan leikkiosastovaunusta. Miten noista persehedelmistä voi lähteä noin paljon ääntä? Miksi joku haluaa tuollaisen vapaaehtoisesti? Joku ongelmapiski joka syö eteisen välioven puhki sillä aikaa kun oot poissa kotoo taitaa olla vielä kevyttä kamaa ihmislapseen verrattuna.
    On kyl kaunista puhetta asiasta, joka toisille on omaa elämääkin tärkeämpi...

     
     
  16. #34496
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vinokone Näytä viesti
    On kyl kaunista puhetta asiasta, joka toisille on omaa elämääkin tärkeämpi...
    Ja viulut soi...

     
     
  17. #34497
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zkys Näytä viesti
    Ja viulut soi...
    Anna soida vaa...

     
     
  18. #34498
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tomassino Näytä viesti
    Juu, mutta toi pätee aina muiden kakaroihin. Sille et voi sitten mitään, että se oma on niin juukelispuukelis rakas ja sä tuittu taputat jopa sen pottakakalle.
    Jaa niinku silleen kun mun mielestä pupujen ja mawwwsujen papanat on söpöjä, ja ne on söpöjä matolle pissatessaankin eikä niiden pissa tavallaan ees haise pahalta vaan söpöltä vaikka se oikeestaan vähän pahalta haiseekin... Sama koskee heppojen pissaa ja kakkaa!

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Kuulepas tuittu..ei kaikki lapset ole helvetin sikiöitä esim voin sanoa, että omat pojat oli pieninä tosi rauhallisia ja aina hyväntuulisia, jostain syystä kenelläkään ei ole ollut edes uhmaa.Kovia olivat puhumaan ja laulamaan muttei ikinä huutaneet.Voin sanoa tunteneeni lapsia keillä oli pienenä hillitön uhma, mun kummityttö räki kaikkien päälle mutta uhma kuuluu tiettyyn ikään.Tunnen myös lapsia ketkä olivat juuri näitä hirveitä huutajia ym. mut yleensä nää asiat tulee kotoa ja jos esim vanhemmat ei huomioi lapsia tarpeeksi.Tää on taas aihe mistä voi puhua loputtomiin.
    Onhan niitä kilttejäkin lapsia, vaikken erityisesti niistäkään tykkää mutta ei ne ärsytäkkään. Mun mielestä melkein kamalimpia on huutavat vauvat mitä junassa oli, ja luulis että vanhemmillekkin raskaimpia hoitaa kun niitä ei voi komentaa hiljaseks niinku vähän isommat riehuvat kersat (ainakin periaatteessa ) voi.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vinokone Näytä viesti
    On kyl kaunista puhetta asiasta, joka toisille on omaa elämääkin tärkeämpi...
    Onhan vaikka se koirakin sitä joillekkin, mutta se ei välttämättä ole kovin ihku sen naapurin mielestä jonka tiehaaraan hauva turauttaa 5 litran ripulit. Luulis että se on ihan ymmärrettävää.

     
     
  19. #34499
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Jaa niinku silleen kun mun mielestä pupujen ja mawwwsujen papanat on söpöjä, ja ne on söpöjä matolle pissatessaankin eikä niiden pissa tavallaan ees haise pahalta vaan söpöltä vaikka se oikeestaan vähän pahalta haiseekin... Sama koskee heppojen pissaa ja kakkaa!



    Onhan niitä kilttejäkin lapsia, vaikken erityisesti niistäkään tykkää mutta ei ne ärsytäkkään. Mun mielestä melkein kamalimpia on huutavat vauvat mitä junassa oli, ja luulis että vanhemmillekkin raskaimpia hoitaa kun niitä ei voi komentaa hiljaseks niinku vähän isommat riehuvat kersat (ainakin periaatteessa ) voi.



    Onhan vaikka se koirakin sitä joillekkin, mutta se ei välttämättä ole kovin ihku sen naapurin mielestä jonka tiehaaraan hauva turauttaa 5 litran ripulit. Luulis että se on ihan ymmärrettävää.
    Tästä aiheesta meidän on turha alkaa vänkäämään, ko sulla ei kokemusta oo, ja googlesta et vastausta löydä. Tietysti huutavat mukulat vituttaa saa, mut jostain asioista vois vähä mukavamminkin ittensä ilmaista.

     
     
  20. #34500
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vinokone Näytä viesti
    Tästä aiheesta meidän on turha alkaa vänkäämään, ko sulla ei kokemusta oo, ja googlesta et vastausta löydä. Tietysti huutavat mukulat vituttaa saa, mut jostain asioista vois vähä mukavamminkin ittensä ilmaista.
    En minä ole sanonut mitään niin rumaa että pitäisi juttuja alkaa sensuroida mielensäpahoittajien varalta...

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •